Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

salut!

... chiuloasa, si apoi filtru KN sau BMC. A incercat cineva?

Au mai incercat multi, 99.99% au dat gres. Insa cunosc un tip care a insistat , si iar a insistat, si iarasi, si pina la urma a reusit.A cheltuit mii de euro in incercarile lui. E specialist in R6 acum. Serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata am facut upgrade-ul. E cam ud pe jos ca sa imi dau seama de performante, dar cuplul din turatii joase s-a marit si explozia de la 8k este mai violenta. Astept sa vina filtrul de aer si jeturile dupa care ii voi face o curatare si sincronizare.


» Post actualizat in 26 Jan 2015 13:39

as fi vrut sa fac mai multe poze, dar telefonul meu este alb iar mainile mele erau negre.

post-40393-0-38860200-1422279562_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata am facut upgrade-ul. E cam ud pe jos ca sa imi dau seama de performante, dar cuplul din turatii joase s-a marit si explozia de la 8k este mai violenta. Astept sa vina filtrul de aer si jeturile dupa care ii voi face o curatare si sincronizare.

» Post actualizat in 26 Jan 2015 13:39

as fi vrut sa fac mai multe poze, dar telefonul meu este alb iar mainile mele erau negre.

ce a fi si din ala :blink: ??? cum ti-ai dat seama ca s-a deschis iadul sub tine? ..daca nici lu l-ai calarit, interesant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG Iti multumesc in ca odata pt raspunsul dat cu filtrul de aer . Am schimbat filtrul si nu mai are ezitarile alea . Dar , cum am carenele date jos , am vazut ca-mi curge ulei pe langa pompa de apa . Prin pompa nu vine ulei deci ar fi prin spatele ei ?

Are vreo garnitura aici in spatele pompei , aici unde intra in motor ?
post-66411-0-41301700-1422801159_thumb.jpg


Cam toata ziua asta e plina de ulei

post-66411-0-42331000-1422801514_thumb.jpg

Editat de alex.alexey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG Iti multumesc in ca odata pt raspunsul dat cu filtrul de aer . Am schimbat filtrul si nu mai are ezitarile alea . Dar , cum am carenele date jos , am vazut ca-mi curge ulei pe langa pompa de apa . Prin pompa nu vine ulei deci ar fi prin spatele ei ?

 

Are vreo garnitura aici in spatele pompei , aici unde intra in motor ?

item70906-5b.jpg

 

 

Cam toata ziua asta e plina de ulei

 

zC9kgm8.jpg

Ma bucur ca ai rezolvat-o cu filtru aer. Poate asa vor intelege si alti posesori de R6 carburatie cand spun ca acest motor nu se inyelege bine cu filtru aer sport

Acum cu pompa de apa si pierderea de ulei.

Poti pierde ulei la pompa prin doua locuri.

1.Etansarea corpului exterior al pompei fata de bloc motor,etansare care se face printr-un o-ring.Pierderea este vizibila pe lanfa pompa si carter.

2.Etansarea axului de la pompa fata de uleiul din carter.Etansarea este facuta de un simering si pierderea este vizibila pe gaura de drenaj de la corpul pompei,in partea de jos.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema am iesit cu moto acum 2 zile cand a fost cat de cat ok si am observat ca nu mai trage motorul adica in a 1 a a 2 a si a 3 a trage ok pana la 200 pe urma se plafoneaza abia trece de 200 si in a 4 a nu mai trage acceleratia e la maxim si abia trece de 11.000 rpm si accelereaza greu daca ii dau a 5 a deja nu mai trage .... aveti idee care ar putea fi problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema am iesit cu moto acum 2 zile cand a fost cat de cat ok si am observat ca nu mai trage motorul adica in a 1 a a 2 a si a 3 a trage ok pana la 200 pe urma se plafoneaza abia trece de 200 si in a 4 a nu mai trage acceleratia e la maxim si abia trece de 11.000 rpm si accelereaza greu daca ii dau a 5 a deja nu mai trage .... aveti idee care ar putea fi problema ?

Ce R6 ai ,anul de fabricatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pompa de benzina nu e verificata ..... dar sincer ma indoiesc ca asta e cauza.

 

.....asa am zis si eu.......si totusi la pompa a fost problema (tot un r6 2004)

TNG e unul din putinii care stie si ce spune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e neaparat problema ca e fix la 200, era vorba ca putea sa dea un debit mai mic decat avea nevoie la viteza aia. Ptr ca in gol sigur se va tura fara probleme. Dar dupa cum spui in ultimul post, deja problema sta altfel, si poate fi un ambreaj care se duce. Ia incearca sa bagi a 6-a la 50 la ora sa spunem, si trage maxim de gaz. Vezi daca se tureaza mai tare decat ar trebui in raport cu acceleratia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat ambreiajul are 6000 km,nu patineaza e ok ambreiajul.

Mai exact trage cat de cat ok 1 2 3(186 km) se duce mai greu spre rosu deja in a 3 a schimb a 4 a mana in gaz blana ajunge pe la 200 pe urma accelereaza zici e logan 1.5 dci 60 de cai 201...202...203 si abia urca in ture cu toate ca se aude motorul turat.Am incercat mai multe metode gen curatare sincronizare etc etc bani dati problema ramasa si tot asa,nu stiu unde sa ma duc si ce sa fac undeva unde intradevar sa isi dea cineva interesul daca e nevoie nu stiu sa se uite si in motor sa vedem ce dracu are daca este o problema electrica sau mecanica daca sunt pastilele sau chiuloasa sau nu stiu nu ma pricep la mecanica eu mai mult pilotez :)) vreau neaparat sa rezolv problema asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, dupa cum suna, am avut o problema asemanatoare cand aveam probleme cu compresia, dupa un rebuild la motor. Pana la 200 urca asa cum eram obisnuit eu cu ea, peste se plafona. Si eu cred ca ar trebui sa incerci si alta pompa de benzina, desi, daca debitul ar fi fost problema, in principiu ar fi trebuit sa auzi si motorul ca da rateuri ceva, daca spui ca se tureaza totusi, e ciudat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bobinele le-am masurat sunt ok ... injectoarele curatate sabrele se ridica ok filtru de aer ok furtunele de air corect montate pompa de benzina nu e verificata ..... dar sincer ma indoiesc ca asta e cauza.

Inca mai ai bobinele Denso pe motocicleta?

» Post actualizat in 03 Feb 2015 14:54

Ai cumva filtru sport si l-ai uns tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine ca ai scapat de bobinele denso.

Daca nu ai uns tu filtrul.... de unde stii ca nu e de la filtru?

Eventual il poti degresa, il montezi la loc si dai o tura de proba.


» Post actualizat in 04 Feb 2015 09:22

A, si inca ceva, nu mai merge pe strada cu slick-uri ;) Pasagera stie la ce risc se expune? :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu prea iau pasagere :)),pai am curatat filtru nu mai stiu unde si la cine si fix la fel face cred ca este ceva mai deep decat un filtru si o sincronizare pentru ca astea le-am facut deja bobinele sunt mitsu masurate si erau ok si se comporta fix la fel nu stiu ce sa zic si nu stiu ce poate fi sau cum zicea tng pompa de benzina habar nu am dar vreau sa o rezolv neaparat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...