Andrei Bichir Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Ce se poate intampla daca se strica intimzatorul si continui sa mergi cu motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 L-am mai strans acolo , dar degeaba , zornaitul a ramas la fel din pacate . Se poate schimba lantul de distributie si fara sa desfac chiulasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 din experienta voastra, la un R6 2007 daca am slaba compresia, ar fi de la supape sau de la cilindrii? ce se duce mai des? ca sa stiu cam pe la ce sa ma astept cand il dau jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Cuzinetii de regula pica la modelul tau. Referitor la compresie..segmenti, cilindrii..banuiesc .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Cuzinetii de regula pica la modelul tau. Referitor la compresie..segmenti, cilindrii..banuiesc .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 apai daca o sa fie cilindrii pot sa ma pipi pe ea la ce scor o sa aiba ) ca o segmentare i altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Nu mai inchid bine valvele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 pai "mecanicul" la care am verificat compresia nu mi-a pus putin ulei in camera pistonului ca sa vedem daca i uzura la valva si nu am stiut de chestia asta numai de la tine tre sa ma duc din nou la un test de compresie. dar pe aici nu toti au reductiile facute si nu pot sa ma ajute is habarnisti la sibiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 La modelul de R6 2002 nu ai reglaj. Are un arc care il tine intins. Tu il "strangi", dar cand scoti surubelnita, revine la pozitia lui. Deobicei, datorita uzurii, arcul se slabeste si nu mai are forta necesara de a tine lantul intins si asa vibreaza si apare zornaitul. Se intampla sa apara uzuri la transmisie si apoi sa sara si sa mai rupa chestii pe acolo si daca ai noroc sa ai si viteza te-ai cam scos. Sporuri! Ce se poate intampla daca se strica intimzatorul si continui sa mergi cu motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 @styuk , am incercat azi sa mai strang dar degeaba . Ai idee unde gasesc un intinzator manual ? pt R6 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 (editat) http://www.ebay.com/itm/Fit-Yamaha-YZF-R6-600-99-05-Red-Billet-Manual-Cam-Chain-Tensioner-/171814664207?hash=item2800f3b80f&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/1998-99-2000-01-02-03-04-05-Yamaha-YZF-R6-APE-YT1000-Manual-Cam-Chain-Tensioner-/380705144141?hash=item58a3cb7d4d&vxp=mtr ai primul ieftin, al 2-lea e ok, folosesc prin europa la greu de la firma asta ape si is foarte multumiti (vezi forumuri r6 din afara). probabil ca si primul isi face treaba cam la fel , e pana la urma un surub si o bucata de aluminiu cu gaura filetata, dar ... Editat August 14, 2015 de aethys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Si eu care credeam ca gasesc pe la noi , parca nu pot astepta atat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 pai aia ape facut in sua iti ajunge in 2 saptamani prin usps. daca dai comanda de unul oem tot pe acolo dureaza, pe stoc nu cred sa il prinzi. alalalt din china da, face o luna pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Inca ceva , lantul de distributie se poate schimba si fara sa desfac ciulasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 http://www.r6-forum.com/forums/51-how-tos/111850-how-replace-your-timing-chain-2000-r6.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Gata ,am rezolvat . Imi picase intinzatorul de distributie . L-am schimbat si acum nu se mai aude deloc . Merci pt link-uri Aethys ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 din experienta voastra, la un R6 2007 daca am slaba compresia, ar fi de la supape sau de la cilindrii? ce se duce mai des? ca sa stiu cam pe la ce sa ma astept cand il dau jos Cati km are moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 E 2007, doar nu vrei sa aiba doar 20 000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 pai "mecanicul" la care am verificat compresia nu mi-a pus putin ulei in camera pistonului ca sa vedem daca i uzura la valva si nu am stiut de chestia asta numai de la tine tre sa ma duc din nou la un test de compresie. dar pe aici nu toti au reductiile facute si nu pot sa ma ajute is habarnisti la sibiu trebuie sa te duci la un servis care are "leak-down tester" , nu sa pui ulei in camera de ardere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiermarius85 Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 sincer vrajeala de kilometraj nu ma mai ajuta acuma is la 17k, deci tzapa pt mine si eu n-am placerea romanilor sa dau tzapa si repede sa vand, asa ca ma interesez si daca nu am rupe in 2 o repar si nu stiu sincer cine are leak-down tester pt ca nici nu stiam de asa ceva, dar garantat la SB nu este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Careva interesat de o R6 2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 La ce model vrei sa urci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Rectific. R6 2006. Nu pot sa zic ca urc, ci ma reprofilez. Trec pe touring, mai precis mi s-a pus pata pe V-strom. Din pacate nu imi permit sa nu dau R6-ele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoicadaniel Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 de la ce ar putea iesii galma asta ? » Post actualizat in 02 Sep 2015 19:23de la ce ar putea iesii galma asta ? este vorba despre R6 2000. capacul din dreptul distributiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gavrila Stefan Postat Septembrie 8, 2015 Share Postat Septembrie 8, 2015 Salut. Ma poate ajuta cineva cu nr de telefon al lui TNG? sau poate îmi puteți spune pe unde are atelierul? Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.