Thunderlight Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Eu il am vedere, un pic indoit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Eu am avut intotdeauna numarul la vedere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Hai sa va dau eu un pont ce si de unde incep prepararile: Test Compresie... Bagati banii in preparari (am si eu ptr R6-R1 multe) dar nu le scot la vanzare decat celor ce au motoare bune in mintile lor si vor mai mult (isi permit schimburi ulei la max 2000km) si au suspensii, geometrii si motoare ce merg perfect. Eu zic sa nu stricati banii pe preparari ce va dau cai pierduti. Exemplu: Galeriile evacuare se inlocuiesc cu unele mai mari abia dupa ce s-a facut porting pe quloasa, s-au rectificat scaunele la supape si s-a inlocuit filtrul aier, bujii mai calde si curatat-aliniat injectia-carburatia. Abia atunci obtii cei 15 cai peste serie!!! Daca schimbi doar saxofonul nu pui mai mult de 3 cai (pe R6) de care sincer nu prea se justifica investitia. Am la 200-250 2 randuri de galerii cu tot cu montaj dar ... P.S. Mergetila test compresie mai baieti k sa nu duceti motoretele pe targa la Doctor si tot ce ati investit sa nu mai valoreze decat 50%!!! Doamne ajuta k de alea Lumesti nu prea v-am citit printre randuri. P.S.S. Am un R6 le targa care a venit cu (zornait la distributie cica) si dupa demontare are: piston spart, biele sparta in 4, bloc superior spart-zgariat-deseu, arbore distrus, quloasa cu 2 valve sparte... Praf!!! Doar cutia mai e buna printr-o minune. Nu va mai luati dupa nimeni cand auziti un sunet (cat de mic suspect) si duceti-o direct la teste service, altfel mai bine o vindeti sau dezmembrati inainte de cele 5 min mers in care va bubuie motorul!!!!!!!! 12,7-12,8 pe fiecare cilindru(NU stiu ce modificari i-au fost aduse motorului,ce-i drept,am masurat compresiea cu 5 barometre de la diferite service-uri,toate indicau la fel,cu o mica marja de eroare) Si am reglat carburatoarele dupa cartea de la toba(a venit insotia de o cartulie,in care scriau parametrii carburatiei),nu stiu in ce masura e bine/rau. @Himura, m-am uitat la cele de 52mm,si mi s-au parut mai mult decat perfecte!(costul e undeva pe la 8.000 si ceva de lei cu tot cu semighidoane) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 www.racetek.com Ptr a face o furca fata competitionala pe exact greutatea si necesitatrea Pilotului. De pe site va alegeti (alegem) valvele si arcurile si la mine cu 150e se face montajul. Simeringuri si ulei 3w racing sunt incluse in pret. Este o compresie OK ptr un motor de strada. Atentie: Forjatorii de 600cc folositi ulei 10 w 50 bel ray 2500km stradali cu schimbare de filttru sau 300w 2 ester Motul max 1500km ptr a va baza k inca mai este uns motorasul!!! Nu folositi aditivi si alte minciuni ce se depun aiurea pe sectoarele motor!!! Himura: fa-ti bugetul maxim si vei primi oferta mea dupa testul de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Atentie: Forjatorii de 600cc folositi ulei 10 w 50 bel ray 2500km stradali cu schimbare de filttru sau 300w 2 ester Motul max 1500km ptr a va baza k inca mai este uns motorasul!!! Cam putin... cam foarte putini km pentru unele dintre cele mai performante uleiuri sintetice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Cam putin... cam foarte putini km pentru unele dintre cele mai performante uleiuri sintetice. La R1 schimburile se lungesc cu maxim 500km, in cazul indicat de mine. Eu personal ptr a avea R1 meu cat se poate de preparat si cat se poate de longeviv schimb la maxim 2000km stradali (1500km la Mv F4 cu soft doar) sau schimbat inaintea fiecarei competitii. Cu ce ulei merg? Bel Ray 10w50 ester sintetic. Deschid la maxim 2 luni motorul si vad cum parca e din ce in ce mai nou... Un ulei R1,R6, schimbat la 5000km, e k XXXXXXX boului, nu ca n-ar tine daca mergi potolit si doar cand motorul are 80 grade. Tu asa mergi? Daca Da, tot respectul!!! Si eu sunt Chopperist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 www.racetek.com Ptr a face o furca fata competitionala pe exact greutatea si necesitatrea Pilotului. De pe site va alegeti (alegem) valvele si arcurile si la mine cu 150e se face montajul. Simeringuri si ulei 3w racing sunt incluse in pret. Este o compresie OK ptr un motor de strada. Atentie: Forjatorii de 600cc folositi ulei 10 w 50 bel ray 2500km stradali cu schimbare de filttru sau 300w 2 ester Motul max 1500km ptr a va baza k inca mai este uns motorasul!!! Nu folositi aditivi si alte minciuni ce se depun aiurea pe sectoarele motor!!! Himura: fa-ti bugetul maxim si vei primi oferta mea dupa testul de compresie. Vreau upside down,si pe asta am arcuri mai rigide,dar nu ma multumeste pe deplin. Eu(parere pur personala) folosesc motorex full synt 10w 60(triplu ester,dupa cum zice producatorul) schimbul il fac la maximum 2.500 km(anul asta am facut 1,800). Am avut jocul la o supapa mai mare,iar cu Motul imi tacanea motorul ca naiba(m-am speriat calumea) Am facut schimbul de ulei(trecut pe motorex,la recomandarea unui bun prieten,si filtru K&N,ca de obicei). S-a schimbat RADICAl mersul motorului,si sunetul,si tacanitul numai era asa de pregnant. Am desfacut capacul la chiuolasa,masurat jocul,reglate toate la parametrii normal(0,23 pe evacuare,si parca 0,15 pe admisie),montat la loc,facut din nou schimbul de ulei(atunci am dat si baia jos,si am spalat-o) si a fost ca-n prima zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Cu ce ulei merg? Bel Ray 10w50 ester sintetic. Si eu. Eu personal ptr a avea R1 meu cat se poate de preparat si cat se poate de longeviv schimb la maxim 2000km stradali (1500km la Mv F4 cu soft doar) sau schimbat inaintea fiecarei competitii. Explica-mi ce se intampla. Se strica uleiul in numarul asta de km, atat de tare incat trebuie schimbat? EXS e un ulei performant iar daca schimbul atat de timpuriu nu este doar o hachita, atunci nu pot sa inteleg. Mai pot sa inteleg doar daca ai testat uleiul uzat in laborator si a iesit foarte foarte prost.... Un ulei R1,R6, schimbat la 5000km, e k XXXXXXX boului, nu ca n-ar tine daca mergi potolit si doar cand motorul are 80 grade. Apa sau uleiul? Cred ca e o subtila diferenta. Si eu sunt Chopperist Serios, si eu care credeam ca am fost pe aceeasi grila de start in primavara pe Serres Nu de alta, dar erai singurul cu aripioara aia caraghioasa pe casca Poate ne vedem si weekendul urmator daca am timp sa vin. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Nu am facut test de frictiune la ulei uzat ci doar la nou: 80n castrol 140 motul 250 bel ray La 1500km zx6 nu mai iese din viteze fin k atunci cand e uleiul nou... Trage si tu concluzia. Ulei Motul peste 1500 e k apa. De aici am tras concluzia k proprietatile 2 ester la 1500 sunt deja out of performance... Nu cred k vin nici eu la Serres. Pur si simplu nu vreau sa cheltui banii aiurea. Taxele in RoSBK sunt enorme fata de Champ EstEuropean unde m-am mutat... Tu schimbi uleiul cand vrei dar daca vrei sa ai motorul bine pazit de frictiune atunci 2500km este pragul maxim ptr strada.Parerea mea k mecanic moto, motoare de performanta normal aspirate. Lipton. Nu e rau k ai dat baia jos si ai spalat-o de depunerile ambreajului dar se poate face asta mai simplu prin incingerea motorului 100grade inainte de a da drumu la ulei... Furca intoarsa este clar mai performanta k cea normala in primul rand datorita schimbari greutatii de sus-jos. Asta ajuta pe sikane dar o furca UD cu valve si arcuri serie nu se va bate niciodata cu una normala cu arcuri si valve Gold facute pe greutatea si stilul Pilotaj al tau. Furca fata face parte din geometria motocicletei si este foarte important atunci cand o schimbi sa ti cont de unghiul jugurilor in grade (ce este marit ptr viteze mari sau scurtat ptr viraje stramte) de presiunea arcurilor si progresivitatea lor si de reglajele valvelor in functie de uleiul cat mai fin folosit. Adica daca dai jos furca cu jugurile de R6 si pui una de R1 nu vei castiga timp decat daca pui si suspensia spate R1 si vrei sa o folosesti brutal la viteze mari (ori la bal ori la spital) ptr Profesionisti e mai bine dar fara reglaje si ajustari cu echipa tehnica de reglaj suspensii pe pista, nu vei castiga nimic ba chiar din contra. Oferta ce ti-am dat-o e defapt cea profi fara greseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Va salut, a venit timpul sa schimb uleiul la motocicleta si am o intrebare. Pot sa il schimb si sa mai merg aproximativ vreo 500km cu el si apoi sa-l las in motocicleta peste iarna, sau sa iau 2 bidoane si al doilea bidon sa-l folosesc cand o sa o bag la iernat..!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Nu are importanta daca trece iarna cu ulei nou sau vechi dar k si recomandare: Incingi motorul (inainte de iernat) si apoi dai drumu uleiului vechi si filtrului. Schimbi uleiul si filtrul si o mai incingi odata. Vei obtine un ulei si motor curat care decanteaza doar 10% din mizerie peste iarna. Varianta Profi dar cea mai scumpa e sa-l lasi cu uleiul vechi in ea (fara s-o mai pornesti dealungul iernii) si in primavara sa scoti uleiul (fara s-o pornesti) si sa speli baia demontata. Astfel excluzi decantarile majore ale vechiului ulei. Oricum ai face (din cele doua) important mai e k atunci cand o pornesti dealungul iernii sa o lasi sa ajunga la 100grade si sa n-o ambalezi daca n-o pui in miscare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Toate motoarele mele au intrat la iernat pe stander ,cu ulei proaspat ,acumulatorul dat jos si pus la incarcat(incarcator special moto,amperaj redus parca) filtrul aer curatat si la o temp constanta de aprox -5,zero grade...in primavara doar verificarea presiunii anvelopelor si CHEIE Iar schimbul efectiv il fac cum scrie Sabin mai sus ,incing bine bine motorul(fara so turez aiurea in gol) apoi las sa se scurga uleiul (toata noaptea daca trebuie--->sa vezi atunci surprize ,in loc de 2.8,intra 3,3litri).Incing motorul si cu uleiul proaspat si cam asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Cum zice sabin(ambele variante) e foarte bine. Eu schimb uleiul in fiecare iarna, sta la loc uscat,cu aprox. 15-20 grade constant. La ultimul schimb de ulei cand am dat baia jos,la inceputul verii,sa o curat,am magnetizat si surubul de scurgere,ca sa se lipeasca de el pilitura care se strange. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) Eu o tin in casa, pe stander. Deci, nu sta in frig, soare, vant, ploaie. Merci de sfaturi, o sa schimb uleiul si o sa ierneze cu el. Editat Octombrie 12, 2012 de Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guduno Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Salut, Am la vanzare pentru R6, - model 2006-2007: carene, parbriz, lampa pozitie; - model 2008-2012: lampa stop, componente motor (capace, ambreiaj, pompa ulei, arbore, pistoane, etc). Pentru detalii astept PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Incing motorul si cu uleiul proaspat si cam asta e nu e necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Ce ulei recomandati pt r6 2005? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Csare ma scapati de o furca pt 99-02 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Ce ulei recomandati pt r6 2005? Andrei ... tot R6 05 am ... Am pus Motul 300v 10w40. Foarte multumit .... dupa 5000 km il schimb o data cu filtrul KN 303; Unii incearca cu BelRay ... astept si eu pareri ... dar momentan 300v. Poti incerca si 15w50 ... e mai de vara. Mai grosut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 300v am acum in ea. As vrea sa incerc si altceva, vreau alte recomandari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Are cineva nevoie de plasticele astea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giany Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 (editat) Salut! ma alatur si eu cu un r6 2005.stie cineva cum se seteaza corect din meniu C-urile? cat de mult conteaza? eu am gasit ceva >>>> http://www.r6messagenet.com/forums/r6-how-guides/15407-how-richen-lean-mixture-without-power-commander.html Editat Octombrie 14, 2012 de Giany Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Ce ulei recomandati pt r6 2005? daca dai o pagina inapoi ai o intreaga discutie despre uleiuri; gasesti sigur un raspuns acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Salut! ma alatur si eu cu un r6 2005.stie cineva cum se seteaza corect din meniu C-urile? cat de mult conteaza? eu am gasit ceva >>>> http://www.r6message...-commander.html si io as fii foarte curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 in caz ca e vreun electrician pe aici, poate ne lumineaza sau daca a facut cineva asta sa ne spuna diferenta clar creste consumul dar cat de mare e diferenta de putere in turatii joase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.