ivanp Postat Mai 26, 2016 Share Postat Mai 26, 2016 filtru ala de benzina din rezervor/pompa de la modelele de dupa 2007 se poate inlocui, nu era intrebare, era o informare. R600 a inlocuit la motoru lui si spunea ca ala de la dat jos era foarte murdar, negru, iar cel nou evident era imaculat La discutia cauciucurilor mi se pare foarte interesant ca nu prea am vazut pareri obiective de genu, anu acesta am mers 5 mii de km cu anake, 5 mii cu diablo, 5 mii cu nexturile deci toate parerile sunt subiective, iar marea majoritate au nexturi si sunt foarte multumiti de ele : ) Spun anu acesta, pt ca nu se compara modelele de acum 5 ani cu ce se farica acum, adica exista un progres indubitabil da, se poaet inlocui dar cum zicea si bozoro - mai degraba se face bypass la el si se inlocuieste doar filtrul de joasa presiune cu unul de model de dupa 2007. Pentru puritani se poate pune un filtrul extern (KL145) care merge la fix: Legat de cauciucuri - nu pot sa zic ca am ramas cu impresia ca modelele fabricate acum au evoluat. De exemplu foloseam anakee 2 si acum 9 ani si nu era inferior modelului fabricat acum. In plus cand au aparut tourance next am folosit imediat si mi s-au parut mai slabe ca aderenta pe asfalt fata de Anakee2. Am mai facut o incercare cu next-uri si acum 3 ani parca ... aceeasi parere mi-au lasat ca sunt inferioare ca aderenta celor anakee 2. Next-urile mi s-au parut comparabile cu Anakee 3 la aderenta dar nu am idee de durabilitate ca nr de km ca a plecat mobra mai departe la Marcel dupa cam 5000km. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 filtru ala de benzina din rezervor/pompa de la modelele de dupa 2007 se poate inlocui, nu era intrebare, era o informare. R600 a inlocuit la motoru lui si spunea ca ala de la dat jos era foarte murdar, negru, iar cel nou evident era imaculat La discutia cauciucurilor mi se pare foarte interesant ca nu prea am vazut pareri obiective de genu, anu acesta am mers 5 mii de km cu anake, 5 mii cu diablo, 5 mii cu nexturile deci toate parerile sunt subiective, iar marea majoritate au nexturi si sunt foarte multumiti de ele : ) Spun anu acesta, pt ca nu se compara modelele de acum 5 ani cu ce se farica acum, adica exista un progres indubitabil filtrul ala alb de care zici tu este ala de joasa, de la sorb. ala de inalta este dupa pompa. eu am facut mii de km cu toate cele 3 tiputi de cauciucuri. in ordinea preferintelor: 1. Metzelet tourance: excelent raport calitate pret. excelenta durata, tinuta de drum foarte buna pentru tipologia de cauciuc fie pe uscat cat si pe ud Uajunge la scarite fara probleme si m-a surprins si pe ploaie destul de aplecat (am atins cu piciorul). destul de bune si pe off, evident sa fie uscat ca altfel sunt la fel ca toate celelalte din categorie. au o vibratie intre 50-70kmh dar la mine disparea dupa circa 3000km. durata: 25000km la martor. am mers pana la 30000 ulltimii km in pista ca erau slik-uri. 60%strada, 40% off. 2. Pirelli s.t.2: aproape iti citesc gandurile, fara pic de emotie pe strada fie uscat, fie ud. se lipesc si de cel mai prost asfalt de zici ca au prenadez pe ele. evident performantele se platesc, in bani si durata. nu prea trec de 10-15000 decat daca esti mai lent asa..... pe off...discrete. daca sunt pietre si alte rahaturi nu are cu ce sa se "agate". 90% strada, 10% off da lejer. 3. Metzeler Next: se apropie de Pirelli. da ceva mai economice si facute sa dureze ceva mai mult. excelente pe strada mai putin pe off. tin bine drumul, in curba nu au ezitari sau si nu dau senzatia ca ar vrea sa alunece. daca tind sa rupa aderenta te anunta din vreme ai timp de reactie. pe off ca si Pirelli. 90% strada, 10% off da si aici usor. 4. Michelin anakee2 (pe 3 imi e frica sa merg): relativok pe strada. nu dau senzatia de siguranta pe care o dau celelalte, mereu strangeam din buci la curbe. zgomotoase si cu vibratii. pe ploaie imi pareau si mai nesigure. pe off.....off.......ziceai ca e vie mobra sub mine in halul ala alunecau pe un amarat de drum cu praf. pe pietre sau alte resturi mergi de-adevaratelea cu morcovu. mai bine nu. ei zic ca sunt 50-50% da eu le dau nota 2. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Merci bozoro, Deci nu sunt singurul care zice de Anakee 2 ca par nesigure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Merci bozoro, Deci nu sunt singurul care zice de Anakee 2 ca par nesigure. Bozoro zice la misto - vrea doar sa te linisteasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Eu am luat mobra cu anakee2, erau vechi si tocite, insa mergea perfect pe asfalt ud si cand ploua tare. Am luat tot anakee2, imi plac, dar nu se preteaza deloc pe forestier, cred ca si din cauza greutatii mobrei, simt mereu ca vrea sa fuga.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Depinde cu ce compari. Daca ai mers numai cu alea ti se par ok. Dar cand compari cu celelalte....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Asa este, cu alt gen de gume am mers pe sportive. Si pe un DR 600 cu karoo 3 parca de imi amorteau talpile de la scarite (vibrau ingrozitor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Bozoro zice la misto - vrea doar sa te linisteasca! nu zice la misto din pacate . eu am avut anakee2 pe pe spate si l-am dat jos dupa vreo 2000km. dupa ce am luat o trânta inexplicabila. de cativa ani merg numai pe dunlop trailmax si sunt super ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Mai 27, 2016 Share Postat Mai 27, 2016 Se explica ea tranta aia de undeva.este la mine sti asta ,dar se comporta bn pana acum ,eu merg asa mai calculat zic,si nu am treaba cu off road-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valucsx Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Salutare, Vreau sa imi schimb motocicleta,(am SV 650) si m am hotarat la v strom tot de 650. Cine este dispus sa ma lase sa ma urc.pe una sa vad cum stau si daca se poate sa merg cu ea putin. Sunt din Pitești, deci as prefera pe cineva cat de cat aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moleck2002 Postat Mai 28, 2016 Share Postat Mai 28, 2016 Salutare, Am o intrebare de baraj :Faptul ca VStromul nu se strica este de la sine inteles. O axioma.Si totusi, ce componente (cu exceptia consumabilelor clasice) ati recomanda a se lua in desaga vstromului la drum lung. Care ar fi calcaiul lui Ahile pentru japonez ? A se defini drumul lung ca fiind peste 7000 de km. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 unde vrei sa mergi ? daca te plimbi prin europa te duci doar cu cardul in buzunar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moleck2002 Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 In afara Europei, zone in care nu merge cardul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 29, 2016 Share Postat Mai 29, 2016 Salut, releu incarcare - SH775 - cam 100eu cu mufe cu tot preventiv un senzor de inclinare de rezerva - eftin second curatit contact pornire/decuplare faruri (dar asta se poate face si in drum) distractie! Salutare, Am o intrebare de baraj : Faptul ca VStromul nu se strica este de la sine inteles. O axioma. Si totusi, ce componente (cu exceptia consumabilelor clasice) ati recomanda a se lua in desaga vstromului la drum lung. Care ar fi calcaiul lui Ahile pentru japonez ? A se defini drumul lung ca fiind peste 7000 de km. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 In 100000 km nu am carat dupa mine nimic altceva inafara de kit-ul de pana. Pe care l-am folosit la altii! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moleck2002 Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Si in aceasta suta de mii de km s-a stricat cea (fie si in garaj sau in vreun fel ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 El fiind mester in reparatii, mobra a tot tras cu ochiul cand lucra la surioarele ei si a strans din dinti numai sa nu se strice, vanzand prin ce chinuri trec celelalte ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 nu s-a stricat nimic. doar pompa s-a infundat ca la majoritatea. dar nu il poti considera defect. la prima ocazie by-pass si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moleck2002 Postat Mai 31, 2016 Share Postat Mai 31, 2016 Despre pompa de benzina vorbesti ? Bypass la filtru ? Nu prea am priceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Se explica ea tranta aia de undeva.este la mine sti asta ,dar se comporta bn pana acum ,eu merg asa mai calculat zic,si nu am treaba cu off road-ul. pai cauciucul e bun dar nu pentru modelul de 1000 din cauza cuplului care e aproape dublu fata de 650 si nu se potriveste stilului meu de mers. cauciucul a ajuns la tine aproape nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Da da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul12 Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Salutare! Este cineva in Bucuresti cu un 650 model de dupa 2012? As vrea sa ma urc putin in sa (doar pe loc) sa vad cum ajung cu picioarele. Vreau sa schimb moto; momentan am un f650gs cu sa joasa (cam 790-800 mm) si mai sus de atat nu vreau. Dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbaarrbbooss Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Salutare, Imi poate spune cineva daca se potriveste indicatorul asta de treapta ( http://www.aliexpress.com/item/1-piece-lot-Hot-Sale-Red-Light-LED-Universal-Digital-Gear-Indicator-Motorcycle-Display-N-6/32213724486.html?spm=2114.13010308.0.76.56Pdqw ) la DL 650 - 2004? In principiu, nu stiu daca V-Strom-ul are senzorul de care se face vorbire in poze. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Salutare ?Decand mi_am vandut miarul nu prea am mai intrat pe aici...Acum vreau sa iau noul 1000 abs si stiu,cel putin din comentarii pe net ca e brici.Dar as vrea sa obtin cateva info de la un posesor de pe forum.E cineva ca detine noul miar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 (editat) Salutare ?Decand mi_am vandut miarul nu prea am mai intrat pe aici...Acum vreau sa iau noul 1000 abs si stiu,cel putin din comentarii pe net ca e brici.Dar as vrea sa obtin cateva info de la un posesor de pe forum.Salut,Nu sunt posesor (insa am fost la un pas mic, mic de a deveni unul) si am stat cat de cat la curent cu rapoartele despre model. Nu sunt probleme cu modelul nou - (au inlocuit releul de incarcare cu un mosfet serial) insa probabil in timp dupa multi km o sa se manifeste zgomotul tipic de oala de ambreiaj dar eu nu vad in asta o problema/risc. Vezi si astea nesemnnificative de mai jos: http://blog.motorcycle.com/2016/01/11/manufacturers/suzuki/suzuki-v-strom-1000-recalled-for-three-separate-electrical-issues/ bafta daca faci pasul! numai bine, paul Editat Iunie 6, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.