Sari la conținut

Harley Davidson Sportster 1200 Low - Brontozaurul


ddmkro
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 440
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vroiam si eu sa trec de la GSR la Iron883. Parca citeam un post scris de mine :)) Exact din cauza ca deja GSR-ul cere mai mult ma gandeam si eu sa ma linistesc. Pana la urma eu am acceleratia in mana nu GSR-ul. Bine ca am dat peste postul tau si m-ai scutit de niste agitatii in plus, cred ca raman deocamdata la japoneza.

 

Sigur ca da, tu ai nevoie de ceva supersport.

Editat de andreig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am avut un Sportster 1200 C , din 2006 pe care l-am vandut. Avea 6000 km. Mobra in stare perfecta de functionare.

Din punctul meu de vedere HD este o carutza.....din toate punctele de vedere, in rest marketing, marketing si iar marketing

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand citesc ce scrie initiatorul topicului imi vine sa duc tdm-ul la fiare vechi iar apoi sa ma duc pe jos, drept pedeapsa, pana la Botosani unde mi-am vandut batranul meu Kawasaki, care imi oferea enspe mii de senzatii si..,dureri de sale! oricum, simt ca, chiar daca nu am mers inca pe el, Harley Road King imi vine manusa! mai corect spus.., mi-ar veni manusa. Pana atunci ma voi duce sa plang in perna..,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un Sportster 1200 C , din 2006 pe care l-am vandut. Avea 6000 km. Mobra in stare perfecta de functionare.

Din punctul meu de vedere HD este o carutza.....din toate punctele de vedere, in rest marketing, marketing si iar marketing

 

 

Hahahahahahaha! Racere, eu ti-am zis ca nu e pentru tine :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fi antena Budd, Sportsterul, ca un motor de inceput pentru intrarea intre marile clasice, intre care BMW nu mai este demult, este un motor extrem de reusit si performant. Chiar ca un racer clasic, Sportsterul se comporta mai mult decat onorabil si l-am vazut dand fum la multe motoare cu aiere mult mai "parfumate". Cu mici tuninguri motorasul asta face minuni - daca aveai simt de observatie vedeai ca Buell-ul e motorizat de un motor de Sportster tunat - si nu foarte tare! Comparandu-l cu KZ-ul sau z1 , Boneville-ul si chiar Guzzanele clasice, nu vad unde e "medievalitatea". Daca esti retard si il compari cu un R1 , atunci nu avem ce discuta pentru ca esti ceacanau! In schimb in clasa lui e chiar ok, e un motor de inceput repet, fara pretentii extraordinare!

Si de frumos e frumos in draci! 48-ul e fara discutii cea mai frumoasa motocicleta de serie a tuturor timpurilor! Si asta vine de la majoritatea bikerilor idiferent de R1-ul de sub coor sau KTM-ul din garaj! Chiar numai pentru asta Sportsterul este o motocicleta care dincolo de tzugulanimea pulimii isi merita respectul.

Iar XR e un motor extrem de placut de aruncat in curbe si iti pune zambetul pe buze chiar daca esti amator de GSXR1000 si GP. Ba chiar are recordul de saritura in lungime - si nu odata.

 

Dar depinde si ce vrei de la un motor. Braccio banuiesc vrea un purec din ala de KTM. Nu, Sportsterul nu o sa fie KTM, si tolomac sa fi sa iti cumperi un Harley in loc de KTM. E ca si cum ti-ai lua KTM si ai incerca sa faci mai mult de 200 de km pe sosea cu mai mult de 110 km/h ... fucking usless. Si eu daca as hali rahat as putea spune de KTM ca este un mountain-bike cu motor... ca motocicleta este usless, un avort inutil! Dar nu o sa-o spun, chiar daca utilitar vorbind pentru mine este asa. Nu o s-o spun pentru ca nu-s fotbalist imbecil si recunosc ca in lume exista mai mult decat "folbal"!

 

Daca vrei analize rautacioase de motoare, K1200s-ul e un hidos tractor de autobahn(nu inteleg dece in poze arata binisor)... un taxiu cu impresii de masina sport, dar se misca exact ca taxiu! In schimb K1300R mi-a placut, chiar daca nu e mai brutal ca Bkingul, dupa cum afirma unii - parerea mea.

 

Io zic sa lasam aruncatul cu rahat! Fiecare asteapta de la motor alte lucruri si apreciaza altele. De asta o sa avem preferinte diferite. Sa lasam "cat baga nenea" la bitangii cu mucii la nas, si sa apreciem calitatile fiecarui motor in functie de scopul pentru care a fost creat si clasa in care apartine, nu pentru ce beshini avem noi in tartacuta! Si pana la urma dece ar trebui sa le dam noi note fara sa ne intrebe nimeni? Ca sa-l facem pe posesor sa se simta prost? Ca sa ne simtim noi bine ca l-am footut?

Eu am scris randurile de sus ca sa va arat ce simte baietii din tabara cealalta si sper ca am reusit sa va dau de gandit.

 

.... in afara de Nastase, care nu inteleg in ce sens a considerat ca un abtish cu "ma pish pe Harley" si cealalta jignire o s-o poata cineva lua ca "sharja amicala" , dar noh... pana la urma si ramolirea tre sa apara la fosilele astea.

Editat de Shobolanu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fi antena Budd [...]

Breh, io nu am parti-pris-uri in lumea motociclistica. Whatever floats my boat is my game. Ma indragostesc invariabil de cele mai ciudate mobre si apoi uit de ele. Nu ma atinge deloc remarca cum ca K1200S este urat. Asa ziceam si eu acum 10 ani despre GS :D Cand vorbesc despre Sportster nu ma refer absolut deloc la look, ma refer la cum l-am simtit eu sub mine dupa ce m-am dat si cu alte cruisere,choppere etc. Daca e sa vorbim doar de BMW, atunci R1200C este mult, dar mult peste Sportster 1200 la absolut toate capitolele. Pana si sunetul se poate aranja cu un set de Hookijacks. Iar daca vorbesc de Warrior,apai ala este tare departe si de R1200C, mi-a placut mult. La fel si M1800 de la Suzuki, foarte, foarte tare. D-aia sunt foarte curios de VROD insa aici sezonul s-a cam incheiat, poate la anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar depinde si ce vrei de la un motor. Braccio banuiesc vrea un purec din ala de KTM. Nu, Sportsterul nu o sa fie KTM, si tolomac sa fi sa iti cumperi un Harley in loc de KTM. E ca si cum ti-ai lua KTM si ai incerca sa faci mai mult de 200 de km pe sosea cu mai mult de 110 km/h ... fucking usless. Si eu daca as hali rahat as putea spune de KTM ca este un mountain-bike cu motor... ca motocicleta este usless, un avort inutil! Dar nu o sa-o spun, chiar daca utilitar vorbind pentru mine este asa. Nu o s-o spun pentru ca nu-s fotbalist imbecil si recunosc ca in lume exista mai mult decat "folbal"!

 

Daca vrei analize rautacioase de motoare, K1200s-ul e un hidos tractor de autobahn(nu inteleg dece in poze arata binisor)... un taxiu cu impresii de masina sport, dar se misca exact ca taxiu! In schimb K1300R mi-a placut, chiar daca nu e mai brutal ca Bkingul, dupa cum afirma unii - parerea mea.

 

 

Nu am facut comparatia vis-a-vis de ktm!

M-am referit strict la HD si anume la: frane, suspensii, ciclistica, functionare per general.In alta ordune de idei daca privesti HD in istorie e o motocicleta cu traditie care spune multe.

 

PS:Ca o paranteza, mi-ar place un Chevrolet din 1950. Cam asa vad eu HD. Frumos, cu prestanta dar depasit de concurenta ca tehnologie.Raportul pret - calitate nu se justifica.

Nu condamn pe nimeni cu HD, pentru unii e PASIUNE, pentru altii fitze, etc. Depine din ce unghi vezi motociclismul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interventia aceasta este o sarja amicala si trebuie tratata ca atare!

 

Am scos imaginile din postul de mai sus, "glumitze" care nu reprezentau punctul meu de vedere si au deschis aici o adevarata "Cutie a Pandorei"...

In presa americana de profil ele circula "la liber" dand nastere la amuzament - nu la ura...

 

Dar... asa cum bine zicea moderatorul Belbody... pentru ca pe acest forum discutiile sa fiecat se poate de civilizate - am renuntat la ele.

 

Sper ca orice interventie care poate provoca animozitate intre motociclistii romani sa dispara!

 

Sanatate,

La multi kilometri frumosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Cum dispar un pic, cum reincep aberatiile...

 

Ce multumit as fi daca datatorii in stamba si-a muta taraba mai "hacana", mai spre OTV/Vanghelie/Libertatea/Click/Radio Santz

si m-ar scuti de fantasmagoriile lor cu iz de hazna...

 

Eu am promis sa scriu despre ce cunosc si ce experimentez eu, vis-a-vis de Harley.

Despre motocicleta Harley.

Si evident ca daca e vorba de experienta mea, numai obiectiva nu este.

Si asta o sa fac in contiuare, fie ca unora le convine sau nu.

 

Revenind la subiectul topicului.

 

Am inca Brontozaurul.

Am 20.000 km cu el.

Imi place inca - nu simt nevoia sa il schimb.

Nu am nici o problema tehnica cu el.

Nu l-am menajat deloc.

De bagat benzina, bag de peste tot - nu am o benzinarie preferata sau o cifra octanica preferata...Ce o fi.

Si merge ok.

 

Exista motoare mai bune si mai proaste decat el.

E o chestiune de alegere pana la urma.

Am exlicat de cateva ori care a fost chimia alegerii. Mai exact un raspuns la intrebarea DE CE?.

De ce am ales Harley.

 

Pana la urma, luat bucata cu bucata, nu e cine stie ce:

- frane cam proaste, cauciucuri la fel, suspensii nu mai zic, performante ioc...

Si atunci ce ramane ? Pai de fapt eu nu conduc niste frane, sau niste suspensii, sau un motor, sau surubul

de la colierul de evacuare care a ruginit.

Conduc un tot.

 

Tot-ul asta, imi spune mie ceva.

 

Ma batea gandul la un mom dat sa pun frane mai bune, alte suspensii ...dar mi-a trecut. Oare ce e mai greu de facut, sa ma zbat sa inteleg Harley-ul si sa il conduc in limitele/caracteristicile lui, sau sa l transform in altceva, ptr ca nu sunt in stare sa ma adaptez eu la cerintele lui ?

 

Inca merg cu el pe frigul asta - pornirea e mai greoaie ( credeam anul trecut pe vremea asta, ca e vorba de baterie, ca s-a dus dracului).

Nu stiu exact ce este, dar se chinuie sa porneasca. Dupa aia merge ok.

 

Povesti din trafic

Noroc maxim

Acum 2-3 saptamani, mergeam spre servici ( piata Alba Iulia catre Unirea ). Eram un pic inaintea masinilor ( 65-70 km/h).

Frig, asfalt rece.

La un mom dat, a tasnit prin fata mea un caine.

Am franat, cainele s-a oprit in fata rotii, s-a uitat la mine...am pierdut fata (eliberat frana)... si cainele si-a continuat alergarea.

Totul s-a intamplat cred in maximum o jumatate de secunda, dar cand mi se intampla povesti din astea la limita, se pare ca procesorul central intra intr-un mod in care

timpul pare dilatat.

 

Concluzia e ca am avut noroc. Daca se oprea cainele, cadeam.

 

Alte stiri pe scurt...

- m-a incalecat un nene la o stanga cu cedeaza = eu faceam stanga si aveam cedeaza ptr cei care veneau din fata...Nenea credea ca eu o sa le iau fata celor care aveau prioritate, asa ca s-a bagat peste mine. Nu mi-a agatat decat stopul cu masca masinii.

- un bou de Ilfov cu dubita rosie IF XXX YES era sa ma agate pe ploaie si tot el cu gura mare ca ce caut pe strada ? ...

- o fatuca cu un Mini Cooper ( masina lata domne ), era sa ma agate in rond la fantani la Unirii ( m-a sters )...

Asta facea parte din categoria care se crede sportiva si de fapt e "sportiva"...

Chestiile tipice de care multi dintre voi dau un trafic ...

 

Important e sa ajungem sanatosi si intregi la destinatie...si mai putin sa le facem educatie celorlalti...

 

Si din trafic si de pe formul asta, am inteles ca e inutil sa faci educatie:

cine e prost, va ramane prost, si cine e neam prost va ramane neam prost.

 

In rest, sa auzim de bine.

Cat mai multi kilometri si cat mai putine vorbe. Adevaratii nu stau pe forumuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum dispar un pic, cum reincep aberatiile...

 

Ce multumit as fi daca datatorii in stamba si-a muta taraba mai "hacana", mai spre OTV/Vanghelie/Libertatea/Click/Radio Santz

si m-ar scuti de fantasmagoriile lor cu iz de hazna...

 

Eu am promis sa scriu despre ce cunosc si ce experimentez eu, vis-a-vis de Harley.

Despre motocicleta Harley.

Si evident ca daca e vorba de experienta mea, numai obiectiva nu este.

Si asta o sa fac in contiuare, fie ca unora le convine sau nu.

 

Revenind la subiectul topicului.

 

Am inca Brontozaurul.

Am 20.000 km cu el.

Imi place inca - nu simt nevoia sa il schimb.

Nu am nici o problema tehnica cu el.

Nu l-am menajat deloc.

De bagat benzina, bag de peste tot - nu am o benzinarie preferata sau o cifra octanica preferata...Ce o fi.

Si merge ok.

 

Exista motoare mai bune si mai proaste decat el.

E o chestiune de alegere pana la urma.

Am exlicat de cateva ori care a fost chimia alegerii. Mai exact un raspuns la intrebarea DE CE?.

De ce am ales Harley.

 

Pana la urma, luat bucata cu bucata, nu e cine stie ce:

- frane cam proaste, cauciucuri la fel, suspensii nu mai zic, performante ioc...

Si atunci ce ramane ? Pai de fapt eu nu conduc niste frane, sau niste suspensii, sau un motor, sau surubul

de la colierul de evacuare care a ruginit.

Conduc un tot.

 

Tot-ul asta, imi spune mie ceva.

 

Ma batea gandul la un mom dat sa pun frane mai bune, alte suspensii ...dar mi-a trecut. Oare ce e mai greu de facut, sa ma zbat sa inteleg Harley-ul si sa il conduc in limitele/caracteristicile lui, sau sa l transform in altceva, ptr ca nu sunt in stare sa ma adaptez eu la cerintele lui ?

 

Inca merg cu el pe frigul asta - pornirea e mai greoaie ( credeam anul trecut pe vremea asta, ca e vorba de baterie, ca s-a dus dracului).

Nu stiu exact ce este, dar se chinuie sa porneasca. Dupa aia merge ok.

 

Povesti din trafic

Noroc maxim

Acum 2-3 saptamani, mergeam spre servici ( piata Alba Iulia catre Unirea ). Eram un pic inaintea masinilor ( 65-70 km/h).

Frig, asfalt rece.

La un mom dat, a tasnit prin fata mea un caine.

Am franat, cainele s-a oprit in fata rotii, s-a uitat la mine...am pierdut fata (eliberat frana)... si cainele si-a continuat alergarea.

Totul s-a intamplat cred in maximum o jumatate de secunda, dar cand mi se intampla povesti din astea la limita, se pare ca procesorul central intra intr-un mod in care

timpul pare dilatat.

 

Concluzia e ca am avut noroc. Daca se oprea cainele, cadeam.

 

Alte stiri pe scurt...

- m-a incalecat un nene la o stanga cu cedeaza = eu faceam stanga si aveam cedeaza ptr cei care veneau din fata...Nenea credea ca eu o sa le iau fata celor care aveau prioritate, asa ca s-a bagat peste mine. Nu mi-a agatat decat stopul cu masca masinii.

- un bou de Ilfov cu dubita rosie IF XXX YES era sa ma agate pe ploaie si tot el cu gura mare ca ce caut pe strada ? ...

- o fatuca cu un Mini Cooper ( masina lata domne ), era sa ma agate in rond la fantani la Unirii ( m-a sters )...

Asta facea parte din categoria care se crede sportiva si de fapt e "sportiva"...

Chestiile tipice de care multi dintre voi dau un trafic ...

 

Important e sa ajungem sanatosi si intregi la destinatie...si mai putin sa le facem educatie celorlalti...

 

Si din trafic si de pe formul asta, am inteles ca e inutil sa faci educatie:

cine e prost, va ramane prost, si cine e neam prost va ramane neam prost.

 

In rest, sa auzim de bine.

Cat mai multi kilometri si cat mai putine vorbe. Adevaratii nu stau pe forumuri.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum dispar un pic, cum reincep aberatiile...

 

Ce multumit as fi daca datatorii in stamba si-a muta taraba mai "hacana", mai spre OTV/Vanghelie/Libertatea/Click/Radio Santz

si m-ar scuti de fantasmagoriile lor cu iz de hazna...

 

Eu am promis sa scriu despre ce cunosc si ce experimentez eu, vis-a-vis de Harley.

Despre motocicleta Harley.

Si evident ca daca e vorba de experienta mea, numai obiectiva nu este.

Si asta o sa fac in contiuare, fie ca unora le convine sau nu.

 

Revenind la subiectul topicului.

 

Am inca Brontozaurul.

Am 20.000 km cu el.

Imi place inca - nu simt nevoia sa il schimb.

Nu am nici o problema tehnica cu el.

Nu l-am menajat deloc.

De bagat benzina, bag de peste tot - nu am o benzinarie preferata sau o cifra octanica preferata...Ce o fi.

Si merge ok.

 

Exista motoare mai bune si mai proaste decat el.

E o chestiune de alegere pana la urma.

Am exlicat de cateva ori care a fost chimia alegerii. Mai exact un raspuns la intrebarea DE CE?.

De ce am ales Harley.

 

Pana la urma, luat bucata cu bucata, nu e cine stie ce:

- frane cam proaste, cauciucuri la fel, suspensii nu mai zic, performante ioc...

Si atunci ce ramane ? Pai de fapt eu nu conduc niste frane, sau niste suspensii, sau un motor, sau surubul

de la colierul de evacuare care a ruginit.

Conduc un tot.

 

Tot-ul asta, imi spune mie ceva.

 

Ma batea gandul la un mom dat sa pun frane mai bune, alte suspensii ...dar mi-a trecut. Oare ce e mai greu de facut, sa ma zbat sa inteleg Harley-ul si sa il conduc in limitele/caracteristicile lui, sau sa l transform in altceva, ptr ca nu sunt in stare sa ma adaptez eu la cerintele lui ?

 

Inca merg cu el pe frigul asta - pornirea e mai greoaie ( credeam anul trecut pe vremea asta, ca e vorba de baterie, ca s-a dus dracului).

Nu stiu exact ce este, dar se chinuie sa porneasca. Dupa aia merge ok.

 

Povesti din trafic

Noroc maxim

Acum 2-3 saptamani, mergeam spre servici ( piata Alba Iulia catre Unirea ). Eram un pic inaintea masinilor ( 65-70 km/h).

Frig, asfalt rece.

La un mom dat, a tasnit prin fata mea un caine.

Am franat, cainele s-a oprit in fata rotii, s-a uitat la mine...am pierdut fata (eliberat frana)... si cainele si-a continuat alergarea.

Totul s-a intamplat cred in maximum o jumatate de secunda, dar cand mi se intampla povesti din astea la limita, se pare ca procesorul central intra intr-un mod in care

timpul pare dilatat.

 

Concluzia e ca am avut noroc. Daca se oprea cainele, cadeam.

 

Alte stiri pe scurt...

- m-a incalecat un nene la o stanga cu cedeaza = eu faceam stanga si aveam cedeaza ptr cei care veneau din fata...Nenea credea ca eu o sa le iau fata celor care aveau prioritate, asa ca s-a bagat peste mine. Nu mi-a agatat decat stopul cu masca masinii.

- un bou de Ilfov cu dubita rosie IF XXX YES era sa ma agate pe ploaie si tot el cu gura mare ca ce caut pe strada ? ...

- o fatuca cu un Mini Cooper ( masina lata domne ), era sa ma agate in rond la fantani la Unirii ( m-a sters )...

Asta facea parte din categoria care se crede sportiva si de fapt e "sportiva"...

Chestiile tipice de care multi dintre voi dau un trafic ...

 

Important e sa ajungem sanatosi si intregi la destinatie...si mai putin sa le facem educatie celorlalti...

 

Si din trafic si de pe formul asta, am inteles ca e inutil sa faci educatie:

cine e prost, va ramane prost, si cine e neam prost va ramane neam prost.

 

In rest, sa auzim de bine.

Cat mai multi kilometri si cat mai putine vorbe. Adevaratii nu stau pe forumuri.

 

 

Salut ....ti-am citit primul topic si pe acesta si ma bucur sa vad ca mai sunt oameni de calitate printre motociclisti si pe acest forum...............nu stiu citi kilometrii ai in sa insa poti fara probleme sa fii dat de exemplu ca BEST FAIRPLAY ........Numai bine si cit mai multi km. fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ddmkro, faptul ca inca nu te-ai plictisit de Brontozaur inseamna ca iti transmite ceva, ceva-ul asta e mai mult decat poti explica tu, sa-i faci pe unii sa-nteleaga! Cineva spunea ca Harly nu este ok in ceea ce priveste raportul calitate-pret.., cine judeca asa nu are de ce sa-si cumpere un Harly, asta pt ca HD nu este o motocicleta pt pragmatici, ci doar pt visatori. Asta o spune unul care uraste la Hd.., tocmai, pretul! PS Shobolanu.., ai spus bine ceea ce ai spus. M-am si mirat, de obicei ma irita ce scrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca HD e scump chiar si in piata de second pentru ca majoritatea si-l cumpara din pasiune - nici nu-ti vine sa-l dai ieftin si esti si dispus sa dai un pret mai mare. Cei care si-l iau de fite il vand pana la urma, deci tot la pasionati va ajunge. Chiar daca HD a investit mult in imagine, a avut si in ce sa investeasca - motocicleta arata carismatic si gata; poate ca unele modele de Indian le prefer ca aspect, dar pe ansamblu, rar vezi un HD care sa nu-ti placa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primiti cu Salonu' ?!

 

Clic pe poza... :unsure:

 

http://www.moto.it/E...eicma-2011.html

 

http://www.moto.it/EICMA/le-novita-2012-di-harley-davidson-ad-eicma.html

 

Sa va fie de bine!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt fan harley chiar daca nu am avut niciunul. imi place sportster-ul, ala de 90 cp sau cat are se misca chiar bine, imi place cum impinge. imi mai plac fatboy, road king base (nu classic) si foarte mult crossbones. nu-mi plac alea cu usa in bot, electra glide & co. din pacate, mi-am impus niste reguli bugetare, una este sa nu tin mai mult de o motocicleta (na, mi-am luat un scuter si am mers 300 km intr-un an). oricum daca se intampla ceva minuni economice (greu de crezut) una din asta imi iau sau victory, sa stau sa ma uit la ea.

Editat de Doru BMW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai vazut un Electra Glide FLH de prin 83, ultimele cu Shovelhead si fara bordul ala de batman, de aia nu-ti plac... Astea moderne or fi mai performante/fiabile, dar n-au atata farmec ca fiarele de pana in '80...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat, da, seamana cu rkc, iar cel cu jante solide juri ca e modelul base, cel care imi place mie. ca look crossbones e preferatul meu. sigur ca un motor ca harley ar fi mai bine sa il ai ca original de epoca, nu cu look de epoca, nici mie nu imi plac farurile de plastic si toate zdranganelele kitsch-oase pe care le mai vezi la astea noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, crossbones n-arata rau, cu saua pe arcuri si springer-ul de pe fata - totusi inca prea sportiv pentru gustul meu. Astea clasice parca arata mai bine mai "babane", autobuze, asa in stilul road-king, electra-uri de police vechi; oricum, faci mai mult sport cu unul de 350 de kile...:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da, crossbones n-arata rau, cu saua pe arcuri si springer-ul de pe fata - totusi inca prea sportiv pentru gustul meu. Astea clasice parca arata mai bine mai "babane", autobuze, asa in stilul road-king, electra-uri de police vechi; oricum, faci mai mult sport cu unul de 350 de kile...:banana:

hai mey, cross bones nu e atat de sportiv, in curbe nu se simte atat de bine cum o face de exemplu un vn de la Kawasaki. ma refer aici la clasa cruiser. oricum se poate modifica sa-i dai un look si mai old style. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...