Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Eu am schimbat alea originale la 115000 km, ca nu mai vedeam, nu ca s-au ars.

 

Treaba cu becurile e tare complicata.....ei le lauda ca tin cat lumea si pamentul, dar pana la urma tot galbejelile alea originale tin cel mai mult. De ce? Ca sunt pentru mobre, au filamentul intarit. Sa te uiti la alea originale, au filamentul drept si daca e mobra din 2004. La alea noi o sa vezi cum atarna filamentul, nu sunt facute pentru vibratiile de pe mobre. Si evident se ard mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am strobe pe frana si am montat si un LED w5w pentru pozitie.


» Post actualizat in 11 Apr 2017 20:48

A, ca idee, am rezolvat-o cu tampoanele pentru sa, mi-a dat un prieten niste banda de cauciuc de 1,5 cm, decupat 5 dreptunghiuri de 5x3 cm, lipit pe plastic, saua sta perfect acum, fara sa mai aiba joc. As fi dat vreo 50 lei pe alea 4 tampoane originale, insa nu are rost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. O rugaminte pentru un sfat, va rog. La recomandarile primite mai acum ceva vreme m-am apucat de comandat releu nou, mai exact asta: https://mtp-racing.de/Regler-SH775-Honda (de fapt am comandat varianta universala, dar din motive care-mi scapa nu-l mai gasesc acum pe site la ei). La pachet am comandat si conectorii astia: https://mtp-racing.de/Anbaukit .

Amu intrebarea pentru cei care ati facut schimbarea: de ce mai am nevoie oare? La ce sa ma astept cand ma apuc de desfacut? Sfaturi?

Multam tare mult :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. O rugaminte pentru un sfat, va rog. La recomandarile primite mai acum ceva vreme m-am apucat de comandat releu nou, mai exact asta: https://mtp-racing.de/Regler-SH775-Honda (de fapt am comandat varianta universala, dar din motive care-mi scapa nu-l mai gasesc acum pe site la ei). La pachet am comandat si conectorii astia: https://mtp-racing.de/Anbaukit .

Amu intrebarea pentru cei care ati facut schimbarea: de ce mai am nevoie oare? La ce sa ma astept cand ma apuc de desfacut? Sfaturi?

Multam tare mult :).

fatal error !

din pozele regulatorului se pare ca mufele sunt diferite fata de cele standard pe care le stiu eu pe SH775 . sper totusi ca SH775-Honda e tot una cu SH775 si foloseste mufele pe care le-ai comandat.

mufele alea sunt cam greu de gasit prin europa

 

eu inca nu am facut schimbarea dar sunt in plin proces :). astept sa imi vina conectorii si sa montez toate chestiile. Mi-am luat SH847.

din ce am citit eu pana acum ce trebuie sa faci la SH775 este sa il plasezi intr-un loc ventilat. daca nu e bine aerisit curentul maxim e de 14A ! cu racire duce si vreo 35A. SH847 duce vreo 50A ventilat.

http://www.shindengen.co.jp/img_e/product/electro/catalog/catalog_08.jpg

 

dupa ce mi s-a aras statorul probabil ca o sa desfac regulat capacul sa verific starea bobinei .

acum am inteles de ce mi se reseta GPS-ul prin grecia :D

 

 

 

 

 

 

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper totusi ca SH775-Honda e tot una cu SH775 si foloseste mufele pe care le-ai comandat.

 

Asa ar trebui - la momentul comenzii i-am intrebat pe cei de la MTP daca is compatibile cu Stroama si asta este varianta recomandata de ei. Ar trebui sa mearga. De montaj is curios, se potriveste in locul celui original, trebuie modificari, trebuie mutat mai la aer, etc.

Multam de sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pffff....sa stii ca nu ti-au explicat bine. releul este compatibil dar nu sunt compatibile mufele ! nici unul dintre conectori nu este compatibil cu Vstromul vechi deci oricum trebuiesc mufe de adaptare. problema e ca ai comandat mufe care nu sunt compatibile cu releul :)

Cum zicea si Vraji mai sus nu ai nevoie de adaptor pentru montare. referitor la montare unii le-au montat in fata langa motor. eu intentionez sa il las in locul original adica sub buca stanga :)

aste e cel universal

s-l1600.jpg

 

acesta este pentru Honda si trebuiesc mufele folosite de Honda

s-l1600.jpg

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ar trebui - la momentul comenzii i-am intrebat pe cei de la MTP daca is compatibile cu Stroama si asta este varianta recomandata de ei. Ar trebui sa mearga. De montaj is curios, se potriveste in locul celui original, trebuie modificari, trebuie mutat mai la aer, etc.

Multam de sfat.

Salut,

 

Da - si mie mi s-a parut ca nu arata ca si shindengen 775 desi in text scrie ca el este - poate este doar o poza.

mufele comandat sunt OK.

SH775 incape fix in gaurile de la cel OEM. Nu trebuie pus mai la aer ca e ok acolo. Eu nu am simtit ca atunci cand stau in coada de masini la pe caldurile de vara ar fi vre-un pic afectata incarcarea (aveam voltmetru pe bord si nu scadea deloc tensiunea).

Deci e ok in locul celui OEM. Eu am mai facut o treaba - am pus pasta termoconductoare intre releu si placa de cadru - doar de siguranta.

Pentru mufele care intra in releu - atentie ca trebuie sa le conectezi foarte bine - eventual mergi la cineva care are crimper pentru dimensiunile respective.

 

La releul OEM ai 3 faze (stator), 2 conexiuni "+" si 2 conexiuni "-".

La SH - ai 3 faze (stator), 1 "+" si 1"-"

(fazele stator nu conteaza ordinea in care le legi, 1 la 1 - nu zic mai mult).

Mufele din partea cealalta spre instalatia moto - le iei de pe releul OEM? Tai cablurile de acolo si le crimpezi direct in pinii pentru mufa SH?

La releul OEM ai 3 faze, 2 conexiuni <+> si 2 conexiuni <->

La SH - ai 3 faze, 1 <+> si 1<->

 

 

Daca da - releul OEM are 2 cabluri plus si 2 cabluri minus (pe langa cele 3 faze) cu care intra in insalatia motocicletei, la SH ai cele 3 faze, 1 cablu plus si 1 cablu minus. - o sa iti fie greu sa crimpezi 2 cabluri intr-un pin dinacela.

Va trebui sa folosesti un cabluri mai groase intermediar intre mufa de la instalatia OEM si mufele ce vin cu SH, intr-un capat crimpezi in mufa de SH si incelalalt capat - vei lipi cate 2 cabluri (plus sau minus) la cablurile tale intermediare.

trecerea de la 2 mai subtiri la un cablu mai gros - mie cel mai frumos mi-a iesit cu conectori prin compresie si poti si cositori.

aici gasesti niste video-uri: http://www.roadstercycle.com/ - poate ajuta.

 

Daca mai ai intrebari - ne putem auzi la un telefon dupa ora 6.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super multam de sfaturi si de vestea buna ca se potriveste cu OEM. Sper sa nu am nevoie de ajutor, nu ma apuc chiar singur de toata treaba. Daca dau de greu, apelez totusi - iti trimit un PM pentru telefon.

Mai jos pozele cu releul, cum ziceam nu este cel de Honda si da, mufele se potrivesc :D.

 

 

post-44625-0-77126200-1492083290_thumb.jpg

post-44625-0-04842300-1492083292_thumb.jpg

post-44625-0-04556200-1492083293_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am montat si hamul cu relee pentru faruri. Mai multa lumina, e alta viata, noaptea e o placere.

 

Cu ocazia intalnirii moto saptamanale din Piatra, am aflat ca mai e un V-strom DL650 K5 prin zona. L-am invitat pe Catalin pe la mine, o sa mai avem ce mesteri la jucarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de suit pe ea pot sa ma sui ca e in garaj dar de venit nu am cum ca nu porneste inca. nu am terminat de schimbat releul de incarcare ca nu mi-au ajuns conectorii si vreau sa-i mai fac si un mic upgrade la diverse plastice si sa iau la strans toate suruburile.

apropo, verificați-vă suruburile de pe motoreta ca se mai desfac in timp. eu am avut ceva probleme cu treaba asta. am tras vreo cateva voblaje nasoale din cauza unor suruburi din cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa o fi. o fi fost facuta din bucati motoreta mea :D

numai ca nu strica sa se verifice macar ochiometric :) , la mine se vedea cu ochiul liber ca e iesit surubul 3-5mm in afara. cand ii mai dadeam in gura incepea sa flambeze motodeta sub mine. Tibi a prins o scena din asta cand ne intorceam anul trecut de la Sovata :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa o fi. o fi fost facuta din bucati motoreta mea :D

numai ca nu strica sa se verifice macar ochiometric :) , la mine se vedea cu ochiul liber ca e iesit surubul 3-5mm in afara. cand ii mai dadeam in gura incepea sa flambeze motodeta sub mine. Tibi a prins o scena din asta cand ne intorceam anul trecut de la Sovata :D

nu nu ...

Suzuki recomanda si in manual ... stiu ca am remarcat pe undeva.

Eu am gasit slabite suruburile de la semicadru spate unde e prins pe cadru, imediat sub sa - sau cum ma'sa se numeste.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu nu ...

Suzuki recomanda si in manual ... stiu ca am remarcat pe undeva.

Eu am gasit slabite suruburile de la semicadru spate unde e prins pe cadru, imediat sub sa - sau cum ma'sa se numeste.

 

stima,

paul

Confirm, inainte de a pleca in orice tura, dau saua jos si strang suruburile alea. Unul din ele, cel de pe dreapta, e cel mai jucaus.

 

In alta ordine de idei, astazi mi s-a resetat bordul, inclusiv ceasul, la o franare mai puternica. V-ati confruntat cu asa ceva? Am vazut ceva scris in reply-urile anterioare, dar se refereau la mufele/mufa din spatele bordului, care nu reseteaza si ceasul.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat şuruburile de la cadru şi sunt ţepene. Când am montat crash-bar-ul, bolturile noi au fost unse bine cu thread-locker albastru. Ţeava aia vibrează un pic, dar nu ceva să fie prea deranjant.

Placa Givi pentru topcase a fost ancorată bine, s-a făcut şi probă de traseu, totul ok.

Tampoanele de la şa nu s-au desfăcut, ceea ce mă bucură.

Ungatorul funcţionează stas, nu aş mai modifica nimic la el.

Azi am spălat echipamentul textil, parcă are altă culoare. 😂 Detergentul a fost luat de la louis. Dacă programam şi o clătire suplimentară, era perfect. De ştiut pe data viitoare.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De ceva saptamani sunt posesor de vstrom,pentru motor am cumparat Ulei Motul 5100 10w40. Dar pentru cutia de viteze??

 

Multumesc anticipat si Paste fericit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...