MirceaRM Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Salut, Cine poate sa imi spuna si mie cum pot sa imi verific cel mai corect nivelul de ulei din motor. (Honda CBR 600 F3 1995, PC31) Eu stiu ca trebuie pusa pe stander pe un loc drept si verificat nivelul pe joja. Dar nu stiu daca aceasta trebuie infiletata inautru in capac sau nu. Daca o infiletez, nivelul imi arata aproape la max, daca nu o infiletez nivelul e la minim. Culmea culmilor: am fost pana acum la 2 mecanici si unul mi-a zis k tre sa o infiletez, iar celalalt mi-a spus k nu trebuie infiletata ca sa iau nivelul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 E a tz-shpea intrebare de genul. NU se infileteaza la masurare. Dar mai bine nu ma crezi pe cuvant ci te uiti in manual. Se porneste, se lasa cateva minute sa mearga, se opreste se lasa cateva minute sa se raceasca si apoi se masoara. Salut, Cine poate sa imi spuna si mie cum pot sa imi verific cel mai corect nivelul de ulei din motor. (Honda CBR 600 F3 1995, PC31) Eu stiu ca trebuie pusa pe stander pe un loc drept si verificat nivelul pe joja. Dar nu stiu daca aceasta trebuie infiletata inautru in capac sau nu. Daca o infiletez, nivelul imi arata aproape la max, daca nu o infiletez nivelul e la minim. Culmea culmilor: am fost pana acum la 2 mecanici si unul mi-a zis k tre sa o infiletez, iar celalalt mi-a spus k nu trebuie infiletata ca sa iau nivelul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) E a tz-shpea intrebare de genul.NU se infileteaza la masurare. Dar mai bine nu ma crezi pe cuvant ci te uiti in manual. Se porneste, se lasa cateva minute sa mearga, se opreste se lasa cateva minute sa se raceasca si apoi se masoara. Asa se face la astea cu ulei in cadru; nicidecum la cele cu baie de ulei. Sfatul meu: cauta manualul si citeste acolo; daca nu stii engleze, posteaza manualul aici si iti traduce cineva. Editat Iunie 19, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) Asa se face la astea cu ulei in cadru; nicidecum la cele cu baie de ulei. Sfatul meu: cauta manualul si citeste acolo; daca nu stii engleze, posteaza manualul aici si iti traduce cineva. NIVELUL ULEIULUI SE VERIFICA CU JOJA NEINFILETATA asta am aflat din manual dupa un an de mers cu ulei in baie verificat cu joja infiletata...deci...tot timpul pe LOW Editat Iunie 19, 2009 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 19, 2009 Autor Share Postat Iunie 19, 2009 Mda...acum am gasit manualul pe ceva site, l-am dat jos si m-am uitat. Intradevar, se verifica fara sa infiletezi capacul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 la sv 650 k6,nu se specifica in carte ca verificarea nivelului s-ar face cu joja scoasa...dar la cbr-uri asa o fii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) Hornet 600...manualul zice sa verific nivelul uleiului cu joja NEINFILETATA. Editat Iunie 19, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) E a tz-shpea intrebare de genul.NU se infileteaza la masurare. Dar mai bine nu ma crezi pe cuvant ci te uiti in manual. Se porneste, se lasa cateva minute sa mearga, se opreste se lasa cateva minute sa se raceasca si apoi se masoara. ... Editat Iunie 19, 2009 de CatalinRUSE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) la sv 650 k6,nu se specifica in carte ca verificarea nivelului s-ar face cu joja scoasa...dar la cbr-uri asa o fii.. Asta pentru ca la SV exista o fereastra pe care vezi nivelul la ulei. In cazul easta, joja e ca parul pubian, nici nu strica, nici n-ajuta Editat Iunie 21, 2009 de Alveola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 deci in viata mea nu mi-am pus asemenea probleme cred ca din coincidenta numa cu joja neinfiletata am masurat. bine de stiut ca am procedat corect funny oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Scriu aici ca sa nu mai deschid un topic nou. La un HONDA CBR600F2 in manual scrie "Stop the engine and put the motorcycle on its center stand on level ground" . Din asta eu inteleg ca trebuie pusa pe cricul central pentru masurare, insa eu am doar cric lateral. In concluzie cum este corect sa procedez? Sa masor nivelul pe cricul lateral sau sa tin motocicleta pe roti dreapta in momentul masurarii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Intotdeauna pe roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 dreapta pe roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.