Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Salutare am luat de curand un r6 din 2000 avariat frontal si vreau sa o repar. Ideea este ca stiu asa in mare cam ce piese mi-ar trebuii, dar mi-ar fi de ajutor cineva din bucuresti care se pricepe si care ma poate indruma ce sa iau (sa nu iau teapa) si sa ma ajute sa le montez.
Editat de sarpee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cine vrea o toba de yamaha r6 se potriveste 100% intre anii 2003-12....cared ca se potriveste si la 99-02 dar nu am probat.

Toba la origine a fost data jos dupa o r6 2007 si inlocuite sitele.Se aude foarte tare si compact fara zdranganit.

Genul de sunet pt. care soferii se lipesc cu mainele de volan si se uita in toate oglizile de unde vi.

toba +modificat a costat 100e.....o vand acum cu 50e

 

detalii in pm

post-13259-0-19125800-1403870757_thumb.jpg

Editat de jhn05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine vrea o toba de yamaha r6 se potriveste 100% intre anii 2003-12....cared ca se potriveste si la 99-02 dar nu am probat.

Toba la origine a fost data jos dupa o r6 2007 si inlocuite sitele.Se aude foarte tare si compact fara zdranganit.

Genul de sunet pt. care soferii se lipesc cu mainele de volan si se uita in toate oglizile de unde vi.

toba +modificat a costat 100e.....o vand acum cu 50e

 

detalii in pm

Daca pui o poza mai calumea te ajut eu sa scapi de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui o poza mai calumea te ajut eu sa scapi de ea.

este site-ul de asa natura ce nu imi permite prea mult...dar am postat un anunt pe bikeshop....sunt foarte aglomerat saptamana asta dar o sa revin cu poze cand timpul o sa imi pemita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spuneti-mi si mie va rog cei care au r6 99-02 vopsea originala albastra cu stickere oem (ceva cum e in linkul de mai jos), ce e trecut la culoare in CIV?

http://www.totalmotorcycle.com/modelhistorytimelines/1999-Yamaha-R6-YZFR6b.jpg

 

 

 

am eu R6 culoare originala fara defecte din 2000 si este trecut doar albastru in C.I.V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, scuze ca va "murdaresc" topicul. daca doreste cineva amortizor de ghidon GPR pt R6 2006 - 2013 pret 180E. s-a vandut motoreta si sta degeaba , evetual schimb cu un amortizor de ghidon pt r6 2003 - 2005 , 0721 255 286 . multumesc

post-13642-0-95432900-1405605431_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu Robert :) , insa o spun cu mana pe inima ca motocicletele astea au o ciclistica grozava si frane puternice (A+++)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie va rog, de ce la un R6 din 1999, in mers, la turatie mica, "da in nas"? Nu stiu...face ca si cum ar fi inecata sau ar ramane fara benzina. Asta, pana la 4000 rpm. Sa zicem ca sunt cu a 2-a la 2500 rpm si vreau sa accelerez, da in nas. Fortez, accelerand, creste foarte greu pana la 4000 (cateva secunde) si apoi, cand ajunge la 4000, trage normal. Daca o tin la peste 4000, in orice treapta, trage foarte bine, pana la 15-16000.

Este normal, cand este subturata sa faca asa? Sa fie din cauza bujiilor (cu iridiu) sau din cauza tobei sport (are silencer, dar l-am scos si tot asa face)? Nu face tot timpul asa, dar in majoritatea timpului. Cand plec de pe loc, nu face nici o problema. Doar in mers.

Revin si eu cu aceeasi problema. Am schimbat filtrul de aer si face la fel. Ba chiar, mai rau. Azi mergeam cu ea si la o panta usoara, eram cu a 3-a, pe la 3500 rpm si nu am mai putut urca, A trebuit sa schimb viteza, sa o turez mai mult si sa ma ajut de ambreiaj sa urc, tinand-o la peste 4000 rpm.

Deci acum am filtrul de aer normal si pe la 3500-3800, parca se ineaca. Daca sunt pe drum drept si fortez, da in nas, face urat motorul, dar totusi trece de 4000 si apoi trage foarte bine si merge rotund.

Vreau sa va intreb, poate sa fie din cauza vre-unei bujii/bobine sau este din cauza carburatoarelor (curatare/sincronizare). Maine o sa scot bujiile sa vad in ce stare sunt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand ai pretentii de la o sportiva de 15 ani sa mearga ca una in floarea varstei. In al doilea rand, nu stiu ce cauti la 3800rot/min, mai ales cand urci o panta. Este motor de turatie si mai ales la Yamaha, unde trebuie sa o folosesti in turatii mai mari ca sa traga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa carburatoarele, sau mergi cu ele la cineva care se pricepe, sa verifice suruburile de mixtura.

Le-am desfacut....multa mizerie, in partea dinspre filtrul de aer.

Cu ce sunt eu nedumerit:

- la care din "liniute" trebuie pusa siguranta de la "jet needle"... cred ca stiti la ce ma refer. Ale mele sunt puse la a 2-a, de sus in jos. Deci, mai ridicate, deci mai multa benzina.

- suruburile de aer, cate rotatii trebuie desfacute de la maxim? Ale mele, toate erau desfacute 2,5 ture.

 

Bujiile sunt cam negre spre ude....

» Post actualizat in 21 Jul 2014 12:41

Am gresit si nu mai pot edita. La al 2-lea sant de JOS, IN SUS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am desfacut....multa mizerie, in partea dinspre filtrul de aer.

Cu ce sunt eu nedumerit:

- la care din "liniute" trebuie pusa siguranta de la "jet needle"... cred ca stiti la ce ma refer. Ale mele sunt puse la a 2-a, de sus in jos. Deci, mai ridicate, deci mai multa benzina.

- suruburile de aer, cate rotatii trebuie desfacute de la maxim? Ale mele, toate erau desfacute 2,5 ture.

 

Bujiile sunt cam negre spre ude....

» Post actualizat in 21 Jul 2014 12:41

Am gresit si nu mai pot edita. La al 2-lea sant de JOS, IN SUS

Cred ca in sfarsit, am descoperit cauza simptomelor motocicletei mele (lipsa puterii la turatii pana la 4000 si inecarea in mers, pe la 3500-4000).

Cu aceasta ocazie, am descoperit ca nu am acele de dozaj originale, acele "jet needle". Am gasit undeva ca siguranta trebuie pusa la a 2-a liniuta de SUS IN JOS. Eu le aveam puse la a 2-a, de jos in sus...(din 6). Prin urmare, debit de benzina mai mare la turatie mica, iar aer, putin (cel putin, dupa logica mea), de asta se ineca. La turatie mai mare, primea si aer suficient si se comporta bine.

Acum, dupa cativa km facuti, vad ca se comporta bine. Fara "senzatie de inecare"

Suruburile de mixtura, STAS, am inteles ca trebuie sa fie deschise 2,5 ture

Editat de dori_x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus azi contactul la R6 (2007) si cand sa o pornesc, nu se actiona electromotorul. Afiseaza 12 si statea becul aprins. A pornit pana la urma, dupa ce am tinut apasat mai mult butonul. Si a scos si un sunet mai ciudat din zona șeii, probabil de la releu. Ce ma-sa o mai fi avand acum?

 

 

post-37300-0-98201700-1406567042_thumb.jpg

Editat de aka`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus azi contactul la R6 (2007) si cand sa o pornesc, nu se actiona electromotorul. Afiseaza 12 si statea becul aprins. A pornit pana la urma, dupa ce am tinut apasat mai mult butonul. Si a scos si un sunet mai ciudat din zona șeii, probabil de la releu. Ce ma-sa o mai fi avand acum?

Fa-i o auto-diagnoza (gasesti in manual cum sa faci asta)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus azi contactul la R6 (2007) si cand sa o pornesc, nu se actiona electromotorul. Afiseaza 12 si statea becul aprins. A pornit pana la urma, dupa ce am tinut apasat mai mult butonul. Si a scos si un sunet mai ciudat din zona șeii, probabil de la releu. Ce ma-sa o mai fi avand acum?

Ai probleme cu senzorul de la axul cu came,,il gasesti intre bobinele de inductie o mufa cu 3 pini.

Cred ca ai schimbat bujiile si ai deranjat putin pe acolo...

Verifica daca este conectata mufa sau ai fire intrerupte.

Dupa care verifica si bateria daca este in conditie buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai probleme cu senzorul de la axul cu came,,il gasesti intre bobinele de inductie o mufa cu 3 pini.

Cred ca ai schimbat bujiile si ai deranjat putin pe acolo...

Verifica daca este conectata mufa sau ai fire intrerupte.

Dupa care verifica si bateria daca este in conditie buna.

 

Mi-e greu sa cred ca e senzorul, ca nu am umblat la ea. In schimb, eu folosesc buton pt actionarea mai devreme a ventilatoarelor, si pe caldurile astea, le tin pornite mai mult. Poate asta sa imi afecteze bateria? Am observat ca atunci cand o turez, creste intensitatea farurilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...