sabyn23 Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 (editat) " Cateva imagini si cu bijuteria mea: " Pai tu bagi frica in XR-isti cu pantele alea. Normal ca e un very-soft enduro. E din cauza reliefului din Dobrogea care este mult mai propice pentru rally-raid, la care de asemeni XR-ul de 600 se preteaza foarte bine si pe care il fac cu mare placere, dar e mai dificil de filmat. Editat August 14, 2009 de sabyn23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat August 16, 2009 Autor Share Postat August 16, 2009 " Cateva imagini si cu bijuteria mea: " Normal ca e un very-soft enduro. E din cauza reliefului din Dobrogea care este mult mai propice pentru rally-raid, la care de asemeni XR-ul de 600 se preteaza foarte bine si pe care il fac cu mare placere, dar e mai dificil de filmat. Nu poti sa le ai pe toate. Unii alearga dupa hard enduro si il au in curtea din spatele casei,sa zic asa. Altii alearga dupa rally raid,si sunt in stare sa faca km intregi pin aintr-o zona propice. Important e ca XR-ul face fata cu brio la ambele. La hard enduro stiu sigur. Mesaj completat Ceva linkuri utile cu si despre XR-uri,mai micute sau mai vaci : http://www.oemmotorparts.com/ http://zsf-motorrad.de/ http://www.4strokes.com/ http://www.xrv.org.uk/ Daca mai sunt ,si sigur sunt,postati si voi.... Pina una alta ce mai fac XR-urile? Mesaj completat revin cu niste chestii interesante,zic eu. teste: http://www.mcnews.com.au/Testing/hondaxr650test.htm http://dirtbike.off-road.com/dirtbike/arti...l.jsp?id=266142 date tehnice la unele modele http://www.motorsports-network.com/HONDA/98mc/xr1.htm modificari: http://www.4strokes.com/tech/honda/airbox/ http://www.4strokes.com/tech/honda/xrdsproj.asp http://www.4strokes.com/tech/honda/xr650l_oil_cooler2/ Mesaj completat asta DA: Honda XR400 kit 400cc - 440cc The full kit comprises of: </h2>Wiseco developed lightened, forged piston kit. <li>Big-bore sleeve. <li>Big-bore gasket kit. <h3>Price</h3> XR400 kit - 440cc WAS £365 NOW £240 + postage.<h2>Honda XR250 kit 250cc - 280cc<a name="XR250 KIT"> The full kit comprises of: <li>Wiseco developed lightened, forged piston kit. <li>Big-bore gasket kit. Price XR250 kit - 280cc WAS £295 NOW £185 + postage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILICA Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Salut, Mi-am ridicat ieri motorul (XR 400R '96) pe cric sa imi ung lantul si am remarcat ca are putin joc la bascula. Adica daca e in viteza cu lantul blocat de pinionul mic si ridic de roata are joc in angrenajul de prindere. Din cate stiu asta presupune faptul ca trebuie schimbate bucsile de prindere....etc. Ati trecut careva prin asa ceva? - v-ati verificat motoarele daca au sau nu joc...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat August 31, 2009 Autor Share Postat August 31, 2009 da. cred ca sunt bucsele. in mod normal ( ma gindesc ) acolo nu ar trebui sa fie joc,deloc. la mine nu era joc,ci scirtiau groaznic. am desfacut bascula bucati si am uns fiecare bucsa. acum nu mai scirtie. in mod normal bucse gasesti in comert. pur si simplu demontezi alea vechi si cu ele in mina mergi la un magazin specializat,chiar si auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Salut, Mi-am ridicat ieri motorul (XR 400R '96) pe cric sa imi ung lantul si am remarcat ca are putin joc la bascula. Adica daca e in viteza cu lantul blocat de pinionul mic si ridic de roata are joc in angrenajul de prindere. Din cate stiu asta presupune faptul ca trebuie schimbate bucsile de prindere....etc. Ati trecut careva prin asa ceva? - v-ati verificat motoarele daca au sau nu joc...? Daca jocul e lateral, atunci sunt bucsile basculei. Daca jocul e numai vertical, atunci sunt prinderile amortizorului. Astea nu sunt grave. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Ce se intampla daca imi bate boltul, motorul e XL 600R? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Ce se intampla daca imi bate boltul, motorul e XL 600R? care bolt? de la piston? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Scuze de intarziere, am fost in concediu! Da boltul de la piston bate sau asa mi sa parut mie, cineva zicea ca nu este asa grava problema, eu nu vreau sa imi sparg motorul asa ca mai cer o opinie. Alta chestie, porneste foarte greu, are doar kikstarter, dar este prevazut si cu baterie pe care eu nu o am, poate sa influenteze asta pornirea? Si nu am decat decompresorul manual, ala care este legat de la pedala la motor nu functioneaza pentru ca lipseste cablul, are ceva reglaj la aprindere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Salut ! Caut 3 spițe pentru roata spate la o Yamaha XT 125 R, an de fabricație 2006. Mă interesează Âşi o jantă spate întreagă. GăseÂşte careva sau mă îndrumă undeva să întreb ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn23 Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Inca un filmulet cu xr 600 r pentru cine vrea sa-si formeze o parere despre aceasta motocicleta. Nu tineti cont ca e in mainile unui incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Octombrie 6, 2009 Autor Share Postat Octombrie 6, 2009 auch ! cea mai tare faza e cum se termina filmuletul. tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 Inca un filmulet cu xr 600 r pentru cine vrea sa-si formeze o parere despre aceasta motocicleta. Nu tineti cont ca e in mainile unui incepator. Cred ca trebuie sa schimbi cauciucul pe spate. Cauta sa mergi in picioare. Iar cand stai jos, tine coatele sus. Misto locatia. Incearca si creasta Pricopanului. E bestiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn23 Postat Octombrie 7, 2009 Share Postat Octombrie 7, 2009 auch !cea mai tare faza e cum se termina filmuletul. tare. Cred ca trebuie sa schimbi cauciucul pe spate. Cauta sa mergi in picioare. Iar cand stai jos, tine coatele sus. Misto locatia. Incearca si creasta Pricopanului. E bestiala. Multam de sfaturi. Guma spate e dusa intr-adevar, dar o schimb la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Vaca printre capre: E o motoreta care poate multe, numai sa poti si tu(e buba daca o scapi) Atentie la minutele 3:22->3:42, 7:34, 9:05 Spre surprinderea mea n-am fost ultimul. Traseul a fost destul de dificil, dar vaca m-a ajutat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shelldon Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Sal, Am deja un 125L si as vrea sa mi spuneti ce ulei sa folosesc si cam cat de des sa l schimb(nu in regim de competitii, putin peste soft enduro) pt ca nu am cartea tehnica si nu o gasesc pe net. si partea a 2-a, intentionez la vara sa mi iau un XR 650, dar nu stiu daca L sau R. daca ar putea sa mi zica cineva diferentele majore(si mai ales daca xr650R este inmatriculabil ???).din cate am inteles R este mai de hard deci trebuie mai multa bibileala la el..thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Octombrie 15, 2009 Autor Share Postat Octombrie 15, 2009 Vaca printre capre: E o motoreta care poate multe, numai sa poti si tu(e buba daca o scapi) Atentie la minutele 3:22->3:42, 7:34, 9:05 Spre surprinderea mea n-am fost ultimul. Traseul a fost destul de dificil, dar vaca m-a ajutat nimeni nu spune ca nu e o vaca buna pe post de capra sa zic asa,dar e muult prea grea pentru ce facem noi.un 400 e bomba.650-ul e bun de ture lungi ,endureala soft nu hard. oricum ramine o bomba pe roti. Sal,Am deja un 125L si as vrea sa mi spuneti ce ulei sa folosesc si cam cat de des sa l schimb(nu in regim de competitii, putin peste soft enduro) pt ca nu am cartea tehnica si nu o gasesc pe net. si partea a 2-a, intentionez la vara sa mi iau un XR 650, dar nu stiu daca L sau R. daca ar putea sa mi zica cineva diferentele majore(si mai ales daca xr650R este inmatriculabil ???).din cate am inteles R este mai de hard deci trebuie mai multa bibileala la el..thx ambele se inmatriculeaza,cu chit de strada si acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 nimeni nu spune ca nu e o vaca buna pe post de capra sa zic asa,dar e muult prea grea pentru ce facem noi.un 400 e bomba.650-ul e bun de ture lungi ,endureala soft nu hard.oricum ramine o bomba pe roti. ambele se inmatriculeaza,cu chit de strada si acte. ai dreptate in privinta bombei pe roti, in rest...cam esti pe aratura ture lungi? bagaje in spinare, far canci... soft?? cam slabanoaga pt asta, mai bine iei o africana pt soft Scopul xr-ului?? Rally raid. Pentru asta a fost conceputa! Am ajuns la peste 140 km/h pe drumuri de tara si se comporta exceptional, trage in orice treapta si e destul de usoara sa o lansezi unde vrei. Hard?? defineste "hard-ul"! Hard-ul e in functie de pilot, e foarte relativ. La enduro merge, si merge bine...cu conditia sa nu o scapi prea des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Scopul xr-ului?? Rally raid. Pentru asta a fost conceputa! Am ajuns la peste 140 km/h pe drumuri de tara si se comporta exceptional, trage in orice treapta si e destul de usoara sa o lansezi unde vrei. Hard?? defineste "hard-ul"! Hard-ul e in functie de pilot, e foarte relativ. La enduro merge, si merge bine...cu conditia sa nu o scapi prea des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Octombrie 23, 2009 Autor Share Postat Octombrie 23, 2009 ai dreptate in privinta bombei pe roti, in rest...cam esti pe aratura ture lungi? bagaje in spinare, far canci... soft?? cam slabanoaga pt asta, mai bine iei o africana pt soft Scopul xr-ului?? Rally raid. Pentru asta a fost conceputa! Am ajuns la peste 140 km/h pe drumuri de tara si se comporta exceptional, trage in orice treapta si e destul de usoara sa o lansezi unde vrei. Hard?? defineste "hard-ul"! Hard-ul e in functie de pilot, e foarte relativ. La enduro merge, si merge bine...cu conditia sa nu o scapi prea des. depinde ce intelege fiecare prin soft enduro. la fel,depinde ce intelege fiecare prin usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 Despre XR......numai păreri de bine!!! Sa-i fie cu bucurie cui a inventat acest model! Jos palaria ! (si mai pot continua) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XR 250 R Postat Noiembrie 1, 2009 Share Postat Noiembrie 1, 2009 In sfarsit mi-am luat si eu una din 92. Este peste asteptari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 ce tipuri de bujii ar fi ok la astea de 250? cine a incercat si da rezultate bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Ianuarie 5, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2010 (editat) eu folosesc ce imi scrie in cartea tehnica si anume: Spark plug Standard DPR 9Z(NGK) or X27GPR-U(ND) For cold climate DPR 8Z(NGK) or X24GPR-U(ND) la mine era ok cu pornirea. singura problema era cind o "culcam",si asta am observat la mai multe tipuri de XR (si alta cilindree) si alti ani (din 87 spre 2006 inclusiv). dar "problema" cu pornitul nu era deloc de la bujie/scinteie. Editat Ianuarie 5, 2010 de 6speed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 eu folosesc ce imi scrie in cartea tehnica si anume: Spark plug Standard DPR 9Z(NGK) or X27GPR-U(ND) For cold climate DPR 8Z(NGK) or X24GPR-U(ND) la mine era ok cu pornirea. singura problema era cind o "culcam",si asta am observat la mai multe tipuri de XR (si alta cilindree) si alti ani (din 87 spre 2006 inclusiv). dar "problema" cu pornitul nu era deloc de la bujie/scinteie. de unde era problema? la mine e cam naspa cu pornirea, se uda prea repede daca nu reusesc prima pedala super ok apai rar o pornesc in 5 min... Mesaj completat am vaz in manual de pe net pt model 93 NGK CR9 EH 9...?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Ianuarie 10, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2010 de unde era problema? la mine e cam naspa cu pornirea, se uda prea repede daca nu reusesc prima pedala super ok apai rar o pornesc in 5 min... Mesaj completat am vaz in manual de pe net pt model 93 NGK CR9 EH 9...?? problema era de la faptul ca nu mai aveam putere sa dau la pedala dupa ce picam de 100000000000 de ori si ture de 5 ore. iar ca boala,am vazut ca la XR,repet,cilindree diferite si ani diferiti,odata culcate o iau mai greu. sa ai bujie buna si sa ai carburatoarele reglate bine si in prealabil curatate bine. a mea o lua iarna,dupa nepornire 2-3 saptamini la prima pedala,dupa ce dadeam la decompresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.