Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Stiu ca motocicleta mea a avut accident. Cineva a cumparat-o ieftin , i-a schimbat telescoapele, roata, aripa, galerii, radiator, carenele de jos (cele negre) si am cumparat-o eu. Jugurile au ramas aceleasi, sper sa fie din juguri, ochiometric nu pare nimic stramb. Voi schimba si cauciucul pe fata cu unul pe 60, care teoretic ar trebui sa fie cu 12mm mai mic decat cel pe 70 care il am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stiu ca motocicleta mea a avut accident. Cineva a cumparat-o ieftin , i-a schimbat telescoapele, roata, aripa, galerii, radiator, carenele de jos (cele negre) si am cumparat-o eu. Jugurile au ramas aceleasi, sper sa fie din juguri, ochiometric nu pare nimic stramb. Voi schimba si cauciucul pe fata cu unul pe 60, care teoretic ar trebui sa fie cu 12mm mai mic decat cel pe 70 care il am.

Ai cadrul stramb!

12mm pe diametrul total,dar la tine o sa fie doar 6 mm pe raza,ceea ce este un nimic.

Problema ta nu este ca loveste roata de carene,problema este ca s-au modificat unghiurile furci ceea ce afecteaza manevrabilitatea.

 

 

TRAIL

 

Trail’ul este unul dintre cei mai importanti factori in cadrul dinamicii motocicletei, ce influenteaza cat de usor sau greu o motocicleta va fi de controlat pe viraje. Valoarea sa este data de distanta dintre punctul de contact al rotii fata cu suprafata pamantului si proiectia furcii fata pe planul de rulaj.

 

In constructia traditionala de moto-bi-ciclete, furca fata este inclinata fata de verticala, “trail”ul cauzand ca roata din fata sa se miste singura catre directia de inclinare, independent de viteza de inaintare. Acest fapt poate fi usor observat la inclinarea stationara a unei moto-bi-ciclete cand furca fata se va indrepta spre partea de inclinare, raspunzatoare de aceasta fiind fortele de atractie gravitationala.

 

Cu cat “trail”ul este mai mare, cu atat senzatia de stabilitate este mai pronuntata. Bicicluri cu “trail” negativ, chiar daca inca posibil de strunit, vor creea o senzatie de foarte mare instabilitate. Prea mult “trail” pe de alta parte vor duce la “prea” multa stabilitate ce se transforma deja in greutate de manevrare.

 

In cazul motocicletelor mai vorbim despre un alt factor ce contribuie la diminuarea “trail”ului si anume “RAKE”ul – distanta dintre planul furcii fata si punctul sau de prindere sau rotire.

 

“TRAIL”ul este asadar o rezultanta a unghiului, offset’ului si “RAKE”ului furcii fata si diametrul rotii fata.

 

“TRAIL”ul poate fi marit prin marirea diametrului rotii fata, descresterea unghiului furcii sau “rake”ului.

 

Asta este distanta corecta la un cadru normal chiar si cu anvelopa pe 70....

post-15340-0-24907900-1376300976_thumb.jpg

post-15340-0-48182200-1376301828_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rylalex ai grija de sanatatea ta si dezmembreaza motocicleta , macar atat poti face pt viata ta,esti un pericol pe drumurile publice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,detin un yamaha r6 din 2001,as vrea sa va intreb cu ce forta trebe strans rulmentii de la jug,nu vreau sa ii stric de aceea intreb au fost proaspat schimbati dar totusi cand franez de la o viteza mare simt un mic joc in ghidon...multumesc anticipat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai intai am lipit o bucata mare de autocolant alb, cu ajutorul unei poze (model) pe laptop langa mine am trasat linii cu marker apoi cu rigla si un cutter am taiat. Bineinteles ca s-au format zeci de bule de aer, pe care le-am scos prin mai multe metode.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Oare stie cineva sa spuna care sunt cauzele ca intre 12500 si 14000 de ture se comporta ca si cum ar fi la capatul zonei rosii a turometrului iar de la 14000 de ture se comporta normal pina la intrarea pe zona rosie adica 15500 .Asta am sesizat in treptele 3-4-5-6 .Am curatat pompa de alimentare ca avea ceva mizerie pe sorb dar nu s-a modificat nimic .Daca ma poate indruma careva as fi foarte recunoscator. Este vorba de un r6 din 2004.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa verifici bujiile, daca nu e asta ar putea fi din alimentare... stiu pe cineva care avea problema pe la clapeti



a avut cineva probleme cu senzorul de neutru? A mea iese pe liber dar nu ramane aprins martorul in bord ci doar pulseaza in acel moment. Asta imi afecteaza si Assy Relay, deci nu mai pot porni motorul pe cric.

Voi demonta senzorul sa vad ce pot sa-i fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A montat cineva xenon pe r6 99 - 02 ? Stiu ca este nevoie de kit H4 bixenon, iar pentru asta de obicei trebuie sa gauresti plasticele ce acopera fasungul becurilor (la masina). Voi cum facut acest upgrade?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super,arata foarte frumos,cum ai reusit sa lipesti stickerele pe carena de mijloc? ca io m-am tot chinuit si le-am stricat

Dezlipesti autocolantul, dai pe spatele lui cu fas-fas din ala de geamuri plin cu apa (sau apa cu putin sapun am vazut la unii), dai si pe carene tot cu ala cu apa (dupa ce le-ai curatat si degresat cu spirt) si la sfarsit pui autocolantul. Fiind ud, vei reusi sa il pui destul de usor cum vrei. Dupa cu un feon (chiar si din ala de 20 de lei) dai pe autocolant si cu o cartela telefonica sau daca ai o smecherie de plastic din aia de pus folia pe geamuri si mai bine, dai si scoti apa si bulele dintre autocolant si carene. Astea din poze asa sunt puse. Alt model, tot aceeasi marca de 'orga'.

 

 

A montat cineva xenon pe r6 99 - 02 ? Stiu ca este nevoie de kit H4 bixenon, iar pentru asta de obicei trebuie sa gauresti plasticele ce acopera fasungul becurilor (la masina). Voi cum facut acest upgrade?

Motoretele pe care le-am avut aveau de obicei capacul ala gaurit din fabrica (pt firele originale) si ai loc sa bagi pe acolo firele si pt xenon. La auto, era farul cu mufa lui, iar in interior avea alte mufe pt. bec si intradevar trebuia gaurit, dar la tipul asta moto, daca zice si colegul de sus ca nu a trebuit, arunca un ochi pe acolo.
Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...