Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La un R6 2000. Cat de întins ar trebui sa fie lanțul. Ce joc trebuie sa aibă. Cm?

Inainte sa reglezi lantul verifica-i jocul in mai multe pozitii ale rotii. Adica invarte roata cate 90 grade, verifica lantul, mai invarte, mai verifica, etc. La sportive de obicei lantul se uzeaza neuniform, adica face puncte tari si puncte moi datorate uzurilor inegale pe anumite portiuni de zale. Pentru a nu simtii infranari in timpul mersului jocul lantului se regleaza in punctul cel mai tare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezmembreaza cineva R6 model 99-02? Ma intereseaza o chiuloasa completa, a mea are un ticait, consuma ulei dupa ce mi-a crapat cilindrul 1 (cred ca bucatele din camasa au ciomagit scaunul unor supape, sau ghid sau simering) Segmentii arata incredibil de bine, cuzinetii, arborele si cutia par noi noute. Am facut un calcul la pret ptr 16 simeringuri + 16 pastile si costa enorm.

 

Daca sare cineva cu o oferta buna sar si eu imediat cu banul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am aflat de curand de lichidul asta de frana ATE Dot 4 Super Blue Racing si daca stie cineva de el daca e ok sau nu.. si daca 1L este suficient

 

 

 

P.S Fiind primul post in acest an pe acest topic va urez la multi ani si multa sanatate!

Editat de sarpee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sunt pe carburatoare ambele,doar ca au carburatoare diferite "ca de la cer la pamant" din acesta cauza una merge si alta nu

R 6 are nevoie de o rezistenta la trecerea aerului ca sabarele sa se ridice de vacumul creat.

F4 are sistemul de AIR Vent care compenseaza acesta lipsa.

 

Te-ai gandit oare cad ai afirmat ca merge, de ce acel filtru de aer la r6 are o gaura frontala,si F4 nu? :nono:

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Da de unde. De aia am si intrebat pe urma care e motivul de nu merge.

Sunt pe carburatoare ambele,doar ca au carburatoare diferite "ca de la cer la pamant" din acesta cauza una merge si alta nu

R 6 are nevoie de o rezistenta la trecerea aerului ca sabarele sa se ridice de vacumul creat.

F4 are sistemul de AIR Vent care compenseaza acesta lipsa.

 

Te-ai gandit oare cad ai afirmat ca merge, de ce acel filtru de aer la r6 are o gaura frontala,si F4 nu? :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pe al meu fix filtru din ala de 5 ani si e foarte ok. sta bine si la relanti. tot din 2000 r6-le

Cu adevarat BMS respecta putin arhitectura originala si are acea gaura aproape de adevar...ma bucur ca la tine functioneaza corect.(eu imi rezerv dreptul sa cred va nu este chiar asa) iar faca am gresit imi cer scuze..

La K&N..au scrintit-o si au facut gaura mult mai mare iar in antecamera filtrului nu se realizeaza acea presiune necesara alimentarii corecte a carburatoarelor.

Pe langa acest lucru carburatoarele de R6 are nevoie de o "rezistenta" la trecerea aerului prin filtru,acest lucru ajutand sabarele cu cuie sa se ridice .De aceea filtru stoc este confectionat dintr-o pasla superioara,si nu este din hartie ca la alte moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6 carburatie nu merge ok cu filtru aer sport!

Aveam o banuiala legata de treaba asta cu filtru sport de aceea am intrebat ca sa nu fac vre-o prostie, imi poti recomanda ce filtru sa iau, un producator sau ceva asemanator?

Editat de sarpee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu adevarat BMS respecta putin arhitectura originala si are acea gaura aproape de adevar...ma bucur ca la tine functioneaza corect.(eu imi rezerv dreptul sa cred va nu este chiar asa) iar faca am gresit imi cer scuze..

La K&N..au scrintit-o si au facut gaura mult mai mare iar in antecamera filtrului nu se realizeaza acea presiune necesara alimentarii corecte a carburatoarelor.

Pe langa acest lucru carburatoarele de R6 are nevoie de o "rezistenta" la trecerea aerului prin filtru,acest lucru ajutand sabarele cu cuie sa se ridice .De aceea filtru stoc este confectionat dintr-o pasla superioara,si nu este din hartie ca la alte moto.

aa bine eu nu zic in nici un caz ca ar merge la orice moto, poate doar am fost eu mai norocos, plus ca asa am cumparat-o cu filtrul asta pe ea, ea fiind adusa din SUA nu stiu daca a mai avut altceva modificat incat sa mearga bine. eu doar filtrul asta l-am observat cand l-am schimbat cu unul tot la fel :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...