dori_x Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Spuneti-mi si mie va rog, dupa ce scot carburatoarele, cum se pun inapoi, sa se aseze perfect? Am vazut ca au coliere sub ele, dar nu se poate umbla la ele dupa ce pui carburatoarele. Se baga doar asa, fortat cu mana si atat? Am observat ca la mine nu se aseaza perfect si daca misc de ele, inainte sa pun filtrul de aer, se modifica mersul motorului (probabil prinde aer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 (editat) Prietene de ce umbli acolo daca nici macar nu stii sa le montezi la loc? Slabeste colierele,unge putin galeriile de cauciug,infige carburatoarele corect,dupa care cu un inbus de 3 prin partea din fata,printre carburatoare ajungi la coliere si le strangi. Acum daca tot cu acest profesionalism ai umblat si in interiorul carburatoarelor,sa nu te miri ca nu merge ok... Bafta! Editat Februarie 21, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 cum schimba mersul motocicletei o evacuare MIVV GP Carbon?? R6 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 doar psihic in bine si cu un sunet foarte placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 ma refer la modifcarile in rau. stiu ca la o toba normala fumul intampina o anumita rezistenta in evacuare care la toba sport este mi mica. ma gandeam sa nu fie ca si cu filtrul sport pe acelasi model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Salutare tuturor. As fi interesat de o Yamaha R6 2006+. Imi puteti da cateva sfaturi (ce sa verific in special, la ce sa fiu atent, probleme des intalnite,,etc) inainte de a cumpara una? Are cineva de vanzare pe aici? Pe net sunt cateva, dar am mai multa incredere intr-o persoana care este membra a site`ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 (editat) salutare. Am un R6 din 2001 si vreau sa schimb furtunele frana fata/spate sa pun metalice,imi spune cineva lungimile? Mersi. Editat Februarie 26, 2015 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 ma refer la modifcarile in rau. stiu ca la o toba normala fumul intampina o anumita rezistenta in evacuare care la toba sport este mi mica. ma gandeam sa nu fie ca si cu filtrul sport pe acelasi model relantiul nu o sa mai stea neaparat asa fix, se poate sa observi mici oscilatii. e posibil sa vezi mici schimbari si la consum. ai cumva si filtru de aer sport? catalizatorul si sonda lambda sunt la locul lor si functioneaza? Salutare tuturor. As fi interesat de o Yamaha R6 2006+. Imi puteti da cateva sfaturi (ce sa verific in special, la ce sa fiu atent, probleme des intalnite,,etc) inainte de a cumpara una? Are cineva de vanzare pe aici? Pe net sunt cateva, dar am mai multa incredere intr-o persoana care este membra a site`ului citeste cateva pagini in urma, vei gasi multe detalii pt ca s-a mai pus problema asta. probleme frecvente: vibrochen, cuzineti, biele, supape. e destul de greu sa verifici aceste aspecte daca nu te pricepi; iti recomand sa mergi cu un mecanic bun. daca iti permiti, ia modelul 2010 in sus. cat despre motoreta in sine, e super tare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarpee Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) Poate masura cineva masura stikerele din imagine pe motoreta lui astfel incat sa le pot da celui care mi le va face ? Sunt cele din fata de la faruri. Editat Februarie 27, 2015 de sarpee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny26bv Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Salut , Daca are cineva crash-paduri pe R6 2002 , imi poate face niste masuratori la ele , lungime , grosime si ce mai e pe acolo . Va rog ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 (editat) De ceva timp am pus ochii pe asta: http://olx.ro/oferta/yamaha-r6-ID2OT0b.html Sa fie pomana sau ceva dubios? Poate cei din Bucuresti cunosc motoru sau vanzatorul , domnul Costi Editat Martie 8, 2015 de SniperElitte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Vad ca are CDI-ul resoftat. Mari sanse sa stie Jagi ceva despre mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 (editat) Am mai citit in urma cu cateva pagini un post de-al lui Jagi, si unii posesori au facut resoftarea pentru a nu le mai murii motorul la decelerare sau ceva de genu. Editat Martie 8, 2015 de SniperElitte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 De ceva timp am pus ochii pe asta: http://olx.ro/oferta/yamaha-r6-ID2OT0b.html Sa fie pomana sau ceva dubios? Poate cei din Bucuresti cunosc motoru sau vanzatorul , domnul Costi Domnul Costi zis si Papuc are un atelier undeva pe la Republica, e stunter si mecanic. Nu cunosc personal mobra, il stiu pe Papuc mai mult sau mai putin. Trebuie vazuta de un mecanic, asa din poze arata bine. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 Nu vad unde este pomana la 4500 .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Martie 9, 2015 Share Postat Martie 9, 2015 pentru modelul 2008, comparativ cu alte anunturi, este relativ mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Am o problema cu capra . Am vrut sa curat carburatoarele , dar nu asta e problema . Dau sa pornesc capra ca sa merg la un prieten la garaj . Vad ca porneste mai greu , ca si cum nu as avea baterie . Am dus-o , le-am dat jos , curatat , montat la loc . Pun contactul , dau cheie , invarte electromotorul de cateva ori , da sa porneasca . opresc . Dupa dau iar la automat , invarte de vreo 2-3 ori si se opreste . Am zis ca am ramas fara baterie , am dat curent de la masina , la fel , nu porneste nici cum . Se aude doar ticaiutul ala de la releu pornire . Azi am incercat si cu bateria la masina , la fel , nimic . Dupa am vrut sa probez electromotorul si nu mai invarte deloc .Acum intrebarea mea este . Aveti idee ce s-a stricat la el ? E cu carbuni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 o intrebare pt un prieten care are un r6 din 2002 cate dinti are pinioanele cele de fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Am o problema cu capra . Am vrut sa curat carburatoarele , dar nu asta e problema . Dau sa pornesc capra ca sa merg la un prieten la garaj . Vad ca porneste mai greu , ca si cum nu as avea baterie . Am dus-o , le-am dat jos , curatat , montat la loc . Pun contactul , dau cheie , invarte electromotorul de cateva ori , da sa porneasca . opresc . Dupa dau iar la automat , invarte de vreo 2-3 ori si se opreste . Am zis ca am ramas fara baterie , am dat curent de la masina , la fel , nu porneste nici cum . Se aude doar ticaiutul ala de la releu pornire . Azi am incercat si cu bateria la masina , la fel , nimic . Dupa am vrut sa probez electromotorul si nu mai invarte deloc . Acum intrebarea mea este . Aveti idee ce s-a stricat la el ? E cu carbuni ? Cum ai incercat bateria de la masina? Sa nu fi incercat cu cabluri nasoale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 15 cu 48 sau 16 cu 48 o intrebare pt un prieten care are un r6 din 2002 cate dinti are pinioanele cele de fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Chiar am avut cabluri serioase , nu dinalea cu 15 lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 15 cu 48 sau 16 cu 48 multumim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Am o problema cu capra . Am vrut sa curat carburatoarele , dar nu asta e problema . Dau sa pornesc capra ca sa merg la un prieten la garaj . Vad ca porneste mai greu , ca si cum nu as avea baterie . Am dus-o , le-am dat jos , curatat , montat la loc . Pun contactul , dau cheie , invarte electromotorul de cateva ori , da sa porneasca . opresc . Dupa dau iar la automat , invarte de vreo 2-3 ori si se opreste . Am zis ca am ramas fara baterie , am dat curent de la masina , la fel , nu porneste nici cum . Se aude doar ticaiutul ala de la releu pornire . Azi am incercat si cu bateria la masina , la fel , nimic . Dupa am vrut sa probez electromotorul si nu mai invarte deloc . Acum intrebarea mea este . Aveti idee ce s-a stricat la el ? E cu carbuni ? 1. Se poate sa fie un contact imperfect in mufa releului de pornire. Pune o cheie peste bornele de la releul de pornire sa verifici daca totusi invarte electromotorul, ala nu prea moare asa, de azi pe maine. 2. Daca invarte electromotorul si papucii din mufa de la releul de pornire sunt curati si intra fix, verifica pornirea la buton la neutru cu cricul ridicat si ambreiajul tras, poate ai un contact imperfect in starting circuit cutoff relay, releul ala gras cu 12 fire in mufa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Am dat +-ul de pe releul de pornire , cel de la electromotor jos si am incercat sa vad daca porneste . Deci nu ar fi vorba de contact imperfect :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Am dat +-ul de pe releul de pornire , cel de la electromotor jos si am incercat sa vad daca porneste . Deci nu ar fi vorba de contact imperfect :| N-am inteles nimic. Nu trebuia sa dai nimic jos, decat sa dezvelesti bornele de la releul de pornire si sa faci scurt pe ele cu o cheie, un imbus ceva, cat sa vezi daca o ia electromotorul pe direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.