BQGDDAN Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) Se fac niste modificari, si se potriveste: http://www.youtube.com/watch?v=qGClSbuhAMA http://www.youtube.com/watch?v=x-r2Ng-hDas&feature=related Cum ... si de unde a prins toba ? De scarita ? Nu imi dau seama. Hakuna Matata ce faci cumetre!!! Vinzi toba aia ? Editat Noiembrie 2, 2011 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Cum ... si de unde a prins toba ? De scarita ? Nu imi dau seama. Banuiesc ca de scarita. Uita-te in al doilea clip de la minutul 1:13 respectiv 1:18 (fullscreen), ca se vede cat de cat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 In al doilea clip ... in minutul 1.05 - 1.06 ... cand o tureaza ... pica o scnateie din dreptul capacului motor dreapta. Ce e ? Mersi Bogdan gBA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 (editat) Am o problema cu motorul pierd putere in ture mici si in ture mari trece extrem de greu de 13 mi de ture 220 viteza maxima da rateuri in ture mari mici cand schimb viteza etc(doar pe decelerare)relantiul scade de la 1500 rpm(sta cateva secude) la 1300 rpm pe urma iar sare la 1500 rpm sau daca o turez pe loc revine la 1500 rpm sta cateva secude bune si pica la 1300 si tot asa.Am avut o problema sezonul trecut a inceput sa mearga in 3 am schimbat bujiile avem ngk iridium aveau doar 3000-4000 km am pus ngk normale merge in 4 dar pierd putere.Motocicleta are filtru aer k&n curatat,baterie noua,bujii noi injectia curatata nu imi dau seama ce are banuiesc ca sunt bobinele nu stiu ce sa zic.Daca se poate o parere multumesc. Editat Noiembrie 4, 2011 de Himura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Salu... parerea mea e ca e ceva electronica la mijloc.... sau o problema electrica... nu prea vad de unde sa vina mecanica. Hai cu vara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 (editat) Normal atunci cand turatia nu scade direct este de la aier fals in aspiratie. Probabil cine a lucrat pe injectie nu a avut nici experientza sau macar cartea si cu sigurantza nici vacumetrele adevarate ci niscai mizerii de la louis... Daca esti din Bucuresti ai posibilitatea sa o aduci la mine si sa ti-o fac CEAS !!! Asta daca nu iti lipsesc deja din lucruri, dar oricum ai aier in afara sistemului. R6 le in orice fel de la mine pleaca r7... Editat Noiembrie 5, 2011 de SabinRace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 (editat) Am fost am reglat injectia si la fel face.....cred ca este o problema electronica cum a zis Sokatu am fost pe la unu pe la atlu si la fel.... majoritatea au curatat injectia,sincronizat si gata dar motocicleta se comporta la fel trebuisc masurate bobinele la cald cu un multimeteru mai bun eu nu am,daca nu este de la bobine atunci nu stiu poate ma ajuta cineva care se pricepe la electronica sau poate este o problema mecanica habar nu am vreau sa fac motorul pana in martie anul viitor neaparat. O sa trec iar pe la tine Sabin sa ne uitam la electronica si la ce ai spus tu poate masuram bobinele sau nu stiu am fost peste tot aproape nu am rezolvat problema nu stiu ce este si repet trebuie sa imi fac motorul pana in martie maxim anul viitor,nu stiu cand pot trece nu mai am asigurare si nici baterie sun inainte oricum. Editat Noiembrie 5, 2011 de Himura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B0bu Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Vinzi toba aia ? Nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 (editat) R6 03 - 05 are o mica eroare.Eroarea asta e calcaiul lui Ahile. Nu tine relantiul, oscileaza merge in 3. Ori bobinele de inductie ... trebuiesc verificate ... ori bujii mai calde. ngk cr9ek. Si odata rezolvata nu mai are nimic. Vezi ca userul "tng" a reparat cateva R6 03-04 si stie ce si cum ... R6 03 - 05 are o mica eroare.Eroarea asta e calcaiul lui Ahile. Nu tine relantiul, oscileaza merge in 3. Ori bobinele de inductie ... trebuiesc verificate ... ori bujii mai calde. ngk cr9ek. Si odata rezolvata nu mai are nimic. Vezi ca userul "tng" a reparat cateva R6 03-04 si stie ce si cum ... Uita-te aici : A facut cam tot ce ai facut si tu ... si erau bobinele. Coils = bobine de inductie. Sper sa te ajute. Editat Noiembrie 7, 2011 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ArkAngel Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 my first bike http://www.youtube.com/watch?v=onIhnqb81C0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 (editat) ce activitate pe site, de numa Editat Noiembrie 28, 2011 de maiermarius85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Tuning electronica Yamaha R1 07 08 si R6 06 11. Preturi foarte accesibile. Jumatate din cit costa un Powercommander luat din State, in plus se obtin performantze mult mai mari decit cu Powercomm. Se elimina limitarile din fabrica, electronica stock nu permite deschiderea clapetelor de acceleratie 100% in vitezele 2 si 3, deasemenea in viteza a 6-a la R1 nu se poate depasi 299km/h. Se poate elimina din soft functionarea sondei lambda si introducerea in calculator a unei harti aditionale dintr-un powercommander. Raspuns mai bun la turatii medii. Pt cei ce merg ocazional la curse se poate programa o reducere a frinei de motor, 5,10,15,20,25% etc. Curba de functionare YCC-T este liniara, stoc este foarte restrictiva. Disponibil gratis o harta custom de Powercomm care nu se gaseste pe siteul Dynojet, este recomandata pt Slip On si catalizator eliminat, cistig 5-10 cai la roata. Punctul de pornire al ventilatoarelor este coborit cu 10grd C . Nu se taie nici un fir din instalatia motocicletei, totul ramine stock. Toate modificarile se pot reseta gratis daca clientul , din orice motiv, nu este multumit. Pt R6 disponibile harti pt full exhaust si slip on. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 (editat) are cineva de vanzare un rezervor de R6 2000? multumesc Editat Decembrie 8, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 vand amortizor ghidon pt yamaha r6 din 2006-2007 (probabil merge si pt modele mai noi) marca GPR model v1 culoare negru. pret 12.5 milioane lei vechi, negociabil. schimburi cu costum piele speed masura56, cizme supermoto marime 43-44, manusi speed-SM marime l-xl si cam atat in vin in cap acum. de asemenea vand ignition module si quickshifter dynojet pt acelasi model de yamaha (nu functioneaza unul fara celalalt si ambele functioneaza numai pe moto cu PC 3 usb instalat). Pretul este de 10 milioane lei vechi negociabil. contact pe mail la ionootz_b@yahoo.com (si pt poze) sau PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 vand amortizor ghidon pt yamaha r6 din 2006-2007 (probabil merge si pt modele mai noi) marca GPR model v1 culoare negru. pret 12.5 milioane lei vechi, negociabil. schimburi cu costum piele speed masura56, cizme supermoto marime 43-44, manusi speed-SM marime l-xl si cam atat in vin in cap acum. de asemenea vand ignition module si quickshifter dynojet pt acelasi model de yamaha (nu functioneaza unul fara celalalt si ambele functioneaza numai pe moto cu PC 3 usb instalat). Pretul este de 10 milioane lei vechi negociabil. contact pe mail la ionootz_b@yahoo.com (si pt poze) sau PM Ai harta la Ignition Module? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 o foaie mare de 49 JTsprocket pentru R6 folosita 200km. Ca noua. Pentru acceleratii mai rapide sau wheelie. Pret 80 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Are cineva idee daca R6 2006-2007 are aceeasi pompa de frana ca R1 2007-2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Are cineva idee daca R6 2006-2007 are aceeasi pompa de frana ca R1 2007-2008. Idem R1 2004 2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Salutare....am si eu nevoie de unul din cele doua suruburi care prind rezervorul in partea din fata la Yamaha YZF R6 din 2002..........hai ca trebuie sa stiti voi despre ce vorbesc!!! Mie mi-a cazut si a intrat pe undeva pe sub filtrul de aer si nu a mai vrut sa iasa. Nu ma apuc sa desfac juma de moto sa gasesc un surubel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 un r6 din 2007-2008 de vanzare pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 vand amortizor ghidon pt yamaha r6 din 2006-2007 (probabil merge si pt modele mai noi) marca GPR model v1 culoare negru. pret 12.5 milioane lei vechi, negociabil. schimburi cu costum piele speed masura56, cizme supermoto marime 43-44, manusi speed-SM marime l-xl si cam atat in vin in cap acum. de asemenea vand ignition module si quickshifter dynojet pt acelasi model de yamaha (nu functioneaza unul fara celalalt si ambele functioneaza numai pe moto cu PC 3 usb instalat). Pretul este de 10 milioane lei vechi negociabil. contact pe mail la ionootz_b@yahoo.com (si pt poze) sau PM up....11 mil amortizorul ....8 mil qs+im Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Salutare! As vrea sa-mi fac ceva modificari la R6-le meu(2002,si mai exact la faruri.Acum sunt in procesul de vopsire si zic ca tot e desfacuta sa imi montez angeleyes-uri. Are cineva idee cum se pot pune? de unde le pot cumpara?a mai incercat cineva asa ceva? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 am avut eu angels eyes...fix pix, mai bine investeste banii intr-o instalatie xenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tony11_32 Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Salut baieti. Vin si eu cu o intrebare...am citit de la pagina 110 si n-am gasit un raspuns sigur...nu prea ma pricep..dar...la un r6 cand scapa din viteza a 2-a...e o problema grava? adica grava insemnand...trebuie schimbata cutia sau se poate repara/merge asa cu ea? Multumesc si va doresc o seara/zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.