andreig Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 (editat) Vroiam si eu sa trec de la GSR la Iron883. Parca citeam un post scris de mine ) Exact din cauza ca deja GSR-ul cere mai mult ma gandeam si eu sa ma linistesc. Pana la urma eu am acceleratia in mana nu GSR-ul. Bine ca am dat peste postul tau si m-ai scutit de niste agitatii in plus, cred ca raman deocamdata la japoneza. Sigur ca da, tu ai nevoie de ceva supersport. Editat Septembrie 12, 2011 de andreig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Nu mi-am luat Harley ptr ca am vazut o reclama la TV gen "barbatii adevarati conduc Harley". Jura pe rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Am avut un Sportster 1200 C , din 2006 pe care l-am vandut. Avea 6000 km. Mobra in stare perfecta de functionare. Din punctul meu de vedere HD este o carutza.....din toate punctele de vedere, in rest marketing, marketing si iar marketing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Cand citesc ce scrie initiatorul topicului imi vine sa duc tdm-ul la fiare vechi iar apoi sa ma duc pe jos, drept pedeapsa, pana la Botosani unde mi-am vandut batranul meu Kawasaki, care imi oferea enspe mii de senzatii si..,dureri de sale! oricum, simt ca, chiar daca nu am mers inca pe el, Harley Road King imi vine manusa! mai corect spus.., mi-ar veni manusa. Pana atunci ma voi duce sa plang in perna.., Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Am avut un Sportster 1200 C , din 2006 pe care l-am vandut. Avea 6000 km. Mobra in stare perfecta de functionare. Din punctul meu de vedere HD este o carutza.....din toate punctele de vedere, in rest marketing, marketing si iar marketing Hahahahahahaha! Racere, eu ti-am zis ca nu e pentru tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 (editat) Fi antena Budd, Sportsterul, ca un motor de inceput pentru intrarea intre marile clasice, intre care BMW nu mai este demult, este un motor extrem de reusit si performant. Chiar ca un racer clasic, Sportsterul se comporta mai mult decat onorabil si l-am vazut dand fum la multe motoare cu aiere mult mai "parfumate". Cu mici tuninguri motorasul asta face minuni - daca aveai simt de observatie vedeai ca Buell-ul e motorizat de un motor de Sportster tunat - si nu foarte tare! Comparandu-l cu KZ-ul sau z1 , Boneville-ul si chiar Guzzanele clasice, nu vad unde e "medievalitatea". Daca esti retard si il compari cu un R1 , atunci nu avem ce discuta pentru ca esti ceacanau! In schimb in clasa lui e chiar ok, e un motor de inceput repet, fara pretentii extraordinare! Si de frumos e frumos in draci! 48-ul e fara discutii cea mai frumoasa motocicleta de serie a tuturor timpurilor! Si asta vine de la majoritatea bikerilor idiferent de R1-ul de sub coor sau KTM-ul din garaj! Chiar numai pentru asta Sportsterul este o motocicleta care dincolo de tzugulanimea pulimii isi merita respectul. Iar XR e un motor extrem de placut de aruncat in curbe si iti pune zambetul pe buze chiar daca esti amator de GSXR1000 si GP. Ba chiar are recordul de saritura in lungime - si nu odata. Dar depinde si ce vrei de la un motor. Braccio banuiesc vrea un purec din ala de KTM. Nu, Sportsterul nu o sa fie KTM, si tolomac sa fi sa iti cumperi un Harley in loc de KTM. E ca si cum ti-ai lua KTM si ai incerca sa faci mai mult de 200 de km pe sosea cu mai mult de 110 km/h ... fucking usless. Si eu daca as hali rahat as putea spune de KTM ca este un mountain-bike cu motor... ca motocicleta este usless, un avort inutil! Dar nu o sa-o spun, chiar daca utilitar vorbind pentru mine este asa. Nu o s-o spun pentru ca nu-s fotbalist imbecil si recunosc ca in lume exista mai mult decat "folbal"! Daca vrei analize rautacioase de motoare, K1200s-ul e un hidos tractor de autobahn(nu inteleg dece in poze arata binisor)... un taxiu cu impresii de masina sport, dar se misca exact ca taxiu! In schimb K1300R mi-a placut, chiar daca nu e mai brutal ca Bkingul, dupa cum afirma unii - parerea mea. Io zic sa lasam aruncatul cu rahat! Fiecare asteapta de la motor alte lucruri si apreciaza altele. De asta o sa avem preferinte diferite. Sa lasam "cat baga nenea" la bitangii cu mucii la nas, si sa apreciem calitatile fiecarui motor in functie de scopul pentru care a fost creat si clasa in care apartine, nu pentru ce beshini avem noi in tartacuta! Si pana la urma dece ar trebui sa le dam noi note fara sa ne intrebe nimeni? Ca sa-l facem pe posesor sa se simta prost? Ca sa ne simtim noi bine ca l-am footut? Eu am scris randurile de sus ca sa va arat ce simte baietii din tabara cealalta si sper ca am reusit sa va dau de gandit. .... in afara de Nastase, care nu inteleg in ce sens a considerat ca un abtish cu "ma pish pe Harley" si cealalta jignire o s-o poata cineva lua ca "sharja amicala" , dar noh... pana la urma si ramolirea tre sa apara la fosilele astea. Editat Octombrie 9, 2011 de Shobolanu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Fi antena Budd [...] Breh, io nu am parti-pris-uri in lumea motociclistica. Whatever floats my boat is my game. Ma indragostesc invariabil de cele mai ciudate mobre si apoi uit de ele. Nu ma atinge deloc remarca cum ca K1200S este urat. Asa ziceam si eu acum 10 ani despre GS Cand vorbesc despre Sportster nu ma refer absolut deloc la look, ma refer la cum l-am simtit eu sub mine dupa ce m-am dat si cu alte cruisere,choppere etc. Daca e sa vorbim doar de BMW, atunci R1200C este mult, dar mult peste Sportster 1200 la absolut toate capitolele. Pana si sunetul se poate aranja cu un set de Hookijacks. Iar daca vorbesc de Warrior,apai ala este tare departe si de R1200C, mi-a placut mult. La fel si M1800 de la Suzuki, foarte, foarte tare. D-aia sunt foarte curios de VROD insa aici sezonul s-a cam incheiat, poate la anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Dar depinde si ce vrei de la un motor. Braccio banuiesc vrea un purec din ala de KTM. Nu, Sportsterul nu o sa fie KTM, si tolomac sa fi sa iti cumperi un Harley in loc de KTM. E ca si cum ti-ai lua KTM si ai incerca sa faci mai mult de 200 de km pe sosea cu mai mult de 110 km/h ... fucking usless. Si eu daca as hali rahat as putea spune de KTM ca este un mountain-bike cu motor... ca motocicleta este usless, un avort inutil! Dar nu o sa-o spun, chiar daca utilitar vorbind pentru mine este asa. Nu o s-o spun pentru ca nu-s fotbalist imbecil si recunosc ca in lume exista mai mult decat "folbal"! Daca vrei analize rautacioase de motoare, K1200s-ul e un hidos tractor de autobahn(nu inteleg dece in poze arata binisor)... un taxiu cu impresii de masina sport, dar se misca exact ca taxiu! In schimb K1300R mi-a placut, chiar daca nu e mai brutal ca Bkingul, dupa cum afirma unii - parerea mea. Nu am facut comparatia vis-a-vis de ktm! M-am referit strict la HD si anume la: frane, suspensii, ciclistica, functionare per general.In alta ordune de idei daca privesti HD in istorie e o motocicleta cu traditie care spune multe. PS:Ca o paranteza, mi-ar place un Chevrolet din 1950. Cam asa vad eu HD. Frumos, cu prestanta dar depasit de concurenta ca tehnologie.Raportul pret - calitate nu se justifica. Nu condamn pe nimeni cu HD, pentru unii e PASIUNE, pentru altii fitze, etc. Depine din ce unghi vezi motociclismul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Interventia aceasta este o sarja amicala si trebuie tratata ca atare! Am scos imaginile din postul de mai sus, "glumitze" care nu reprezentau punctul meu de vedere si au deschis aici o adevarata "Cutie a Pandorei"... In presa americana de profil ele circula "la liber" dand nastere la amuzament - nu la ura... Dar... asa cum bine zicea moderatorul Belbody... pentru ca pe acest forum discutiile sa fiecat se poate de civilizate - am renuntat la ele. Sper ca orice interventie care poate provoca animozitate intre motociclistii romani sa dispara! Sanatate, La multi kilometri frumosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Noiembrie 15, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2011 Cum dispar un pic, cum reincep aberatiile... Ce multumit as fi daca datatorii in stamba si-a muta taraba mai "hacana", mai spre OTV/Vanghelie/Libertatea/Click/Radio Santz si m-ar scuti de fantasmagoriile lor cu iz de hazna... Eu am promis sa scriu despre ce cunosc si ce experimentez eu, vis-a-vis de Harley. Despre motocicleta Harley. Si evident ca daca e vorba de experienta mea, numai obiectiva nu este. Si asta o sa fac in contiuare, fie ca unora le convine sau nu. Revenind la subiectul topicului. Am inca Brontozaurul. Am 20.000 km cu el. Imi place inca - nu simt nevoia sa il schimb. Nu am nici o problema tehnica cu el. Nu l-am menajat deloc. De bagat benzina, bag de peste tot - nu am o benzinarie preferata sau o cifra octanica preferata...Ce o fi. Si merge ok. Exista motoare mai bune si mai proaste decat el. E o chestiune de alegere pana la urma. Am exlicat de cateva ori care a fost chimia alegerii. Mai exact un raspuns la intrebarea DE CE?. De ce am ales Harley. Pana la urma, luat bucata cu bucata, nu e cine stie ce: - frane cam proaste, cauciucuri la fel, suspensii nu mai zic, performante ioc... Si atunci ce ramane ? Pai de fapt eu nu conduc niste frane, sau niste suspensii, sau un motor, sau surubul de la colierul de evacuare care a ruginit. Conduc un tot. Tot-ul asta, imi spune mie ceva. Ma batea gandul la un mom dat sa pun frane mai bune, alte suspensii ...dar mi-a trecut. Oare ce e mai greu de facut, sa ma zbat sa inteleg Harley-ul si sa il conduc in limitele/caracteristicile lui, sau sa l transform in altceva, ptr ca nu sunt in stare sa ma adaptez eu la cerintele lui ? Inca merg cu el pe frigul asta - pornirea e mai greoaie ( credeam anul trecut pe vremea asta, ca e vorba de baterie, ca s-a dus dracului). Nu stiu exact ce este, dar se chinuie sa porneasca. Dupa aia merge ok. Povesti din trafic Noroc maxim Acum 2-3 saptamani, mergeam spre servici ( piata Alba Iulia catre Unirea ). Eram un pic inaintea masinilor ( 65-70 km/h). Frig, asfalt rece. La un mom dat, a tasnit prin fata mea un caine. Am franat, cainele s-a oprit in fata rotii, s-a uitat la mine...am pierdut fata (eliberat frana)... si cainele si-a continuat alergarea. Totul s-a intamplat cred in maximum o jumatate de secunda, dar cand mi se intampla povesti din astea la limita, se pare ca procesorul central intra intr-un mod in care timpul pare dilatat. Concluzia e ca am avut noroc. Daca se oprea cainele, cadeam. Alte stiri pe scurt... - m-a incalecat un nene la o stanga cu cedeaza = eu faceam stanga si aveam cedeaza ptr cei care veneau din fata...Nenea credea ca eu o sa le iau fata celor care aveau prioritate, asa ca s-a bagat peste mine. Nu mi-a agatat decat stopul cu masca masinii. - un bou de Ilfov cu dubita rosie IF XXX YES era sa ma agate pe ploaie si tot el cu gura mare ca ce caut pe strada ? ... - o fatuca cu un Mini Cooper ( masina lata domne ), era sa ma agate in rond la fantani la Unirii ( m-a sters )... Asta facea parte din categoria care se crede sportiva si de fapt e "sportiva"... Chestiile tipice de care multi dintre voi dau un trafic ... Important e sa ajungem sanatosi si intregi la destinatie...si mai putin sa le facem educatie celorlalti... Si din trafic si de pe formul asta, am inteles ca e inutil sa faci educatie: cine e prost, va ramane prost, si cine e neam prost va ramane neam prost. In rest, sa auzim de bine. Cat mai multi kilometri si cat mai putine vorbe. Adevaratii nu stau pe forumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Cum dispar un pic, cum reincep aberatiile... Ce multumit as fi daca datatorii in stamba si-a muta taraba mai "hacana", mai spre OTV/Vanghelie/Libertatea/Click/Radio Santz si m-ar scuti de fantasmagoriile lor cu iz de hazna... Eu am promis sa scriu despre ce cunosc si ce experimentez eu, vis-a-vis de Harley. Despre motocicleta Harley. Si evident ca daca e vorba de experienta mea, numai obiectiva nu este. Si asta o sa fac in contiuare, fie ca unora le convine sau nu. Revenind la subiectul topicului. Am inca Brontozaurul. Am 20.000 km cu el. Imi place inca - nu simt nevoia sa il schimb. Nu am nici o problema tehnica cu el. Nu l-am menajat deloc. De bagat benzina, bag de peste tot - nu am o benzinarie preferata sau o cifra octanica preferata...Ce o fi. Si merge ok. Exista motoare mai bune si mai proaste decat el. E o chestiune de alegere pana la urma. Am exlicat de cateva ori care a fost chimia alegerii. Mai exact un raspuns la intrebarea DE CE?. De ce am ales Harley. Pana la urma, luat bucata cu bucata, nu e cine stie ce: - frane cam proaste, cauciucuri la fel, suspensii nu mai zic, performante ioc... Si atunci ce ramane ? Pai de fapt eu nu conduc niste frane, sau niste suspensii, sau un motor, sau surubul de la colierul de evacuare care a ruginit. Conduc un tot. Tot-ul asta, imi spune mie ceva. Ma batea gandul la un mom dat sa pun frane mai bune, alte suspensii ...dar mi-a trecut. Oare ce e mai greu de facut, sa ma zbat sa inteleg Harley-ul si sa il conduc in limitele/caracteristicile lui, sau sa l transform in altceva, ptr ca nu sunt in stare sa ma adaptez eu la cerintele lui ? Inca merg cu el pe frigul asta - pornirea e mai greoaie ( credeam anul trecut pe vremea asta, ca e vorba de baterie, ca s-a dus dracului). Nu stiu exact ce este, dar se chinuie sa porneasca. Dupa aia merge ok. Povesti din trafic Noroc maxim Acum 2-3 saptamani, mergeam spre servici ( piata Alba Iulia catre Unirea ). Eram un pic inaintea masinilor ( 65-70 km/h). Frig, asfalt rece. La un mom dat, a tasnit prin fata mea un caine. Am franat, cainele s-a oprit in fata rotii, s-a uitat la mine...am pierdut fata (eliberat frana)... si cainele si-a continuat alergarea. Totul s-a intamplat cred in maximum o jumatate de secunda, dar cand mi se intampla povesti din astea la limita, se pare ca procesorul central intra intr-un mod in care timpul pare dilatat. Concluzia e ca am avut noroc. Daca se oprea cainele, cadeam. Alte stiri pe scurt... - m-a incalecat un nene la o stanga cu cedeaza = eu faceam stanga si aveam cedeaza ptr cei care veneau din fata...Nenea credea ca eu o sa le iau fata celor care aveau prioritate, asa ca s-a bagat peste mine. Nu mi-a agatat decat stopul cu masca masinii. - un bou de Ilfov cu dubita rosie IF XXX YES era sa ma agate pe ploaie si tot el cu gura mare ca ce caut pe strada ? ... - o fatuca cu un Mini Cooper ( masina lata domne ), era sa ma agate in rond la fantani la Unirii ( m-a sters )... Asta facea parte din categoria care se crede sportiva si de fapt e "sportiva"... Chestiile tipice de care multi dintre voi dau un trafic ... Important e sa ajungem sanatosi si intregi la destinatie...si mai putin sa le facem educatie celorlalti... Si din trafic si de pe formul asta, am inteles ca e inutil sa faci educatie: cine e prost, va ramane prost, si cine e neam prost va ramane neam prost. In rest, sa auzim de bine. Cat mai multi kilometri si cat mai putine vorbe. Adevaratii nu stau pe forumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Cum dispar un pic, cum reincep aberatiile... Ce multumit as fi daca datatorii in stamba si-a muta taraba mai "hacana", mai spre OTV/Vanghelie/Libertatea/Click/Radio Santz si m-ar scuti de fantasmagoriile lor cu iz de hazna... Eu am promis sa scriu despre ce cunosc si ce experimentez eu, vis-a-vis de Harley. Despre motocicleta Harley. Si evident ca daca e vorba de experienta mea, numai obiectiva nu este. Si asta o sa fac in contiuare, fie ca unora le convine sau nu. Revenind la subiectul topicului. Am inca Brontozaurul. Am 20.000 km cu el. Imi place inca - nu simt nevoia sa il schimb. Nu am nici o problema tehnica cu el. Nu l-am menajat deloc. De bagat benzina, bag de peste tot - nu am o benzinarie preferata sau o cifra octanica preferata...Ce o fi. Si merge ok. Exista motoare mai bune si mai proaste decat el. E o chestiune de alegere pana la urma. Am exlicat de cateva ori care a fost chimia alegerii. Mai exact un raspuns la intrebarea DE CE?. De ce am ales Harley. Pana la urma, luat bucata cu bucata, nu e cine stie ce: - frane cam proaste, cauciucuri la fel, suspensii nu mai zic, performante ioc... Si atunci ce ramane ? Pai de fapt eu nu conduc niste frane, sau niste suspensii, sau un motor, sau surubul de la colierul de evacuare care a ruginit. Conduc un tot. Tot-ul asta, imi spune mie ceva. Ma batea gandul la un mom dat sa pun frane mai bune, alte suspensii ...dar mi-a trecut. Oare ce e mai greu de facut, sa ma zbat sa inteleg Harley-ul si sa il conduc in limitele/caracteristicile lui, sau sa l transform in altceva, ptr ca nu sunt in stare sa ma adaptez eu la cerintele lui ? Inca merg cu el pe frigul asta - pornirea e mai greoaie ( credeam anul trecut pe vremea asta, ca e vorba de baterie, ca s-a dus dracului). Nu stiu exact ce este, dar se chinuie sa porneasca. Dupa aia merge ok. Povesti din trafic Noroc maxim Acum 2-3 saptamani, mergeam spre servici ( piata Alba Iulia catre Unirea ). Eram un pic inaintea masinilor ( 65-70 km/h). Frig, asfalt rece. La un mom dat, a tasnit prin fata mea un caine. Am franat, cainele s-a oprit in fata rotii, s-a uitat la mine...am pierdut fata (eliberat frana)... si cainele si-a continuat alergarea. Totul s-a intamplat cred in maximum o jumatate de secunda, dar cand mi se intampla povesti din astea la limita, se pare ca procesorul central intra intr-un mod in care timpul pare dilatat. Concluzia e ca am avut noroc. Daca se oprea cainele, cadeam. Alte stiri pe scurt... - m-a incalecat un nene la o stanga cu cedeaza = eu faceam stanga si aveam cedeaza ptr cei care veneau din fata...Nenea credea ca eu o sa le iau fata celor care aveau prioritate, asa ca s-a bagat peste mine. Nu mi-a agatat decat stopul cu masca masinii. - un bou de Ilfov cu dubita rosie IF XXX YES era sa ma agate pe ploaie si tot el cu gura mare ca ce caut pe strada ? ... - o fatuca cu un Mini Cooper ( masina lata domne ), era sa ma agate in rond la fantani la Unirii ( m-a sters )... Asta facea parte din categoria care se crede sportiva si de fapt e "sportiva"... Chestiile tipice de care multi dintre voi dau un trafic ... Important e sa ajungem sanatosi si intregi la destinatie...si mai putin sa le facem educatie celorlalti... Si din trafic si de pe formul asta, am inteles ca e inutil sa faci educatie: cine e prost, va ramane prost, si cine e neam prost va ramane neam prost. In rest, sa auzim de bine. Cat mai multi kilometri si cat mai putine vorbe. Adevaratii nu stau pe forumuri. Salut ....ti-am citit primul topic si pe acesta si ma bucur sa vad ca mai sunt oameni de calitate printre motociclisti si pe acest forum...............nu stiu citi kilometrii ai in sa insa poti fara probleme sa fii dat de exemplu ca BEST FAIRPLAY ........Numai bine si cit mai multi km. fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Ddmkro, faptul ca inca nu te-ai plictisit de Brontozaur inseamna ca iti transmite ceva, ceva-ul asta e mai mult decat poti explica tu, sa-i faci pe unii sa-nteleaga! Cineva spunea ca Harly nu este ok in ceea ce priveste raportul calitate-pret.., cine judeca asa nu are de ce sa-si cumpere un Harly, asta pt ca HD nu este o motocicleta pt pragmatici, ci doar pt visatori. Asta o spune unul care uraste la Hd.., tocmai, pretul! PS Shobolanu.., ai spus bine ceea ce ai spus. M-am si mirat, de obicei ma irita ce scrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Eu cred ca HD e scump chiar si in piata de second pentru ca majoritatea si-l cumpara din pasiune - nici nu-ti vine sa-l dai ieftin si esti si dispus sa dai un pret mai mare. Cei care si-l iau de fite il vand pana la urma, deci tot la pasionati va ajunge. Chiar daca HD a investit mult in imagine, a avut si in ce sa investeasca - motocicleta arata carismatic si gata; poate ca unele modele de Indian le prefer ca aspect, dar pe ansamblu, rar vezi un HD care sa nu-ti placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 (editat) Primiti cu Salonu' ?! Clic pe poza... http://www.moto.it/E...eicma-2011.html http://www.moto.it/EICMA/le-novita-2012-di-harley-davidson-ad-eicma.html Sa va fie de bine! Editat Decembrie 1, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 (editat) eu sunt fan harley chiar daca nu am avut niciunul. imi place sportster-ul, ala de 90 cp sau cat are se misca chiar bine, imi place cum impinge. imi mai plac fatboy, road king base (nu classic) si foarte mult crossbones. nu-mi plac alea cu usa in bot, electra glide & co. din pacate, mi-am impus niste reguli bugetare, una este sa nu tin mai mult de o motocicleta (na, mi-am luat un scuter si am mers 300 km intr-un an). oricum daca se intampla ceva minuni economice (greu de crezut) una din asta imi iau sau victory, sa stau sa ma uit la ea. Editat Decembrie 2, 2011 de Doru BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 N-ai vazut un Electra Glide FLH de prin 83, ultimele cu Shovelhead si fara bordul ala de batman, de aia nu-ti plac... Astea moderne or fi mai performante/fiabile, dar n-au atata farmec ca fiarele de pana in '80... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 m-am uitat, da, seamana cu rkc, iar cel cu jante solide juri ca e modelul base, cel care imi place mie. ca look crossbones e preferatul meu. sigur ca un motor ca harley ar fi mai bine sa il ai ca original de epoca, nu cu look de epoca, nici mie nu imi plac farurile de plastic si toate zdranganelele kitsch-oase pe care le mai vezi la astea noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Da, crossbones n-arata rau, cu saua pe arcuri si springer-ul de pe fata - totusi inca prea sportiv pentru gustul meu. Astea clasice parca arata mai bine mai "babane", autobuze, asa in stilul road-king, electra-uri de police vechi; oricum, faci mai mult sport cu unul de 350 de kile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) foarte frumos/util/de bun simt topicul. Editat Decembrie 16, 2011 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Da, crossbones n-arata rau, cu saua pe arcuri si springer-ul de pe fata - totusi inca prea sportiv pentru gustul meu. Astea clasice parca arata mai bine mai "babane", autobuze, asa in stilul road-king, electra-uri de police vechi; oricum, faci mai mult sport cu unul de 350 de kile... hai mey, cross bones nu e atat de sportiv, in curbe nu se simte atat de bine cum o face de exemplu un vn de la Kawasaki. ma refer aici la clasa cruiser. oricum se poate modifica sa-i dai un look si mai old style. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 salutare ddmkro. imi cer scuze anticipat pt ca postez pe topicul tau dar nu mi-a venit in cap alt loc mai bun pt. filmuletul asta:) enjoy:) bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Tare filmul. Amuzant cum polizeaza scaritele aproape la fiecare curba. Interesant un duel cu K1600GTL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 o fata poate conduce Iron-ul 883? pur si simplu este superb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Linistit. Nu e grea deloc, d-abia se urneste. Mare grija la frane (care-s de lemn) daca ai condus vreodata ceva japonez/european. Plus ca o fata arata f. misto pe un HD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.