sarpee Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 (editat) Salutare am luat de curand un r6 din 2000 avariat frontal si vreau sa o repar. Ideea este ca stiu asa in mare cam ce piese mi-ar trebuii, dar mi-ar fi de ajutor cineva din bucuresti care se pricepe si care ma poate indruma ce sa iau (sa nu iau teapa) si sa ma ajute sa le montez. Editat Iunie 24, 2014 de sarpee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Multumesc TNG pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 (editat) Cine vrea o toba de yamaha r6 se potriveste 100% intre anii 2003-12....cared ca se potriveste si la 99-02 dar nu am probat. Toba la origine a fost data jos dupa o r6 2007 si inlocuite sitele.Se aude foarte tare si compact fara zdranganit. Genul de sunet pt. care soferii se lipesc cu mainele de volan si se uita in toate oglizile de unde vi. toba +modificat a costat 100e.....o vand acum cu 50e detalii in pm Editat Iunie 27, 2014 de jhn05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 Cine vrea o toba de yamaha r6 se potriveste 100% intre anii 2003-12....cared ca se potriveste si la 99-02 dar nu am probat. Toba la origine a fost data jos dupa o r6 2007 si inlocuite sitele.Se aude foarte tare si compact fara zdranganit. Genul de sunet pt. care soferii se lipesc cu mainele de volan si se uita in toate oglizile de unde vi. toba +modificat a costat 100e.....o vand acum cu 50e detalii in pm Daca pui o poza mai calumea te ajut eu sa scapi de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 Daca pui o poza mai calumea te ajut eu sa scapi de ea. este site-ul de asa natura ce nu imi permite prea mult...dar am postat un anunt pe bikeshop....sunt foarte aglomerat saptamana asta dar o sa revin cu poze cand timpul o sa imi pemita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radulucian81 Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 spuneti-mi si mie va rog cei care au r6 99-02 vopsea originala albastra cu stickere oem (ceva cum e in linkul de mai jos), ce e trecut la culoare in CIV? http://www.totalmotorcycle.com/modelhistorytimelines/1999-Yamaha-R6-YZFR6b.jpg am eu R6 culoare originala fara defecte din 2000 si este trecut doar albastru in C.I.V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 ms fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 poze cu toba la bascula....50e http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&act=view&src=db&ID=218893&selpic=0&zoom=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 (editat) feel in love with ar six Editat Iulie 15, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Annone Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 feel in love with ar six 23.JPG24.JPG25.JPG26.JPG 27.JPG28.JPG29.JPG30.JPG Unde ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 pe skatkart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 salut, scuze ca va "murdaresc" topicul. daca doreste cineva amortizor de ghidon GPR pt R6 2006 - 2013 pret 180E. s-a vandut motoreta si sta degeaba , evetual schimb cu un amortizor de ghidon pt r6 2003 - 2005 , 0721 255 286 . multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 (editat) feel in love with ar six 23.JPG24.JPG25.JPG26.JPG 27.JPG28.JPG29.JPG30.JPG ai scos gixxeru la vanzare, sa inteleg?! Editat Iulie 18, 2014 de Roberte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 nu Robert , insa o spun cu mana pe inima ca motocicletele astea au o ciclistica grozava si frane puternice (A+++) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Spuneti-mi si mie va rog, de ce la un R6 din 1999, in mers, la turatie mica, "da in nas"? Nu stiu...face ca si cum ar fi inecata sau ar ramane fara benzina. Asta, pana la 4000 rpm. Sa zicem ca sunt cu a 2-a la 2500 rpm si vreau sa accelerez, da in nas. Fortez, accelerand, creste foarte greu pana la 4000 (cateva secunde) si apoi, cand ajunge la 4000, trage normal. Daca o tin la peste 4000, in orice treapta, trage foarte bine, pana la 15-16000. Este normal, cand este subturata sa faca asa? Sa fie din cauza bujiilor (cu iridiu) sau din cauza tobei sport (are silencer, dar l-am scos si tot asa face)? Nu face tot timpul asa, dar in majoritatea timpului. Cand plec de pe loc, nu face nici o problema. Doar in mers. Revin si eu cu aceeasi problema. Am schimbat filtrul de aer si face la fel. Ba chiar, mai rau. Azi mergeam cu ea si la o panta usoara, eram cu a 3-a, pe la 3500 rpm si nu am mai putut urca, A trebuit sa schimb viteza, sa o turez mai mult si sa ma ajut de ambreiaj sa urc, tinand-o la peste 4000 rpm. Deci acum am filtrul de aer normal si pe la 3500-3800, parca se ineaca. Daca sunt pe drum drept si fortez, da in nas, face urat motorul, dar totusi trece de 4000 si apoi trage foarte bine si merge rotund. Vreau sa va intreb, poate sa fie din cauza vre-unei bujii/bobine sau este din cauza carburatoarelor (curatare/sincronizare). Maine o sa scot bujiile sa vad in ce stare sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 In primul rand ai pretentii de la o sportiva de 15 ani sa mearga ca una in floarea varstei. In al doilea rand, nu stiu ce cauti la 3800rot/min, mai ales cand urci o panta. Este motor de turatie si mai ales la Yamaha, unde trebuie sa o folosesti in turatii mai mari ca sa traga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Desfa carburatoarele, sau mergi cu ele la cineva care se pricepe, sa verifice suruburile de mixtura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Desfa carburatoarele, sau mergi cu ele la cineva care se pricepe, sa verifice suruburile de mixtura. Le-am desfacut....multa mizerie, in partea dinspre filtrul de aer. Cu ce sunt eu nedumerit: - la care din "liniute" trebuie pusa siguranta de la "jet needle"... cred ca stiti la ce ma refer. Ale mele sunt puse la a 2-a, de sus in jos. Deci, mai ridicate, deci mai multa benzina. - suruburile de aer, cate rotatii trebuie desfacute de la maxim? Ale mele, toate erau desfacute 2,5 ture. Bujiile sunt cam negre spre ude.... » Post actualizat in 21 Jul 2014 12:41 Am gresit si nu mai pot edita. La al 2-lea sant de JOS, IN SUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Baieti stiti pe cineva care colanteaza moto tot caut pe net de ceva timp si nu am gasit nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Baieti stiti pe cineva care colanteaza moto tot caut pe net de ceva timp si nu am gasit nimic doar in BV daca te intereseaza.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 (editat) Le-am desfacut....multa mizerie, in partea dinspre filtrul de aer. Cu ce sunt eu nedumerit: - la care din "liniute" trebuie pusa siguranta de la "jet needle"... cred ca stiti la ce ma refer. Ale mele sunt puse la a 2-a, de sus in jos. Deci, mai ridicate, deci mai multa benzina. - suruburile de aer, cate rotatii trebuie desfacute de la maxim? Ale mele, toate erau desfacute 2,5 ture. Bujiile sunt cam negre spre ude.... » Post actualizat in 21 Jul 2014 12:41 Am gresit si nu mai pot edita. La al 2-lea sant de JOS, IN SUS Cred ca in sfarsit, am descoperit cauza simptomelor motocicletei mele (lipsa puterii la turatii pana la 4000 si inecarea in mers, pe la 3500-4000). Cu aceasta ocazie, am descoperit ca nu am acele de dozaj originale, acele "jet needle". Am gasit undeva ca siguranta trebuie pusa la a 2-a liniuta de SUS IN JOS. Eu le aveam puse la a 2-a, de jos in sus...(din 6). Prin urmare, debit de benzina mai mare la turatie mica, iar aer, putin (cel putin, dupa logica mea), de asta se ineca. La turatie mai mare, primea si aer suficient si se comporta bine. Acum, dupa cativa km facuti, vad ca se comporta bine. Fara "senzatie de inecare" Suruburile de mixtura, STAS, am inteles ca trebuie sa fie deschise 2,5 ture Editat Iulie 26, 2014 de dori_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 (editat) Am pus azi contactul la R6 (2007) si cand sa o pornesc, nu se actiona electromotorul. Afiseaza 12 si statea becul aprins. A pornit pana la urma, dupa ce am tinut apasat mai mult butonul. Si a scos si un sunet mai ciudat din zona șeii, probabil de la releu. Ce ma-sa o mai fi avand acum? Editat Iulie 28, 2014 de aka` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Am pus azi contactul la R6 (2007) si cand sa o pornesc, nu se actiona electromotorul. Afiseaza 12 si statea becul aprins. A pornit pana la urma, dupa ce am tinut apasat mai mult butonul. Si a scos si un sunet mai ciudat din zona șeii, probabil de la releu. Ce ma-sa o mai fi avand acum? Fa-i o auto-diagnoza (gasesti in manual cum sa faci asta)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Am pus azi contactul la R6 (2007) si cand sa o pornesc, nu se actiona electromotorul. Afiseaza 12 si statea becul aprins. A pornit pana la urma, dupa ce am tinut apasat mai mult butonul. Si a scos si un sunet mai ciudat din zona șeii, probabil de la releu. Ce ma-sa o mai fi avand acum? Ai probleme cu senzorul de la axul cu came,,il gasesti intre bobinele de inductie o mufa cu 3 pini. Cred ca ai schimbat bujiile si ai deranjat putin pe acolo... Verifica daca este conectata mufa sau ai fire intrerupte. Dupa care verifica si bateria daca este in conditie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Ai probleme cu senzorul de la axul cu came,,il gasesti intre bobinele de inductie o mufa cu 3 pini. Cred ca ai schimbat bujiile si ai deranjat putin pe acolo... Verifica daca este conectata mufa sau ai fire intrerupte. Dupa care verifica si bateria daca este in conditie buna. Mi-e greu sa cred ca e senzorul, ca nu am umblat la ea. In schimb, eu folosesc buton pt actionarea mai devreme a ventilatoarelor, si pe caldurile astea, le tin pornite mai mult. Poate asta sa imi afecteze bateria? Am observat ca atunci cand o turez, creste intensitatea farurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.