rylalex Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 A montat cineva xenon pe r6 99 - 02 ? Stiu ca este nevoie de kit H4 bixenon, iar pentru asta de obicei trebuie sa gauresti plasticele ce acopera fasungul becurilor (la masina). Voi cum facut acest upgrade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Micul Printz Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 (editat) Am montat eu si nu a trebuit sa gauresc nimica Editat August 28, 2013 de Micul Printz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 (editat) super,arata foarte frumos,cum ai reusit sa lipesti stickerele pe carena de mijloc? ca io m-am tot chinuit si le-am stricat Dezlipesti autocolantul, dai pe spatele lui cu fas-fas din ala de geamuri plin cu apa (sau apa cu putin sapun am vazut la unii), dai si pe carene tot cu ala cu apa (dupa ce le-ai curatat si degresat cu spirt) si la sfarsit pui autocolantul. Fiind ud, vei reusi sa il pui destul de usor cum vrei. Dupa cu un feon (chiar si din ala de 20 de lei) dai pe autocolant si cu o cartela telefonica sau daca ai o smecherie de plastic din aia de pus folia pe geamuri si mai bine, dai si scoti apa si bulele dintre autocolant si carene. Astea din poze asa sunt puse. Alt model, tot aceeasi marca de 'orga'. A montat cineva xenon pe r6 99 - 02 ? Stiu ca este nevoie de kit H4 bixenon, iar pentru asta de obicei trebuie sa gauresti plasticele ce acopera fasungul becurilor (la masina). Voi cum facut acest upgrade? Motoretele pe care le-am avut aveau de obicei capacul ala gaurit din fabrica (pt firele originale) si ai loc sa bagi pe acolo firele si pt xenon. La auto, era farul cu mufa lui, iar in interior avea alte mufe pt. bec si intradevar trebuia gaurit, dar la tipul asta moto, daca zice si colegul de sus ca nu a trebuit, arunca un ochi pe acolo. Editat August 28, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 (editat) Cine ma poate ajuta si pe mine pt o zi cu o toba stoc r6 2003-2005 pt rar?...dau o bere Sau dau la schimb o grosolanie de toba goala la bascula,pare homemade,cu care nu am ce sa fac. Am Miww cabon pe ea acum si cu aia,nici in curte nu cre ca ma lasa sa intru la Rar ) Editat August 28, 2013 de jhn05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Motoretele pe care le-am avut aveau de obicei capacul ala gaurit din fabrica (pt firele originale) si ai loc sa bagi pe acolo firele si pt xenon. La auto, era farul cu mufa lui, iar in interior avea alte mufe pt. bec si intradevar trebuia gaurit, dar la tipul asta moto, daca zice si colegul de sus ca nu a trebuit, arunca un ochi pe acolo. Pai m-am uitat, mufele becurilor sunt acoperite de cele doua plastice ornamentale care pleaca din lateralele bordului si se termina undeva sub semighidoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marga_iulian Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 am de vanzare un radiator de R6 99-2002.+ventilator. daca e cineva interesat astept propuneri.ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 azi am iesit pe autostrada si am incercat top speed: 299 km/h raport pinioane stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 si? a mai tinut cadru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Poate are motor de r1 inghesuit in cadrul ala..mai stii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valerossi46 Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 caut si eu o toba finale pentru yamaha r6 2007 caut si eu o toba finala pentru yamaha r6 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Micul Printz Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 dar nu mi se pare nimic iesit din comun,r6-le ajunge la viteza aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 si in spatele meu era un prieten cu r6 2003, avea 292... cand ne-am oprit ne-am uitat amandoi in talon si eu am cu 2kw putere mai mult decat el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 dar nu mi se pare nimic iesit din comun,r6-le ajunge la viteza aia N-ajunge R1 la viteza aia, si ajunge R6? Vorbim de viteza reala, nu cat arata bordul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Micul Printz Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 aici o fii alta poveste.......nu intru in polemica dar io cat vad pe bord atata zic ca mege...bord mincinos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 (editat) Somn usor copii. Doar atit va spun, R1 2008, pus pe Dynorun, FARA VINT, la 13 750 tr/min (cind intra in functiune limitatorul de turatie) si delimitat computerul motocicletei in treapta a 6-a, are viteza reala de 287km/h. Ca sa prinda 300km/h , ar trebui sa sara de 14.500ture, dar sar bielele din blocul motor. E suficient sa-i pui un dinte in minus pe pinionul de atac, si eventual 1-2 dinti in plus pe foaia spate, si bordul o sa-ti arate cu mult mai mult decit in realitate. R6 2008 , care-i mult mai puternica, abia depaseste 260km/h, si asta cu pinioanele stock , si vreo 3-4 km de linie dreapta. Una din 2001, daca sare de 250km/h real, avind in vedere uzura motorului din cauza vechimii lui, e "perfecta". Editat Septembrie 1, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 (editat) Exista vreun miar care atinge 299 real? stoc, nu cu 2 butelii si 3 turbine Editat Septembrie 1, 2013 de SBN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 MV Agusta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 @SBN: din ce am vazut pe net, BMW S1000RR atinge vreo 302-304 stock, testat cu GPS. Nu bag mana in foc, repet, e ce am gasit si eu pe internet. Si nu era clip facut de un posesor si pus pe youtube, ci era un test facut de o revista moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 Da, am gresit eu, deci reformulez: vreun miar japonez? cred ca doar ZX10 are muschii necesari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Septembrie 1, 2013 Share Postat Septembrie 1, 2013 ce parere aveti de un thundercat?in comparatie cu r6.sunt in dubii nu stiu care ar fi diferentele.poate ma ajuta'ti putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Thundercat are urmatoarele plusuri : pozitie comoda atat pentru tine cat si pentru pasager, protectie la vant o idee mai buna fata de r6, poti sa profiti de toata puterea motorului chiar si pe drum denivelat fara sa vobleze si cam atat. Cel mai mare minus al lui ar fi farul, chiar si cu xenon e un dezastru, motorul dupa 160 km/h oboseste, dupa 210 bei o ceasca de cafea pana la 240 dar repet: E COMOD! R6 (eu am unul din 1999) , fata de thundercat, nu e nevoie accelerezi prea puternic cand depasesti. Te apara la fel de bine de vant cu un parbriz bun, la stilul meu de mers am scos consum de 6,5 , se manevreaza mai usor, farurile lumineaza foarte bine chiar si cu halogene, pozitia e mai "in maini" dar pe mine nu ma deranjeaza ci din contra, dezavantajul ei ar fi ca daca accelerezi puternic si ai peste 10 000 rpm cam vobleaza pe drum denivelat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) dezavantajul r6-ului este ca are cadrul stramb, in rest e super OK. Editat Septembrie 2, 2013 de stRADu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 de ce esti rau sTRADu ...a rezistat el @ 299km/h ?aaa???!!?!!?,a trecut testul =))) a fost testul suprem el nu`si da seama ca e un pericol pe drumurile publice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 rylalex asta nu e pustanu' ala de dadea burn-uri cu scutere pe strada si acu ne invata despre motoare ?)))))Mare ti-e gradina.......292 )))))))DECAT 292. Am zis ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.