Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

filtru ala de benzina din rezervor/pompa de la modelele de dupa 2007 se poate inlocui, nu era intrebare, era o informare. R600 a inlocuit la motoru lui si spunea ca ala de la dat jos era foarte murdar, negru, iar cel nou evident era imaculat

La discutia cauciucurilor mi se pare foarte interesant ca nu prea am vazut pareri obiective de genu, anu acesta am mers 5 mii de km cu anake, 5 mii cu diablo, 5 mii cu nexturile deci toate parerile sunt subiective, iar marea majoritate au nexturi si sunt foarte multumiti de ele : )

Spun anu acesta, pt ca nu se compara modelele de acum 5 ani cu ce se farica acum, adica exista un progres indubitabil

:)

da, se poaet inlocui dar cum zicea si bozoro - mai degraba se face bypass la el si se inlocuieste doar filtrul de joasa presiune cu unul de model de dupa 2007.

Pentru puritani se poate pune un filtrul extern (KL145) care merge la fix:

post-18136-0-76670100-1464301191_thumb.jpg

 

Legat de cauciucuri - nu pot sa zic ca am ramas cu impresia ca modelele fabricate acum au evoluat.

De exemplu foloseam anakee 2 si acum 9 ani si nu era inferior modelului fabricat acum. In plus cand au aparut tourance next am folosit imediat si mi s-au parut mai slabe ca aderenta pe asfalt fata de Anakee2. Am mai facut o incercare cu next-uri si acum 3 ani parca ... aceeasi parere mi-au lasat ca sunt inferioare ca aderenta celor anakee 2. Next-urile mi s-au parut comparabile cu Anakee 3 la aderenta dar nu am idee de durabilitate ca nr de km ca a plecat mobra mai departe la Marcel dupa cam 5000km.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru ala de benzina din rezervor/pompa de la modelele de dupa 2007 se poate inlocui, nu era intrebare, era o informare. R600 a inlocuit la motoru lui si spunea ca ala de la dat jos era foarte murdar, negru, iar cel nou evident era imaculat

 

La discutia cauciucurilor mi se pare foarte interesant ca nu prea am vazut pareri obiective de genu, anu acesta am mers 5 mii de km cu anake, 5 mii cu diablo, 5 mii cu nexturile deci toate parerile sunt subiective, iar marea majoritate au nexturi si sunt foarte multumiti de ele : )

Spun anu acesta, pt ca nu se compara modelele de acum 5 ani cu ce se farica acum, adica exista un progres indubitabil

filtrul ala alb de care zici tu este ala de joasa, de la sorb. ala de inalta este dupa pompa. ;)

 

eu am facut mii de km cu toate cele 3 tiputi de cauciucuri. in ordinea preferintelor:

 

1. Metzelet tourance: excelent raport calitate pret. excelenta durata, tinuta de drum foarte buna pentru tipologia de cauciuc fie pe uscat cat si pe ud Uajunge la scarite fara probleme si m-a surprins si pe ploaie destul de aplecat (am atins cu piciorul). destul de bune si pe off, evident sa fie uscat ca altfel sunt la fel ca toate celelalte din categorie. au o vibratie intre 50-70kmh dar la mine disparea dupa circa 3000km. durata: 25000km la martor. am mers pana la 30000 ulltimii km in pista ca erau slik-uri. 60%strada, 40% off.

2. Pirelli s.t.2: aproape iti citesc gandurile, fara pic de emotie pe strada fie uscat, fie ud. se lipesc si de cel mai prost asfalt de zici ca au prenadez pe ele. evident performantele se platesc, in bani si durata. nu prea trec de 10-15000 decat daca esti mai lent asa..... pe off...discrete. daca sunt pietre si alte rahaturi nu are cu ce sa se "agate". 90% strada, 10% off da lejer.

3. Metzeler Next: se apropie de Pirelli. da ceva mai economice si facute sa dureze ceva mai mult. excelente pe strada mai putin pe off. tin bine drumul, in curba nu au ezitari sau si nu dau senzatia ca ar vrea sa alunece. daca tind sa rupa aderenta te anunta din vreme ai timp de reactie. pe off ca si Pirelli. 90% strada, 10% off da si aici usor.

4. Michelin anakee2 (pe 3 imi e frica sa merg): relativok pe strada. nu dau senzatia de siguranta pe care o dau celelalte, mereu strangeam din buci la curbe. :) zgomotoase si cu vibratii. pe ploaie imi pareau si mai nesigure. pe off.....off.......ziceai ca e vie mobra sub mine in halul ala alunecau pe un amarat de drum cu praf. pe pietre sau alte resturi mergi de-adevaratelea cu morcovu. mai bine nu. ei zic ca sunt 50-50% da eu le dau nota 2. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat mobra cu anakee2, erau vechi si tocite, insa mergea perfect pe asfalt ud si cand ploua tare.

Am luat tot anakee2, imi plac, dar nu se preteaza deloc pe forestier, cred ca si din cauza greutatii mobrei, simt mereu ca vrea sa fuga.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bozoro zice la misto - vrea doar sa te linisteasca!

:P

 

nu zice la misto din pacate :) . eu am avut anakee2 pe pe spate si l-am dat jos dupa vreo 2000km. dupa ce am luat o trânta inexplicabila.

de cativa ani merg numai pe dunlop trailmax si sunt super ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se explica ea tranta aia de undeva.este la mine sti asta ,dar se comporta bn pana acum ,eu merg asa mai calculat zic,si nu am treaba cu off road-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa imi schimb motocicleta,(am SV 650) si m am hotarat la v strom tot de 650.

Cine este dispus sa ma lase sa ma urc.pe una sa vad cum stau si daca se poate sa merg cu ea putin.

Sunt din Pitești, deci as prefera pe cineva cat de cat aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am o intrebare de baraj :
Faptul ca VStromul nu se strica este de la sine inteles. O axioma.
Si totusi, ce componente (cu exceptia consumabilelor clasice) ati recomanda a se lua in desaga vstromului la drum lung. Care ar fi calcaiul lui Ahile pentru japonez ?

A se defini drumul lung ca fiind peste 7000 de km.


Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

releu incarcare - SH775 - cam 100eu cu mufe cu tot

preventiv un senzor de inclinare de rezerva - eftin second

curatit contact pornire/decuplare faruri (dar asta se poate face si in drum)

 

distractie!

 

 

Salutare,

Am o intrebare de baraj :

Faptul ca VStromul nu se strica este de la sine inteles. O axioma.

Si totusi, ce componente (cu exceptia consumabilelor clasice) ati recomanda a se lua in desaga vstromului la drum lung. Care ar fi calcaiul lui Ahile pentru japonez ?

A se defini drumul lung ca fiind peste 7000 de km.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se explica ea tranta aia de undeva.este la mine sti asta ,dar se comporta bn pana acum ,eu merg asa mai calculat zic,si nu am treaba cu off road-ul.

pai cauciucul e bun dar nu pentru modelul de 1000 din cauza cuplului care e aproape dublu fata de 650 si nu se potriveste stilului meu de mers. cauciucul a ajuns la tine aproape nou :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Este cineva in Bucuresti cu un 650 model de dupa 2012? As vrea sa ma urc putin in sa (doar pe loc) sa vad cum ajung cu picioarele. Vreau sa schimb moto; momentan am un f650gs cu sa joasa (cam 790-800 mm) si mai sus de atat nu vreau.

Dau o bere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Imi poate spune cineva daca se potriveste indicatorul asta de treapta ( http://www.aliexpress.com/item/1-piece-lot-Hot-Sale-Red-Light-LED-Universal-Digital-Gear-Indicator-Motorcycle-Display-N-6/32213724486.html?spm=2114.13010308.0.76.56Pdqw ) la DL 650 - 2004?

In principiu, nu stiu daca V-Strom-ul are senzorul de care se face vorbire in poze.

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ?Decand mi_am vandut miarul nu prea am mai intrat pe aici...Acum vreau sa iau noul 1000 abs si stiu,cel putin din comentarii pe net ca e brici.Dar as vrea sa obtin cateva info de la un posesor de pe forum.E cineva ca detine noul miar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ?Decand mi_am vandut miarul nu prea am mai intrat pe aici...Acum vreau sa iau noul 1000 abs si stiu,cel putin din comentarii pe net ca e brici.Dar as vrea sa obtin cateva info de la un posesor de pe forum.

Salut,

Nu sunt posesor (insa am fost la un pas mic, mic de a deveni unul) si am stat cat de cat la curent cu rapoartele despre model.

Nu sunt probleme cu modelul nou - (au inlocuit releul de incarcare cu un mosfet serial) insa probabil in timp dupa multi km o sa se manifeste zgomotul tipic de oala de ambreiaj dar eu nu vad in asta o problema/risc.

 

Vezi si astea nesemnnificative de mai jos:

http://blog.motorcycle.com/2016/01/11/manufacturers/suzuki/suzuki-v-strom-1000-recalled-for-three-separate-electrical-issues/

 

bafta daca faci pasul!

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...