rylalex Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 ok, asta era problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 (editat) Intre ce parametri trebuie sa fie compresia unui motor model 2003-2005 ? ...... Editat Mai 13, 2014 de ttk72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 nu stiu exact valoarea dar daca este R6S stiu ca valoarea normala este mai mica decat la R6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valerossi46 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Cumpar tub reglaj furca pentru Yamaha R6 2007-2009... 0767269440.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 se gaseste la 60 lire, 2 bucati, nu se vinde din pacate doar un cap de reglaj. asta e din ce-am gasit eu azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valerossi46 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 pe ce site ai gasit..lasa-mi si mie linkul..ms frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 pe ce site ai gasit..lasa-mi si mie linkul..ms frumos Am gasit azi si mai ieftin. Da-mi un call. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valerossi46 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 pe ce site ai gasit..lasa-mi si mie linkul..ms frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Salutare. Sunt interesat sa achizitionez un R6 06'+. Imi recomandati vreo mobra a unui prieten,amic,frate,sora..!? Am gasit ceva pe bikeshop dar am zis sa intreb aici prima data, inainte sa ma duc sa vizionez. Este ceva la ce trebuie sa ma uit in special la acest model? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 cine imi vinde si mie un bord\cabluri frana fata pt un r6 99-02 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Mi-au rămas o şa de pasager şi un cadru de codiţă de r6 99-02. Dacă are cineva nevoie, să dea un semn. Fac şi schimburi, caut o pereche de relee de far, o sondă de rezervor funcţională şi o tobă scurtă sub scăriţă. Numărul meu de telefon e 0737193581. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Am relee de faruri. Fa o oferta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 care imi vindeti si mie niste cabluri de frana fata pt. un r6 00-02,pot sa fie racing sau stoc,tre doar sa arate bine si sa functioneze corect. care imi vindeti si mie niste FURTUNE de frana fata pt. un r6 00-02,pot sa fie racing sau stoc,tre doar sa arate bine si sa functioneze corect. Incearca un mivv gp ..... Am avut si titan si carbon....sunt grave rau,sunt galagioase fara sa sune spart.Vreau si eu niste furtune de frana fata.....daca are cineva pls un pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) stabilizator de ghidon GPR R6 2006+ 200EUR 0721255286 Cristian Editat Iunie 5, 2014 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 (editat) am dat de o mica problema, am un R6 2007, si dupa ce i-am facut schimbul de ulei vad ca am probleme cand schimb vitezele, mai exact cand sunt in a 5a si sa zic ca as vrea sa merg in a 3a nu mai pot, chiar daca am ambreajul apasat, trebuie sa-i dau drumul la ambreaj sa cupleze si dupaia sa cobor iara o treapta ideea i ca atunce cand am schimbat uleiu am vazut ca nu pot scoate filtrul de ulei daca nu dau deoparte tinja de la schimbator, si am desfacut surubul inferior care tine scripetele de la pedala. imi da impresia ca nu ar venii inapoi schimbatorul, cine a patit asa ceva ma poate ajuta? Editat Iunie 7, 2014 de maiermarius85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex311294 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Faza e ca uneori nu se poate trece dintr-o treapta superioara in una mult mai inferioara dintr-o bucata (cu abreiajul tras si apasari repetate in schimbator). Trebuie eliberat ambreiajul si apoi apasat din nou schimbatorul si intra in treapta inferioara fara probleme sau daca se blocheaza la a 3-a de exemplu si eu vreau a 2-a trebuie sa ii dau a 4-a apoi coboara fara probleme in a 2-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 i vb de acelasi motor, 2 motoristi diferiti, ca sa spulber misterul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 ttk72 vezi bobinele sau tps-ul uitate in manual si masoara bobinele si tps-ul este o problemea comuna asta la r6 daca zici ca abia se tureaza si nu urca in ture probabil merge in 3 sau poate ma insel Nu te apuca sa schimbi baterie si mai stiu eu ce si banii aiurea mai intai masoara ce zic eu si pe urma. Am patit fix ca tine acum 2 ani sau 3 avem ngk iridium aveau 3000km in timp ce ma plimbam am simtit dintr-o data cum nu mai am putere si nu se mai tura decat foarte greu si mergea in 3 i-am schimbat bujiile dar am pus ngk normale nu iridium cu toate ca aveau 3000km pe urma a mers in 4 dar de atunci nu a mai tras niciodata la fel.....eu cred la fel ca sunt bobinele sau tps-ul plus ca este o problema comuna.Pe unde am fost ba imi curatau injectia ba nu stiu ce vrajeli dastea sa iti ia banii nimeni nu se baga la electrica si pe nimeni nu am vazut sa se uite in manual si sa masoare bobinele sau tps-ul asa cum trebuie,treaba de mantuiala doar bani luati asa ca am renuntat sa mai merg pe la unu altu ori nu se pricep la electrica ori chiar nu le pasa doar sa iti ia banii....in fine oricum poti face asta singur e foarte usor decat sa te duci pe la unu altu si sa iti ia 1 milion ca ti-a desfacut 3 suruburi la un rezervor si 6 sau 8 la un air box numai bine ! nu am vrut sa jignesc pe nimeni eu vorbesc doar din PROPRIA EXPERIENTA SI DIN CE AM PATIT EU Si incearca sa cureti tps-ul o poti face singur in 10 minute maxim iti trebuie doar un spray pentru contacte sa nu dai cu altceva ! defapt curata tps-ul si pe urma te apuci sa ii faci ce vrei tu,vezi daca asta rezolva problema http://www.r6-forum.com/forums/showthread.php?t=97305 sa nu uiti sa salvezi valorile inainte sa umbli la tps ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Am si eu o intrebare ... ce toba se aude cel mai frumos/bine pe r6 2005 dupa parerea/experienta voastra. Ma interesa un MIVV sport line dar parca e prea teava si nu am deloc idee cum se aude in realitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttk72 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 ttk72 vezi bobinele sau tps-ul uitate in manual si masoara bobinele si tps-ul este o problemea comuna asta la r6 daca zici ca abia se tureaza si nu urca in ture probabil merge in 3 sau poate ma insel Nu te apuca sa schimbi baterie si mai stiu eu ce si banii aiurea mai intai masoara ce zic eu si pe urma. Am patit fix ca tine acum 2 ani sau 3 avem ngk iridium aveau 3000km in timp ce ma plimbam am simtit dintr-o data cum nu mai am putere si nu se mai tura decat foarte greu si mergea in 3 i-am schimbat bujiile dar am pus ngk normale nu iridium cu toate ca aveau 3000km pe urma a mers in 4 dar de atunci nu a mai tras niciodata la fel.....eu cred la fel ca sunt bobinele sau tps-ul plus ca este o problema comuna.Pe unde am fost ba imi curatau injectia ba nu stiu ce vrajeli dastea sa iti ia banii nimeni nu se baga la electrica si pe nimeni nu am vazut sa se uite in manual si sa masoare bobinele sau tps-ul asa cum trebuie,treaba de mantuiala doar bani luati asa ca am renuntat sa mai merg pe la unu altu ori nu se pricep la electrica ori chiar nu le pasa doar sa iti ia banii....in fine oricum poti face asta singur e foarte usor decat sa te duci pe la unu altu si sa iti ia 1 milion ca ti-a desfacut 3 suruburi la un rezervor si 6 sau 8 la un air box numai bine ! nu am vrut sa jignesc pe nimeni eu vorbesc doar din PROPRIA EXPERIENTA SI DIN CE AM PATIT EU Si incearca sa cureti tps-ul o poti face singur in 10 minute maxim iti trebuie doar un spray pentru contacte sa nu dai cu altceva ! defapt curata tps-ul si pe urma te apuci sa ii faci ce vrei tu,vezi daca asta rezolva problema http://www.r6-forum.com/forums/showthread.php?t=97305 sa nu uiti sa salvezi valorile inainte sa umbli la tps ! Multumesc pentru sfat dar am reusit sa rezolv problema ,era pompa de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 salut cine ma poate ajuta si pe mine cu un releu de far sau ventilator radiator se potriveste de la orice model yamaha indiferent de an aveti poza mai jos cu piesa necesara Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 salut. la cate grade porneste ventilatorul la o r6 99-02? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 salut. la cate grade porneste ventilatorul la o r6 99-02? 100 Cine ma ajuta si pe mine cu setarile fata de fabrica la o furca de r6 2005. Nu am gasit nicaeri cate clincuri trebuie date sus/jos , stanga/dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 100 Cine ma ajuta si pe mine cu setarile fata de fabrica la o furca de r6 2005. Nu am gasit nicaeri cate clincuri trebuie date sus/jos , stanga/dreapta http://www.sportrider.com/tech/suggested-sport-bike-motorcycle-suspension-settings Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Am si eu o intrebare ... ce toba se aude cel mai frumos/bine pe r6 2005 dupa parerea/experienta voastra. Ma interesa un MIVV sport line dar parca e prea teava si nu am deloc idee cum se aude in realitate. Pune Two Brothers si o sa te indragostesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.