kontra Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 ce ar trebui sa contina o trusa de scule? evident sa o poti atasa la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 depinde de tipul de motor si particularitatile modelului si in special "bubele" motocicletei. La BMW- de acum nu am decat 2 surubenite si o trusa de torsuri si 1 de imbusuri. Pe viitor doresc sa achizitionez daca este cazul si o trusa de facut pana (leviere, petice, lipici, pompa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 Foloseste cu incredere optiunea "search" In functie de modelul motocicletei si de calitatile tale de mecanic, poti sa cari dupa tine de la arc la tanc. Cand plecam cu comunistele pe vremuri daca ne scotoceai prin bagaje puneai de un service complet utilat si din piese mai puteai monta 2 motociclete Sa cari pistoane de rezerva , mai un alternator, mai o chiulasa era "normal" . Acum pe Honda tin in topcase un set de imbusuri, surubelnita, patent, cheie de bujii, o bujie plus cateva chei fixe "specifice" . Nu prea am avut ocazii sa le folosesc, totusi in cateva randuri mi-au fost utile (pana de cauciuc, mai un surub slabit de la vibratii) Acum depinde si de om, daca ai 2 maini stangi poti cara dupa tine si garajul ca tot nu esti in stare sa faci RK in drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 (editat) sub scriu lui axa dar a uitat sa mentioneze colierul romanesc SARMA care intotdeauna te va ajuta la ceva Editat Martie 3, 2006 de just_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 La japoneze, eu unul, consider ca nu tre' sa ai mare lucru cu tine... Un set de chei fixe, un set de imbusuri, o cheie de bujii shi eventual 2-3 bujii de skimb, just in case... Pe langa asta o bucata de sarma shi nishte banda izolatoare nu strica... Eu mai car cu mine, mai ales la drum lung, un compresor d-ala mic, care se conecteaza la bricheta, pentru a putea sa-mi umflu roata in caz ca fac pana, sa ma tzina pana la prima vulcanizare... Cam atata... Adevarul este ca eu car sculele astea cu mine de obicei, dar nu prea shtiu sa le folosesc... Da' pentru asta am prietenii... DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 sub scriu lui axa dar a uitat sa mentioneze colierul romanesc SARMA care intotdeauna te va ajuta la ceva mda am uitat sa mentionez sarma dar asta la noi e resursa naturala o gasesti la fata locului, pe marginea drumului, o smulgi din garduri, cauti prin sant, nu se poate sa nu gasesti. P.S. Ma uitam acum cativa ani la suedezi in Malmo, aveam nevoie de o bucata de sarma sa leg nu-stiu-ce , am "arat" kilometri de strazi si nu am gasit un capat de sarma nicaieri. Ai dreq tot ce era prins pe stalpi era cu suruburi, gardurile nu aveau pic de sarma, teren viran cu gunoaie ( supermarket de materiale cu autoservire) nu aveau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 la comuniste ca si la japoneze e esential sa ai cabluri (ambreiaj, frana) sau macar niste cabluri de reparatie cu piulita mecanica. Iarasi ai nevoie de scule pt scos cauciucul, banda izolatoare, cablu litat electric, in cazul unor enduro cred ca mai trebuie eventual niste rulmneti de roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 Uitati si ce contine trusa de scule livrata de Honda cu tot cu XX-ul: lera 0.7 cheie de bujii (de 16, specifica), surubelnita cruce Philips 2 imbus 5 si 6 inelara de 10, 12, 22 si 27 chei fixe 8, 10, 12 si 14 cleste (patent). Asta e un mini-service pentru japoneze Cu ce ai aici desfaci aproape toata moto. Si astea sint livrate cu moto intr-un suport special de sub sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 Asta e un mini-service pentru japoneze Cu ce ai aici desfaci aproape toata moto. Si astea sint livrate cu moto intr-un suport special de sub sa. Paii se vede treaba ca nu ai desfacut niciodata daca spui asta Vrei sa zici ca desfaci aproape toate carenele ca sa ai acces la piesele care la altele sunt expuse cu acces direct P.S. Buna observatia cu cablul de ambriaj, plus ca la nevoie poti trage benzina din rezervor cu camasa cablului de rezerva Metoda verificata si patentata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 (editat) stiu ca exista un multifunctional "tools" cu patent, surubelnitza, imbus, cutit, fierastrau, am vazut unele si cu ciocan, chei inelare etc conditia sa fie de firma ca astea de la noi de 200k sunt amagitor de proaste Editat Martie 3, 2006 de dracushorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 La XX carenele se dau jos cu un singur imbus de 8. Si oglinzile la fel, si codita si o gramada de alte chestii de pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kontra Postat Martie 3, 2006 Autor Share Postat Martie 3, 2006 m-am prins deci trebuie sa fac rost de un atas sa il umplu cu scule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 m-am prins deci trebuie sa fac rost de un atas sa il umplu cu scule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 Si daca nu gasesti atas , atunci incerci cu o remorca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 3, 2006 Share Postat Martie 3, 2006 Ce am enumerat eu intra sub sa lejer si sint de marimea a 3 pachete de tigari puse cap la cap. Chiar e asa de imposibil de carat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 si nu uitati bucatica de smirghel si o carpa in care sa va stergeti... ca nu voi spalati hainele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PepsiMan Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 Eu mi-am cumparat de la Louis o trusa care contine cam strictul necesar: - chei fixe (8, 10, 12, 13, 14, 17, 19) - chei inelare (8, 10, 12, 13, 14, 17, 19) - set imbus ((1.5, 2, 2.5, 3, 4, 5, 5.5, 6 si 8 mm) - cleste reglabil (eu ii zic papagal) - surubelnita (- mica, -mare, + mica, + mare) - banda izolir - reglete de schimb - lampa de control - cheie bujie (16 si 18) - un cleste multifunctional (patent, surubelnita cu capete de schimb, foarfeca ,briceag, fierastrau si alte prostii) - cablu de acceleratie sau ambreiaj (cu diferite accesorii) - lanterna - coliere din plastic - diferite sarme Trusa impaturita are 26 cm x 11 cm Pe langa astea mai am o bricheta, o pila mai mica, o carpa, bujie de schimb si 2-3 bucati de smirghel Pe viitor doresc sa achizitionez daca este cazul si o trusa de facut pana (leviere, petice, lipici, pompa) Trusa petice la Louis =>1 euro la reduceri Cod Louis = 10030903 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kontra Postat Martie 4, 2006 Autor Share Postat Martie 4, 2006 Ce am enumerat eu intra sub sa lejer si sint de marimea a 3 pachete de tigari puse cap la cap. Chiar e asa de imposibil de carat? nu stiu unde dracu sa pun trusa aia ca la JILERICA mea nu ai loc sa arunci un ac daramite un pachet de tigari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 La mine exista un loc pentru trusa de scule sub sa. Si linga mai exista destul loc si pentru antifurt, acte, carti, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 un prieten din campia si-o facut o cutie mica, acol unde vine topcase-ul, nici nui prea mare si nici nuii mica... ii numa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Martie 4, 2006 Share Postat Martie 4, 2006 Trusa de scule a BMW K 75 S, originală a motocicletei, cuprinde: Nr. Descriere Mărime 01 Trusă scule 02 Cheie inelară dublă 10X12 03 Cheie inelară dublă 17X19 04 Cheie combinată 10X13 05 Cheie combinată 17X19 06 Patent 07 Imbus 8 08 Imbus 6 09 Imbus 5 10 Imbus 4 11 Imbus 3 12 ÂŞurubelniță cruce 13 ÂŞurubelniță normală 14 HOOK WRENCH 15 Cheie tubulară cotită 17 16 Extensie 17 Cheie tubulară bujie SW 22/18 18 Husa trusei scule 19 Siguranță fuzibilă 7,5A 19 Siguranță fuzibilă 15A 20 Manivelă 21 Cheie tubulară 19 22 FEELER GAGE "ABS" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Zicea cineva ceva de "cheie de roti". Astea probabil sunt specifice motocicletei. Dar nu se poate folosi o cheie reglabila (franceza) pentru a da jos rotile? Si inca ceva: sprayul de pana. Merge doar pentru tubeless, sau exista si universal care sa mearga si la camera? Un cod de pe Louis m-ar ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 La cele mai multe moto poti da jos roata spate cu o cheie reglabila. Mai dificil e de scos roata fata pt ca trebuie demontate etrierele de pe furca si la astea difera suruburile cu care sunt prinse la unele-ti trebuie tubulare la altele imbusuri, la unele merge si cu cheie fixa, etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Am inteles ca cu cheile reglabile risti sa rotunjesti suruburile din cauza ca nu ai prindere buna. A patit cineva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alident Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Puneti in atas, in spatele scaunului, inca o jumatate de motocicleta (Garnitura chiulasa,garnituri esapament, set lere, platina,1l ulei motor,1-2 bujii,pipe bujii, presa de lant+ 1 siguranta noua , trusa de chei fixe, 2-3 surubelnite,cheie reglabila, perie de sarma pt bujii, lampa de control, petice reci, leviere,ventile,etc SAU Verificati - 1ora/week-end - functionarea tuturor mecanismelor&instalatiilor, cu exigenta, la inceput cu manualul tehnic in fata, apoi inlocuitidaca se poate orice reper necorespunzator.(notati undeva orice inlocuire sau reparatie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.