Sari la conținut

Michelin Pilot Road vs. Pilot Sport


gn77b
 Share

Postări Recomandate

Stiu ca nu sint in sectiunea potrivita dar ma gindesc ca aceasta e mai vizionata

Cum caucicul fata nu va trece probabil de sfirsitul acestui sezon, ma gindeam la varianta de-a vinde cauciucul spate care inca e in stare foarte buna si a trece de la Pilot Sport pe care le am acum la Pilot Road. Motive: nu "ma dau" pe curbe si prefer stabilitatea pe drumuri mai asa si-asa. In plus, Pilot Sport-ul fata mi se pare ca s-a dus prea repede, as incerca unul mai tarisor. Ce ziceti? Va rog impresii personale, nu copy/paste de pe net. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stiu ca nu sint in sectiunea potrivita dar ma gindesc ca aceasta e mai vizionata

Cum caucicul fata nu va trece probabil de sfirsitul acestui sezon, ma gindeam la varianta de-a vinde cauciucul spate care inca e in stare foarte buna si a trece de la Pilot Sport pe care le am acum la Pilot Road. Motive: nu "ma dau" pe curbe si prefer stabilitatea pe drumuri mai asa si-asa. In plus, Pilot Sport-ul fata mi se pare ca s-a dus prea repede, as incerca unul mai tarisor. Ce ziceti? Va rog impresii personale, nu copy/paste de pe net. Multumesc.

 

Un Pilot power ai incercat? Eu unu am fost multumit de Pilot sport, am aproape 15000 de km cu actualul set de gume. Spatele e pe ultima suta de metri iar fata mai merge un sezon!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am incercat Pilot Power, Pilot Sport e primul cauciuc al primului meu motor. Power imi pare tot un cauciuc sport, l-am vazut pe motoare puternice, cu care se merge puternic. Pilot Road are profil mai plat si canaluri mai dese, as zice ca e mai bun pentru ce vreau eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori una ori alta. Vrei condus racing pe strada. ia-ti gume de racing. Mergi linistit pe strada. . ia-ti road. Alea de racing se tocesc mai repede.. dar nu cum crezi tu din experienta proprie. Poti sa citesti si restul raspunsurilor ce urmeaza de la cei care nu se incumeta pe circuite. . . linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot Sport am avut pe spate, nu mi-a placut...aluneca in draci si pe ploaie si pe uscat...atat am eu feedback...Road n-am incercat...si nici ca o sa incerc. Am acum 2CTuri - sunt ok...dar m-am dat pe K3 si se pipi pe 2CTurile mele...la anu iau ceva mai racing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Survolaj...ce 2 CT-uri ai avut? :laugh: Ca toate Michelinurile noi folosesc tehnologia 2CT! Oile...de ce nu incercati si altceva decat Michelin? Ca asa e la moda in Romania? Stiati ca in Romania s-a vandut cel mai mare nr. de PP 2CT din stocul lor? Frate...pe unde mai aud de anvelope...toata lumea e inebunita dupa PP 2CT! Dar...nimeni nu a incercat si altceva! Sincer...mie mi se par o porcarie! Dar...asta este doar parerea mea! :laugh:

 

Inca o intrebare: cum naiba mergeti frate atatia km cu un singur set de anvelope? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu un coleg iesean care a luat un CBF600 nou cu Pilot Road si dupa cam 25000 de km spatele e inca OK. Fata a trebuit schimbata.

Nu am incercat alt pneu pe motorul meu. Comparatii gen pneu marca X pe motor marca X' si pneu marca Y pe motor marca Y' mi se par irelevante, dar macar am un punct de plecare pentru o decizie. Aceste atit de laudate Pilot Sport nu mi se par fantastice, la frine de motor moderate (va amintesc, cu Bandit de 54Nm la 10000 de ture, nu CBR 1000 RR) pe asfalt perfect simt spatele cum pierde aderenta, si vezi-Doamne ar trebui sa fie "tata lor". De asta ma gindeam ca daca tot se intimpla asta, macar as putea sa trec pe niste pneuri mai tari care tin mai mult. Am tot citit in ultimele zile pe net despre Pilot Road si se vorbeste de bine de ele, par sa fie ce am eu nevoie.

Si poate factorul decisiv care m-a facut sa ma gindesc sa renunt la PS este ca fata e deja destul de uzata, si nu consider ca frinez violent.

Fac 5000, maxim 6000 de km pe an.

Sint dispus sa incerc si alta marca, mai ales ca experienta mea limitata si foarte subiectiva cu PR nu e chiar buna.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare: cum naiba mergeti frate atatia km cu un singur set de anvelope? :laugh:

Oh no, not this one. Tocmai am citit pe un forum strain o discutie similara, bietu' om a intrebat ce pneuri sa-si puna si 95% din raspunsuri au fost off-topicuri pe tema "daca scoti mai mult de 3000 km din pneuri esti lamer". N-as avea rabdare sa citesc inca o data aceleasi chestii traduse in romana, multumesc :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti deschis si la alte sugestii, iti recomand Avon Roadrider. Am folosit pe VX800, au o aderenta foarte buna, inclusiv pe ud, si tin 20.000 de km fara probleme. Producatorul le recomanda pentru "everyday use of mid-range bikes" - adica ceea ce iti doresti si tu.

 

La VX le-am pus dupa ce am avut Pilot Road pe ele si, fata de Michelin, Avoanele erau mult mai aderente. Bine, asta se intampla cred la orice cauciuc nou vs. unul uzat. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 21 000 cu Pilot Road-urile venite cu motocicleta si inca mai tin pe cel putin 5000; o bila alba din partea mea la capitolul durabilitate.

Ca aderenta sunt satisfacatoare; la o plecare mai fortata imi danseaza spatele chiar si in treapta a doua dar pe serpentine stau foarte bine chiar si atunci cand sunt duse la limita; pe ploaie stau ff bine. Nu cred ca as putea sa cer mai mult de la un pneu ce se vrea touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Survolaj, despre ce K3 vorbesti?

Caline, eu zic sa nu te arunci la gume tari pe fata, ca in caz de franari de urgenta te cauti pe jos.

Ia fata ceva mai sport si eventual spate ceva mai touring daca vrei sa tina mi mult.

Totusi, din ce am citit eu, Pilot Road 2CT cred ca se preteaza cel mai bine la ce vrei tu (Pilot Road simplu sunt niste mizerii).

Eu am scos cu 600F4 cam 17000km din Pilot Power simplu si mai mergea inca vreo 4000km. Ma refer la spate, ca fata mai avea profil garla!

Eu zic ca este arhi-rezonabil, oricum mai mult de doua sezoane nu e indicat sa tii gumele ca se fac ebonita. :laugh:

 

PS: cati km faci pe an?

 

Metzeler Racetec K3

Mai sunt si Michelin Power One ( de strada - sunt 2 versiuni :laugh: ) - Rennsport iarasi am auzit ceva bun despre ele. Oricum - arunc 2CTurile la anu cat colo.

 

Survolaj...ce 2 CT-uri ai avut? Ca toate Michelinurile noi folosesc tehnologia 2CT! Oile...de ce nu incercati si altceva decat Michelin? Ca asa e la moda in Romania? Stiati ca in Romania s-a vandut cel mai mare nr. de PP 2CT din stocul lor? Frate...pe unde mai aud de anvelope...toata lumea e inebunita dupa PP 2CT! Dar...nimeni nu a incercat si altceva! Sincer...mie mi se par o porcarie! Dar...asta este doar parerea mea! :lol:

 

Inca o intrebare: cum naiba mergeti frate atatia km cu un singur set de anvelope?

 

L-am luat in 2008 - Inca mai sunt pe piata PP normale - nu 2CT - deci eu am 2 CT...desigur fata e mucita rau ( frana dreq ) - spatele mai merge gramada...cred ca o dau ca second hand. Sigur o ia vreunu...dar asta la anu. Anul de fabricatie e 2008.

 

Apropos la intrebarea ta de cum facem atatia km - nu ne dam pe AMK...deci uzura e mai mica. Si eu cand ma duceam pe AMK intr-un sezon am facut vreo 13.000 km cu 2 seturi de cauciucuri. SO? :D

 

Cat despre cauciucuri, ia niste 2cturi si sigur te vor tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu intereseaza pe nimeni ce zice o revista profesionista?

 

Nu ma iau dupa nici o revista profesionista...etc. Stium cum se lucreaza in marketing...care marca bani mai multi ala iese in top. Cel mai bine vorbesti cu unul care se da pe pista cu mai toate cauciucurile si iti va spune cam ce doresti...dar nici atunci 100% nu este sigur, pentru ca fiecare se va simti mai bine pe alte cauciucuri...deci...ia ce vrei si daca iti iei teapa...le vinzi ca second si treci la altele. Altfel nu ai cum...eu eram 2CT pana m-am dat pe K3 si pe Power One...ce vorbesti neica de aderenta la 2CT, sa vezi la alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF: Michelin Pilot Sport - o mare porcarie .. foarte dezamagit de ele, fug in toate directiile; nici nu bagi bine mana in gaz ca incepe sa "danseze"

Singurele gume de care am fost extrem de multumit au fost Metzeler Racetech (dar se mananca mult mai repede :laugh: )

Editat de Toxicomanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...a trece de la Pilot Sport pe care le am acum la Pilot Road. Motive: nu "ma dau" pe curbe si prefer stabilitatea pe drumuri mai asa si-asa. In plus, Pilot Sport-ul fata mi se pare ca s-a dus prea repede, as incerca unul mai tarisor. Ce ziceti? Va rog impresii personale, nu copy/paste de pe net. Multumesc.

 

Pilot ROAD a fost conceput ca un cauciuc turing cu veleitati sportive si a folosit de la bun inceput tehnologia "dual compound" (compozitie mai dura pe centru si mai moale pe extremitati). Noul ROAD2 continua traditia si chiar reclama o compozitie si profil mai apropiate de mai "sportivul" POWER(2CT).

 

Trebuie sa recunosc ca la primul contact cu modelul ROAD nu am fost prea incantat, perioada necesara incalzirii fiind mult mai lunga decat la modelele folosite anterior. Odata ajunse insa la temperatura optima, caracteristicile se schimba radical, oferind suficienta aderenta si senzatie de incredere pentru a indrazni sa'ti testezi limitele personale cat si cele ale motorului. In conditii de drum ideale, desi FZR'ul meu apartine altei "scoli" de sportive, chiar si cu pasager si bagaje, te trezesti ca atingi cu scaritele sau toba de asfalt fara sa fi dorit acest lucru in mod special...

 

In general folosesc motorul doar de placere asa ca initial nu m'a deranjat perioada mai lunga necesara incalzirii insa lucrurile aveau sa se schimbe dupa cateva franari (de urgenta) inainte ca temperatura optima sa fi fost atinsa.

 

Am decis asadar sa trec la o combinatie de compromis intre longevitate si performanta (siguranta): ROAD spate - POWER fata. Noua configuratie mi'a placut mai mult, pe langa timpul mult mai scurt necesar franarii (optime), compozitia si poate si profilul POWER-ului de pe fatza confera mai multa manevrabilitate si stabilitate pe curbe. ROAD'ul de pe spate, odata incins bine, merge dus la capat fara ca profilul de "ciuperca" sa dea o senzatie accentuata de "porcusor". Cu un mers ponderat, fara a forta comenzile inutil, am reusit sa storc din aceasta combinatie peste 15mii km (un alt "avantaj" ar fi ca, datorita duritatii diferite, ambele gume se vor uza cam in acelasi timp).

 

La inceputul verii (desi mai are suficienta "carne"), ROAD-ul de pe spate s'a hotarat brusc sa rupa aderenta chiar si dupa o perioada indelungata de incalzire si sa'mi dea furnicaturi pe spate in special la iesirea un pic mai in forta din curbele stranse. Probabil ca si'a atins limita maxima de cicluri de incalzire-racire dupa care structura moleculara este afectata ireversibil. Este posibil ca procesul sa fi fost accelerat si de faptul ca a petrecut 2 ierni intr'un garaj fara incalzire.

 

In concluzie, PILOT ROAD este o un compromis acceptabil intre longevitate si performanta. Personal insa as recomanda combinatia ROAD-POWER.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am Pirelli Dragon Supercorsa, ca le-am gasit ieftine la un amic, foarte putin rulate

nu ma dau tare, nu "pun genunchiul jos", nici pe departe, fac anveta in principiu zilnic prin oras si mai ies in w-e la cate o plimbare pe afara

am facut pana acuma undeva la 5000 km (sezonul asta), si sincer sa fiu nu o sa ma gandesc niciodata sa-mi iau alte cauciucuri decat moi; tin suficient (cum s-a spus si pe aici, 2 sezoane e mai mult decat ok) si au aderenta in orice situatie. Singurul mic dezavantaj este ca le ia cateva munute bune de mers sa se incalzeasca.

 

Spor la luatul deciziei corecte

 

P.S.

nu tin neaparat pe viitor sa fie Pirelli, da sa fie moi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca tot a dat fiecare cite o varianta, poate ar fi util sa spuneti si cit v-au costat.

Ratiunea cu un cauciuc per 2 sezoane sta in picioare, daca ma gindesc mai bine.

Adevarul e ca ale mele nu-s chiar noi, unul e din 2006 sau 2007, plus ca eu am tinut motorul citeva luni peste iarna in loc neincalzit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie, PILOT ROAD este o un compromis acceptabil intre longevitate si performanta. Personal insa as recomanda combinatia ROAD-POWER.

 

Ride Safe!

 

Interesanta parere. Si eu vreau sa-mi pun pilot road 2CT la hornetul meu. Am facut din august 2008 15000 km cu pirelli diablo pe care le avea deja rulate si inca ar mai merge, dar mi-e teama ca in 3 ani de cand sunt ele fabricate s-au cam intarit, si la urmatoarea faza nasoala o sa-mi rup dintii. Cert e ca pe ploaie imi cam tremura picioarele si mi-e frica sa ma aplec ca mi-a fugit spatele de vreo 2 ori. O sa incerc sa mai merg asa sezonul asta si la primavara imi pun fata power, spate road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum am zis si in pagina anterioara, e un test in ultimul UniversMoto. Prefer oricand sa ascult de o revista care traieste din asa ceva decat de cine stie ce mare street racer. XtremPC mi-l iau din acelasi motiv, cand schimb ceva la calculator sa stiu ce sa iau. Pana acum nu mi-a parut niciodata rau, deci mi se pare o solutie buna.

 

Uite un om care traieste din publicitate. Bravos! Se pare ca fac bine aia cu publicitatea si marketingul lor.

 

Prefer sa nu ma iau dupa cineva, dar daca un om care il cunosc imi zice ca e mai bun aia decat ailalta, fara sa-mi bage pe gat o anumita firma...ma interesez mai mult si da poate imi iau...dar tot parca m-as da pe acele cauciucuri. Revistele de la noi..nu prea bag eu mana in foc pentru ele...mai ales pentru articolele folosite, tocmai ca la noi nu gasesti alte motoare...mai rare si desi au prezentari in reviste, deci? Sa il cred eu pe ala care a scris acel text ca s-a dat pe motoru respectiv sau cauciucurile respective? NOP! La noi nu se aduc motoare de show, dar sa le mai si testam sa ne dam cu parerea...hai sa fim si noi cu picioarele pe pamant. S-au facut anumite test-driveuri, dar nu de amploarea acelora de afara.

 

Cum am zis, fiecare are stilul lui de condus, de mers, de pilotat, etc. Eu inainte sa-mi iau orice cauciuc m-am dat pe el sa vad cum ma simt pe el, dar asta sunt eu.

 

P.S. Despre IT n-ai ce faci...acolo iti zice vrute si nevrute...nu baga niste cauciucuri cu ITu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesanta parere. Si eu vreau sa-mi pun pilot road 2CT la hornetul meu. Am facut din august 2008 15000 km cu pirelli diablo pe care le avea deja rulate si inca ar mai merge, dar mi-e teama ca in 3 ani de cand sunt ele fabricate s-au cam intarit, si la urmatoarea faza nasoala o sa-mi rup dintii. Cert e ca pe ploaie imi cam tremura picioarele si mi-e frica sa ma aplec ca mi-a fugit spatele de vreo 2 ori. O sa incerc sa mai merg asa sezonul asta si la primavara imi pun fata power, spate road.

 

Cred ca e nevoie de cateva precizari, deoarece initiatorul topicului s'a referit strict la modelele Pilot ROAD (simplu) si SPORT, mi'am permis sa'mi expun impresiile referitoare la primul model pe care l'am testat si ca, strict personal, am simtit nevoia unui cauciuc mai moale si mai usor de incalzit pe fatza (in cazul meu POWER).

 

 

Noua generatie de Pilot ROAD2, prin tehnologia 2CT (dual compound) se pare ca include din constructie aceasta combinatie soft-medium fatza, medium-hard spate, cauciucul fatza avand portiunea din centru (60%) soft si extremitatile (20%) medium iar cel de pe spate avand portiunea din centru (20%) hard iar extremitatile (40%) medium (acelasi material ca centrul de pe fatza). Nu stiu daca in acest caz (dual compound) combinatia recomandata de mine (pentru varianta non 2CT) ar mai fi oportuna.

 

Interesant mi se pare insa noul model de Bridgestone Battlax BT-016 care foloseste 2 compozitii pentru cauciucul fatza (centru-medium, extremitati-soft) si 3 compozitii pentru spate (centru-hard, o portiune intermediara-medium, extremitati-soft). De remarcat ca fata de Michelin, Bridgestone foloseste compozitie soft pentru extremitatile ambelor cauciucuri (fatza-spate). Mie unul imi suna bine aceasta combinatie, cel putin in teorie si foarte probabil ca foarte curand voi cumpara un set de BT-016. Sper sa nu fiu dezamagit!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fii dezamagit doar de timpul foarte lung (circa 5km urban, cu accelerari si franari dese) pana se incalzesc si de faptul ca atunci cand sunt reci sunt praf ca si aderenta.

 

Faptul ca raportezi incalzirea unor cauciucuri la traficul urban ma face sa ma indoiesc de obiectivitatea opiniei tale. Regimul de rulaj prin oras nu va permite niciodata ca un cauciuc sa ajunga la temperatura optima.

 

Cu scuze initiatorului topicului pentru alunecarea de la subiectul initial, as fi curios sa aud si alte pareri despre B-016, un pic mai bine motivate.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu scuze initiatorului topicului pentru alunecarea de la subiectul initial, as fi curios sa aud si alte pareri despre B-016, un pic mai bine motivate.

Nu-i problema, chiar am zis ca nu-s blocat pe Michelin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut un set bt016 original, m-au tinut peste 14.000km

acum am altul la fel, sunt la 8000 cu ele si inca arata foarte bine.

 

per total sunt multumit de ele, sunt constient ca nu se incalzesc suficient in oras (daca mergi mai putin de 15 minute.. cum fac eu, pana la servici si inapoi), dar pe alta parte, dupa ce se incalzesc sunt super oK, si tin mai mult decat multe alte cauciucuri. Si asta e un factor..pe criza asta.

 

ps: sa nu credeti ca sunt chiar praf pana se incalzesc. sunt ok pentru un mers normal, atent si la limita legalitatii :rock: in oras. nu pentru cascadorii, plecari in forja sau alte asemenea :bounce:

Editat de ray
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a venit motorul cu niste michelinuri pilot race m2. mi-au placut foaaaaaaaarte mult. pe uscat erau lux. in schimb pe ploaie mergeam ca pe ace. s-au dus si acum ca varianta intermediara am pirelli dragon evo de care sunt foarte nemultumit. targetul este unul din urmatoarele modele: Metzeler Racetec K3, Pirelli Diablo Supercorsa si Continental RaceAttack.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...