mariam Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) salut miki! iti zic eu imediat daca face treaba darian, saua de zephyr e la el pentru o modificare substantiala. weekendu trecut am facut un drum bucuresti-piatra neamt-bucuresti cu prietena si la sosire imi venea sa plang de durere de c_ur weekendu asta daca nu ploua tare o sa fac un drum buc-zarnesti-retur cu noua sa, bineinteles tot cu pasagera, si pot sa compar 'la cald' cele bune! aoleu am postat de pe contul ei Editat Iunie 23, 2011 de mariam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 "iti zic eu imediat daca face treaba darian"....garantez eu ca darian face treaba mai mult decat buna:)s nu numai ca face treaba buna dar o face si la un pret DERANJANT de mic.pt ce face el ar trebui sa ceara dublu avand in vedere ca face seile ca "smekerii" aia de la corbin sau ce model vrei tu. si, ca bonus pt. momentele de relaxare prilejuite de posturile tale de-a lungul anilor,iti ofer o broderie cum vrea "muskiu tau"-moka.ca sa vezi ce putem sa facem,eu si cu DARIAN,arunca-ti un ochi pe topicul meu cu sei si broderii custom de la sectiunea choppere sau pe topicul lui darian de la sectiunea servicii.tot acolo vei gasii si feedback de la diversi posesori de sei modificate/brodate de noi.... in alta ordine de idei,welcome back.si poate anu' asta bem un "cico" impreuna cand ajungi prin cta bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Iulie 6, 2011 Autor Share Postat Iulie 6, 2011 "iti zic eu imediat daca face treaba darian"....garantez eu ca darian face treaba mai mult decat buna:)s nu numai ca face treaba buna dar o face si la un pret DERANJANT de mic.pt ce face el ar trebui sa ceara dublu avand in vedere ca face seile ca "smekerii" aia de la corbin sau ce model vrei tu. si, ca bonus pt. momentele de relaxare prilejuite de posturile tale de-a lungul anilor,iti ofer o broderie cum vrea "muskiu tau"-moka.ca sa vezi ce putem sa facem,eu si cu DARIAN,arunca-ti un ochi pe topicul meu cu sei si broderii custom de la sectiunea choppere sau pe topicul lui darian de la sectiunea servicii.tot acolo vei gasii si feedback de la diversi posesori de sei modificate/brodate de noi.... in alta ordine de idei,welcome back.si poate anu' asta bem un "cico" impreuna cand ajungi prin cta bafta maxima Pai suna excelent. O sa te contactez pe privat - probabil o sa vreau 2 sei - una solo, cu un aer retro si una dubla - poate o modificare a seii originale, cu mai mult sprijin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat August 30, 2011 Autor Share Postat August 30, 2011 Vineri dupa serv (dupa 6 ) am tras un drum la tara ( undeva la 50 de km de Craiova ). Ma cam plictiseam acasa, sotia e in concediu la tara...la perspectiva unui weekend singur sau cu amicii pe la terase, am zis ca ma duc mai bine la tara. In timpul serviciului, m-am hotarat, trag o tura pana la Cornu. Am terminat serviciul, si cum nu eram sigur daca am lasat vreo apa deschisa pe acasa sau vreun resou in priza, am zis, tura de verficare pana acasa. Cu ocazia asta mi-am luat si pantalonii de piele ( excelenta alegere, vedeti mai incolo de ce ). Pana la Craiova, a fost ok, cu mentiunea ca dupa ce s-a facut noapte, nu intelegeam daca pe drum sunt dare de motorina sau alt produs petrolier, sau e pur si simpu asfaltul tocit - totul lucea ( era asfaltl tocit, asta am vazut la intoarcere). In fine, ajung la Craiova, urc dealul Bucovatului si continui catre Cornu...drumul din ce in ce mai prost...plombe, denivelari si denivelari transversale...am ajuns sa merg cu 40 de km la ora ( patruzeci ), cu niste zgaltaieli teribile. Ca si treapta de viteza, am folosit a 2-a - daca foloseam a 3-a, era prea subturata ( iar la a 2-a e prea sensibila la manson ... ) M-am tarat efectiv...40 km la ora...Harley-ul parea ca se dezintegreaza (si eu la fel )...In 10 km aveam mainile amortite complet. Se facuse frig, cerul era intunecat, se vedea asa, un sfert de luna printre nori... Voiam sa ajung cat mai repede..cum nu prea se vad bornele kilometrice, cronometram ca sa imi dau seama cat mai am de mers. Dupa o ora 1 ora si 40 de minute( cu opriri de tigara cu tot), pe la 11:30 seara, am intrat glorios in sat. Intrarea in sat a fost apocaliptica - inchipuiti-va un satuc linistit, pastoral, uitat de lume, amortit in care intra un Harley cu tobe V&H...cainii latrau cu spume, se aprindeau luminii pe la casele pe unde treceam, taranii isi cautau furcile si toapoarele ca sa hacuiasca intrusii... Intoarcerea la Bucuresti s-a petrecut pe zi, asa ca nu am avut nimic interesant de mentionat relativ la drum. Ce e demn de menitonat, e ca mi s-au stricat ochelarii...Ptr condus, folosesc de cateva luni niste ochelari de la Harley, cu protectie UV, dar sticla e transaprenta complet...deci merg si noaptea. Vin foarte bine pe sub casca, stau bine pe fata ...in fine. Am luat cateva gaze in ochelari, ceva mai tari ... la una din opriri, am spalat ochelarii si am observat ca sa rupt cadrul in dreptul lentilei drepte!! ...iar la cealalta lentila, cam in acelasi loc, cadrul era fisurat... acum nu stiu care e cauza reala, dar chiar imi pare rau de ochelarii aia...eu am tot incercat fel de fel de ochelari, si astia imi placeau cel mai mult... Salutare De aprox un an, nu am mai pus fundul pe alt motor. Am avut ocazia week-endul asta sa ma dau cativa km cu un Suzuki V-Strom de 650. Locatia: A2, portiunea de inceput ( pana la Fundulea)= aprox 40 km. Suzuki V-STROM e un motor orientat catre functionalitate: Te duce unde vrei, mai repede, mai neshifonat ( mai odihnit adica ), oricum ar fi drumul. Am mers km intregi cu 160 km/h, fara sa ma resimt in vreun fel... Cu Harley-ul la 160, fara parbriz, cu picioarele cracanate si cu o suspensie de toata jena, e chiar o aventura. Suspensia e superba la V-STROM, franele excelente comparativ cu Harley-ul. Portiunea de inceput a A2, este cu un asfalt mai dur, cu ceva deniveleri pe care le simt in sinapse cand ma dau cu Harley-ul... Acum, cu V-STROM-ul nu am simtit nimic in zona aia. La un mom dat am si incetat sa ocolesc gropile...pur si simplu nu avea nici o treaba cu gropile...zbura prin ele. Ca si capabilitati de transport, V-STROM e taticul fara nici un fel de dubiu. Un paradox ptr mine: Frana de motor este groaznica la V-STROM, comparativ cu Harley-ul: inchis acceleratia un mm, buf frana de motor.Si vorbesc aici de viteza a 6-a, 160 km/h. La Harley nu se intampla asa ceva ( ...Sportsterul are 2 "ciocane" de de cate 601 cmc nu doua "ciocanele" de 315 cmc bucata)... Cu ce am ramas dupa tura cu V-STROM-ul: Per ansamblu, am avut senzatia de jucarie electrica... (not a real thing). Nu mi-a produs absolut nici o bucurie in sine...stiam ca o sa ajung la destinatie, repede, cu consum mic, ca nu o sa conteze daca drumul e prost sau bun, V-STROM-ul o sa mearga...o sa mearga...Adica a reusit sa ma deconecteze aproape total de drum, de condus in sine... V-STROM este un mijloc de transport foarte capabil, cinstit, care isi vede de treaba lui. La fel de bine as fi putut sa dau o tura cu masina. Ca emotie insa, e zero comparata cu Harley-ul. V-STROM-ul este plictisitor de capabila/performanta comparativ cu Sportsterul. Plicitisitor la modul secant...incat pe ultimii km, abia asteptam sa ma urc din nou pe Harley. (Acum am inteles de ce se mai mira unul-altul cand zic ca dau o tura pe A2: "ce dracu' ar putea sa iti placa ? sau ce naiba de challenge este pe A2 ?" ...Pai majoritatea care imi zic chestia asta, au motociclete moderne cu cadre/suspensii/motoare civilizate, si nu motoare atemporale gen V-twin la 45 cu cursa lunga, proiectat in 1900 toamna pe ploaie ) Concluzie: Raman inca cu Sportsterul. Macar ptr senzatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Un paradox ptr mine: Frana de motor este groaznica la V-STROM, comparativ cu Harley-ul: inchis acceleratia un mm, buf frana de motor.Si vorbesc aici de viteza a 6-a, 160 km/h. La Harley nu se intampla asa ceva ( ...Sportsterul are 2 "ciocane" de de cate 601 cmc nu doua "ciocanele" de 315 cmc bucata)... D-aia se cheama frana (fie si de motor). Iar daca ai slipping clutch e chiar perfect. Ca o chestie ciudata : am luat si eu un Sportster de 1200 la test. Si am remarcat imediat ca nu exista frana de motor. Eu am tot motor de 1200 insa daca retrogradezi in a 2-a la 80 kmph pai chiar se cheama ca-i frana. Franele parca sunt de lemn, obisnuit cu frane adevarate mi-am bagat roata fata in sensul giratoriu involuntar. Ca ciclistica nu am calarit nimic atat de plictisitor. Ma asteptam intr-adevar la ceva nesiguranta dar nici macar asta nu s-a aratat. Concluzia mea : o masinarie atat de medievala ca HD Sportster ar trebui intezisa pe sosele. Am condus cruisere,am condus naked, m-am dat pe SS, Sportsterul m-a dezamagit cumplit. Bec, care a fost cu mine mi-a zis sa incerc V-Rod ul (ceea ce am sa fac) pentru ca e chiar misto (sunet,pozitie, ciclistica etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat August 31, 2011 Autor Share Postat August 31, 2011 Sunt de acord cu "HD Sportster ar trebui intezisa pe sosele", si as vrea sa adaug si o completare la aforism: "HD Sportster ar trebui intezisa pe sosele iar posesorii adunati pe un stadion si impuscati. Si familiile si cunoscutii acestora trimisi la munca silnica " Sper din tot sufletul sa fi vorbit la misto, sau daca ai vorbit serios, sa nu faci parte din vreun for legislativ care sa poata da legi din astea... Lasand gluma la o parte, e evident ca avem preferinte diferite. Si la fel de evident este ptr mine, ca amandoi avem dreptate in privinta preferinteleor personale ( bine, ca de obicei, eu am un pic mai multa dreptate.) Mie imi plac senzatiile - poate chiar povestea asta cu masinarie medievala ma atrage ( de fapt sigur asta e - stiu ca nu e perfecta, ma incanta ideea ca trebuie sa fac ceva efort sa o fac sa mearga). Motocicleta nu trebuie deloc sa fie o scula de super precizie.(Sunt motociclist baga-mi-as nu chirurg pe creier...) Cand o sa apara motocicleta perfecta, care sa ma izoleze perfect de orice sezatie,pericol, adica sa fie mijlocul de transport perfect ( si nimic mai mult decat un mijloc de transport), eu o sa reunt la motociclism. Ptr ca eu ( si inca vreo cativa flacai ) iubesc treaba asta cu 2 roti ptr senzatii...chiar daca senzatii inseamna feedback prost de la o ciclistica nasoala. Ptr mine, cu cat contributia riderului e mai mica ( ciclistica super, frane gestionate electronic, control al tractiunii), riscul din ce in ce mai mic (fel de fel ABS, Telelever, Paralever, gume super aderente, AIRBAG, si ce alte povesti or mai fi), protectie la vant, manere, sa incalzite ... de ce naiba sa nu merg cu masina ? Ce dracu sa ma mai chinui daca eu tind spre confortul oferit de o masina ?... Zero challenge = Zero fun. Daca o motocicleta buna (ciclistica, gume, motor, fel de fel de sisteme de protectie) poate face dintr-un rider mediocru sa para un rider bun... care mai e treaba ? Pur si simplu se devalorizeaza o parte din motociclism... Toti cunoscutii mei cu motoare de touring moderne, cu experiente variabile, se descurca mai mult decat onorabil pe asfalt ud/mazga (mai bine decat mine)... Eu mai dau cash cu roata spate, mai blochez fata, mai "deraiez"... Am motive sa cred ca cel putin la cei cu experienta mai mica decat a mea, descurcatul mai bine poate fi pus pe seama sculei si nu a riderului. Si atunci cu ce as ramane daca as conduce asa ceva? Daca as conduce ceva super competent pe diferite tipuri de drumuri si competent in diferite conditii ( sa zic un 1200 GS Adventure sau un 990 Adventure...), m-as alege cu destinatia. Am plecat din punctul A si am ajuns in punctul B. Sa continuam catre punctul C. Nemteste, temeinic, dupa ceas, sa ne distram tovarasi, dar sa ne distram cu masura. Eu vreau sa ma aleg cu drumul. Un drum vreau sa fie un drum si nu doar o unire plicticoasa a 2 puncte - punctul de plecare si destinatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Eu vreau sa ma aleg cu drumul. Suie-te pe o mobra decenta atunci si ai sa vezi ca drumul e mai frumos. Nu raspund la gluma pentru ca sincer, asta e parerea mea despre HD sportster dupa ce l-am calarit . Sa ceri 8k pe o ceva atat de medieval mi se pare deplasat. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apaminerala Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Un drum vreau sa fie un drum si nu doar o unire plicticoasa a 2 puncte - punctul de plecare si destinatia. Frumos spus, drumul e de multe ori mai important si mai frumos decat destinatia. Cand am ales Ironu', dupa ce cateva luni studiasem si forumul si celelalte modele de motociclete (incepator, de la... 0%, deci nu pot fi acuzat ca as fi fost prins de....plasa reclamelor) mi-am dat seama ca am facut cea mai buna alegere, fierul ala chiar pare ca are...suflet. Ciudat, pentru ca nu gandeam asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Septembrie 1, 2011 Autor Share Postat Septembrie 1, 2011 Nu raspund la gluma pentru ca sincer, asta e parerea mea despre HD sportster dupa ce l-am calarit . Sa ceri 8k pe o ceva atat de medieval mi se pare deplasat. Parerea mea. Da, te inteleg. Ai alta experienta si vizinue decat mine. E firesc sa ai o parere diferita. Legat de pret, mmm... aici am putea sa discutam nesfarsit ... Unele firme vand (si fac marketing puternic ptr asta) performanta pura, altele traditie, inovatie, altele design misto ... Depinde de fiecare ce vrea sa cumpere.Nici una dintre optiuni nu e gresita. E doar diferita. Eu inteleg din ce spui tu ca tu cumperi performanta. Perfect. Eu prefer traditia/personalitate in detrimentul performantei... Mai prefer si originalul din gama asta...de aia nu mi-am luat una din zilioanele de clone. Ca sa experimentez sunteul si vibratia Harely, e singura optiune. Sa iau un Harley. Si originalul asta, comparat strict tehnic cu alte motoare, iese pe locul 2. Aici lumea tinde sa priveasca problema asta un pic unilateral...unii o fac cu intentie, altii fara ( din lipsa de educatie/informare). Nu franeaza bine, ziceam eu, si mai zic inca ( dar sunt mai temperat ). Are suspensii proaste ziceam... Poate ca am uitat sa mentionez ca asta in conditiile unui condus sportiv ( warp speed, stop, expected behaviour=instant freeze; real behaviour=...eventually stopping ). Cine greseste cand se asteapta la un comportament de sportiva la o motocicleta care nu e prevazuta sa faca asa ceva ? E fun intr-adevar sa faci comparatia, dar nu e corect. Frumos spus, drumul e de multe ori mai important si mai frumos decat destinatia. Cand am ales Ironu', dupa ce cateva luni studiasem si forumul si celelalte modele de motociclete (incepator, de la... 0%, deci nu pot fi acuzat ca as fi fost prins de....plasa reclamelor) mi-am dat seama ca am facut cea mai buna alegere, fierul ala chiar pare ca are...suflet. Ciudat, pentru ca nu gandeam asa. Frumos motor Iron-ul... si Nightsterul ... Ma bucur ca incepe sa devina si la noi treaba asta cu HD un pic mai populara decat era acum cativa ani... Si eu cand am inceput, nu am gasit o parere pertinenta despre HD, despre cum e ... nimic, numai bulshituri si pro si contra, de la oameni prost informati/rau voitori ("Harley isi iau prostii/basinosii cu bani; Harley e o trotineta cu motor care se rupe in doua daca te dai la ea;"). Clisee, clisee, clisee. Acum macar stiu cu ce se mananca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Mai prefer si originalul din gama asta...de aia nu mi-am luat una din zilioanele de clone. Depinde despre ce gama vorbim. Sa nu exageram totusi. Nu a pus Harli (sau orice alt fabricant) coada la visina. Nu stiu cum ar putea fi o Yamaha Warrior o clona a vreunui Harli. Sau noul Kawa Voyager. Sau Triumphul Rocket. Sau BMW R1200C. Am fost tentat si eu de Harli (ca doar d-aia am fost la test ride) si stiu cum e. Personal, venind de pe mobre care au cat de cat suspensie, motor sau comfort , HD sportster e doar o chestie de marketing. Bine macar ca e in cel mai de jos price range (care nu e chiar atat de jos). Restul lucrurilor cu paru-n vant, drumul e miezul nu destinatia, hogs and stuff se intampla zilnic pe la motoport cand se aduna mai mult de doi mobristi. Nu e nimic special. Pentru mine, evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Septembrie 1, 2011 Autor Share Postat Septembrie 1, 2011 Depinde despre ce gama vorbim. Sa nu exageram totusi. Nu a pus Harli (sau orice alt fabricant) coada la visina. Nu stiu cum ar putea fi o Yamaha Warrior o clona a vreunui Harli. Sau noul Kawa Voyager. Sau Triumphul Rocket. Sau BMW R1200C. Am fost tentat si eu de Harli (ca doar d-aia am fost la test ride) si stiu cum e. Personal, venind de pe mobre care au cat de cat suspensie, motor sau comfort , HD sportster e doar o chestie de marketing. Bine macar ca e in cel mai de jos price range (care nu e chiar atat de jos). Restul lucrurilor cu paru-n vant, drumul e miezul nu destinatia, hogs and stuff se intampla zilnic pe la motoport cand se aduna mai mult de doi mobristi. Nu e nimic special. Pentru mine, evident. Chiar mi-e lehamite sa ma mai cert...treaba ta ce iti ei, ce faci cu el. Faptul ca nu intelegi un fenomen, nu inseamna ca nu exista. E marketing la Harley - si ceva imi spune ca si la ceilalti. Mai mult sau mai putin, mai agresiv sau nu, habar nu am. Nu mi-am luat Harley ptr ca am vazut o reclama la TV gen "barbatii adevarati conduc Harley". Sunt institutii specializate care sa masoare nivelul de marketing si nivelul de bulshit din marketing. Ii las pe ei sa se ocupe de chestia asta cu parul in vant. Ptr mine Sportsterul e doar o chestie de marketing, cu 2 in V la 45, care vibreaza al naibii de placut, scoate un sunet al dracului de misto, cu care mie imi place sa ma dau zilnic. Marketing, marketing da' pe langa ca vorbesc despre Harley, si calaresc unul. 'Oi sti io ceva, 'oi simti io ceva special de inca imi place... Am mai scris pe undeva despre clone...( ce e aia clona Harley si ce nu ). Nu orice naked/cruiser cromat cu rezervor lacrima e clona Harley. Toate motoarele enumerate de tine sunt superbe. Sunt mai bune, mai minunate, extraordinare, eclatante, flamboyante. Doar ca nu sunt Harley. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Doar ca nu sunt Harley. Din fericire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
expresul Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Sint prea tinar pentru a conduce un cruiser pe la 60 de ani sigur o sa imi iau unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3n Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Sint prea tinar pentru a conduce un cruiser pe la 60 de ani sigur o sa imi iau unul Sigur ca da, tu ai nevoie de ceva supersport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreig Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 (editat) Vroiam si eu sa trec de la GSR la Iron883. Parca citeam un post scris de mine ) Exact din cauza ca deja GSR-ul cere mai mult ma gandeam si eu sa ma linistesc. Pana la urma eu am acceleratia in mana nu GSR-ul. Bine ca am dat peste postul tau si m-ai scutit de niste agitatii in plus, cred ca raman deocamdata la japoneza. Sigur ca da, tu ai nevoie de ceva supersport. Editat Septembrie 12, 2011 de andreig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 Nu mi-am luat Harley ptr ca am vazut o reclama la TV gen "barbatii adevarati conduc Harley". Jura pe rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Am avut un Sportster 1200 C , din 2006 pe care l-am vandut. Avea 6000 km. Mobra in stare perfecta de functionare. Din punctul meu de vedere HD este o carutza.....din toate punctele de vedere, in rest marketing, marketing si iar marketing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Cand citesc ce scrie initiatorul topicului imi vine sa duc tdm-ul la fiare vechi iar apoi sa ma duc pe jos, drept pedeapsa, pana la Botosani unde mi-am vandut batranul meu Kawasaki, care imi oferea enspe mii de senzatii si..,dureri de sale! oricum, simt ca, chiar daca nu am mers inca pe el, Harley Road King imi vine manusa! mai corect spus.., mi-ar veni manusa. Pana atunci ma voi duce sa plang in perna.., Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Am avut un Sportster 1200 C , din 2006 pe care l-am vandut. Avea 6000 km. Mobra in stare perfecta de functionare. Din punctul meu de vedere HD este o carutza.....din toate punctele de vedere, in rest marketing, marketing si iar marketing Hahahahahahaha! Racere, eu ti-am zis ca nu e pentru tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Fi antena Budd [...] Breh, io nu am parti-pris-uri in lumea motociclistica. Whatever floats my boat is my game. Ma indragostesc invariabil de cele mai ciudate mobre si apoi uit de ele. Nu ma atinge deloc remarca cum ca K1200S este urat. Asa ziceam si eu acum 10 ani despre GS Cand vorbesc despre Sportster nu ma refer absolut deloc la look, ma refer la cum l-am simtit eu sub mine dupa ce m-am dat si cu alte cruisere,choppere etc. Daca e sa vorbim doar de BMW, atunci R1200C este mult, dar mult peste Sportster 1200 la absolut toate capitolele. Pana si sunetul se poate aranja cu un set de Hookijacks. Iar daca vorbesc de Warrior,apai ala este tare departe si de R1200C, mi-a placut mult. La fel si M1800 de la Suzuki, foarte, foarte tare. D-aia sunt foarte curios de VROD insa aici sezonul s-a cam incheiat, poate la anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Dar depinde si ce vrei de la un motor. Braccio banuiesc vrea un purec din ala de KTM. Nu, Sportsterul nu o sa fie KTM, si tolomac sa fi sa iti cumperi un Harley in loc de KTM. E ca si cum ti-ai lua KTM si ai incerca sa faci mai mult de 200 de km pe sosea cu mai mult de 110 km/h ... fucking usless. Si eu daca as hali rahat as putea spune de KTM ca este un mountain-bike cu motor... ca motocicleta este usless, un avort inutil! Dar nu o sa-o spun, chiar daca utilitar vorbind pentru mine este asa. Nu o s-o spun pentru ca nu-s fotbalist imbecil si recunosc ca in lume exista mai mult decat "folbal"! Daca vrei analize rautacioase de motoare, K1200s-ul e un hidos tractor de autobahn(nu inteleg dece in poze arata binisor)... un taxiu cu impresii de masina sport, dar se misca exact ca taxiu! In schimb K1300R mi-a placut, chiar daca nu e mai brutal ca Bkingul, dupa cum afirma unii - parerea mea. Nu am facut comparatia vis-a-vis de ktm! M-am referit strict la HD si anume la: frane, suspensii, ciclistica, functionare per general.In alta ordune de idei daca privesti HD in istorie e o motocicleta cu traditie care spune multe. PS:Ca o paranteza, mi-ar place un Chevrolet din 1950. Cam asa vad eu HD. Frumos, cu prestanta dar depasit de concurenta ca tehnologie.Raportul pret - calitate nu se justifica. Nu condamn pe nimeni cu HD, pentru unii e PASIUNE, pentru altii fitze, etc. Depine din ce unghi vezi motociclismul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Interventia aceasta este o sarja amicala si trebuie tratata ca atare! Am scos imaginile din postul de mai sus, "glumitze" care nu reprezentau punctul meu de vedere si au deschis aici o adevarata "Cutie a Pandorei"... In presa americana de profil ele circula "la liber" dand nastere la amuzament - nu la ura... Dar... asa cum bine zicea moderatorul Belbody... pentru ca pe acest forum discutiile sa fiecat se poate de civilizate - am renuntat la ele. Sper ca orice interventie care poate provoca animozitate intre motociclistii romani sa dispara! Sanatate, La multi kilometri frumosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Noiembrie 15, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2011 Cum dispar un pic, cum reincep aberatiile... Ce multumit as fi daca datatorii in stamba si-a muta taraba mai "hacana", mai spre OTV/Vanghelie/Libertatea/Click/Radio Santz si m-ar scuti de fantasmagoriile lor cu iz de hazna... Eu am promis sa scriu despre ce cunosc si ce experimentez eu, vis-a-vis de Harley. Despre motocicleta Harley. Si evident ca daca e vorba de experienta mea, numai obiectiva nu este. Si asta o sa fac in contiuare, fie ca unora le convine sau nu. Revenind la subiectul topicului. Am inca Brontozaurul. Am 20.000 km cu el. Imi place inca - nu simt nevoia sa il schimb. Nu am nici o problema tehnica cu el. Nu l-am menajat deloc. De bagat benzina, bag de peste tot - nu am o benzinarie preferata sau o cifra octanica preferata...Ce o fi. Si merge ok. Exista motoare mai bune si mai proaste decat el. E o chestiune de alegere pana la urma. Am exlicat de cateva ori care a fost chimia alegerii. Mai exact un raspuns la intrebarea DE CE?. De ce am ales Harley. Pana la urma, luat bucata cu bucata, nu e cine stie ce: - frane cam proaste, cauciucuri la fel, suspensii nu mai zic, performante ioc... Si atunci ce ramane ? Pai de fapt eu nu conduc niste frane, sau niste suspensii, sau un motor, sau surubul de la colierul de evacuare care a ruginit. Conduc un tot. Tot-ul asta, imi spune mie ceva. Ma batea gandul la un mom dat sa pun frane mai bune, alte suspensii ...dar mi-a trecut. Oare ce e mai greu de facut, sa ma zbat sa inteleg Harley-ul si sa il conduc in limitele/caracteristicile lui, sau sa l transform in altceva, ptr ca nu sunt in stare sa ma adaptez eu la cerintele lui ? Inca merg cu el pe frigul asta - pornirea e mai greoaie ( credeam anul trecut pe vremea asta, ca e vorba de baterie, ca s-a dus dracului). Nu stiu exact ce este, dar se chinuie sa porneasca. Dupa aia merge ok. Povesti din trafic Noroc maxim Acum 2-3 saptamani, mergeam spre servici ( piata Alba Iulia catre Unirea ). Eram un pic inaintea masinilor ( 65-70 km/h). Frig, asfalt rece. La un mom dat, a tasnit prin fata mea un caine. Am franat, cainele s-a oprit in fata rotii, s-a uitat la mine...am pierdut fata (eliberat frana)... si cainele si-a continuat alergarea. Totul s-a intamplat cred in maximum o jumatate de secunda, dar cand mi se intampla povesti din astea la limita, se pare ca procesorul central intra intr-un mod in care timpul pare dilatat. Concluzia e ca am avut noroc. Daca se oprea cainele, cadeam. Alte stiri pe scurt... - m-a incalecat un nene la o stanga cu cedeaza = eu faceam stanga si aveam cedeaza ptr cei care veneau din fata...Nenea credea ca eu o sa le iau fata celor care aveau prioritate, asa ca s-a bagat peste mine. Nu mi-a agatat decat stopul cu masca masinii. - un bou de Ilfov cu dubita rosie IF XXX YES era sa ma agate pe ploaie si tot el cu gura mare ca ce caut pe strada ? ... - o fatuca cu un Mini Cooper ( masina lata domne ), era sa ma agate in rond la fantani la Unirii ( m-a sters )... Asta facea parte din categoria care se crede sportiva si de fapt e "sportiva"... Chestiile tipice de care multi dintre voi dau un trafic ... Important e sa ajungem sanatosi si intregi la destinatie...si mai putin sa le facem educatie celorlalti... Si din trafic si de pe formul asta, am inteles ca e inutil sa faci educatie: cine e prost, va ramane prost, si cine e neam prost va ramane neam prost. In rest, sa auzim de bine. Cat mai multi kilometri si cat mai putine vorbe. Adevaratii nu stau pe forumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Cum dispar un pic, cum reincep aberatiile... Ce multumit as fi daca datatorii in stamba si-a muta taraba mai "hacana", mai spre OTV/Vanghelie/Libertatea/Click/Radio Santz si m-ar scuti de fantasmagoriile lor cu iz de hazna... Eu am promis sa scriu despre ce cunosc si ce experimentez eu, vis-a-vis de Harley. Despre motocicleta Harley. Si evident ca daca e vorba de experienta mea, numai obiectiva nu este. Si asta o sa fac in contiuare, fie ca unora le convine sau nu. Revenind la subiectul topicului. Am inca Brontozaurul. Am 20.000 km cu el. Imi place inca - nu simt nevoia sa il schimb. Nu am nici o problema tehnica cu el. Nu l-am menajat deloc. De bagat benzina, bag de peste tot - nu am o benzinarie preferata sau o cifra octanica preferata...Ce o fi. Si merge ok. Exista motoare mai bune si mai proaste decat el. E o chestiune de alegere pana la urma. Am exlicat de cateva ori care a fost chimia alegerii. Mai exact un raspuns la intrebarea DE CE?. De ce am ales Harley. Pana la urma, luat bucata cu bucata, nu e cine stie ce: - frane cam proaste, cauciucuri la fel, suspensii nu mai zic, performante ioc... Si atunci ce ramane ? Pai de fapt eu nu conduc niste frane, sau niste suspensii, sau un motor, sau surubul de la colierul de evacuare care a ruginit. Conduc un tot. Tot-ul asta, imi spune mie ceva. Ma batea gandul la un mom dat sa pun frane mai bune, alte suspensii ...dar mi-a trecut. Oare ce e mai greu de facut, sa ma zbat sa inteleg Harley-ul si sa il conduc in limitele/caracteristicile lui, sau sa l transform in altceva, ptr ca nu sunt in stare sa ma adaptez eu la cerintele lui ? Inca merg cu el pe frigul asta - pornirea e mai greoaie ( credeam anul trecut pe vremea asta, ca e vorba de baterie, ca s-a dus dracului). Nu stiu exact ce este, dar se chinuie sa porneasca. Dupa aia merge ok. Povesti din trafic Noroc maxim Acum 2-3 saptamani, mergeam spre servici ( piata Alba Iulia catre Unirea ). Eram un pic inaintea masinilor ( 65-70 km/h). Frig, asfalt rece. La un mom dat, a tasnit prin fata mea un caine. Am franat, cainele s-a oprit in fata rotii, s-a uitat la mine...am pierdut fata (eliberat frana)... si cainele si-a continuat alergarea. Totul s-a intamplat cred in maximum o jumatate de secunda, dar cand mi se intampla povesti din astea la limita, se pare ca procesorul central intra intr-un mod in care timpul pare dilatat. Concluzia e ca am avut noroc. Daca se oprea cainele, cadeam. Alte stiri pe scurt... - m-a incalecat un nene la o stanga cu cedeaza = eu faceam stanga si aveam cedeaza ptr cei care veneau din fata...Nenea credea ca eu o sa le iau fata celor care aveau prioritate, asa ca s-a bagat peste mine. Nu mi-a agatat decat stopul cu masca masinii. - un bou de Ilfov cu dubita rosie IF XXX YES era sa ma agate pe ploaie si tot el cu gura mare ca ce caut pe strada ? ... - o fatuca cu un Mini Cooper ( masina lata domne ), era sa ma agate in rond la fantani la Unirii ( m-a sters )... Asta facea parte din categoria care se crede sportiva si de fapt e "sportiva"... Chestiile tipice de care multi dintre voi dau un trafic ... Important e sa ajungem sanatosi si intregi la destinatie...si mai putin sa le facem educatie celorlalti... Si din trafic si de pe formul asta, am inteles ca e inutil sa faci educatie: cine e prost, va ramane prost, si cine e neam prost va ramane neam prost. In rest, sa auzim de bine. Cat mai multi kilometri si cat mai putine vorbe. Adevaratii nu stau pe forumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Cum dispar un pic, cum reincep aberatiile... Ce multumit as fi daca datatorii in stamba si-a muta taraba mai "hacana", mai spre OTV/Vanghelie/Libertatea/Click/Radio Santz si m-ar scuti de fantasmagoriile lor cu iz de hazna... Eu am promis sa scriu despre ce cunosc si ce experimentez eu, vis-a-vis de Harley. Despre motocicleta Harley. Si evident ca daca e vorba de experienta mea, numai obiectiva nu este. Si asta o sa fac in contiuare, fie ca unora le convine sau nu. Revenind la subiectul topicului. Am inca Brontozaurul. Am 20.000 km cu el. Imi place inca - nu simt nevoia sa il schimb. Nu am nici o problema tehnica cu el. Nu l-am menajat deloc. De bagat benzina, bag de peste tot - nu am o benzinarie preferata sau o cifra octanica preferata...Ce o fi. Si merge ok. Exista motoare mai bune si mai proaste decat el. E o chestiune de alegere pana la urma. Am exlicat de cateva ori care a fost chimia alegerii. Mai exact un raspuns la intrebarea DE CE?. De ce am ales Harley. Pana la urma, luat bucata cu bucata, nu e cine stie ce: - frane cam proaste, cauciucuri la fel, suspensii nu mai zic, performante ioc... Si atunci ce ramane ? Pai de fapt eu nu conduc niste frane, sau niste suspensii, sau un motor, sau surubul de la colierul de evacuare care a ruginit. Conduc un tot. Tot-ul asta, imi spune mie ceva. Ma batea gandul la un mom dat sa pun frane mai bune, alte suspensii ...dar mi-a trecut. Oare ce e mai greu de facut, sa ma zbat sa inteleg Harley-ul si sa il conduc in limitele/caracteristicile lui, sau sa l transform in altceva, ptr ca nu sunt in stare sa ma adaptez eu la cerintele lui ? Inca merg cu el pe frigul asta - pornirea e mai greoaie ( credeam anul trecut pe vremea asta, ca e vorba de baterie, ca s-a dus dracului). Nu stiu exact ce este, dar se chinuie sa porneasca. Dupa aia merge ok. Povesti din trafic Noroc maxim Acum 2-3 saptamani, mergeam spre servici ( piata Alba Iulia catre Unirea ). Eram un pic inaintea masinilor ( 65-70 km/h). Frig, asfalt rece. La un mom dat, a tasnit prin fata mea un caine. Am franat, cainele s-a oprit in fata rotii, s-a uitat la mine...am pierdut fata (eliberat frana)... si cainele si-a continuat alergarea. Totul s-a intamplat cred in maximum o jumatate de secunda, dar cand mi se intampla povesti din astea la limita, se pare ca procesorul central intra intr-un mod in care timpul pare dilatat. Concluzia e ca am avut noroc. Daca se oprea cainele, cadeam. Alte stiri pe scurt... - m-a incalecat un nene la o stanga cu cedeaza = eu faceam stanga si aveam cedeaza ptr cei care veneau din fata...Nenea credea ca eu o sa le iau fata celor care aveau prioritate, asa ca s-a bagat peste mine. Nu mi-a agatat decat stopul cu masca masinii. - un bou de Ilfov cu dubita rosie IF XXX YES era sa ma agate pe ploaie si tot el cu gura mare ca ce caut pe strada ? ... - o fatuca cu un Mini Cooper ( masina lata domne ), era sa ma agate in rond la fantani la Unirii ( m-a sters )... Asta facea parte din categoria care se crede sportiva si de fapt e "sportiva"... Chestiile tipice de care multi dintre voi dau un trafic ... Important e sa ajungem sanatosi si intregi la destinatie...si mai putin sa le facem educatie celorlalti... Si din trafic si de pe formul asta, am inteles ca e inutil sa faci educatie: cine e prost, va ramane prost, si cine e neam prost va ramane neam prost. In rest, sa auzim de bine. Cat mai multi kilometri si cat mai putine vorbe. Adevaratii nu stau pe forumuri. Salut ....ti-am citit primul topic si pe acesta si ma bucur sa vad ca mai sunt oameni de calitate printre motociclisti si pe acest forum...............nu stiu citi kilometrii ai in sa insa poti fara probleme sa fii dat de exemplu ca BEST FAIRPLAY ........Numai bine si cit mai multi km. fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.