Giany Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Giany da ce mai faci omule ? O Io si Mura TRC ... dar nu am teava intermediara si arculete ... Apoi de db-killer o sa confectionez eu unul ... Hai cu primavara Giany da ce mai faci omule ? O Io si Mura TRC ... dar nu am teava intermediara si arculete ... Apoi de db-killer o sa confectionez eu unul ... Hai cu primavara ... Astept sa te incalzeasca.Poate facem o intalnire cu totii! Sa te bucuri de ea cat mai repede! Eu as vrea tot Termignoni dar cea scurta sau Racefit growler:) Carene race r6 2003-2005 (rosu,negru,alb)-200 euro Telefon:0763268221 http://img215.imagevenue.com/img.php?image=545052136_IMG_3666_122_359lo.jpg http://img216.imagevenue.com/img.php?image=545055691_IMG_3667_122_446lo.jpg +codita alba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) Da .. ne gasim ... Editat Februarie 27, 2013 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Hai sa ne intalnim weekendul viitor daca este frumos afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 DA. moare cand trag ambreiaju la in viteza dar era prea frig sa depasesc 100km. nu am chef sa ies cu ea ca nu mai am de ceva ani entuziasmul ala de a iesii pe orice vreme. si mai am si r1 care cerseste atentie La vederea sorelui m-am hotarat sa scot fata mica la plimbare. In drumul meu mi-am curatat TPS-ul si nu mai moare motorul in trafic. Cei drept oscileaza putindar cand acopar putin toba merge rotund.Am o grosolonie scurta la bascula aproape goala care se aude spart nu sport. Masoane si manete noi a dobandit fata. Urma sa dau comanda de cauciucuiri dar am primit o veste pe cat de buna pe atat de trista.....plec din tara in 2 saptamani si nu o sa ma intorc decat la sfarsitul sezonului daca il mai prind si pe ala. Am ramas cu motoare si o rugina pe 4 roti care or sa stea nemiscate daca nu isi gasesc repede cumparator. R6-le cel putin nu pleaca,e modelul la care visam de mic si pana nu ma bucur de el nu scapa de mine. Multumesc tuturor de sfaturi si aveti grija de voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giany Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Hai sa ne intalnim weekendul viitor daca este frumos afara eu prezent de saptamana viitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eXxxx Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Colegii, ce amortizor de ghidon(anti-voblaj) mi-ați recomanda? Raport calitate/preț bun și eventual unde aș găsi să cumpăr? R6 2008... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Un service in Constanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 (editat) Colegii, ce amortizor de ghidon(anti-voblaj) mi-ați recomanda? Raport calitate/preț bun și eventual unde aș găsi să cumpăr? R6 2008... Nou sau SH? Ce inseamna pt tine un pret bun? Pt restu': Apropos, am vandut si amortizorul de ghidon. Am un amortizor spate stock aproape nou, il dau ieftin. E cineva interesat? Pe langa asta mai am un parbriz Puig negru inchis, crapat si cu 2 urechi rupte (totusi se poate monta fara probleme), il dau la un pret simbolic Editat Martie 5, 2013 de Roberte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eXxxx Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 (editat) Roberte : atât nou, cât și SH. Cât timp nu are probleme în ceea ce privește funcționalitatea, este perfect SH. Nu am spus preț bun, am spus ca raportul calitate-preț să fie bun, în sensul că un Ohlins e foarte bun calitativ, dar și prețul e foarte piperat. Acesta și e motivul pentru care vă cer sfatul. Editat Martie 5, 2013 de eXxxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 da domle, am inteles ca zici de raport dar totusi conteaza despre ce bani vorbim. in fine, ca sa nu o mai lungesc, ti-as recomanda un LSL. calitate germana la pret decent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Roberte : atât nou, cât și SH. Cât timp nu are probleme în ceea ce privește funcționalitatea, este perfect SH. Nu am spus preț bun, am spus ca raportul calitate-preț să fie bun, în sensul că un Ohlins e foarte bun calitativ, dar și prețul e foarte piperat. Acesta și e motivul pentru care vă cer sfatul. Eu iti recomand (din experienta proprie) Hyperpro. Pentru cumparat mergi la reprezentanta MV Agusta/Honda (bd. Expozitiei nr. 2) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eXxxx Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Vă mulțumesc, Roberte și Rainmaker ! O să țin cont de sugestiile voastre, zilele astea mă pun pe căutat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leu Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Buna! Am nevoie de un sfat din partea celor care stiu sa schimbe uleiul pentru R6 2001 ,un tutorial ,sau niste simpli pasi, si ce trebuie luat in considerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Ulei + filtru Dat jos carena ca sa poti demonta filtrul de ulei - ai nevoie de cheie de filtru pt desfacut si montat filtrul dat jos busonul de la baia de ulei - inelara sau tubulara dupa ce l-ai desfacut trebuie sa iasa la mana. Daca nu iese la mana, atentie! Poti avea filetul baii de ulei stricat. Vezi sa nu pierzi saiba de etansare din aluminiu sau cupru. Lighean sub baia de ulei, scurgi tot uleiul. Strangi la loc busonul baii de ulei. Nu foarte tare ca sa nu strici filetul. Baia e din aluminiu. Cureti cu o carpa curata suprafata de etansare a garniturii filtrului de ulei de pe blocul motor. Pui putin ulei in filtru si astepti sa fie absorbit. Ungi garnitura filtrului de ulei. Montezi filtrul. Il stranfi cu cheia, nu foarte tare. Pui ulei in motor pana vezi ca ajuns la nivelul maxim cu motocicleta dreapta, nu pe cric. Pornesti 30 de secunde apoi opresit. Astepti 20-30 de minute si verifici din nou nivelul cu motocicleta dreapta. Adaugi ulei si completezi pana la nivelul maxim din indicator. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinel2009 Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Cumpar far stanga yamaha r6 din 2000.Daca are ciineva sa ma anunte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Cumpar far stanga yamaha r6 din 2000.Daca are ciineva sa ma anunte. Nu e cumva lipit dintr-o bucata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Ulei + filtru Dat jos carena ca sa poti demonta filtrul de ulei - ai nevoie de cheie de filtru pt desfacut si montat filtrul dat jos busonul de la baia de ulei - inelara sau tubulara dupa ce l-ai desfacut trebuie sa iasa la mana. Daca nu iese la mana, atentie! Poti avea filetul baii de ulei stricat. Vezi sa nu pierzi saiba de etansare din aluminiu sau cupru. Lighean sub baia de ulei, scurgi tot uleiul. Strangi la loc busonul baii de ulei. Nu foarte tare ca sa nu strici filetul. Baia e din aluminiu. Cureti cu o carpa curata suprafata de etansare a garniturii filtrului de ulei de pe blocul motor. Pui putin ulei in filtru si astepti sa fie absorbit. Ungi garnitura filtrului de ulei. Montezi filtrul. Il stranfi cu cheia, nu foarte tare. Pui ulei in motor pana vezi ca ajuns la nivelul maxim cu motocicleta dreapta, nu pe cric. Pornesti 30 de secunde apoi opresit. Astepti 20-30 de minute si verifici din nou nivelul cu motocicleta dreapta. Adaugi ulei si completezi pana la nivelul maxim din indicator. Succes! si sa incalzesti motorul inainte sa-i dai uleiul jos (se scurge uleiul mai usor; ai grija sa nu te arzi cand ii desfaci busonul de la baie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Nu e nevoie sa incingi motorul daca motocicleta a astat. Aproape tot uleiul e deja scurs. O cantitate de ulei, nu foarte mare, ramane oricum in motor si nu poate fi scoasa decat daca se demonteaza totul piesa cu piesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leu Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Cumpar cauciuc fata R6 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Leuleee, mai bine nu postai ) vrei nou sau SH? mergi touring, sport, sau racing? ce buget ai? daca vrei un raspuns pertinent, depune si tu mai mult efort cand intrebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry85 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 am si eu o imensa rugaminte ... cine ma poate ajuta ? am nevoie sa probez un CDI pe un r6 an 1999-2000 pls help sunt din Bucuresti daca ma puteti ajuta dati un beep sau un msg pe 0766533125 .... Multumes, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SiD Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Cesar: te rog sa ma scuzi ca ma bag...e doar o completare mica Inainte de toate sa pornesti motorul (sa nu-l incalzesti prea tare). Trebuie sa fie cat mai fluid uleiul, adica sa curga usor. Ulei + filtru Dat jos carena ca sa poti demonta filtrul de ulei - ai nevoie de cheie de filtru pt desfacut si montat filtrul dat jos busonul de la baia de ulei - inelara sau tubulara dupa ce l-ai desfacut trebuie sa iasa la mana. Daca nu iese la mana, atentie! Poti avea filetul baii de ulei stricat. Vezi sa nu pierzi saiba de etansare din aluminiu sau cupru. Lighean sub baia de ulei, scurgi tot uleiul. Strangi la loc busonul baii de ulei. Nu foarte tare ca sa nu strici filetul. Baia e din aluminiu. Cureti cu o carpa curata suprafata de etansare a garniturii filtrului de ulei de pe blocul motor. Pui putin ulei in filtru si astepti sa fie absorbit. Ungi garnitura filtrului de ulei. Montezi filtrul. Il stranfi cu cheia, nu foarte tare. Pui ulei in motor pana vezi ca ajuns la nivelul maxim cu motocicleta dreapta, nu pe cric. Pornesti 30 de secunde apoi opresit. Astepti 20-30 de minute si verifici din nou nivelul cu motocicleta dreapta. Adaugi ulei si completezi pana la nivelul maxim din indicator. Succes! http://www.r6messagenet.com/forums/r6-maintenance-technical/39254-r6-service-maintenance-repair-manual.html Spor Eu mai am de asteptat pana da caldura calumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Un motociclist care isi schimba uleiul singur cred ca are suficienta rabdare incat sa astepte si dupa un ulei care se scurge mai greu. Din moment ce aproape tot uleiul s-a scurs in baie imediat dupa ultima oprire, cand motorul era cald si curgea usor, spune-mi te rog, de ce ar mai trebui incalzit o data motorul? Ca sa-l mai astepti o data sa curga din tot motorul inapoi in baie si din baie in lighean? E mai rapid asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 (editat) Colegii, ce amortizor de ghidon(anti-voblaj) mi-ați recomanda? Raport calitate/preț bun și eventual unde aș găsi să cumpăr? R6 2008... Orice marca,dar sa fie progresiv,nu liniar! Ca recomandare,WP,dar e foarte scump. Editat Martie 8, 2013 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry85 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 am si eu o imensa rugaminte ... cine ma poate ajuta ? am nevoie sa probez un CDI pe un r6 an 1999-2000 pls help sunt din Bucuresti daca ma puteti ajuta dati un beep sau un msg pe 0766533125 .... Multumes, va multumesc pt " interesul " cu care m-ati ajutat ... si eu voi proceda la fel ... si se mai zice ca motociclistii sunt uniti ..... NU mai este valabila rugamintea am rezolvat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.