Jump to content
Sign in to follow this  
shztecker

Fiti Sinceri ...

Recommended Posts

Asa rapid ii gs-ul? B)

 

 

 

fabrica zice asta :blink: acum eu nu m-am cronometrat

nu si ii nici o mirare ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, sunt sincer...

 

pentru un incepator, si pt condus in oras, mai ales un oras din romania, recomand cu caldura:

 

ori un FireBlade -CBR 1000 RR,

ori un ZX 14, sau ZX 10-R

sau ori orice super sport cu un motor cat mai mare!!

 

 

bafta si sa ne zici ce ti-ai luat ca sa-ti zic cat ai de trait!

Edited by Bitza

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, sunt sincer...

 

pentru un incepator, si pt condus in oras, mai ales un oras din romania, recomand cu caldura:

 

ori un FireBlade -CBR 1000 RR,

ori un ZX 14, sau ZX 10-R

sau ori orice super sport cu un motor cat mai mare!!

bafta si sa ne zici ce ti-ai luat ca sa-ti zic cat ai de trait!

:cheers: Se discuta de zxr-400. N-a intrebat nimeni de r6,gsx-r-uri s.a.m.d. Zi si tu ca ii post de numar sa nu ne mai chinuim sa-l citim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic:

:cheers: Se discuta de zxr-400. N-a intrebat nimeni de r6,gsx-r-uri s.a.m.d. Zi si tu ca ii post de numar sa nu ne mai chinuim sa-l citim.

 

1) ok, dl Kcuf_di, daca pt tine un numar de posturi mari este un motiv de mandrie, e afla ca nu toata lumea e ca tine. eu nu am complexul nr posturilor! inschimb ce rost avea postul tau? sa ma critici pe mine? asta e oricum offtopic, asa ca nu vad de ce ma acuzi pe mine de exact ceea ce faci tu insuti.

 

si 2) chiar daca sunt plecat din romania de cati va ani, cred ca inca mai ma descurc cu limba romana, dar tu??

pune mana si citeste topicul intial:

 

Voi astia cu motoare tari si rapide : cat de des le folositi la adevarata lor valoare ? Intreb asta pt ca in cat mai scurt timp sper sa trec de la patru la doo roti si nu-mi dau seama daca merita sa dau bani pe ceva pe care nu il pot folosi nici macar la juma' din putere in mod curent (adica daca merg 90% din timp prin oras). Tre sa precizez ca am o masina destul de sportiva (adica trece de 200 la ora) dar in mod normal nu pot sa merg nici cu 80 ... asa ca: ma gandesc cu sincera tristete ca la motoare, e la fel ... va rog sa va dati cu parerea cunoscatorilor :ok:

 

 

 

si dupa te rog sa citesti raspunsul meu din nou, si dupa m-ai zi-mi odata Cum e irelevant raspunsu??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai dl Bitza, initiatorul topic-ului punea doua intrebari. 1)Cat la % din potentialul unei motociclete de viteza se foloseste in oras si 2)ce i-am recomanda lui, avand in vedere ca vrea sa treaca pe 2 roti. Acum vii dumneata cu postul de umplutura in care zici ca sa-si ia motorete de 1l s-apoi sa iti spuna o ruda, ma gandesc, peste cate zile o dat ortu popii. Puteai sa-i faci si tu o recomandare pertinenta avand in vedere ca nu ti-a zis ca-l atrage r1, blackbird etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca asa avea bani garla tot nu as sari de 600 de cm pt ca mi se pare o risipa ... pe moment nu am deloc asa ca tre sa mai asteptati pana ma vedeti praf ...sau poate fac un high jump de pe bloc ...cine stie...o sa va tin la curent

si apropo ...aveti dreptate la chestia cu putere mare ... e periculos ... da voi chiar credeti ca as gandi daca mi-ar pune cineva intre picioare o "crotch rockert"; as spune "nuuu ca e prea mare si eu sunt fragil si delicat + ca ma bate mama" ... daca as putea m-as duce acu la reprezentanta honda sa cer un cbr rr de 600 (sau 1000 ca sa nu plictisesc dupa 15 min :ok: ) fara sa imi pese de risc ... :) bine ca nu pot :cheers:

Edited by shztecker

Share this post


Link to post
Share on other sites
daca asa avea bani garla tot nu as sari de 600 de cm pt ca mi se pare o risipa
Daca e sa gandesti RATIONAL,un 600 e super-extra-suficient ,in sensul ca nu o sa-i ajungi tu la limita nici in 10 vieti. Iti trebuie sa fii deja pilot profesionist ca sa ii ajungi la limita si cati din Romania sunt profesionisti si stiu sa mearga la ADEVARATA VALOARE A UNUI 600?!??!??!....Pascota ,s-ar apropia de limita unui 600 ,dar mai are si el ,in comparatie cu adevaratii reiseri din afara .Dar nu asta e ideea si de aceea multa lume isi ia si de 1000(ca si in cazul meu).Cumva daca imi iau de 1000cmc sau imi cumpar un Audi ,trebuie cumva sa particip si la DTM sau la curse?!....nu ,nu cred si l-am luat pur si simplu pt tehnologia si pt rezerva care ti-o poate oferi oricand ai nevoie :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai dl Bitza, initiatorul topic-ului punea doua intrebari. 1)Cat la % din potentialul unei motociclete de viteza se foloseste in oras si 2)ce i-am recomanda lui, avand in vedere ca vrea sa treaca pe 2 roti. Acum vii dumneata cu postul de umplutura in care zici ca sa-si ia motorete de 1l s-apoi sa iti spuna o ruda, ma gandesc, peste cate zile o dat ortu popii. Puteai sa-i faci si tu o recomandare pertinenta avand in vedere ca nu ti-a zis ca-l atrage r1, blackbird etc

 

 

speram ca eram destul de evident ca nu recomand asa ceva pt oras, nu deoarece sunt greu de condus, si doarece dpv practic nu-ti merita bani si chinuiala. dar pt unii este mai important sa poa sa se laude ca moto lor da 0-200 km/h in sub 10 secunde. si cumva ii inteleg si pe aceeia, dar nu pot sa ii recomand unui incepator sa-si i-a un super sport, in conditiile in care la rubrica accidente, de cand a inceput "sezonul" in romania stim cu totii ce necazuri au fost.

 

acum serios vorbind, eu pe strazi ma deplasez cu un 400cc, naked, si este arhisuficient. nu pot mie insumi sa-mi argumentez de ce sa merg cu un R6 pe strada. mai mentionez, ca conduc in Beijing, unde exista 4 "centuri" concentrice centurii orasului. Fiecare centura are 3 sau 4 benzi pe sens.

 

Atasat, in poza pe orizontala, puteti vedea centura 1, la intersectia cu unul dintre drumurile drumurile ce unesc cele 5 centuri - aceasta este una din intersectiile din centrul orasului, un echivalent al intersectiei Magheru cu Pache Protopopescu! ;) :bigstar: :cheers:

 

asa ca in bucuresti nu vad cum altceva decat un enduro, sau naked ar fi, repet, dpv al practibilitatii ar fi potrivit. concluziile le trage-ti singuri.

 

 

 

enjoy

 

PS: poza e facuta acum 6 luni.

 

post-7574-1149227087_thumb.jpg

Edited by Bitza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am incercat sa ma dau cu ZZRu prin oras si am gasit ca e cumva dificil, la viteze mici iti trebuie o moto usurica si care sa vireze stramt, cred ca o naked se incadreaza cel mai bine. Cat despre viteza prin oras ... am auzit basme cu zmei la 200km/h dar din ce am vazut eu 70-80 e deja multisor in inghesuiala asta, deci iti trebuie ceva care inca sa mai traga la 80 ... hai 100 km/h, mai mult e risipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...da-ti mai trebuie si loc de franare!.....

:crack: La 90% din rulaj numa' prin oras ...recomand ENDURO si scrii pe ea "supersport" :what:

super-sport si preparat sa te vada lumea ciumeg :crack:

 

marstre!!!!! in oras nu ai nevoie de viteza, ca multi s-au facut ingerasi ,un necked e perfect ai de toate la el

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai nou dupa intrunirea de la Iasi.. am primit sfaturi de genul.. Nu ZX4, te plictisesti repede, ceva mai mare.. Zic ok.. POATE un 600..

 

Dar.. cel mai INCONSTIENT sfat l-am primit de la un tip din Bacau care era in anturajul baietilor din Piatra: Fugi ba de-aici cu 400, ia vitezana mare de 1000 sau 1100 ca eu in '90 cand mi-am luat permisul mi-am luat cel mai tare chopper... :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde de buget....cat dispui? motoarele noi, dupa un 2003 de 600 sint, desi mai puternice, mult mai usor de controlat decat un 400 vechi.....no offence, dar vad ca speri in semnatura ta la un 400, asa ca banuiesc ca undeva pe la 3500 este un max disponibil.....in banii astia ramai pe zx4 zic eu....ai mai putea incerca un zzr de 600 dar ala are mult mai multa putere

 

concluzie....ai inteles-o tu....:crack:.....

Edited by Coxanel

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Merg zilnic în oraş pe 2 roţi şi nu trec de 100, deşi motorul prinde aproape 200. Am doar un amărât de 500cc şi tot nu folosesc mai mult de 50% în oraş, deci cred că am răspuns la una din întrebările iniţiale.

 

2. Chiar la 500cc e cam grea (190 kg) şi insuficient de suplă pentru oraş. De fiecare dată când m-am intersectat cu un enduro prin aglomeraţie am fost depăşit din cauză că eu nu intram prin locurile pe unde trecea acel enduro. Nu sunt suficient de maniac, dar m-ar bate gândul să îmi iau un enduro mic şi uşor pentru oraş şi un sport-touring de 600 pentru afară. Cam asta fac cu maşinile, merg cu una mică prin oraş şi un mai mare la drum lung, deci nu e nimic nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in primul rand enduro-ul acela te "face" din unghiul de bracaj al ghidonului nu din kg sau presiunea din roti :crack::).....eu nu m-as plimba in oras cu altceva decat cu un scuter....

gandeste-te ca o sa ai nevoie vreodata, in vreo depasire, de puterea unui motor mare....:crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E foarte ok cu supersportul in oras.

Nu voiai sa zici cumva 1100 XX ??

Aia nu e supersport.

:what: :what: :what:

 

 

Nu sunt de aceeasi parere cu tine. 900RR-ul care l-am avut (temporar) se descurca foarte bine ... in afara orasului! unde poti sa dezlantui motorul... In oras trebuie sa mergi foarte subturat... o parte din concentrare o "fura" acceleratia, trebuie sa fii atent tot timpul cat gaz ii dai sa nu fuga spatele.

Mainile iarasi au de suferit; greutatea corpului se lasa pe ele, iar in oras ambreiajul este folosit mult mai des - rezulta probleme pentru mana stanga (asa s-a intamplat la mine).

:what: :crack: :crack:

 

9oo rr = super sport :crack:

11oo xx= sport touring dar mai mult sport decat touring :banana: :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

in primul rand enduro-ul acela te "face" din unghiul de bracaj al ghidonului nu din kg sau presiunea din roti :what::).....eu nu m-as plimba in oras cu altceva decat cu un scuter....

gandeste-te ca o sa ai nevoie vreodata, in vreo depasire, de puterea unui motor mare....:crack:

Față de a mea un enduro e mai îngust (am carene mai late ca la un supersport normal, îmi acoperă complet capacele laterale), se urcă pe borduri mai înalte :crack: Âşi abia la sfârÂşit mă face din unghiul de bracaj. Greutatea contează la manevrarea pe loc :what:

 

La depăÂşiri în oraÂş încă nu am dat de situația în care motorul de 500cc Âşi aproape 60 CP să nu facă față. M-am ridicat pe o roată fără să vreau accelerând prea tare, deci cred că pentru oraÂş un motor mai mare (peste 100 CP) nu va fi folosit la mai mult de 50%. Rezerva de putere nefolosită e cam mare :what:

 

PS Nu pretind că am prea mare experiență Âşi le Âştiu pe toate, exprim doar un punct de vedere propriu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

te-ai gandit vreodata ca a ta face ce nu face aia si aia nu face ce nu face a ta? compari mere cu capace de roti.....sint rotunde ambele dar gustul difera :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am gândit, că de-aia am zis "m-ar bate gândul să îmi iau un enduro mic şi uşor pentru oraş şi un sport-touring de 600 pentru afară".

 

Deocamdată a mea e o bună variantă de moto universală, merge şi cu aproape 200 pe autostradă şi merge şi pe drumuri forestiere (ask Stephon & Irascibil pe ce drum "impracticabil" am mers), dar întrebarea iniţială se lega de oraş. Drept pentru care răspunsul ar fi "nu prea ai ce face cu supersport în oraş, decât show off şi să agăţi gagici, dacă vrei un motor de mers prin oraş un naked sau, mai bine, un enduro ar face treaba".

 

No offence intended. E doar o dezbatere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la orash: pana acum 2 luni ma descurcam de minune cu un GS 500 naked. Acum ma descurc aproape la fel de usor cu un Bandit 600 N. Aproape pt ca e mai mare (mai lat), mai greu cu 20 si ceva de kile ca GSul. De virat vireaza la fel de mult. Chiar si cei 46 de cai ai GSului erau destui pt orash. Am mers si pe supersport putin insa nu mi a placut. E chin comparativ cu un naked. Prefer nakedu prin orash chiar si unui enduro pt ca eu merg cateodata destul de tare iar cauciucurile acelea cramponate pe langa ca se tocesc repede pe asfalt nu mi inspira incredere (viraje, franari). :crack: Un supermoto e altceva. :what: Insa ambele mi se pare ca au niste ghidoane imense, mai late ca cele de naked asa ca la o adica unde nu intra nakedu nu intra nici enduro. Avantaje enduro/supermoto ar fi doar garda la sol ridicata si suspensiile mai pt "drumurile" noastre. Scuterul nu e o obtiune pt mine. Practic nu exista. :what: Asa ca pt mine personal nakedu e solutia ideala pt orash, pe langa faptul ca de fapt nakedul e genul meu de motoreta preferat!

 

:crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde de buget....cat dispui? motoarele noi, dupa un 2003 de 600 sint, desi mai puternice, mult mai usor de controlat decat un 400 vechi.....no offence, dar vad ca speri in semnatura ta la un 400, asa ca banuiesc ca undeva pe la 3500 este un max disponibil.....in banii astia ramai pe zx4 zic eu....ai mai putea incerca un zzr de 600 dar ala are mult mai multa putere

 

concluzie....ai inteles-o tu....:what:.....

Da, am stat si am analizat mai bine situatia.. Si ramane ZX4 :crack: . Poate ca ar fi loc de un efort pt un ZX6 din 2001-2002, undeva pe acolo.. dar.. multi ar zice ca sunt :crack: , iar apoi cam i-as plange de mila cand l-as da pe jos din greseli tipice incepatorilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da, am stat si am analizat mai bine situatia.. Si ramane ZX4 :P . Poate ca ar fi loc de un efort pt un ZX6 din 2001-2002, undeva pe acolo.. dar.. multi ar zice ca sunt ;) , iar apoi cam i-as plange de mila cand l-as da pe jos din greseli tipice incepatorilor.

vrei comoditate ,consum redus..si sa fii primul la semafor un tmax e pe placul tau..

vrei sa sbori..derapeziplimbi.. e ff util pentru oras..si rapit in schimbari de directie..consuma mai potin un husky 610cc sau un ktm 690..sau orcee altfel de supermotard..

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrei comoditate ,consum redus..si sa fii primul la semafor un tmax e pe placul tau..

vrei sa sbori..derapeziplimbi.. e ff util pentru oras..si rapit in schimbari de directie..consuma mai potin un husky 610cc sau un ktm 690..sau orcee altfel de supermotard..

man e inchis de 4 ;) ani

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ce trist ... :crack: ... se pare ca enduro scrie pe mine...Merci pt raspuns.

daca enduro nu iti place poti incerca ceva de genul Kawasaki ninja650r

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) ca exemplu pe ZX-9R poti sa mergi cu minim 40 km/h fara sa o tii subturata si fara ambreiaj dar pe vremea asta cam ai nevoie de minim 60 km/h ca sa se si raceasca fara ventilator

2) cred ca te referi la amortizoare de ghidon; eu nu am dar am inteles ca sunt foarte bune pentru a preveni voblajul la viteze mari (200+)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clar,pentru oras SCUTER modificat :crack:,Pentru plimbari lungi prin tara CHOPPER,vrei ADRENALINA SPORTIVA si asa mai departe.Pei cum asa,u vrei spoartiva de oras?E ca si cum as spune ca vreau Ofroad cu spoartiva :)),sau esti genul de semaforist pe o roata din semafor in semafor :lol:) NICE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...