Sari la conținut

Strictul Necesar


Postări Recomandate

depinde de tipul de motor si particularitatile modelului si in special "bubele" motocicletei.

 

 

La BMW- de acum nu am decat 2 surubenite si o trusa de torsuri si 1 de imbusuri.

 

 

Pe viitor doresc sa achizitionez daca este cazul si o trusa de facut pana (leviere, petice, lipici, pompa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste cu incredere optiunea "search"

 

In functie de modelul motocicletei si de calitatile tale de mecanic, poti sa cari dupa tine de la arc la tanc. Cand plecam cu comunistele pe vremuri daca ne scotoceai prin bagaje puneai de un service complet utilat si din piese mai puteai monta 2 motociclete :cheers: Sa cari pistoane de rezerva , mai un alternator, mai o chiulasa era "normal" .

Acum pe Honda tin in topcase un set de imbusuri, surubelnita, patent, cheie de bujii, o bujie plus cateva chei fixe "specifice" . Nu prea am avut ocazii sa le folosesc, totusi in cateva randuri mi-au fost utile (pana de cauciuc, mai un surub slabit de la vibratii) :D

 

Acum depinde si de om, daca ai 2 maini stangi poti cara dupa tine si garajul ca tot nu esti in stare sa faci RK in drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La japoneze, eu unul, consider ca nu tre' sa ai mare lucru cu tine... Un set de chei fixe, un set de imbusuri, o cheie de bujii shi eventual 2-3 bujii de skimb, just in case... Pe langa asta o bucata de sarma shi nishte banda izolatoare nu strica... Eu mai car cu mine, mai ales la drum lung, un compresor d-ala mic, care se conecteaza la bricheta, pentru a putea sa-mi umflu roata in caz ca fac pana, sa ma tzina pana la prima vulcanizare... Cam atata... Adevarul este ca eu car sculele astea cu mine de obicei, dar nu prea shtiu sa le folosesc... Da' pentru asta am prietenii... :cheers:

 

DDC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sub scriu lui axa dar a uitat sa mentioneze colierul romanesc SARMA :D care intotdeauna te va ajuta la ceva :baldy:

:cheers: mda am uitat sa mentionez sarma dar asta la noi e resursa naturala o gasesti la fata locului, pe marginea drumului, o smulgi din garduri, cauti prin sant, nu se poate sa nu gasesti. :P

 

P.S. Ma uitam acum cativa ani la suedezi in Malmo, aveam nevoie de o bucata de sarma sa leg nu-stiu-ce , am "arat" kilometri de strazi si nu am gasit un capat de sarma nicaieri. Ai dreq tot ce era prins pe stalpi era cu suruburi, gardurile nu aveau pic de sarma, teren viran cu gunoaie ( supermarket de materiale cu autoservire) nu aveau. :baldy: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la comuniste ca si la japoneze e esential sa ai cabluri (ambreiaj, frana) sau macar niste cabluri de reparatie cu piulita mecanica.

Iarasi ai nevoie de scule pt scos cauciucul, banda izolatoare, cablu litat electric, in cazul unor enduro cred ca mai trebuie eventual niste rulmneti de roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitati si ce contine trusa de scule livrata de Honda cu tot cu XX-ul:

lera 0.7

cheie de bujii (de 16, specifica),

surubelnita cruce Philips 2

imbus 5 si 6

inelara de 10, 12, 22 si 27

chei fixe 8, 10, 12 si 14

cleste (patent).

Asta e un mini-service pentru japoneze :cheers: Cu ce ai aici desfaci aproape toata moto.

Si astea sint livrate cu moto intr-un suport special de sub sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e un mini-service pentru japoneze :baldy: Cu ce ai aici desfaci aproape toata moto.

Si astea sint livrate cu moto intr-un suport special de sub sa.

 

Paii se vede treaba ca nu ai desfacut niciodata daca spui asta :cheers: Vrei sa zici ca desfaci aproape toate carenele ca sa ai acces la piesele care la altele sunt expuse cu acces direct :baldy:

 

P.S. Buna observatia cu cablul de ambriaj, plus ca la nevoie poti trage benzina din rezervor cu camasa cablului de rezerva :baldy: Metoda verificata si patentata :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca exista un multifunctional "tools" cu patent, surubelnitza, imbus, cutit, fierastrau, am vazut unele si cu ciocan, chei inelare etc

 

conditia sa fie de firma ca astea de la noi de 200k sunt amagitor de proaste :cheers:

Editat de dracushorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am cumparat de la Louis o trusa care contine cam strictul necesar:

- chei fixe (8, 10, 12, 13, 14, 17, 19)

- chei inelare (8, 10, 12, 13, 14, 17, 19)

- set imbus ((1.5, 2, 2.5, 3, 4, 5, 5.5, 6 si 8 mm)

- cleste reglabil (eu ii zic papagal)

- surubelnita (- mica, -mare, + mica, + mare)

- banda izolir

- reglete de schimb

- lampa de control

- cheie bujie (16 si 18)

- un cleste multifunctional (patent, surubelnita cu capete de schimb, foarfeca ,briceag, fierastrau si alte prostii)

- cablu de acceleratie sau ambreiaj (cu diferite accesorii)

- lanterna

- coliere din plastic

- diferite sarme

 

post-5416-1141455629_thumb.jpg

 

Trusa impaturita are 26 cm x 11 cm

Pe langa astea mai am o bricheta, o pila mai mica, o carpa, bujie de schimb si 2-3 bucati de smirghel

 

 

 

Pe viitor doresc sa achizitionez daca este cazul si o trusa de facut pana (leviere, petice, lipici, pompa)

 

Trusa petice la Louis =>1 euro la reduceri

Cod Louis = 10030903

post-5416-1141456375_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am enumerat eu intra sub sa lejer si sint de marimea a 3 pachete de tigari puse cap la cap.

Chiar e asa de imposibil de carat?

nu stiu unde dracu sa pun trusa aia ca la JILERICA mea nu ai loc sa arunci un ac daramite un pachet de tigari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trusa de scule a BMW K 75 S, originală a motocicletei, cuprinde:

 

Nr. Descriere Mărime

01 Trusă scule

02 Cheie inelară dublă 10X12

03 Cheie inelară dublă 17X19

04 Cheie combinată 10X13

05 Cheie combinată 17X19

06 Patent

07 Imbus 8

08 Imbus 6

09 Imbus 5

10 Imbus 4

11 Imbus 3

12 ÂŞurubelniță cruce

13 ÂŞurubelniță normală

14 HOOK WRENCH

15 Cheie tubulară cotită 17

16 Extensie

17 Cheie tubulară bujie SW 22/18

18 Husa trusei scule

19 Siguranță fuzibilă 7,5A

19 Siguranță fuzibilă 15A

20 Manivelă

21 Cheie tubulară 19

22 FEELER GAGE "ABS"

post-1353-1141493442_thumb.jpgpost-1353-1141493544_thumb.jpgpost-1353-1141493588_thumb.jpgpost-1353-1141493754_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Zicea cineva ceva de "cheie de roti". Astea probabil sunt specifice motocicletei. Dar nu se poate folosi o cheie reglabila (franceza) pentru a da jos rotile?

 

Si inca ceva: sprayul de pana. Merge doar pentru tubeless, sau exista si universal care sa mearga si la camera? Un cod de pe Louis m-ar ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cele mai multe moto poti da jos roata spate cu o cheie reglabila. Mai dificil e de scos roata fata pt ca trebuie demontate etrierele de pe furca si la astea difera suruburile cu care sunt prinse la unele-ti trebuie tubulare la altele imbusuri, la unele merge si cu cheie fixa, etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puneti in atas, in spatele scaunului, inca o jumatate de motocicleta (Garnitura chiulasa,garnituri esapament, set lere, platina,1l ulei motor,1-2 bujii,pipe bujii, presa de lant+ 1 siguranta noua , trusa de chei fixe, 2-3 surubelnite,cheie reglabila, perie de sarma pt bujii, lampa de control, petice reci, leviere,ventile,etc

SAU

Verificati - 1ora/week-end - functionarea tuturor mecanismelor&instalatiilor, cu exigenta, la inceput cu manualul tehnic in fata, apoi inlocuitidaca se poate orice reper necorespunzator.(notati undeva orice inlocuire sau reparatie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...