Sari la conținut

Harley Davidson Sportster 1200 Low - Brontozaurul


ddmkro
 Share

Postări Recomandate

Ai uitat sfatul cel mai important: viteza mica, sub 30 km/h. Eu era sa mi-o iau pe la mijlocul anilor '90, cand au inceput pentru prima oara sa frezeze astfel asfaltul. Am intrat pe frezaj ca o floare cu 90 km/h. Am inceput instant sa dardai si la propriu si la figurat.

 

Da si viteza mica...noroc ca oricum la intersectia unde incepe scrijelirea aia merg incet, ca de obicei sunt parcate si masini si intra si de pe cedeaza baietii, din dreapta ( langa cladirea ING).

Daca as fi avut viteza, un scenariu plauzibil e ca m-as fi speriat probabil si fie as fi taiat gazul brusc sau as fi pus frana..si probabil eram pe jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 437
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@tiberiu & ddmkro:

 

Locul e misto si merita, cazarea e foarte ok: 150Ron/noapte dubla.

 

Cum se redeschide Tunelul de la Balea - care inca nu e inchis, pentru cine vrea ultima sansa a toamnei -, adica pe la sfarsitul lui mai, inceputul lui iunie, am planificat un weekend in zona, cu cartier general la Fantanita Haiducului.

 

Vineri dupa-amiaza: Bucuresti - Fantanita Haiducului (150km-BV+ 10centuraBV+ 120Fantanita), adica total 280km.

Cu masina am plecat sambata trecuta la 10:00 din Bucuresti, am ajuns la 14:00 la Fantanita, mers aproape legal :)

Seara: mancat pe rupte la restaurantul oamenilor si apoi relaxare, muzica country si parfum din alte tari la Harley Bar

 

Sambata: Fantanita-Balea Cascada-Balea Lac- Cabana Capra -Balea Lac - Balea Cascada-Balea Lac-Cabana Capra, etc :P Ati prins ideea. Asfaltul e PERFECT pana la Cabana Capra, de acolo, coborand pana la Vidraru e varza, am mers cu 30km/h cu masina si am zis ca mor

La intersectia DN cu drumul de Balea e si benzinarie Lukoil, pentru adapat :)

Ideea e ca merita din plin o zi intreaga de ars benzina si tocit cauciucurile in peisajul ala, pe drumul ala si mai ales pe VIRAJELE alea. Visez asta din prima zi de moto, stiu cum e cu masina, deci cu moto....trebuie sa fie un vis

Pranz sus la Balea Lac, se mananca bine si decent

Seara: idem Vineri Seara

 

Duminica: Retur Bucuresti. Rute: pe la Sibiu si apoi Valea Oltului, prin Brasov, sau Vidraru, Curtea de Arges, Pitesti, pentru cei care au nervi sa mearga 30km cu a 2-a la ralanti si sa faca slalom mult

 

Sau...3 zile in cursul saptamanii, ca sa nu stricam weekendul.

 

Pun si cateva poze....sa motiveze :scratch:

 

 

PS. Oamenii sunt ca mine, sau eu sunt ca ei, depinde cum vrei sa privesti lucrurile

post-22964-1288854754_thumb.jpg

post-22964-1288854765_thumb.jpg

post-22964-1288854775_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Norian - e clar, trebuie sa merg neaparat acolo. Din toata povestea asta Harley Bar, culmea, ma atrage jukebox-ul - n-am vazut niciodata asa ceva.

 

La un mom dat, un Harleyst mi-a povestit ca intentioneaza sa deschida un bar - intr-o fosta hala industriala, cu muzica rock, parea foarte interesant din ce spunea omul...N-am tinut legatura, cunoasteti sa se fi deschis asa ceva prin Bucuresti/preajma Bucurestiului ?

 

E-hei...si a trecut un an si ceva de cand am Brontozaurul...Un an si vreo 5 luni...si 13000 si ceva de km.

Mi se pare ca il am de secole.

180 km/h viteza maxima.

Un consum undeva la 5-7%.

Cuplu de tanc (e subiectiv, stiu).

Cromul si nichelul inca stralucesc.

A mai ruginit pe ici pe colo..dar macar e stationar :moto:.

Oricum, eu am impresia ca e facut sa dureze - sunt sigur ca o sa il pot face cadou nepotilor.

Nu starneste cine stie ce impresii la cum arata - arata exact ceea ce este, o motocicleta simpla, cinstita.

Chiar saracuta as zice.

In general oamenii sunt mai mult impresionati de emblema de pe rezervor - a, Harley, cat a costat ? ...Nu e asa scump.

Parerea mea de acum este ca daca vrei Harley ptr impresii, ia ceva mai flamboyant - macar un Dyna sau Softail.

Sportsterul e asa, fie ptr gustat din lumea Harley (care are multe chestii care nu imi plac), intrarea, fie ptr de-astia cu fundul in 2 luntrii, care vor Harley ca motocicleta functionala, sa mearga zilnic la serv, sa se mai strecoare prin trafic...sa o mai puna pe curbe la Cheia sau aiurea...

Sportsterul nu este si nu a fost niciodata BigTwin...

 

Fac o paranteza aici - am un cunoscut motorist, cu care de fiecare data cand ma intalnesc si schimbam 2 vorbe, tine sa povesteasca ca a intalnit el pe nu stiu ce drum unul/unii cu Harley, dar nu ca al meu, mai mare, si mai scump, si aia se dadeau frate, aratau ca in filme...

 

Asa ca aviz amatorilor - daca va luati Sportstere, s-ar putea ca prietenii/cunoscutii/oamenii de bine, sa nu perceapa ca aveti Harley, ci asa, un soi de scuter ptr domnisoare, "badgiuit"doar cu emblema Harley :kiss:

 

Eu unul sunt multumit de el pana acum. Am avut si eu devieri si m-am gandit la ceva mai mare, mai "clasic", dar din pacate nu am incredere in TwinCam(multe probleme de proiectare la el) si nici nu vibreava ca Evo-ul...

 

Hai sa ne auzim cu bine.

Mesaj completat

13.340 km

Am stabilit un nou record - mi s-au terminat placutele fata in aprox 4000 de km. Mers preponderent in oras, cu cateva iesiri Cheia.

13.340 km- 9213(schimbat placutele) = 4127 km.

Placute EBC, FA381 - standard, cu kevlar.

Deci cumpar de la Harley de data asta. Pretul e dublu fata de ECB, dar sper ca si durata de viata e dubla.

Ce sa-i fac, 260 de kg la gol + rider, opriti de 2 placute de frana...

 

Dar 4000 de km ? DOAR 4000 de km ?

 

La revedere, EBC !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain Post ! Si 13K in ~ 18 luni ? Wow.

 

Bucura-te de brontozaur pina o sa gasesti alte doua roti care sa te inspire!

 

Pina la urma nici nu vreau sa stiu daca e vina lui HD sau a ta ca a ieshit asa fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca Goldfren, varianta cea mai moale (care la ei e si aia taricica). Le gasesti la Yamaha Pipera la aproximativ 100 ron setul. Sunt cehesti si fac bine treaba. Io am pus (pe spate ce-i drept) in iulie si am deja 7000 km cu ele si mai au cam 40% pana tre sa le schimb. Inainte aveam placute Nissin si nu simt nicio diferenta. Pe Vulcan (care-i cam la fel de greu ca sportsteru') tot d-astea foloseam si pe Viroaga la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de TRANSFAGARASAN, pe OpenMap apare ca de la Vidraru soseaua e chiar f buna...chiar asa este ?

 

On: Bine ca renunti la EBC, eu numai probleme am avut cu ele. pe masina ce-i drept, dar totusi...Pe moto am TRW ...sa vedem cat tin, am 3000km cu ele momentan si abia daca s-au uzat vre-un pic...Oricum or sa tina muuult mai mult de 4000km ...

Editat de tiberiu_enache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain Post ! Si 13K in ~ 18 luni ? Wow.

 

Bucura-te de brontozaur pina o sa gasesti alte doua roti care sa te inspire!

 

Pina la urma nici nu vreau sa stiu daca e vina lui HD sau a ta ca a ieshit asa fain.

 

 

Wow.. consideri ca e mult sau putin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de TRANSFAGARASAN, pe OpenMap apare ca de la Vidraru soseaua e chiar f buna...chiar asa este ?

da, dupa ce treci DE TOT de lac e ca-n palma, proaspat si numa bun de pus mobra la treaba...DAR, pana ajungi acolo, o sa te blesteme rulmentii de la jug si amortizoarele de zici ca nu-i adevarat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca Goldfren, varianta cea mai moale (care la ei e si aia taricica). Le gasesti la Yamaha Pipera la aproximativ 100 ron setul. Sunt cehesti si fac bine treaba. Io am pus (pe spate ce-i drept) in iulie si am deja 7000 km cu ele si mai au cam 40% pana tre sa le schimb. Inainte aveam placute Nissin si nu simt nicio diferenta. Pe Vulcan (care-i cam la fel de greu ca sportsteru') tot d-astea foloseam si pe Viroaga la fel.

 

O sa incerc data viitoare, merci de sugestie. Deocamdata am luat de la dealer.

Mesaj completat

Fain Post ! Si 13K in ~ 18 luni ? Wow.

 

Bucura-te de brontozaur pina o sa gasesti alte doua roti care sa te inspire!

 

Pina la urma nici nu vreau sa stiu daca e vina lui HD sau a ta ca a ieshit asa fain.

 

Merci de aprecieri. A-propos de treaba asta cu km...e putin cam supraestimata in general, desi o recunosc si eu, e unul dintre singurii indicatori pe care ii folosim la aprecierea/deprecierea altora.

O sa vezi probabil ca unii o sa considere 13000/18 luni putin, altii mult...

Pana la urma pot fi un biker tampit, care face 30000 pe sezon, dar conduce ca o cizma, si tot se bazeaza pe noroc si bunul simt al celorlalti...As fi de apreciat ? Nu cred.

 

Mi se pare supraestimata ptr ca e important si unde, cand si cum conduci. E evident ca drumuri lungi pe sosele civilizate inseamna multi km dar riscuri reduse. Asta nu insemna neaparat ca drumurile in oras sunt neaparat mai riscante : la fel de adevarat e ca si drumuri in oras constante, cam pe aceleasi rute, te fac sa inveti "filosofia" strazii, a zonelor cu risc, si dupa un timp, ceea ce din afara ar parea cine stie ce risc, in realitate nu e chiar asa.

 

Daca ar fi sa rezum filosofia supravietuirii in general: fii atent, interpreteaza corect ce se intampla si reactioneaza in consecinta. Atat. Si mai scurt: fii atent sau casca ochii.

Cel putin la mine am observat ca in toate cazurile cand am avut cate vreun incident, puteam sa il evit daca eram mai atent.

 

Mesaj completat

Montat placutele de la Harley.

S-au potrivit la fix fara nici un fel de ajustare.

Placutele de la EBC au necesitat prelucrare cu o scula speciala - bordurile lui Videanu - altfel nu intrau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
O sa incerc data viitoare, merci de sugestie. Deocamdata am luat de la dealer.

Mesaj completat

 

 

Merci de aprecieri. A-propos de treaba asta cu km...e putin cam supraestimata in general, desi o recunosc si eu, e unul dintre singurii indicatori pe care ii folosim la aprecierea/deprecierea altora.

O sa vezi probabil ca unii o sa considere 13000/18 luni putin, altii mult...

Pana la urma pot fi un biker tampit, care face 30000 pe sezon, dar conduce ca o cizma, si tot se bazeaza pe noroc si bunul simt al celorlalti...As fi de apreciat ? Nu cred.

 

Mi se pare supraestimata ptr ca e important si unde, cand si cum conduci. E evident ca drumuri lungi pe sosele civilizate inseamna multi km dar riscuri reduse. Asta nu insemna neaparat ca drumurile in oras sunt neaparat mai riscante : la fel de adevarat e ca si drumuri in oras constante, cam pe aceleasi rute, te fac sa inveti "filosofia" strazii, a zonelor cu risc, si dupa un timp, ceea ce din afara ar parea cine stie ce risc, in realitate nu e chiar asa.

 

Daca ar fi sa rezum filosofia supravietuirii in general: fii atent, interpreteaza corect ce se intampla si reactioneaza in consecinta. Atat. Si mai scurt: fii atent sau casca ochii.

Cel putin la mine am observat ca in toate cazurile cand am avut cate vreun incident, puteam sa il evit daca eram mai atent.

 

Mesaj completat

Montat placutele de la Harley.

S-au potrivit la fix fara nici un fel de ajustare.

Placutele de la EBC au necesitat prelucrare cu o scula speciala - bordurile lui Videanu - altfel nu intrau.

 

Ce inseamna sa mergi in oras!

Am facut 11000 cu al meu si nu cred ca am tocit nici macar pe sfert placutele. Chiar ma gandeam ca or fi prea tari si de aia n-am frana pe fata.(ca nu prea e frana)

Placutele astea de la EBC sunt mai moi? Ai simtit vreo imbunatatire?

Cu amortizoarele n-am renuntat, desi m-ai pus un pic pe ganduri. Sper sa fie si mai tari, nu doar mai scurte, pentru ca atunci e destul de simplu sa ajunga la capat.

In iarna asta care a venit deja, incep niste modificari, sper sa fie subtile. Primul proiect este un parbriz. Arata nasol dar la drum intins cred ca e binevenit. Am facut intr-o zi 600 km (cea mai lunga dealtfel) si singura durere pe care o simteam acut, era pe la umeri spre gat. De la cat aer am impins! Foarte neplacut!

Daca imi iese, vi-l prezint.

 

 

Mesaj completat

Ce inseamna sa mergi in oras!

Am facut 11000 cu al meu si nu cred ca am tocit nici macar pe sfert placutele. Chiar ma gandeam ca or fi prea tari si de aia n-am frana pe fata.(ca nu prea e frana)

Placutele astea de la EBC sunt mai moi? Ai simtit vreo imbunatatire?

Cu amortizoarele n-am renuntat, desi m-ai pus un pic pe ganduri. Sper sa fie si mai tari, nu doar mai scurte, pentru ca atunci e destul de simplu sa ajunga la capat.

In iarna asta care a venit deja, incep niste modificari, sper sa fie subtile. Primul proiect este un parbriz. Arata nasol dar la drum intins cred ca e binevenit. Am facut intr-o zi 600 km (cea mai lunga dealtfel) si singura durere pe care o simteam acut, era pe la umeri spre gat. De la cat aer am impins! Foarte neplacut!

Daca imi iese, vi-l prezint.

ps. n-am citit propunerea cu goldfren.

o sa le incerc eu cu siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Placutele astea de la EBC sunt mai moi? Ai simtit vreo imbunatatire?

 

Placutele de la EBC pe care le-am avut eu, erau de fapt asa zis ecologice...se pare ca din motivul asta se consuma mult mai repede.

 

Legat de amortizoare, si eu am cam lasat-o balta un pic...am tot cautat sa gasesc niste dimensiuni, masuri, ca sa fiu eu sigur ce schimb cu ce...N-am prea gasit.

Pana la urma e prea mare bataie de cap acum.

Mesaj completat

Am inceput si eu sezonul dupa 3 luni de pauza.

Motorul l-am tinut afara, sub husa, cu bateria pe el.

Au aparut ceva pete de rugina pe roti- nimic dramatic, mi s-a desprins "sticla" de la un semnalizator - un piciorus rupt pe care l-am lipit cu superglue.

Principalele probleme au aparut la mine - niste dureri de genunchi.

 

Motorul a pornit dupa a 5-a incercare. Curios ca a pornit, eu ma asteptam ca bateria sa fie moarta - intentionat nu am incarcat-o, ptr ca in toamna dadea ceva semne de oboseala, si ma pregateam sa o schimb.

In fine, in zgomotul infernal a tobelor Vance and Hines, ma uitam mandru catre vecini: Did you miss me ? (glumesc, de fapt imi era putin rusine)

 

Am ales ca teren de joaca autostrada A2 - drum simplu, neaglomerat, bun ptr dezmortirea reflexelor. In primii kilometrii am derapat, si am blocat roata spate - semn ca mai am un pic de lucru pana cand imaginea mea de super meserias pe care o am in minte se sincronizeaza cu comportamentul :)

Pe scurt, ca la orice inceput de sezon, am nevoie de o perioada de reacomodare.

 

Am facut 320 de km - 160 pana la Cernavoda si inapoi.

Fizic m-a terminat - am febra la picioare, maini si gat. Am ajuns acasa, dus, mancat, buf cazut intr-un somn adanc.

 

Luati-o incet cu sezonul asta, ca pauza a fost lunga, asteptarea a fost mare.

Sa ne auzim cu bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salutare, salutare.

 

Cam depresiv sezonul asta ptr mine.

Ori am imbatranit, ori imi joaca feste natura asta ...frig, ploios...am asteptat (si mai astept inca) sa vina vremea frumoasa...

Sunt in starea de "Waiting for the sun".

 

Calarasi mai 2011, vant in rafale.Lupta cu demonii din creierul meu.

--------------------------------------------------------------------

Am iesit la o mica plimbare cu un v-strom si un nightster, prin mai, pana la Calarasi, pe drumul vechi. Soare, dar vant in rafale(43 km/h). Cu ocazia asta m-am luptat

cu demonii din creierul meu - se pare ca am o setare gresita pe undeva prin creier - orice rafala o simteam/interpretam de parca m-ar fi maturat ( ca si cum roata spate

ar fi derapat). Asta imi afecta rau de tot condusul dar si placerea ( eram in starea de asteptare sa pic sau sa fiu mutat pe contrasens de vant).

Mi-a fost frica, recunosc, dar noroc cu baietii ceilalti - mai ales cu Nightsterul - am urmarit atent ce se intampla la rafale...motocicicleta nu era "maturata" in lateral

asa cum credeam eu (insane in the main brain), ci numai partea de sus oscila stanga sau dreapta, fara sa piarda pata de contact absolut deloc. Asa ca toul era in creierul meu.

M-am luptat ce m-am luptat cu mine insumi, pana la urma am invins in sensul ca nu prea imi mai pasa - era ceva de genul, daca pic, pic asta e.

 

Accident nemotociclist stupid, cu implicatii motociclistice.

------------------------------------------------------------

Acum vreo 2 sapt am luat o sticla de vin care trebuia servit foarte rece. L-am bagat la congelator vreo 10 minute cat sa fac o salata. Dupa asta am fixat tirbushonul si am

tras. Sticla s-a rupt de la gat in jos, cu gatul sticlei am ramas in mana, iar restul sticlei s-a intors in aer si mi-a cazut pe piciorul stang, cu partea sparta -> mi-a

sectionat o vena ...am incercat sa ma repar singur, nu mi-a iesit(nu stiu cum reusea baiatul ala, Rambo sa se repare si in toiul luptei... :wacko: ), asa ca am ajuns la urgenta, cusut.

Treaba suparatoare este ca rana e pe la incheiura, asa ca schimbatul vitezelor e un chin ( fac pe desteptul acum, ca sa zica lumea ia uite si la asta de ce ii arde lui,

de schimbatul vitezelor). De fapt mersul normal a fost un chin pana acum 3 zile cand mi-am scos copcile (pe astea le-am scos singur).

 

SMAEB 2011

--------------

Am fost in ambele zile la SMAEB, in prima zi cu sotia ( fapt care mi-a generat o oarece frustrare - "Iar trecem pe la astia? ... Tatuaje ? Te intereseaza tatuajele??! ...

Nu ai casca ? ", etc ), in a doua zi cu motocicleta.

Am o remarca rautacioasa de facut ptr modelele feminine care sunt pe acolo ....vin la SMAEB de la prima editie...

Si modele par aceleasi, de acum 9-10 ani.

Dar destul cu prostiile, desi se poate si mai bine si e mai mult TMAEB decat SMAEB ( TMAEB = Targ ), e un eveniment binevenit pe care il astept in fiecare an si imi face

placere sa il vizitez, macar ptr faptul ca se strang atatea suflete motocicliste acolo.

 

Customizari

--------------

Mi-am schimbat gripurile (mansoanele) originale acum ceva timp ptr ca incepuse sa se topeasca al cauciuc de pe ele ( sa se incrudeze, cum zice un prieten).

Asa ca mi-am cumparat tot de la HD niste gripuri Nostalgic - gen bicicleta, stilul anilor 40. Arata bine, ce sa zic, dar sunt groase ca dracu - parca in in mana niste stiuleti de porumbi ...asa ca duminica trecuta am cumparat niste glasspapier si am razuit din ele.

Rezultatul ? arata ca naiba acum si se tin in mana aproape la fel de prost ca inainte...

N-am facut nici o afacere.

 

@Norian : abia astept sa dam o tura prin zona pe la tine ( Brasov, Cheia )

 

Hai sa ne auzim cu bine ...si pe vreme frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu...sper ca nu cumva ai descoperit teleportarea inainte in timp si noua nu ne-ai spus..dar..deja ai fost in Calarasi in MAI??????

Cat despre raschetat cu glasspapier...no no no..ia pune niste poze ca sunt chiar curioasa cum arata rezultatul :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La buna revenire pe 2 roti, mister. Un sezon pe cinste iti doresc, placeri multe si necazuri deloc!

 

Acelasi thumbs up din partea mea pentru talentul de povestitor - frumos intoarse din condei cuvintele, fluida naratiunea, antrenant firul epic. Me like it :(

 

Si, sa nu uit. Aceeasi nota maxima pentru obiectivitate. Este rarisim sa gasesti pe forumul acesta o pasare capabila sa iasa din sablonul 'eu si a mea suntem cei mai frumosi, cei mai tari, cei mai cei mai cei mai...'

 

PS - asta cu pasarea nu se vrea a fi o jignire, batui si io in directia 'zicatoarii' :D aleia cu rara avis...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, salutare.

 

Cam depresiv sezonul asta ptr mine.

Ori am imbatranit, ori imi joaca feste natura asta ...frig, ploios...am asteptat (si mai astept inca) sa vina vremea frumoasa...

Sunt in starea de "Waiting for the sun".

 

 

Hai ma..HD-ul chiar nu te face sa uiti de tot cand urci pe motor?!?...la mine daca ploua singura problema este pana scot din topcase combinezonul de ploaie...e timpul sa iti montezi si tu genti laterale sau un topcase.. :(

Poti schimba vitezele foarte usor si cu calcaiul numai sa ai bocanci cu talpa mai iesita sa nu alunece schimbatorul..

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La buna revenire pe 2 roti, mister. Un sezon pe cinste iti doresc, placeri multe si necazuri deloc!

...

 

Multam, asemenea.

Mesaj completat

Hai ma..HD-ul chiar nu te face sa uiti de tot cand urci pe motor?!?...la mine daca ploua singura problema este pana scot din topcase combinezonul de ploaie...e timpul sa iti montezi si tu genti laterale sau un topcase.. :(

Poti schimba vitezele foarte usor si cu calcaiul numai sa ai bocanci cu talpa mai iesita sa nu alunece schimbatorul..

 

Asfalt uscat!

 

...Mmm...de cele mai multe ori uit si eu de toate alea cand urc pe motor (retine te rog ca zic motor in general nu HD :D )...

dar in ultimul timp, frig, durere in picior... casca proasta ... copiii din tarile subdezvolatate care nu au ce manca ( tot timpul m-au amuzat raspunsurile standard, de genul salvat balenele/copiii/gugustiucii ca si dorinta a aspirantelor la miss nu-stiu-ce).

 

Sa explic paranteza cu casca proasta...mi-am luat de la SMAEB o casca momodesign fighter. Ideea e ca imi place sa merg cu cat mai putina casca, dar omologata ( NU BRAINCAP sau WWII german style sau alte tampenii)...si daca tot merg asa, m-am cam saturat sa port si ochelarii dupa mine...Asa ca am luat casca asta in speranta ca o sa mai reduc un element din garderoba...ochelarii .

Realitatea e ca de cand o port, privesc lumea cu alti ochi, am devenit mai sensibil...plang continuu...Adica am ochii in lacrimi tot timpul. De la curent.

 

Ai dreptate insa cu gentile laterale...trebuie sa fac dracului ceva ...ca eu port continuu husa dupa mine, legata balot in spate, cu niste elastic care a inceput sa putrezeasca ...

Adica arata un pic cam nashpa...lipseste cutia cu gaini de la piata (am vazut asta prin India, baietii duceau gainile cu Royal Enfield-urile)

Mesaj completat

Colegu...sper ca nu cumva ai descoperit teleportarea inainte in timp si noua nu ne-ai spus..dar..deja ai fost in Calarasi in MAI??????

Cat despre raschetat cu glasspapier...no no no..ia pune niste poze ca sunt chiar curioasa cum arata rezultatul :D

 

OOOOPS...ce spuneam, imbatranesc ... era martie 2011.

Cat despre gripuri, mi-e jena sa fac poze la experimente nereusite. De fapt nu mi-e jena sa fac poze, jena mi-e sa le fac publice :D).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oho, salutari, chiar asteptam de ceva vreme sa citesc povestirile/impresiile/intamplarile lu' matale :(

 

Imi pare rau sa citesc intamplarea cu sticla si gamba! Vezi, daca aveai echipament nu pateai nimic. Faza cu pusul si scosul copcilor a fost intr-un fel anume. Parca te si vad...

 

Ma bucur ca ai iesit la plimbari si astept cu interes plimbarile clasice pe la Cheia, Siriu si altele. Am trasee noi sa-ti propun.

 

Apropos de side-case-uri sau mai corect spus coburi, in cazul motocicletei tale, are dreptate lumea. Ti-ar prinde bine. Mai nou am biroul la 50m de sediul HD si cam toate pe care le vad pe acolo au side -case-uri. Si arata bine.

 

Gripuri...cu franjuri ti-ar trebui :D

 

 

Te salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Bine ai revenit cu brontozaurul.

Eu vin intr-o primavara cu ceva probleme la hd-ul meu mai mic.

Bateria cam moare fara prea multe explicatii si prea repede. Acum se pare ca si-a revenit dupa cateva iesiri.

Cel mai grav insa, dupa o pornire, la vale, fara curent in baterie, mi-a ramas electromotorul cuplat. Cum puneam contactul, si apasam run(deci activam doar injectia), dadea si la automat. M-am speriat un pic. credeam ca am dat peste cap calculatorul pentru ca facea si destul de urat kilometrajul, beculete cu injectia, etc.

Am verificat releele si, nimic. Functionau, doar ca primeau comanda de start continuu.

Dupa o discutie scurta cu Eugen, baiatul de la service hd, am lamurit problema. Un scurt, de fapt, butonul de start defect si ramas cuplat.

Simplu dar sper sa nu fi ros coroana sau pinionul de la electromotor. Cand am timp o sa ma uit sa vad daca s-a intamplat ceva pe-acolo pentru ca am mers vreo 15 km de la incident pana acasa.

Acum am doua sarme pe care le unesc si pornesc.

Am facut si ITP. Asta ca o recomandare. Bratasanca ph, nici nu se uita la motor.

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oho, salutari, chiar asteptam de ceva vreme sa citesc povestirile/impresiile/intamplarile lu' matale :P

 

Imi pare rau sa citesc intamplarea cu sticla si gamba! Vezi, daca aveai echipament nu pateai nimic. Faza cu pusul si scosul copcilor a fost intr-un fel anume. Parca te si vad...

 

Ma bucur ca ai iesit la plimbari si astept cu interes plimbarile clasice pe la Cheia, Siriu si altele. Am trasee noi sa-ti propun.

 

Apropos de side-case-uri sau mai corect spus coburi, in cazul motocicletei tale, are dreptate lumea. Ti-ar prinde bine. Mai nou am biroul la 50m de sediul HD si cam toate pe care le vad pe acolo au side -case-uri. Si arata bine.

 

Gripuri...cu franjuri ti-ar trebui :P

 

 

Te salut !

 

Salut, salut

 

Toate povestile astea cu franjuri fluturad sau si mai rau cu ape hanger ( ghidon din ala inalt de care stai agatat ca o maimuta, probabil de acolo si numele) sunt ori ptr adevarati, ori ptr fasonati.

Ca sa ma explic, am mai avut si eu mici chestii care fluturau...gen esarfa sau manerelele de la fermoare cu franjuri... la drum lung ma oboseau ca naiba toate fluturaturile alea...

 

 

Mesaj completat

Iarasi mi se parea ca trage motorul prost ....

 

Desfacut filtrul...plin de gaze, frunze, praf, usual stuff ...

Cam in 4000 de km de la ultima spalare.

 

Ce e nasol la toata povestea asta cu curatitul filtrului, e ca trebuie sa astept cam o zi sa se usuce dupa spalat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Bine ai revenit cu brontozaurul.

Eu vin intr-o primavara cu ceva probleme la hd-ul meu mai mic.

Bateria cam moare fara prea multe explicatii si prea repede. Acum se pare ca si-a revenit dupa cateva iesiri.

Cel mai grav insa, dupa o pornire, la vale, fara curent in baterie, mi-a ramas electromotorul cuplat. Cum puneam contactul, si apasam run(deci activam doar injectia), dadea si la automat. M-am speriat un pic. credeam ca am dat peste cap calculatorul pentru ca facea si destul de urat kilometrajul, beculete cu injectia, etc.

Am verificat releele si, nimic. Functionau, doar ca primeau comanda de start continuu.

Dupa o discutie scurta cu Eugen, baiatul de la service hd, am lamurit problema. Un scurt, de fapt, butonul de start defect si ramas cuplat.

Simplu dar sper sa nu fi ros coroana sau pinionul de la electromotor. Cand am timp o sa ma uit sa vad daca s-a intamplat ceva pe-acolo pentru ca am mers vreo 15 km de la incident pana acasa.

Acum am doua sarme pe care le unesc si pornesc.

Am facut si ITP. Asta ca o recomandare. Bratasanca ph, nici nu se uita la motor.

Va salut!

 

Daca acum porneste normal, si nu auzi nici un zgomot metalic suspect ( presupun ca stii sa faci diferenta dintre clantaneala standard HD si ceva suspect - acu' ceva timp cineva incerca sa ma convinga ca la 4-in-linie al lui se aude nu stiu ce zgomot suspect ... mi se parea totul normal, i-am si spus, de cand am HD, zgomot supect trebuie sa fie ceva groaznic, ca o ciocnire de tren, oribil si auzibil de la 5 strazi distanta, altefel nu il iau in seama ).

 

Imi e si mie un pic teama de ITP, sa nu fie nevoie sa imi montez tobele originale la loc - am vazut zilele trecute un Sportster identic cu al meu ca tip si culoare...avea tobele originale si se auzea ca dracu, bolborosit, incet ...nu se auzeau exploziile distinct.

 

Fac un pic misto, nu ma lua in seama, dar cand am citit electromotor cuplat, m-am si gandit automat ca la Harley se remediaza cu un ciocan, dat mai sanatos :P

Aia cu sarmele imi place - ASTA DA HARLEY ORIGINAL ! Ce apehangere, blink-blink, genti de piele cu sigla HD, faruri nu stiu de care, customizari de fabrica, tobe V&H ...mai are careva pornire cu sarma ? :P Fii atent, in engleza suna chiar mai interesant - custom hot wiring.

 

 

Mesaj completat

Un filtru vechi pina se usuca ala spalat, sau cumparat unul ieftin special pentru asta :moron:

 

Asa e...am filtrul original dar nu stiu pe unde.

 

Oricum, dupa curatirea filtrului e alt motor - trage cu o exuberanta si cu o explozie de bucurie, ce nu s-a vazut.

Vreau sa imi fac un velocity stack- pe care sa il montez in filtrul de acum ( K&N) -> filtrul e metalic, locul de montaj ma obliga sa "rup" velocity stack-ul in 3 bucati egale pe care sa le montez cu suruburi de filtru.

Am 2 chestii:

Nu prea imi place ideea sa am suruburi in zona aia sau bucati de plastic care se pot desprinde... Daca aveti voi o alta idee ...

Cum fac sa nu ramana nici o urma de span in filtru cand o sa dau gaurile ?

 

 

Off the record - am vazut niste imagini de pe la Sturgis, Daytona... cu fel de felde bikeri pozati in posturi care mai de care mai duri.

Mi-au retinut atentia 2 comentarii (poate) definitorii:

- poza cu un tip cu motor care se incrunta, aparent biker inrait - "Just stay cool and look mean"

- poza cu un tip cu casca cu coarne de viking si barba falsa, dezbracat pana la brau - "Don't be fooled, he'll be back in suit and tie by Monday"

 

Sa ne auzim cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, ha, la aia cu "just stay cool and look mean" te si vad :P

 

Imi amintesc cand ne-am intalnit anul trecut la Cheia: aratai mult mai mean si mai cool, decat aratai in 2008 cand ne-am cunoscut si mi-ai aratat GSR-ul tau pe Stefan Cel Mare la dealerul Suzuki :P Vezi, asta evolutie. In stilul asta, urmatoarea motocicleta pentru tine va fi Boss Hoss... Doesn't get any cooler and meaner than that.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...