Sari la conținut

Harley Davidson Sportster 1200 Low - Brontozaurul


ddmkro
 Share

Postări Recomandate

...

Placutele astea de la EBC sunt mai moi? Ai simtit vreo imbunatatire?

 

Placutele de la EBC pe care le-am avut eu, erau de fapt asa zis ecologice...se pare ca din motivul asta se consuma mult mai repede.

 

Legat de amortizoare, si eu am cam lasat-o balta un pic...am tot cautat sa gasesc niste dimensiuni, masuri, ca sa fiu eu sigur ce schimb cu ce...N-am prea gasit.

Pana la urma e prea mare bataie de cap acum.

Mesaj completat

Am inceput si eu sezonul dupa 3 luni de pauza.

Motorul l-am tinut afara, sub husa, cu bateria pe el.

Au aparut ceva pete de rugina pe roti- nimic dramatic, mi s-a desprins "sticla" de la un semnalizator - un piciorus rupt pe care l-am lipit cu superglue.

Principalele probleme au aparut la mine - niste dureri de genunchi.

 

Motorul a pornit dupa a 5-a incercare. Curios ca a pornit, eu ma asteptam ca bateria sa fie moarta - intentionat nu am incarcat-o, ptr ca in toamna dadea ceva semne de oboseala, si ma pregateam sa o schimb.

In fine, in zgomotul infernal a tobelor Vance and Hines, ma uitam mandru catre vecini: Did you miss me ? (glumesc, de fapt imi era putin rusine)

 

Am ales ca teren de joaca autostrada A2 - drum simplu, neaglomerat, bun ptr dezmortirea reflexelor. In primii kilometrii am derapat, si am blocat roata spate - semn ca mai am un pic de lucru pana cand imaginea mea de super meserias pe care o am in minte se sincronizeaza cu comportamentul :)

Pe scurt, ca la orice inceput de sezon, am nevoie de o perioada de reacomodare.

 

Am facut 320 de km - 160 pana la Cernavoda si inapoi.

Fizic m-a terminat - am febra la picioare, maini si gat. Am ajuns acasa, dus, mancat, buf cazut intr-un somn adanc.

 

Luati-o incet cu sezonul asta, ca pauza a fost lunga, asteptarea a fost mare.

Sa ne auzim cu bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • Răspunsuri 425
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, salutare.

 

Cam depresiv sezonul asta ptr mine.

Ori am imbatranit, ori imi joaca feste natura asta ...frig, ploios...am asteptat (si mai astept inca) sa vina vremea frumoasa...

Sunt in starea de "Waiting for the sun".

 

Calarasi mai 2011, vant in rafale.Lupta cu demonii din creierul meu.

--------------------------------------------------------------------

Am iesit la o mica plimbare cu un v-strom si un nightster, prin mai, pana la Calarasi, pe drumul vechi. Soare, dar vant in rafale(43 km/h). Cu ocazia asta m-am luptat

cu demonii din creierul meu - se pare ca am o setare gresita pe undeva prin creier - orice rafala o simteam/interpretam de parca m-ar fi maturat ( ca si cum roata spate

ar fi derapat). Asta imi afecta rau de tot condusul dar si placerea ( eram in starea de asteptare sa pic sau sa fiu mutat pe contrasens de vant).

Mi-a fost frica, recunosc, dar noroc cu baietii ceilalti - mai ales cu Nightsterul - am urmarit atent ce se intampla la rafale...motocicicleta nu era "maturata" in lateral

asa cum credeam eu (insane in the main brain), ci numai partea de sus oscila stanga sau dreapta, fara sa piarda pata de contact absolut deloc. Asa ca toul era in creierul meu.

M-am luptat ce m-am luptat cu mine insumi, pana la urma am invins in sensul ca nu prea imi mai pasa - era ceva de genul, daca pic, pic asta e.

 

Accident nemotociclist stupid, cu implicatii motociclistice.

------------------------------------------------------------

Acum vreo 2 sapt am luat o sticla de vin care trebuia servit foarte rece. L-am bagat la congelator vreo 10 minute cat sa fac o salata. Dupa asta am fixat tirbushonul si am

tras. Sticla s-a rupt de la gat in jos, cu gatul sticlei am ramas in mana, iar restul sticlei s-a intors in aer si mi-a cazut pe piciorul stang, cu partea sparta -> mi-a

sectionat o vena ...am incercat sa ma repar singur, nu mi-a iesit(nu stiu cum reusea baiatul ala, Rambo sa se repare si in toiul luptei... :wacko: ), asa ca am ajuns la urgenta, cusut.

Treaba suparatoare este ca rana e pe la incheiura, asa ca schimbatul vitezelor e un chin ( fac pe desteptul acum, ca sa zica lumea ia uite si la asta de ce ii arde lui,

de schimbatul vitezelor). De fapt mersul normal a fost un chin pana acum 3 zile cand mi-am scos copcile (pe astea le-am scos singur).

 

SMAEB 2011

--------------

Am fost in ambele zile la SMAEB, in prima zi cu sotia ( fapt care mi-a generat o oarece frustrare - "Iar trecem pe la astia? ... Tatuaje ? Te intereseaza tatuajele??! ...

Nu ai casca ? ", etc ), in a doua zi cu motocicleta.

Am o remarca rautacioasa de facut ptr modelele feminine care sunt pe acolo ....vin la SMAEB de la prima editie...

Si modele par aceleasi, de acum 9-10 ani.

Dar destul cu prostiile, desi se poate si mai bine si e mai mult TMAEB decat SMAEB ( TMAEB = Targ ), e un eveniment binevenit pe care il astept in fiecare an si imi face

placere sa il vizitez, macar ptr faptul ca se strang atatea suflete motocicliste acolo.

 

Customizari

--------------

Mi-am schimbat gripurile (mansoanele) originale acum ceva timp ptr ca incepuse sa se topeasca al cauciuc de pe ele ( sa se incrudeze, cum zice un prieten).

Asa ca mi-am cumparat tot de la HD niste gripuri Nostalgic - gen bicicleta, stilul anilor 40. Arata bine, ce sa zic, dar sunt groase ca dracu - parca in in mana niste stiuleti de porumbi ...asa ca duminica trecuta am cumparat niste glasspapier si am razuit din ele.

Rezultatul ? arata ca naiba acum si se tin in mana aproape la fel de prost ca inainte...

N-am facut nici o afacere.

 

@Norian : abia astept sa dam o tura prin zona pe la tine ( Brasov, Cheia )

 

Hai sa ne auzim cu bine ...si pe vreme frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu...sper ca nu cumva ai descoperit teleportarea inainte in timp si noua nu ne-ai spus..dar..deja ai fost in Calarasi in MAI??????

Cat despre raschetat cu glasspapier...no no no..ia pune niste poze ca sunt chiar curioasa cum arata rezultatul :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La buna revenire pe 2 roti, mister. Un sezon pe cinste iti doresc, placeri multe si necazuri deloc!

 

Acelasi thumbs up din partea mea pentru talentul de povestitor - frumos intoarse din condei cuvintele, fluida naratiunea, antrenant firul epic. Me like it :(

 

Si, sa nu uit. Aceeasi nota maxima pentru obiectivitate. Este rarisim sa gasesti pe forumul acesta o pasare capabila sa iasa din sablonul 'eu si a mea suntem cei mai frumosi, cei mai tari, cei mai cei mai cei mai...'

 

PS - asta cu pasarea nu se vrea a fi o jignire, batui si io in directia 'zicatoarii' :D aleia cu rara avis...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, salutare.

 

Cam depresiv sezonul asta ptr mine.

Ori am imbatranit, ori imi joaca feste natura asta ...frig, ploios...am asteptat (si mai astept inca) sa vina vremea frumoasa...

Sunt in starea de "Waiting for the sun".

 

 

Hai ma..HD-ul chiar nu te face sa uiti de tot cand urci pe motor?!?...la mine daca ploua singura problema este pana scot din topcase combinezonul de ploaie...e timpul sa iti montezi si tu genti laterale sau un topcase.. :(

Poti schimba vitezele foarte usor si cu calcaiul numai sa ai bocanci cu talpa mai iesita sa nu alunece schimbatorul..

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La buna revenire pe 2 roti, mister. Un sezon pe cinste iti doresc, placeri multe si necazuri deloc!

...

 

Multam, asemenea.

Mesaj completat

Hai ma..HD-ul chiar nu te face sa uiti de tot cand urci pe motor?!?...la mine daca ploua singura problema este pana scot din topcase combinezonul de ploaie...e timpul sa iti montezi si tu genti laterale sau un topcase.. :(

Poti schimba vitezele foarte usor si cu calcaiul numai sa ai bocanci cu talpa mai iesita sa nu alunece schimbatorul..

 

Asfalt uscat!

 

...Mmm...de cele mai multe ori uit si eu de toate alea cand urc pe motor (retine te rog ca zic motor in general nu HD :D )...

dar in ultimul timp, frig, durere in picior... casca proasta ... copiii din tarile subdezvolatate care nu au ce manca ( tot timpul m-au amuzat raspunsurile standard, de genul salvat balenele/copiii/gugustiucii ca si dorinta a aspirantelor la miss nu-stiu-ce).

 

Sa explic paranteza cu casca proasta...mi-am luat de la SMAEB o casca momodesign fighter. Ideea e ca imi place sa merg cu cat mai putina casca, dar omologata ( NU BRAINCAP sau WWII german style sau alte tampenii)...si daca tot merg asa, m-am cam saturat sa port si ochelarii dupa mine...Asa ca am luat casca asta in speranta ca o sa mai reduc un element din garderoba...ochelarii .

Realitatea e ca de cand o port, privesc lumea cu alti ochi, am devenit mai sensibil...plang continuu...Adica am ochii in lacrimi tot timpul. De la curent.

 

Ai dreptate insa cu gentile laterale...trebuie sa fac dracului ceva ...ca eu port continuu husa dupa mine, legata balot in spate, cu niste elastic care a inceput sa putrezeasca ...

Adica arata un pic cam nashpa...lipseste cutia cu gaini de la piata (am vazut asta prin India, baietii duceau gainile cu Royal Enfield-urile)

Mesaj completat

Colegu...sper ca nu cumva ai descoperit teleportarea inainte in timp si noua nu ne-ai spus..dar..deja ai fost in Calarasi in MAI??????

Cat despre raschetat cu glasspapier...no no no..ia pune niste poze ca sunt chiar curioasa cum arata rezultatul :D

 

OOOOPS...ce spuneam, imbatranesc ... era martie 2011.

Cat despre gripuri, mi-e jena sa fac poze la experimente nereusite. De fapt nu mi-e jena sa fac poze, jena mi-e sa le fac publice :D).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oho, salutari, chiar asteptam de ceva vreme sa citesc povestirile/impresiile/intamplarile lu' matale :(

 

Imi pare rau sa citesc intamplarea cu sticla si gamba! Vezi, daca aveai echipament nu pateai nimic. Faza cu pusul si scosul copcilor a fost intr-un fel anume. Parca te si vad...

 

Ma bucur ca ai iesit la plimbari si astept cu interes plimbarile clasice pe la Cheia, Siriu si altele. Am trasee noi sa-ti propun.

 

Apropos de side-case-uri sau mai corect spus coburi, in cazul motocicletei tale, are dreptate lumea. Ti-ar prinde bine. Mai nou am biroul la 50m de sediul HD si cam toate pe care le vad pe acolo au side -case-uri. Si arata bine.

 

Gripuri...cu franjuri ti-ar trebui :D

 

 

Te salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Bine ai revenit cu brontozaurul.

Eu vin intr-o primavara cu ceva probleme la hd-ul meu mai mic.

Bateria cam moare fara prea multe explicatii si prea repede. Acum se pare ca si-a revenit dupa cateva iesiri.

Cel mai grav insa, dupa o pornire, la vale, fara curent in baterie, mi-a ramas electromotorul cuplat. Cum puneam contactul, si apasam run(deci activam doar injectia), dadea si la automat. M-am speriat un pic. credeam ca am dat peste cap calculatorul pentru ca facea si destul de urat kilometrajul, beculete cu injectia, etc.

Am verificat releele si, nimic. Functionau, doar ca primeau comanda de start continuu.

Dupa o discutie scurta cu Eugen, baiatul de la service hd, am lamurit problema. Un scurt, de fapt, butonul de start defect si ramas cuplat.

Simplu dar sper sa nu fi ros coroana sau pinionul de la electromotor. Cand am timp o sa ma uit sa vad daca s-a intamplat ceva pe-acolo pentru ca am mers vreo 15 km de la incident pana acasa.

Acum am doua sarme pe care le unesc si pornesc.

Am facut si ITP. Asta ca o recomandare. Bratasanca ph, nici nu se uita la motor.

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oho, salutari, chiar asteptam de ceva vreme sa citesc povestirile/impresiile/intamplarile lu' matale :P

 

Imi pare rau sa citesc intamplarea cu sticla si gamba! Vezi, daca aveai echipament nu pateai nimic. Faza cu pusul si scosul copcilor a fost intr-un fel anume. Parca te si vad...

 

Ma bucur ca ai iesit la plimbari si astept cu interes plimbarile clasice pe la Cheia, Siriu si altele. Am trasee noi sa-ti propun.

 

Apropos de side-case-uri sau mai corect spus coburi, in cazul motocicletei tale, are dreptate lumea. Ti-ar prinde bine. Mai nou am biroul la 50m de sediul HD si cam toate pe care le vad pe acolo au side -case-uri. Si arata bine.

 

Gripuri...cu franjuri ti-ar trebui :P

 

 

Te salut !

 

Salut, salut

 

Toate povestile astea cu franjuri fluturad sau si mai rau cu ape hanger ( ghidon din ala inalt de care stai agatat ca o maimuta, probabil de acolo si numele) sunt ori ptr adevarati, ori ptr fasonati.

Ca sa ma explic, am mai avut si eu mici chestii care fluturau...gen esarfa sau manerelele de la fermoare cu franjuri... la drum lung ma oboseau ca naiba toate fluturaturile alea...

 

 

Mesaj completat

Iarasi mi se parea ca trage motorul prost ....

 

Desfacut filtrul...plin de gaze, frunze, praf, usual stuff ...

Cam in 4000 de km de la ultima spalare.

 

Ce e nasol la toata povestea asta cu curatitul filtrului, e ca trebuie sa astept cam o zi sa se usuce dupa spalat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Bine ai revenit cu brontozaurul.

Eu vin intr-o primavara cu ceva probleme la hd-ul meu mai mic.

Bateria cam moare fara prea multe explicatii si prea repede. Acum se pare ca si-a revenit dupa cateva iesiri.

Cel mai grav insa, dupa o pornire, la vale, fara curent in baterie, mi-a ramas electromotorul cuplat. Cum puneam contactul, si apasam run(deci activam doar injectia), dadea si la automat. M-am speriat un pic. credeam ca am dat peste cap calculatorul pentru ca facea si destul de urat kilometrajul, beculete cu injectia, etc.

Am verificat releele si, nimic. Functionau, doar ca primeau comanda de start continuu.

Dupa o discutie scurta cu Eugen, baiatul de la service hd, am lamurit problema. Un scurt, de fapt, butonul de start defect si ramas cuplat.

Simplu dar sper sa nu fi ros coroana sau pinionul de la electromotor. Cand am timp o sa ma uit sa vad daca s-a intamplat ceva pe-acolo pentru ca am mers vreo 15 km de la incident pana acasa.

Acum am doua sarme pe care le unesc si pornesc.

Am facut si ITP. Asta ca o recomandare. Bratasanca ph, nici nu se uita la motor.

Va salut!

 

Daca acum porneste normal, si nu auzi nici un zgomot metalic suspect ( presupun ca stii sa faci diferenta dintre clantaneala standard HD si ceva suspect - acu' ceva timp cineva incerca sa ma convinga ca la 4-in-linie al lui se aude nu stiu ce zgomot suspect ... mi se parea totul normal, i-am si spus, de cand am HD, zgomot supect trebuie sa fie ceva groaznic, ca o ciocnire de tren, oribil si auzibil de la 5 strazi distanta, altefel nu il iau in seama ).

 

Imi e si mie un pic teama de ITP, sa nu fie nevoie sa imi montez tobele originale la loc - am vazut zilele trecute un Sportster identic cu al meu ca tip si culoare...avea tobele originale si se auzea ca dracu, bolborosit, incet ...nu se auzeau exploziile distinct.

 

Fac un pic misto, nu ma lua in seama, dar cand am citit electromotor cuplat, m-am si gandit automat ca la Harley se remediaza cu un ciocan, dat mai sanatos :P

Aia cu sarmele imi place - ASTA DA HARLEY ORIGINAL ! Ce apehangere, blink-blink, genti de piele cu sigla HD, faruri nu stiu de care, customizari de fabrica, tobe V&H ...mai are careva pornire cu sarma ? :P Fii atent, in engleza suna chiar mai interesant - custom hot wiring.

 

 

Mesaj completat

Un filtru vechi pina se usuca ala spalat, sau cumparat unul ieftin special pentru asta :moron:

 

Asa e...am filtrul original dar nu stiu pe unde.

 

Oricum, dupa curatirea filtrului e alt motor - trage cu o exuberanta si cu o explozie de bucurie, ce nu s-a vazut.

Vreau sa imi fac un velocity stack- pe care sa il montez in filtrul de acum ( K&N) -> filtrul e metalic, locul de montaj ma obliga sa "rup" velocity stack-ul in 3 bucati egale pe care sa le montez cu suruburi de filtru.

Am 2 chestii:

Nu prea imi place ideea sa am suruburi in zona aia sau bucati de plastic care se pot desprinde... Daca aveti voi o alta idee ...

Cum fac sa nu ramana nici o urma de span in filtru cand o sa dau gaurile ?

 

 

Off the record - am vazut niste imagini de pe la Sturgis, Daytona... cu fel de felde bikeri pozati in posturi care mai de care mai duri.

Mi-au retinut atentia 2 comentarii (poate) definitorii:

- poza cu un tip cu motor care se incrunta, aparent biker inrait - "Just stay cool and look mean"

- poza cu un tip cu casca cu coarne de viking si barba falsa, dezbracat pana la brau - "Don't be fooled, he'll be back in suit and tie by Monday"

 

Sa ne auzim cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, ha, la aia cu "just stay cool and look mean" te si vad :P

 

Imi amintesc cand ne-am intalnit anul trecut la Cheia: aratai mult mai mean si mai cool, decat aratai in 2008 cand ne-am cunoscut si mi-ai aratat GSR-ul tau pe Stefan Cel Mare la dealerul Suzuki :P Vezi, asta evolutie. In stilul asta, urmatoarea motocicleta pentru tine va fi Boss Hoss... Doesn't get any cooler and meaner than that.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, ha, la aia cu "just stay cool and look mean" te si vad :P

 

Imi amintesc cand ne-am intalnit anul trecut la Cheia: aratai mult mai mean si mai cool, decat aratai in 2008 cand ne-am cunoscut si mi-ai aratat GSR-ul tau pe Stefan Cel Mare la dealerul Suzuki :P Vezi, asta evolutie. In stilul asta, urmatoarea motocicleta pentru tine va fi Boss Hoss... Doesn't get any cooler and meaner than that.

 

Asta cu BossHoss-ul ma arunca in cliseul "There is no replacement for displacement".

 

Cand eram cu GSR-ul ma comportam ca orice biker normal - modest, pe treaba mea, fara figuri.

 

E, de cand am luat Harley-ul si am mai consumat si ceva filme americane "bune", am inceput sa practic febril look-ul de baiat rau - fii atent, iti zic asa, ca intre prieteni - in fiecare dimineata, ma uit in oglinda si exersez replicile (mai in soapta, ca sa nu ma auda sotia :moron: ):

"You talkin' to me ?" , "You talking to me ?" ...(Taxi Driver)

"<...>Do I feel lucky?" Well, do ya, punk? " (Dirty Harry)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu BossHoss-ul ma arunca in cliseul "There is no replacement for displacement".

 

Cand eram cu GSR-ul ma comportam ca orice biker normal - modest, pe treaba mea, fara figuri.

 

E, de cand am luat Harley-ul si am mai consumat si ceva filme americane "bune", am inceput sa practic febril look-ul de baiat rau - fii atent, iti zic asa, ca intre prieteni - in fiecare dimineata, ma uit in oglinda si exersez replicile (mai in soapta, ca sa nu ma auda sotia :P ):

"You talkin' to me ?" , "You talking to me ?" ...(Taxi Driver)

"<...>Do I feel lucky?" Well, do ya, punk? " (Dirty Harry)

 

"Bbbbad to the bone" ton de apel si gata! :P

 

Mergi anu' asta la test ride? Daca eram in tara veneam si eu sa ma mai dau cu o vaca, un autobuz... :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Bbbbad to the bone" ton de apel si gata! :P

 

Mergi anu' asta la test ride? Daca eram in tara veneam si eu sa ma mai dau cu o vaca, un autobuz... :moron:

 

Bun, bun, imi place melodia.

Am facut gresala sa imi pun vreo 2 melodii care imi placeau ca ton de apel: Breaking the Law si Brother Lee a lui Citizen Cope. De atunci nu mai suport melodiile astea ...

 

Da, ma duc neaparat la test ride. Unde miroase a benzina si paraie motoare o sa fiu si eu :P.

 

PS: Da' ce, caravana asta nu ajunge si prin Germania ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti s-ar mai potrivi si Riders On The Storm de la Doors :huh:

 

Cum a fost la actiunea Harley? Stiu ca livrezi pareri si impresii foarte obiective, asa ca...please do

 

Am fost cam fara chef la actiunea Harley ... imi lasasem echipamentul si motorul al servici, eechipamentul in cladire ...am venit de la Dristor la Semanatoarea sambata dimineata hotarat sa iau motorul...se facea revizie la tabloul electric general al cladirii, nu mergea cardul de acces, nu exista cheie de acces la firma la care lucrez, inapoi acasa sa iau alt echipament...am luat, ( deja imi pierise cheful) am ajuns la Harley cam cu capsa pusa ...cam putina lume pe la 12-13 cand am ajuns io.

 

Motoarele frumoase ca de obicei, mmm...am avut ochiul cam critic si mi s-au parut variatiuni pe aceeasi tema, adica in afara de schimbari cosmetice, nu cine stie ce inovatii tehnice, dar asta e lumea Harley. Mi-a placut superlow-ul -> suspensiile par de calitate, nu stiu daca sunt Showa sau nu, dar par mai profesioniste decat de obicei.

 

In rest ce sa zic, am gasit pe net din gresala "Sportser solo bag", genti care se pun pe lateral, integrate cumva mai bine decat gemantanele obisnuite -> m-am apucat sa imi fac si eu una, nu prea mi-a iesit, trebuie sa iau legatura cu nenea Acsinte ( chiar asa il cheama pe furnizorul meu de piele) sa iau ceva piele mai solida...

 

Motto-ul (sau poate moto ? :crack: ...poate asa e mai corect ptr bikeri ) meu zilele astea este "Ride it like you stole it".

 

Sa ne auzim cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Noutati?

Brontozaurul mai traieste?

 

Eu nu am rezolvat cu butonul de start pentru ca am fost la harley si m-am interesat.

Tocmai de aceea n-am rezolvat

100 euro doua butoane(sunt legate si nu pot fi comandate separat)

Doua fire, deocamdata, sunt foarte bune!

Adica un sportster nou costa cat 160 butoane ordinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noutati?

Brontozaurul mai traieste?

 

Eu nu am rezolvat cu butonul de start pentru ca am fost la harley si m-am interesat.

Tocmai de aceea n-am rezolvat

100 euro doua butoane(sunt legate si nu pot fi comandate separat)

Doua fire, deocamdata, sunt foarte bune!

Adica un sportster nou costa cat 160 butoane ordinare.

 

Marca exclusivista, butoane exclusiviste :P

 

Ce am mai facut...

Multe chestii statice (bibileli), si mai putin mers cu motorul.

Mi-am facut o geanta de carat husa - se prinde intre numar si spatarul pasagerului.

... revizia de 16000 de km facuta in fata blocului: schimbat uleiuri, filtru de ulei, reglat tensiunea lant transmisie primara.

Am mai construit ceea ce se poate gasi pe net sub numele de "Sportster solo bag" - o geanta care se prinde pe partea stanga, in triunghiul - amortizor, scarita pasager, capac cutie. Nu am montat-o ptr ca se tot plange lumea ca freaca vopseaua ...

 

O sa pun niste poze mai incolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marca exclusivista, butoane exclusiviste :P

 

Ce am mai facut...

Multe chestii statice (bibileli), si mai putin mers cu motorul.

Mi-am facut o geanta de carat husa - se prinde intre numar si spatarul pasagerului.

... revizia de 16000 de km facuta in fata blocului: schimbat uleiuri, filtru de ulei, reglat tensiunea lant transmisie primara.

Am mai construit ceea ce se poate gasi pe net sub numele de "Sportster solo bag" - o geanta care se prinde pe partea stanga, in triunghiul - amortizor, scarita pasager, capac cutie. Nu am montat-o ptr ca se tot plange lumea ca freaca vopseaua ...

 

O sa pun niste poze mai incolo.

 

 

Te salut,

 

Exista si alt loc unde poti sa comanzi sau sa faci revizia pt harleyul tau !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost cam fara chef la actiunea Harley ... imi lasasem echipamentul si motorul al servici, eechipamentul in cladire ...am venit de la Dristor la Semanatoarea sambata dimineata hotarat sa iau motorul...se facea revizie la tabloul electric general al cladirii, nu mergea cardul de acces, nu exista cheie de acces la firma la care lucrez, inapoi acasa sa iau alt echipament...am luat, ( deja imi pierise cheful) am ajuns la Harley cam cu capsa pusa ...cam putina lume pe la 12-13 cand am ajuns io.

 

Motoarele frumoase ca de obicei, mmm...am avut ochiul cam critic si mi s-au parut variatiuni pe aceeasi tema, adica in afara de schimbari cosmetice, nu cine stie ce inovatii tehnice, dar asta e lumea Harley. Mi-a placut superlow-ul -> suspensiile par de calitate, nu stiu daca sunt Showa sau nu, dar par mai profesioniste decat de obicei.

 

In rest ce sa zic, am gasit pe net din gresala "Sportser solo bag", genti care se pun pe lateral, integrate cumva mai bine decat gemantanele obisnuite -> m-am apucat sa imi fac si eu una, nu prea mi-a iesit, trebuie sa iau legatura cu nenea Acsinte ( chiar asa il cheama pe furnizorul meu de piele) sa iau ceva piele mai solida...

 

Motto-ul (sau poate moto ? :crack: ...poate asa e mai corect ptr bikeri ) meu zilele astea este "Ride it like you stole it".

 

Sa ne auzim cu bine.

 

 

Hai salut,

al tau e Harley-ul ala abandonat de la -2 din Sema Park? erau niste curiosi de la BSS intr-o seara in jurul lui si-si tot dadeau cu parerea despre diferite aspecte, unul ii dadea lectii celuilalt despre ce inseamna HD :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Te salut,

 

Exista si alt loc unde poti sa comanzi sau sa faci revizia pt harleyul tau !

 

Stiu, in fata blocului la mine ;)

 

Hai salut,

al tau e Harley-ul ala abandonat de la -2 din Sema Park? erau niste curiosi de la BSS intr-o seara in jurul lui si-si tot dadeau cu parerea despre diferite aspecte, unul ii dadea lectii celuilalt despre ce inseamna HD :laugh:

 

Sper ca nu...adica sper ca nu arata abandonat :)

 

Ultimele povesti legate de brotozaur...

Resuscitare mecanica

--------------------

Cum spuneam, am facut eu revizia in fata blocului ...

Cu toate astea, parca nu mai tragea, nu mai avea suflu ( de obicei dau vina pe filtrul de aer).

Scos filtrul de aer, aspirat, pus la loc...tot lipsa putere.

Bun, reglez tensiunea lant transmisie primara, adaug si niste aditiv in rezervorm, aditiv care promitea ca o sa curete tot traiectul de alimentare...

Consum un rezervor si jumatate aditivat...tot lipsa putere.

Ultima chestie pe care am facut-o a fost reglarea ambreiajului - nu ma refer la reglajul de cablu, ci la regaljul intern, distanta intre placute

Reglarea ambreiajului

Ptr cine se pricepe si are nevoie - cu motocicleta tinuta dreapta, nu pe cric(la mine a stat un prieten calare), se da jos capacul ala rotund mare din dreptul ambreiajului, se scoate arcul si piulita de blocare, se roteste surubul de reglaj in sens invers acelor de ceasornic pana incepe sa tina, dupa care se roteste in sensul acelor de ceasornic 1/4 tura, se pune piulita de blocare cu arcul, pus capacul si asta e. )

 

Dupa toate reglajele astea, i-a revenit puterea.

 

Cheia 2011 - sambata trecuta

----------------------------

Sambata trecuta am avut supriza placuta ca sotia mea sa accepte un drum pana la Cheia ( de fapt pana la Bradet).Ca o paranteza, de obicei merg singur pe motor, jumatatea mea mai buna nu e fan moto.

Am mers cu viteza mica pana la zona curbata - 80-90 - iar in zona curbata am mers incet - 30-40.Cu ocazia asta am avut si eu prilejul sa ma uit mai atent la frumusetile pe langa care trecusem de atatea ori...Extraordiar, totul verde, aer puternic de munte, prapastii, munti...drumul excelent.

Drumul fantastic...

Am plecat pe la 11 dimineata si ne-am intors pe la 9 seara.

 

Acum cateva cuvinte despre Sportster...a mers exemplar. Singurul repros este legat de sa:

Imi bag @#%^^#*# %$%$% si ranitii %$$% pastele si grijania #%#$ IN EA DE SA !!!!

Am stat in sa aproximativ 7 ore...cu tot cu supra-saua mea, la intoarcere eram "paralizat" de la brau in jos...nu mai vorbesc de sotia mea, care a stat pe bucatia aia micutza care e saua pasagerului...

 

Deci merita un upgrade total de sa ptr mers in 2 la drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...