Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Vizitator _Raul_
  La 30.01.2019 la 14:42, Lucian_M a spus:

Azi e sărbătoare, nu pot lucra. Mi-e ciudă.

Expand  

 

🤣 

Bună rău asta.  

Românie, plai de dor, of of măi măi. 

Eu zic ca azi e sărbătoare și poți lucra. 

Dacă vrei sa fii în fata altora, bineînțeles.

Poate este timpul sa dai calendarul înainte. Suntem în 2018. 

 

 

 

 

 

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prieteni care lucreaza in zi de sarbatoare. Sa nu crezi cumva ca stau cu Biblia sub perna si urmez cu sfintenie sfaturile popii, dar am un principiu: nu lucrez cand e sarbatoare, decat daca e MUSAI de rezolvat ceva si chiar nu se poate amana. Sunt ortodox si am ceva... principii.

 

Azi am fost harnic: aproape am montat mansoanele incalzite. Adica am scurtat cablurile (pus papuci sertizati, termostringent etc), lipit mansoanele, reglat cablurile de acceleratie. Mai am de pozat cablul de la mansonul drept, facut legaturile electrice si montat cutia cu sigurante. Am facut o proba dupa sertizare, cu un acumulator de 14v, nu a bubuit nimic, dupa cca 1 minut pe 100% mansoanele frigeau. In casa e dezastru, ma apuc de facut curat.

A, si a venit si discul si placutele de pe spate. Pe luni astept componentele pentru conductele de frana fata. Am ceva emotii cu suruburile banjo, dar sper sa fie in regula, ca am luat ambele modele.

IMG_20190201_182832.jpg

IMG_20190201_204440.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Religia - Cel mai mare obstacol in calea evolutiei , nici nu ne putem imagina unde am fii azi daca chiar si acum 1000 ani am fii terminat cu porcaria asta de indobitocire . Sper sa dispara in viitor porcaria asta de prosteala in masa....

Editat de MariusTm29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, ca nu pun botul la tot ce scrie. Dar cred in ceva si deh, nu-mi prinde rau.

 

In alta dezordine de idei, dupa ce am montat arcurile progresive in furca, am constatat ca mi-a scazut garda la sol. Am mai zis ca am pus 500 ml de ulei in fiecare jamba. In brosura cu care au venit arcurile scria ceva de niste bucse/inaltatoare care se monteaza deasupra arcurilor, sub surubul de reglaj. Din ce am observat eu, parca lipsesc undeva la 2,5-3 cm din cursa, masurand furca unui prieten, tot cu Vstrom 650. Care sa fie problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 01.02.2019 la 18:55, DeVazut_TM a spus:

 

🤣 

 

Poate este timpul sa dai calendarul înainte. Suntem în 2018. 

 

 

 

 

 

Expand  

 

N-ar fi rau sa faci si tu la fel! Suntem in 2019... noi astilalti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 01.02.2019 la 20:37, Lucian_M a spus:

Stai linistit, ca nu pun botul la tot ce scrie. Dar cred in ceva si deh, nu-mi prinde rau.

 

In alta dezordine de idei, dupa ce am montat arcurile progresive in furca, am constatat ca mi-a scazut garda la sol. Am mai zis ca am pus 500 ml de ulei in fiecare jamba. In brosura cu care au venit arcurile scria ceva de niste bucse/inaltatoare care se monteaza deasupra arcurilor, sub surubul de reglaj. Din ce am observat eu, parca lipsesc undeva la 2,5-3 cm din cursa, masurand furca unui prieten, tot cu Vstrom 650. Care sa fie problema?

Expand  

1. Noile arcuri pot fi mai "moi" pe zona de amortizare usoara = greutatea motorului iti duce furca mai jos.

2. Arcul spate mai teapan poate pune presiune(greutate) mai mare pe furca = furca mai jos

3.(desi nu cred ca e cazul) - prinderea furcii in jug 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

ma gandesc sa achizitionez V-Strom -ul 650 XT in aceasta primavara.

Ca acessorii la el as vrea urmatoarele: Crashbar, cric central si manere incalzite.

Aveti ceva sugestii de model/marca pt aceste accesorii?

Cele originale sunt mai scumpe, dar poate ca isi merita banii in comparatie cu cele aftermarket.

Din ce am mai citit, cricul central ar fi indicat sa fie cel original, dar inca nu sunt convins ca am nevoie de el.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie manșoanele mi se par geniale. Azi am făcut prima ieșire din 2019 și le-am ținut intre 75 și 100%. Confort peste așteptări, intre 3 și maxim 5 grade.

IMG_20190203_142703.jpg

Cata, ia musai crashbar, eventual pune unul Givi (cca 550-600 lei la gentimoto.ro sau unul custom de la Bogdan Harea), e mai util decât cricul central (eu nu am și nu îi simt lipsa).

Manșoanele costă 300 lei, Oxford premium touring. Foaaarte utile. 

Tot util mi se pare scutul, cel de aluminiu, nu gluma aia de plaskit, care e doar de aspect. 

Mai departe, vei vedea ce îți mai trebuie. Dacă vrei cutii laterale, nu știu cât ți-or plăcea cele Suzuki, mai degrabă unele din aluminiu, sunt câțiva colegi care le fac custom, împreună cu cadrele aferente.

Spor la cumpărături!

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le am de la începutul lui 2017.

Pe stânga nu trebuie modificat mai nimic (doar scoți unnpic teava aia mică din interiorul ghidonului). Pe dreapta trebuie încă o bucată de aluminiu (sau fier, dar nu am avut chef de vopsea sau rugină), se fixează pe suportul oglinzii si se prinde de suportul de metal cu care vin protecțiile. Asta ca să ocolești pompa de frână. O să îți pun poze pe timp de zi, dacă dorești. Protecția la impact e zero, asta o știi deja, dar ajută când e frig sau plouă. Și sunt ieftine, cca 1/3 din prețul celor originale. Vezi că e posibil să trebuiască să tai capetele manetelor, nu știu dacă încap. La mine a fost simplu, una era deja ruptă de fostul proprietar, pe cealaltă am rezolvat-o rapid în menghină. Nu mă deranjează.

 

Kip in taci!

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau iei de pe louis la oferta cu 75 de euro niste barckbusteruri branduite cu sw motech .... si se potrivesc de minune si tin la orice tranta si chiar isi fac datoria, ca nah de vant .. se pot pune si niste pet uri de 2, 3 sau 5 litri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca nu tin si ramai fara vreo maneta... Stiu poate ai de alea rabatabile, da si alea or costat ceva banuti.

Spun doar atat. 300 si un pic de euro, aparatori ghidon, arc mov si scarite sw motech. Atat costa o inmatriculare... Avem cu totii motoare de minim 3 mii de euro, da ne mai zgarcim la 300. Orice alta reparatie mai sanatoasa costa mai mult de atat...

In 5 ani si 60 de mii de km la fostul vstrom cat a fost la mine, am reparat si intretinut la el de mai mult de 3500 de euro (din care sub o mie au fost doar cauciucuri). La fel ca si cricul, nu am vazut o recomandare de sw motech, e vreo 180 de euro, da multi bani, dar daca asa ai luat utilajul ti ai asumat costu de la inceput.

Iar am vazut recomandare de crash bar givi la 600 de lei, cand sw motech nu vibreaza, nu se rupe de unu singur, nu se indoaie la prima cazatura, dar costa 900 de lei.

Nu zic ca anumite accesorii nu sunt bune doar ca sunt ieftine, dar atunci cand faceti alegerile ar trebui luati in calcul mult mai multi factori decat pretul.

 

PS: Astept niste costuri de reparatii si intretinere reale la bmw pe minim 50de mii de km, doar asa spre comparatie :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă zici de beamveu, arunci gunoiul în sufragerie. Și nu merită.

Și eu mi-am ținut evidența, în 3 ani am bagat câteva zeci de milioane în mobră. Singurul regret e că nu am făcut investițiile mai de la început. Urmează al treilea set de gume, disc și plăcuțe spate (luate deja), conducte frână față sport, scut aluminiu, poate și o vopsea. În mașină nu am băgat atâția bani din 2013, pe bune.

Nu a zis nimeni că e ieftin să ai două roți. A, poate vreun scuter rupt sau vreo bicicletă fără pretenții.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu accesoriile rezistente e relativa si trebuie gandita bine: iei handguarduri rezistente la tranta, cade mobra pe ele dar la 200+ kg se indoaie ghidonul. Iti convine sa continui calatoria cu aparatoarea prinsa cu scoci si soricei sau cu ghidonul stramb? Pui crash rezistent, cade mobra de 200+kg pe el, nu se indoaie da ceceaza ceva mai putin rezistent de dedesubt. Preferi sa mai indrepti nitel la crash sau sa il schimbi, sau sa te trezesti cu ceva stramb pe la mobra? Alegerea e a voastra. Eu pot da exemple de probleme de genul. Ca mi-au trecut prin garaj.  ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ales dacă tai vreo 2-3 cm din vârf... 😁

 

Fabio are dreptate. Când am luat bordura cu scutul, dacă nu se îndoia și rupea el, se putea întâmpla altă trăsnaie. Așa, l-am dat jos, pușcat cateva (zeci/sute) de ciocane, sudură și-o vopsea, pus la loc- scăpat bine merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  La 04.02.2019 la 4:41, george13 a spus:

Sunt 100 euro pe Louise si nu se potrivesc la modelul meu.

Expand  

 

Presupun ca vb de protectii la maini. Ma intrebam ce model de vstrom ai de nu merge chiar nimic.

 

 

Toate 650urile plus miaru 2014-2016 au acelasi cod de produs "10021506" . Sunt 130 de euro plus transport, dar numai ce a trecut campania cu voucher de 20 euro. Mai vine una de pasti.

image.png

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...