NeoZealot Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Cu adevarat BMS respecta putin arhitectura originala si are acea gaura aproape de adevar...ma bucur ca la tine functioneaza corect.(eu imi rezerv dreptul sa cred va nu este chiar asa) iar faca am gresit imi cer scuze.. La K&N..au scrintit-o si au facut gaura mult mai mare iar in antecamera filtrului nu se realizeaza acea presiune necesara alimentarii corecte a carburatoarelor. Pe langa acest lucru carburatoarele de R6 are nevoie de o "rezistenta" la trecerea aerului prin filtru,acest lucru ajutand sabarele cu cuie sa se ridice .De aceea filtru stoc este confectionat dintr-o pasla superioara,si nu este din hartie ca la alte moto. aa bine eu nu zic in nici un caz ca ar merge la orice moto, poate doar am fost eu mai norocos, plus ca asa am cumparat-o cu filtrul asta pe ea, ea fiind adusa din SUA nu stiu daca a mai avut altceva modificat incat sa mearga bine. eu doar filtrul asta l-am observat cand l-am schimbat cu unul tot la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Pai daca ai fi spus asa de la inceput se clarificau lucrurile. Modelul de SUA este echipat cu alte carburatoare,sau mai mult ca sigur au fost rejetate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 e bine ca am mai aflat un lucru , ca nu aveam de unde sa stiu ca la ei ar fi altfel carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 e bine ca am mai aflat un lucru , ca nu aveam de unde sa stiu ca la ei ar fi altfel carburatoarele Mai precis pe modelul de R6 2000 sau utilizat 4 tipuri de carburatoare: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Vezi.... tocmai de aia la vara cand cumpar r1 2007-8 dau o fuga direct la buc ori la tine ori la jagi. ca momentan sunt pieton, sa dus r6-le.... 2 strazi mai incolo, la un var Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Imi poate spune cineva daca modelul acesta de filtru de aer este ce trebuie in detrimentul celui sport ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Imi poate spune cineva daca modelul acesta de filtru de aer este ce trebuie in detrimentul celui sport ? Da acel filtru este filtru stok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Poate pun o intrebare de incepator..dar voi ce ulei folositi pe r6 din 2000?eu am bagat tot motul 300v full sintetic 10w40...oare tot din asta sa bag??Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Vezi.... tocmai de aia la vara cand cumpar r1 2007-8 dau o fuga direct la buc ori la tine ori la jagi. ca momentan sunt pieton, sa dus r6-le.... 2 strazi mai incolo, la un var De ce astepti pana in vara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 ma insor si primu lucru dupa nunta asta este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 ma insor si primu lucru dupa nunta asta este Trebuie sa aiba si plicurile de la nunta o destinatie... Si eu m-am insurat si banii de nunta s-au dus spre a 2-a motocicleta (temporar).... Distractie placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 sa nu-ti para rau,ai facut o treaba foarte buna Bogdan,abia astept sa iesim pe Adancata/Tg Secuiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leu Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Imi poate spune cineva ce model de R6 are ~136 cai putere, sau daca exista asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Imi poate spune cineva ce model de R6 are ~136 cai putere, sau daca exista asa ceva? Declarati parca erau 130 la modelul 2006+. Testati pe dyno, sub 110 (din ce am gasit pe net, si ma refer la varianta stock) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Imi poate spune cineva ce model de R6 are ~136 cai putere, sau daca exista asa ceva? 136 cai au motoretele ce concureaza in campionatul mondial , clasa supersport. Abia de rezista o etapa fara a fi nevoie de revizie in motor. Cele "normale" echipate cu full evacuare si softul rescris, abia daca ating 115 cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 R6 carburatie nu merge ok cu filtru aer sport! Tng , e posibil din cauza asta sa aibe si motorul meu ezitari cand urc brusc in ture ? Merge intrerupt . Plus ca daca il accelerez pe loc sau in mers trag ambreiajul scade dintr-o data sub 1000 de ture si dupa isi revine . Mentionez ca nu are filtru original si are o bucata de burete ft subtire doar ca sa nu intre mizerie . Asa l-am luat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Incearca cu un filtru stok..o sa ai surprize. Nu subestima nici o sincronizare si un reglaj de amestec. Asta daca ai carburatoarele curate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Trebuie sa aiba si plicurile de la nunta o destinatie... Si eu m-am insurat si banii de nunta s-au dus spre a 2-a motocicleta (temporar).... Distractie placuta! Mersi, si ne auzim la vara prin buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draguska Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 (editat) Salutare,este vb de un r6 2001, vreau sa schimb kitul lant...as vrea cateva recomandari ce foi sa folosesc fata, spate...stok e 16 fata 48 spate, daca pun 15 cu 52 ar fi ok? multumesc anticipat Editat Ianuarie 21, 2015 de Draguska Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 E un pic fortat 15/52, normal ar fi 15/50, si eventual sa iei un lant cu 2 zale in plus, si sa fie 520 , usor, cistigi 1-2 cai din cauza ca ai masa de rotatie a lantului mai mica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Draguska Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Am sa pun 15/50 dar poti sa imi recomanzi un site de unde sa comand apropo sa fie pinioane plus lant de calitate...si ce inseamna acel 520? iti multumesc pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 (editat) 520 525 530, au acelasi pas, difera grosimea lantului. RK520GXW sau EK520 RXO. RK pot sa-ti fac rost la un pret ieftin, EK RXO fa-i o intrebare lui Cesar. Editat Ianuarie 22, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 salut! Duminica schimb chiuloasa la R6 si daca tot desfac as curata si sincroniza si carburatoarele. La cate ture trebuie sa fie reglajul de amestec? 2 sau 2,5 ? Ma tot gandesc sa ii mai dau niste aer, sa pun niste seibi de 1-2mm sub cuie, sa largesc porturile la admisie si evacuare in chiuloasa, si apoi filtru KN sau BMC. A incercat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 Te joci cu "focul". » Post actualizat in 24 Jan 2015 05:14 Te joci cu "focul". Daca vrei sa te apuci de asa ceva,cauta pe net detalii despre portare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 salut! ... chiuloasa, si apoi filtru KN sau BMC. A incercat cineva? Au mai incercat multi, 99.99% au dat gres. Insa cunosc un tip care a insistat , si iar a insistat, si iarasi, si pina la urma a reusit.A cheltuit mii de euro in incercarile lui. E specialist in R6 acum. Serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.