Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Lasand reprezentatele din Romania la o parte, ca vad ca toate sunt aceeasi apa si-un pamant (BMW e la fel), poate exista cineva pe aici care sa fi facut trecerea la jante cu spite si ma lamureste. Raman dator!

 

Slabe sanse la noi. Pe site-urile din 'afara' nu ai gasit nimic? Daca nu, ai vreo sansa sa pui mana pe o janta din asta cu spite, inainte sa dai banii pe ea sa faci niste masuratori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rul parca stiu ca facuse miscarea pe dos pe Afrikana, de la spite la roti de strada :D In viziunea mea, daca distanta intre discuri (cat si marimea lor) e la fel, distantierele le poti face la strung mai apoi, incat sa pice bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa facut! iar daca masurati distanta intre discuri a diferite moto o sa fiti surprinsi ! st meu de 750, africana si v stromul de1000 sant pe acolo am masurat eu acu ceva ani cand a aparut rul cu roti de strada pe africana! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de gaura pe unde scoti si pui bujia ci de gaurica aia mica care pleaca de la baza bujiei si duce apa afara din chiuloasa. E o gaurica de circa 2 mm care trebuie suflata ca altfel de la condens se umple cu apa si da probleme de aprindere.

O sa verific si acest aspect, dar cand am bagat aer comprimat pe deasupra nu a iesit cine stie ce jeg.

 

Vineri aum servisat furca, simeringuri praf + ulei, cuzineti si ulei. Piesele All-Balls, ulei Repsol 10w. George s-a miscat repede, a consumat vreo 4 spray-uri de frane, mi-a intins si lantul, curatat si placutele de frana de pe fata. Ii multumesc si pe aceasta cale!

 

Azi am fost harnic, intrucat am desfacut si indreptat cadrul de bord. Maaaare chin pana am scos toate plasticele. L-am indreptat in menghina si pe motor, cu ranga. Credeam ca fac faza asta la iarna, dar s-a nimerit azi. I-am montat si un mic voltmetru chinezesc, rotund, dar legat la mufa aia mare de sub carena imi arata un voltaj mic, 10v cu contact pus, 12,6 maxim la relanti, 13,3 in gaz. Pus multimetru pe baterie, valori frumoase. Nu am verificat cu multimetru si pe fata, dar am verificat voltmetrul inainte la pc si pe un acumulator de bormasina, dadea fix ce imi arata multimetrul. Si cand incerc sa dau blitz (butonul de PASS) se aprinde greu parca (si cu intarziere). Daca apas pe butonul de faza lunga, lumina puternica instant. In seara asta am desfacut blocul de lumini, scos jegul din el, dat cu spray-contact, apoi cu wd40. Nu am mai pornit motorul, ca e noapte si face nevasta scandal.

Cam in halul asta m-am distrat azi...

 

A, inca o chestie: am ridicat si inclinat parbrizul, arata ca o plua cu el asa, sunt curios cum o fi la drum.

post-92464-0-56444800-1474916914_thumb.jpg

post-92464-0-31525000-1474916924_thumb.jpg

post-92464-0-66794900-1474916940_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna,

 

Minunati-va si voi ca eu m-am minunat destul. :)

 

Fostul proprietar a avut "chiriasi" in filtrul de aer si anume soareci..ce a ramas in urma e doar cuibul lor. Culmea e ca nu am simtit nimic aiurea in mers...poate doar agatatul acela intre 4-5k km care fu de la TPS. In weekend am fost la o tura si consumul aprox. a fost de 4.3.

 

Pe partea cealalta e ok filtrul..oricum maine indepartez cuibul sa vad daca au ros hartia filtrului. Cum soarecii au ros in cuib chestii marunte ma gandesc sa nu fi "inhalat" mobra bazaconii.

 

 

 

 

post-40775-0-55232900-1474918813_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna,

 

Minunati-va si voi ca eu m-am minunat destul. :)

 

Fostul proprietar a avut "chiriasi" in filtrul de aer si anume soareci..ce a ramas in urma e doar cuibul lor. Culmea e ca nu am simtit nimic aiurea in mers...poate doar agatatul acela intre 4-5k km care fu de la TPS. In weekend am fost la o tura si consumul aprox. a fost de 4.3.

 

Pe partea cealalta e ok filtrul..oricum maine indepartez cuibul sa vad daca au ros hartia filtrului. Cum soarecii au ros in cuib chestii marunte ma gandesc sa nu fi "inhalat" mobra bazaconii.

 

eu am pus o plasa de sarma pe gura de admisie a filtrului. am pus-o pentru insecte dar se pare ca e buna si pentru soareci la nevoie :D . am filtru K&N si ma saturasem sa scot toate gazele din filtrul de aer.

 

O sa verific si acest aspect, dar cand am bagat aer comprimat pe deasupra nu a iesit cine stie ce jeg.

 

Vineri aum servisat furca, simeringuri praf + ulei, cuzineti si ulei. Piesele All-Balls, ulei Repsol 10w. George s-a miscat repede, a consumat vreo 4 spray-uri de frane, mi-a intins si lantul, curatat si placutele de frana de pe fata. Ii multumesc si pe aceasta cale!

 

Azi am fost harnic, intrucat am desfacut si indreptat cadrul de bord. Maaaare chin pana am scos toate plasticele. L-am indreptat in menghina si pe motor, cu ranga. Credeam ca fac faza asta la iarna, dar s-a nimerit azi. I-am montat si un mic voltmetru chinezesc, rotund, dar legat la mufa aia mare de sub carena imi arata un voltaj mic, 10v cu contact pus, 12,6 maxim la relanti, 13,3 in gaz. Pus multimetru pe baterie, valori frumoase. Nu am verificat cu multimetru si pe fata, dar am verificat voltmetrul inainte la pc si pe un acumulator de bormasina, dadea fix ce imi arata multimetrul. Si cand incerc sa dau blitz (butonul de PASS) se aprinde greu parca (si cu intarziere). Daca apas pe butonul de faza lunga, lumina puternica instant. In seara asta am desfacut blocul de lumini, scos jegul din el, dat cu spray-contact, apoi cu wd40. Nu am mai pornit motorul, ca e noapte si face nevasta scandal.

Cam in halul asta m-am distrat azi...

 

A, inca o chestie: am ridicat si inclinat parbrizul, arata ca o plua cu el asa, sunt curios cum o fi la drum.

 

daca vrei sa scapi de problema asta cu tensiunea mai mica poti sa pui alimentarea becurilor printr-un releu legat direct din baterie. comanda releului o faci din comanda becurilor si gata cu mufaraia de poasta calitate :)

da unde naiba a dat cu 4 sprayuri de frana ?

arata dubios asa argintie. pune-i stickerele sau vopseste-o neagra .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat la reprezentata Suzuki din Bucuresti am fost tratat cu sictir, ma dresez voua cu o intrebare: se pot pune jante cu spite pe V-Strom 1000 K3? Vreau sa fac schimbarea deoarece atac destul de mult off-road-ul si stiu diferenta dintre jantele turnate si cele cu spite pe aceasta sectiune.

Am fost la reprezentata dupa o discutie cu unul dintre colegii de forum care mi-a povestit ca exista varianta spitata pentru 650, dupa 2014. Am intrebat, regulamentar, daca s-ar potrivi, avand in vedere ca dimensiunile exterioare ale jantelor pastreaza aceeasi dimensiune, diferentele putand exista la rulmenti, prinderi discuri etc.

Nu m-am asteptat nicidecum la un raspuns ferm "Nu stiu".

Am insistat si am incercat sa aflu cine trebuie sa stie, daca reprezenta nu. Acelasi raspuns invariabil, "Nu stiu".

Bun, daca celor de la Suzuki Romania le e lene sa caute in cataloage diferentele, care poate nu sunt, sau sa trimita un mail in Japonia sa intrebe acolo cum s-ar putea rezolva problema unui posesor de Suzuki, care vrea sa le dea niste bani pe jante noi, incerc acum sa inteleg la ce foloseste cuvantul "Reprezenta" pus in fata magazinului care vinde tricouri cu sigla japoneza si costume moto Revit.

Lasand reprezentatele din Romania la o parte, ca vad ca toate sunt aceeasi apa si-un pamant (BMW e la fel), poate exista cineva pe aici care sa fi facut trecerea la jante cu spite si ma lamureste. Raman dator!

» Post actualizat in 26 Sep 2016 07:18

Inseamna ca ar trebui sa aiba 5 mm grosime, masurate cu sublerul. Daca au, poate discutam.

650 are rulmenti mai mici pe fata, implicit axul mai subtire...ar mai fi cateva deosebiri: senzorul de viteza, abs, pinionul spate, distantiere diferite. Pretul modificarilor si , mai ales, pretul jantelor spitate te coafeaza? Eu estimez 2500 euro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti face te rog un review la Mitas E07 pe Suzy? cum se comporta? zgomote? voblaje? mers pe ploaie? etc...

 

Cu cea mai mare placere, oricum aveam degand cand se epuizau discutiile pe aici :)

 

Review Mitas e07 Dakar, marimile standard din carte manual talon, umflate la rece cu 2,3 si 2,9, parerile sunt dupa 1500 de km. Am ales varianta dakar caci are un pliu in plus, teoretic se poate dezumfla mai tare decat celalat si duce mai multa greutate, respectiv pasager si bagaje.

De la inceput nu recomand folosirea lor pe asfalt, sunt bune pe asfalt doar pt a ajunge de acasa la locurile de dat offroad.

 

Pe asfalt, pana acum, nu au nici un interval de viteza unde sa vobleze, motorul merge drept iar ghidonul nu joaca nici in ruptu capului. Au un zgomot specific, un fel de huruit, dar care nu este deranjant. Consumul mediu creste usor cu ele montate. Pe dungile albe de pe jos patineaza inclusiv pe uscat. Pe ud, la accelerari puternice de la semafor, va patina roata spate la orice dunga alba, zebra, linie de stop la semafor etc. La mers pe drum la 90-120 pe ud se simt foarte instabile. Daca drumul e prost simti cum acum e fata, acum nu e fata pe asfalt :) E o chestie de obinuinta pana la urma. Cu inclinatu, nici vorba sa se aproprie de nexturi, efectiv de la un anumit unghi ai impresia ca acum pica agregatu pe jos. Poti da in borduri, santuri par indestructibile. La franri bruste, pe asfalt, in oras chiar, unde vitezele nu sunt prea mari, abs ul e la ordinea zilei. Fara sa masor, doar asa din feeling, pare ca la o frana brusca ai nevoie de aproape dublu distantei de franare fata de nexturi.

 

Eu am luat gumele astea pt offroad si m-am gandit ca o sa le folosesc toata iarna in oras pe ud/ploaie unde oricum nu te inclini cu motoru si mergi drept cu el in speranta sa protejez nexturile de minus grade. Nu. Nu voi face acest lucru pt ca sunt mult prea nesigure, daca acum la 10-30 de grade se comporta asa, nici nu vreau sa stiu ce fac la minus 5. Deci pe asfalt singuru lucru pozitiv este ca nu vobleaza. De asemenea m-am trezit cu 1,5 bari pe spate si nu pot spune ca s-ar fi simtit ca la nexturi o presiune asa mica.

O data iesite de pe asfalt se schimba radical comportamentul lor. Pe drum de pamant incepi sa simti un plus de stabilitate si comfort. Combinatia cu arcul mov e perechea perfecta. 70-80 pe drumuri care inainte erau pe la 40-60. Cand dai de pietre, bolovani, simti ca sunt indestructibile, iar motorul urca orice ar fi. Patineaza roata spate dar directia motorului e drept inainte. La mocirle fata reuseste sa pastreze traiectoria. Vsroama o data incaltata cu aceste mitasuri, desi e cat o vaca de grea, devine controlabila in afara asfaltului si iti aduce un zambet satisfacator in casca si iti dai seama ca defapt pe offroadeala, cand te dadeai cu touranceuri sau nexturi, nu era vstroama de vina ci gumele de asfalt. Cand mai dai cu ouale de rezervor iti aduci aminte ca tre sa o lasi mai incet ca totusi impreuna aveti 300 de kile si sunteti cam grei :)

 

Producatorul sau lumea, ratuie gumele 50 50. Adica 50 offroad, 50 asfalt. Ca in orice lucru, trebuie sa existe un compromis. Aceste gume nu exceleaza la nimic. Nici pe offroad fata de karo 3 care se gata in 3 mii de km(informatii bazate strict pe parerile altora), iar pe asfalt sunt cum sunt. Parerea mea e ca sunt perfecte pt drumuri neasfaltate. Nu sunt pt hard enduro sau te miri ce offroadeala cu noroaie pana in dinti, pt asaceva kilogramele stroamei sunt defapt impedimentul. Sunt niste gume care nu costa o avere, ~650 de lei setul, cu care ajungi de acasa pe asfalt la te miri ce drumuri, te dai pe drumuri care pana acum nici nu credeai ca o sa le poti managui, te intorci acasa, mai repeti asta pana pe la 15-20 de mii cat zic altii ca se dau cu ele. Pare a fi solutia cea mai ieftina ca sa simti ca vstromul poate defapt mult mai multe, mai ales in afara asfaltului.

 

Cand am o tura fara asflat planuita, dau jos nexturile si montez mitasurile. Cand stiu ca urmeaza sa merg pe curbe multe, pun nexturile inapoi. Sunt altii foarte multumiti de ele. Eu nu ma impac deloc cu franarea de urgenta mai ales in oras. Acu nu demult a iesit o capra cu un mertan din rand de pe b2 pe b1. b1 liber si toate masinile oprite. Cand am vazut-o am franat de numa si de nu ma observa capra si nu se oprea din manevra nu aveam nici o sansa sa o evit. Cu nexturile ma opream cu cel putin 2 metri in fata ei. Pe autostrada pe ploaie pe la 120-140 imi era frica sa schimb banda numa numa sa nu ating marcajul. Din pacate in astia 1500 de km, care sa fi fost maxim 400 in oras, vreo 300 de offroadeala, restu drumurile pana la offrodeli am cam terminat placutele de frana. De la mai bine de jumate (ochiometric) pana la sub un sfert. Sa fi fost orasu de vina. Sa fi fost praful nisipul, pentile abrupte de vina. Cert e ca placutele se duc si se duc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus o plasa de sarma pe gura de admisie a filtrului. am pus-o pentru insecte dar se pare ca e buna si pentru soareci la nevoie :D . am filtru K&N si ma saturasem sa scot toate gazele din filtrul de aer.

 

 

daca vrei sa scapi de problema asta cu tensiunea mai mica poti sa pui alimentarea becurilor printr-un releu legat direct din baterie. comanda releului o faci din comanda becurilor si gata cu mufaraia de poasta calitate :)

da unde naiba a dat cu 4 sprayuri de frana ?

arata dubios asa argintie. pune-i stickerele sau vopseste-o neagra .

Cand umblu data viitoare sub carene, pun si eu o plasa de sarma, legata cu faseta.

 

Pai a curatat jambele, paharele, arcurile- TOT. 4 spray-uri Berner s-au dus la gunoi in prezenta mea. Hai, poate mai ramasese ceva in primul, ca nu m-am uitat foarte atent. Totusi sunt curios- voi ce tensiuni aveti de la mufa aia mare de sub carena stanga? O fi a mea cu defect? Pe baterie am tensiuni bune, zic eu, deci releul de incarcare e ok. Foarte ciudat...

 

Va primi un polish si niste stickere, ca nici eu nu-s incantat de aspect.

 

Azi i-am curatat si gresat maneta si cablul de ambreiaj, e o placere sa umblu cu mana stanga la comanda. Poate mai pe seara umblu si la maneta de frana, zilele urmatoare fac cumva sa schimb lichidul de frana. Ies acusi la o tura scurta, sunt curios cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa fac si eu un review dupa aproape 4000 de km la Mitas E07 (varianta normala - nu Dakar):

- asfalt uscat: cred ca nu ma dau eu asa de tare ca prietenul meu Caius ca nu am simtit diferenta mare. E drept ca iti da impresia ca pluteste pe curbe dar niciodata nu am pierdut trasa, niciodata nu mi-a alunecat fata sau spatele si am mers de la 35 la 9 grade. Franarea de urgenta am "exersat-o" de cateva ori si nu mi-a dat emotii. E adevarat ca fata se simte mai lejera ca la Next pentru ca exista un contact mai mic cu asfaltul. Pana acum le-am dus pana la margine (0 mm pussy-stripe) si nu ma plnag ca nu stau pe curbe. Autostrada nu e nici o problema, am atins 170 fara sa simt ca ar fugi. Cred ca tot din cauza contactului mic se simte ca si cum ai fi pe o perna de aer dar motocicleta nu fuge in nici o parte.

- asfalt ud: aici am o lipsa de puls pentru ca, de cand le am puse, nu m-a prins pe traseu nici o ploaie. Doar prin oras unde spun ca si Caius ca aluneca pe orice e vopsit. Eu nu am reusit sa plec de pe loc pe asfalt sa imi alunece spatele (pe dunga alba am reusit).

- teren uscat: nu am nimic de adaugat fata de a zis Caius.

- teren ud: daca e piatra sau sleauri cu ceva udeala pe ele e ca la tractor: trage bine de tot. Daca e noroi mare atunci nu ai nici o sansa cu motorul asta decat sa il ajuti impingandu-l.

 

Una peste alta eu sunt multumit de ele si le recomand.

 

Cel mai in masura sa faca un review ok este ABadea care are multi km cu ele in toate conditiile si pe toate tipurile de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

650 are rulmenti mai mici pe fata, implicit axul mai subtire...ar mai fi cateva deosebiri: senzorul de viteza, abs, pinionul spate, distantiere diferite. Pretul modificarilor si , mai ales, pretul jantelor spitate te coafeaza? Eu estimez 2500 euro...

Ok, merci de informatii. Nu ma gandeam la pretul ala, credeam ca sunt la fel. Iti dai seama ca nu dau 2.000 de euro pe jante.

O seara faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut de-tuning: am pus inapoi codita originala. Arata aproape stock acum motorul, mai raman oglinzile, care vor pleca maine de la Adyficus, impreuna cu un claxon de Hornet (am eu o boala cu claxonul ala). Oglinzile sunt de Aprilia Cube, destul de asemanatoare cu cele de pe Vstrom. Abia astept sa vad si eu ca oamenii in retrovizoare. Cu aceasta ocazie se scot la vanzare codita sport compatibila cu DL650 (custom-made din fibra de sticla, vopsita argintiu)- 150 lei si un suport reglabil Barracuda (pentru numar)- 150 lei. Daca se iau la pachet, transport moca.


» Post actualizat in 27 Sep 2016 20:26

O intrebare: se poate face polish la parbrizul original? Al meu a cam trecut de prima tinerete... Stiu ca e bine sa fie ulterior foliat sau lacuit.


» Post actualizat in 27 Sep 2016 21:35

Am gasit niste parbrize custom la englezoi, nu par exagerat de scumpe, insa transportul cred ca e ucigator daca se ia o singura bucata. Eu momentan raman la asta standard, l-am ridicat si inclinat pe al meu, parca e un pic mai bine acum (l-am testat la maxim 150/h pentru cateva sute de metri, eram cu blugi si-mi inghetau genunchii). http://www.ebay.co.uk/itm/252447899288?clk_rvr_id=1101032850186&rmvSB=true

post-92464-0-94614300-1475003157_thumb.jpg

post-92464-0-83825400-1475003175_thumb.jpg

post-92464-0-91192100-1475003191_thumb.jpg

post-92464-0-46033300-1475003206_thumb.jpg

post-92464-0-66183300-1475003221_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decat parbriz custom mai bine un deflector.

MRA X-Creen Sport vine in standard si cu clipsuri de prindere (nu trebuie sa gauresti parbrizul) si isi face treaba foarte bine, Si e destul de mare ca sa iti omoare turbioanele si sa faca fluxul de aer sa curga fluent peste casca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa arata ridicat la găurile de mijloc, cu două piulițe de 8 jos.

 

Smecheria aia de voltmetru o poti trece printr-un releu, alimentat de la plus pe contact, cu doua fire groase de la baterie, care (de preferabil) duc si la o cutie de sigurante suplimentara, cutie din care pleaca diverse - voltmetru, mansoane incalzite, priza de bricheta, xenoane, altele. E o modificare care facuta cu bun gust, e destul de utila.

 

Gen: (numa' ca asta e de dacie, dar ca sa iti faci o idee).

1d4bfbd18365adf1414b7fa3a304a62d-2093975

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta urmeaza sa fac, am gasit prin atelier un releu de claxon, va fi bun de alimentat si mufa de bricheta pe care planuiesc sa o atasez tot prin acea zona.

 

Azi am fost iarasi harnic. Bueeeei, deci AM FRANA SPATE! Nu e vorba, aveam si inainte, doar ca era pe doua pozitii: zero si maxim. Am curatat tot circuitul, aveam mal in vasul de expansiune, suruburile racord aveau jeg in ele, etrierul la fel. Lichidul era maro. Taiat cam 0,6 cm din tija pistonului, lasat pedala mai jos (dar trebuie sa o las si mai jos, stau cu piciorul tot in flexie, oarecum). Lichid de frana DOT 4 de la Peugeot/Citroen (primit cadou). Cost lucrare deci zero. Urmeaza si frana fata, cat de curand, ca si acolo e lichidul maroniu. Abia astept sa am frana buna pe motor.

 

Atentie: daca lasati mai jos pedala de frana, umblati si la switch, ca sta stopul aprins. Placutele aratau binisor pe spate, le-am curatat cu spray frane si peria de sarma. Mai merg o perioada. Sunt curios ce e pe fata, mai ales ca a curs ulei din furca peste ele.

 

Pana acum am facut economie la manopera de cateva milioane bune (indreptat cadru bord, revizie ulei, filtre, bujii, servisat frane, montat codita originala etc). Pe vineri cica vin oglinzile si claxonul, abia astept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Stie cineva vreun electronist prin zona Bucuresti? Unul care sa poate sa rezolve problema butonului de activare al mansoanelor incalzite? Ca minunatul meu buton, nou-nout, ca si mansoanele Saito, achizitionat de pe Louis.de, a luat apa. Si nu mai merge. cred ca l-a plouat de vreo doua ori si acum se vede apa in el. Eu sunt zero barat la chestii electronice.

Sau o adaptare, ceva. De unde sa iau un alt intreruptor, cu minim doua pozitii? Asta are cinci. Avea, anyway. E in garantie, dar ca sa-l trimit in Germania imi ia 18 euro transportul dus-intors, iar mansoanele cu totul au fost vreo 25 de euro.

O zi faina sa aveti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi vand motorul!!!

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-dl%20650%20v-strom-din-2006-628112.html

stare perfecta de functionare. 3 case-uri, scut motor, cric central, crashbar, priza 12v si 5v, arcuri fata sonic spring, telescoape fata servisate, suport parbriz madstad, proiectoare, bujii noi, lichid frana nou, antigel schimbat,placute frana spate noi,cauciucuri michelin anake 2,kit relee faruri,suport telefon.Nu necesita investitii.Ofer si un parbriz touring reglabil pe inaltime, marca Bogdan Harea.

Pt. informatii va stau la dispozitie telefonic!

O zi faina tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Stie cineva vreun electronist prin zona Bucuresti? Unul care sa poate sa rezolve problema butonului de activare al mansoanelor incalzite? Ca minunatul meu buton, nou-nout, ca si mansoanele Saito, achizitionat de pe Louis.de, a luat apa. Si nu mai merge. cred ca l-a plouat de vreo doua ori si acum se vede apa in el. Eu sunt zero barat la chestii electronice.

Sau o adaptare, ceva. De unde sa iau un alt intreruptor, cu minim doua pozitii? Asta are cinci. Avea, anyway. E in garantie, dar ca sa-l trimit in Germania imi ia 18 euro transportul dus-intors, iar mansoanele cu totul au fost vreo 25 de euro.

O zi faina sa aveti!

 

Aceeasi problema am si eu, a intrat apa la buton.

Am demontat butonul, e inca functional, dar nu am gasit o alternativa de a-l face impermeabil, intrucat butonul pe care se apasa s-a deteriorat.

Daca reusesti, te rog, da-mi de veste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...