Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Pana acum am facut indicatoare pt bogdan_harea, Johann, jhon-n, vrajitoru si co98, sper ca n-am sarit pe nimeni de pe lista.

Cine mai doreste, cine mai pofteste? :wacko:

 

Salut ATW,

am montat si eu indicatorul, totu-i perfect, l-am pus in vitezometru, am lipit peste KM/H o banda neagra mata si parca-i pus de fabrica. Am pus si un intrerupator la rezistenta aia ce-i taie limitarea intr-a 5-a si a 6-a si cand vreau power o cuplez. Cand e cuplata arata eronat, adica intr-a 6-a el indica a 4-a si pacaleste calculatorul.

post-14105-1239815887_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti si va anunt ca de sambata sunt fericitul posesor al unul V-strom de 650 , de care sunt foarte , foarte mandru si de asemenea incantat , fiind mare diferenta intre el si Dr-ul meu , de care ma leaga amintiri frumoase .

Alegerea a fost facuta si datorita citirii cu atentie a tuturor posturilor legate de aceasta motocicleta , fapt care mi-a dat incredere in acest model , astfel ca , va multumesc si sper sa ne mai auzim .

 

 

Bine ai venit printre noi! Se pare ca noi avem doua lucruri in comun..avem Wee si am avut Dr. Bafta!!!

 

Mi-am montat sidecase-uri si ungator de lant. Am folosit robinet vacuumatic si la inceput imi curgea si mie dupa ce opream motorul dar acum nu mai curge nici o picatura.Am folosit pentru capat asa ceva pompa-manuala-500-g~4745107.jpg si functioneaza bine.

post-3733-1239818668_thumb.jpg

post-3733-1239818819_thumb.jpg

post-3733-1239819090_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Igi cum ai facut reglajul picaturii? Cum se stie deja pana acum am folosit un robinet cu cui de regaj de la acvarii. Foarte ieftin (1leu), dar cam firav, in conditiile de utilizare pe motor, fiind din plastic. De doua zile mi-a venit alta ideie. Langa mine la un importator de scule din China am gasit aragaze de voiaj cu butelie mica, la un pret acceptabil. Partea care ma interesa, respectiv robinetul este din bronz, cu un cui de reglaj tot din bronz si oringuri pt etansare. Este un pic cam mare, dar incerc sa elimin de pe el tot ce nu trebuie ca sa-l fac cat mai mic si usor. La primele probe regleaza mult mai fin si precis. Saptamana viitoare vreau sa-l pun pe motor impreuna cu robinetul vaccuumatic si capul de ungere dublu. Cei care s-au inscris pt ungatoare sa mai aiba putina rabdare. Vreau ca varianta finala sa fie perfecta, fara compromisuri care sa afecteze fiabilitatea. Sarbatori fericite!!

post-8769-1239944743_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Igi cum ai facut reglajul picaturii? Cum se stie deja pana acum am folosit un robinet cu cui de regaj de la acvarii. Foarte ieftin (1leu), dar cam firav, in conditiile de utilizare

 

 

Nu va complicati inutil,

eu am folosit la capat ace de seringa de diferite grosimi, de exemplu cu ac de 0,45mm curge cam o picatura la doua minute. Si ca sa unga uniform am fixat acul exact pe mijlocul lantului si picatura cade pe lant inainte de foaie. Pentru inchidere am folosit un electroventil mic de 24volti gasit prin piata care e alimentat din plusul de la contact.

Salutare si sarbatori fericite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu folosesc tot un robinet de plastic. Am vazut niste robineti pentru ceva instalatii de udat flori (picuratoare). Aratau foarte bine si scria ca se pot regla de la 0 la 20 l/h dar erau in set de 12 bucati si costau vreo 12 €.

 

Paste Fericit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am primit prin posta de la atw indicatorul de treapta.

montarea (dupa instructiunile verbale date de atw) a durat cam 1 ora si jumate (in care l-am stresat pe atw cu vreo 3 telefoane)

cel mai greu mi s-a parut sa il montez in interiorul carcasei de la turometru. aia mi-a luat cel mai mult timp. cred ca am incercat de cel putin 10 ori sa il pun si sa stea bine. pana la urma mi-a reusit. am colorat lateralele de la indicatorul efectiv cu un marker permanent in asa fel incat lateralele albe sa nu iasa in evidenta in inteiorul turometrului.

am buctat-o la final cand am uitat sa cuplez mufa din spatele bordului si a trebuit sa desfac iar colacul de buda care tine ceasurile.

.. sincer sa fiu mai am o problema... nu mai tin minte daca i-am pus protectia de cauciuc la mufa, dar astazi nu am mai putut sa defac iar colacul ca se facuse noapte. o sa vad maine.

finalitatea: un indicator montat ok care merge excelent. testarea am facut printr-un drum scurt in oras. maine o sa fac vreo 50 km si o sa vada atunci. pentru oras imi e foarte folositor.

felicitari atw pentru asa un device bine realizat.

 

asfalt uscat si sarbatori fericite inca odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Johann, vrajitoru, co98, ma bucur ca ati reusit sa montati indicatoarele si ca va sunt de folos.

Cat mai multi km pe doua roti, si sarbatori fericite tuturor!

:wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. ieri, cind am accelerat mai tare, turat peste 6.000 de ture, mi s-a aprins indicatorul FI (fuel injection). nu mai aparea ora deloc iar ledul rosu clipea. am tras pe dreapta, am taiat contactul, l-am pus din nou, totul era ok. am mai mers un timp si cind am turat mai serios iar a aparut eroarea. pentru ca motocicleta nu reactiona cu nimic altfel decit ar fi trebuit am continuat sa merg pina la prima oprire. cind am pus din nou contactul totul a fost ok iar de atunci nu a mai aparut problema desi am turat-o de mai multe ori peste 6.000.

 

in carte scrie ca de obicei cind apare aceasta eroare motocicleta se opreste din functionare si ca oricum trebuie sa te opresti si sa duci motocicleta la service; insa asta am citit azi caci nu aveam cartea cu mine.

 

problema a aparut dupa ce am alimentat de la mol cu benzina fara plumb, 95, euro5; insa nu a fost un plin complet, am alimentat cam 15 litri. pe drumul de intoarcere am alimentat de la aceeasi benzinarie petrom de la care alimentasem inaintea benzinariei mol. nici o problema aparuta. consumul a fost bun (economic) pe durata mersului cu cele 3 alimentari.

 

banuiala mea e ca au fost ceva mizerii in benzina sau ca vreun senzor al motocicletei nu s-a inteles cu benzina respectiva.

 

 

2. dupa mers pe autostrada dimineata pe frig mi-a scazut turatia de relanti atit de mult incit se oprea motorul (pe la 500 ture). s-a intimplat imediat dupa pasajul de dupa iesirea de pe autostrada, la pitesti; am tras pe dreapta si am umblat la surubul acela care regleaza relantiul. l-am invirtit cam jumatate de tura si am ridicat relantiul la 1300 de ture. nu am mai avut probleme, o sa-l pun din nou la 1100 cum era initial.

 

 

s-a mai intimplat cuiva? idei, sugestii?

Azi am facut tura aia de 50 km de care va vorbeam ieri. Mi-a aparut si mie eroarea aia FI dar nu dupa turatii. Mergeam normal in 90-95. Fara accelerari sau franari. Si s-a aprins ledul rosu (a ramasa aprins fara sa clipeasca) si imi in locul ceasului aparea FI. Am oprit si am taiat contactul. Cand l-am pus la loc nu a mai aparut eroarea. Dupa aproximativ 15 km am ajuns in oras si cand m-am oprit la primul semafor mi-a murit motorul. L-am pornit de vreo 3 ori dar se oprea mereu. Ghinionul naibii era ca era si soseaua in rampa si trebuia sa stau cu o frana cuplata. L-am tinut din acceleratie sa nu mai moara si pe urma m-am oprit imediat dupa semafor si am oprit motorul. Am dat casca jos abtinandu-ma sa nu dau cu ea de pamant si sa injur in gura mare (ca sunt Pastele) si dupa 2 minute am pus contactul si l-am pornit. Mergea rotund fara nici o problema. Am ajuns acasa fara alte incidente.

Se poate sa fie de la benzina? Am alimentat de la Rompetrol.

Sau am facut eu vreo prostie cand am montat indicatorul de treapta?

Nu am taiat nici unul dintre firele le care am legat indicatorul. Doar am taiat putin izolatia si am cuplat acolo firele. La sigurante m-am cuplat la firul portocaliu cu dunga albastra (fiind cel mai accesibil). A mai patit careva asa ceva dupa ce a montat indicatorul? ca daca nu a patit nimeni inseamna ca bezina a fost de cacao si nu ma bag de la aia.

Si ca sa revin la povestea de ieri: DA! am uitat sa trag cauciucul de protectie peste mufa (dar am facut-o azi dimineata).

Si ca sa va dau unfeedback: merge foarte bine indicatorul de treapta. Daca bate soarele pe el nu ma uit numai 1/4 de secunda la el ci 1/2 de secunda. Asa ca nu ma deranjeaza ca se vede mai vag numarul. Si m-a ajutat azi. Deci il pun la 100% investitie buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am facut tura aia de 50 km de care va vorbeam ieri. Mi-a aparut si mie eroarea aia FI dar nu dupa turatii. Mergeam normal in 90-95. Fara accelerari sau franari. Si s-a aprins ledul rosu (a ramasa aprins fara sa clipeasca) si imi in locul ceasului aparea FI. Am oprit si am taiat contactul. Cand l-am pus la loc nu a mai aparut eroarea. Dupa aproximativ 15 km am ajuns in oras si cand m-am oprit la primul semafor mi-a murit motorul. L-am pornit de vreo 3 ori dar se oprea mereu. Ghinionul naibii era ca era si soseaua in rampa si trebuia sa stau cu o frana cuplata. L-am tinut din acceleratie sa nu mai moara si pe urma m-am oprit imediat dupa semafor si am oprit motorul. Am dat casca jos abtinandu-ma sa nu dau cu ea de pamant si sa injur in gura mare (ca sunt Pastele) si dupa 2 minute am pus contactul si l-am pornit. Mergea rotund fara nici o problema. Am ajuns acasa fara alte incidente.

Se poate sa fie de la benzina? Am alimentat de la Rompetrol.

Sau am facut eu vreo prostie cand am montat indicatorul de treapta?

Nu am taiat nici unul dintre firele le care am legat indicatorul. Doar am taiat putin izolatia si am cuplat acolo firele. La sigurante m-am cuplat la firul portocaliu cu dunga albastra (fiind cel mai accesibil). A mai patit careva asa ceva dupa ce a montat indicatorul? ca daca nu a patit nimeni inseamna ca bezina a fost de cacao si nu ma bag de la aia.

Si ca sa revin la povestea de ieri: DA! am uitat sa trag cauciucul de protectie peste mufa (dar am facut-o azi dimineata).

Si ca sa va dau unfeedback: merge foarte bine indicatorul de treapta. Daca bate soarele pe el nu ma uit numai 1/4 de secunda la el ci 1/2 de secunda. Asa ca nu ma deranjeaza ca se vede mai vag numarul. Si m-a ajutat azi. Deci il pun la 100% investitie buna.

 

'traiti

am descris in topicurile anterioare problema mea...

am cumparat la second rezervor cu pompa de benzina de pe un dl650...

am desfacut si problemele gasite au fost foarte ciudate... nu stiu ce sa zic dar imi pare un inceput de problema de proiectare daca o pot numi asa... filtrul de benzina are atasat un regulator de presiune care e asigurat cu o prindere clips de plastic. clipsu asta era deformat si a cazut in timp cazand si regulatorul de presiune... am inlocuit filtrul meu cu filtrul de la dl650 (cu tot cu regulator) si problemele s-au rezolvat. weekendul trecut am fost pana la mare si dupa o buna bucata de mers 140-160 cand incetineam si trageam ambreiajul motorul murea dupa care porneam si totul e ok. concluzia este ca tre sa gasesc un stand serios de curatat injectoare. in paralel lansez o intrebare pentru colegii din italia: cine imi (ne) poate trimite produse de pe elesi.it (pret cu tot cu comision), multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a inviat ! Paste fericit tuturor !

 

Adevarat a inviat! Paste fericit tuturor!

 

Eu am devenit tatic chiar in vinerea mare. Asa ca nu a fost si nu va mai fi Paste mai frumos ca anul asta.

 

Bafta tuturor.

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am devenit tatic chiar in vinerea mare. Asa ca nu a fost si nu va mai fi Paste mai frumos ca anul asta.

FELICITARI!!! :wink:

Presimt ca n-o sa prea mai ai timp de motor o perioada (vorbesc din proprie experienta :wink: ), dar nimic nu se compara cu experienta de tatic.

Ce e? Motociclist sau motociclista?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat a inviat! Paste fericit tuturor!

 

Eu am devenit tatic chiar in vinerea mare. Asa ca nu a fost si nu va mai fi Paste mai frumos ca anul asta.

 

Bafta tuturor.

 

Felicitari!!!!! Sa-ti traiasca! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat a inviat! Paste fericit tuturor!

 

Eu am devenit tatic chiar in vinerea mare. Asa ca nu a fost si nu va mai fi Paste mai frumos ca anul asta.

 

Bafta tuturor.

Sa-ti traiasca , sa fie sanatos si sa va bucurati de bebelus in fiecare zi ! La multi ani ! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...