Mike06 Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Lipton cu combinatia care vrei sa o faci te dai pe strada sau pe circuit? pe strada nu ii vad rostul Pe strada ma dau foarte putin,spre deloc.Anul asta am iesit de 3 ori cu ea in 'oras'. Motocicleta asta o tin numai de circuit si serpentine/cateva portiuni de drum din tara,dar de mers cu ea gen plimbari,cat de scurte ar fi,deloc.Am investit in ea cat s-o fac pe gustul meu,si inca nu e gata . Pentru mers la plimbare,vroiam sa-mi iau un naked,dar la cat timp am alocat ptr. plimbari cu motocicleta,mai bine nu. Daca are bani, omul trebuie sa-si urmeze visul. Pe circuit, poate daca intra intr-un anturaj care mai merge la trackdays. O sa vina Adincata si atunci se vor schimba multe in comportamentul celor pasionati ca Lipton. Nu inteleg ce e rau in comportamentul meu,e motocicleta mea,si fac ce doresc eu cu ea.Am cerut pur si simplu o parere despre etrieri:). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 foarte bine faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costi_pci Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 (editat) Care mai vrei un R6...? http://www.motocicli..._1#entry3230243 Editat Septembrie 18, 2012 de costi_pci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magnetu' Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Sint multe tipuri de ulei pt cutia de viteze: full sintetic, semi sintetic, sintetic si altele. Vascozitate 10w40, 20w40 etc. De care se pune pt un R6 din 2003? I'm a noob. Don't mention it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Sint multe tipuri de ulei pt cutia de viteze: full sintetic, semi sintetic, sintetic si altele. Vascozitate 10w40, 20w40 etc. De care se pune pt un R6 din 2003? I'm a noob. Don't mention it. Uleiul din cutie este acelasi cu cel din motor.Cauta un manual pentru r6-le tau si vezi multe lucruri utile pe acolo. Si probabil ca e 10w40 full sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magnetu' Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 Uleiul din cutie este acelasi cu cel din motor.Cauta un manual pentru r6-le tau si vezi multe lucruri utile pe acolo. Si probabil ca e 10w40 full sintetic. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 salut ...ma adresez posesorilor de r6 model 2003- 2005. voi ce tip de ulei folositi?nu ma refer la marca neaparat .ma refer la sae 10W40,15W40etc,lasand la o parte ceea ce zice in manual... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Himura Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 300v 15 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Am bagat 10 30 dar nu am fost f multumit de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 10 w 40 cu resoftare (apa la 91 grade) sau 15-50 fara caut placute frane pt r6 2006 ,braking sau XBK 5 ???la pret de iarna.helou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 braking are userul Mac, aici pe forum. io am luat de la el cand aveam 929-le, de 2 ori. parca am dat 80 eur/set fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 10 w 40 cu resoftare (apa la 91 grade) sau 15-50 fara caut placute frane pt r6 2006 ,braking sau XBK 5 ???la pret de iarna.helou am bagat astazi 10w40 si nu prea imi place cum merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 am bagat astazi 10w40 si nu prea imi place cum merge... daca nu ma insel, asa recomanda si fabricantu'. ce nu iti place, da mai multe detalii!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 eu numai cu 10W40 am mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
O_Stefan Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 10w40 full sintetic..., am mers o data cu castrol ...si foarte dezamagit am fost, repsol vat ca se prezinta mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 daca nu ma insel, asa recomanda si fabricantu'. ce nu iti place, da mai multe detalii!? pai nu mai simt explozia aia de putere pe care o avea inainte (cu alte cuvinte mai puturoasa)si am impresia ca debraiaza mai greu ambreaju am facut rost si de un manual de reparatie in care scrie cu totul altceva nici 10w40 nici 15w50 dar nu inteleg care e treaba cu gradele ...poate ma face cineva sa inteleg:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 (editat) Uleiul de care am fost multumit este Motorex Power Synt 10W60 TRIPLU ester(are in plus un ester de curatare). Chit ca eu il schimb pana in 2.500de km(adica...odata pe sezon,in cazul meu). Si ca pret,este putin peste Motul 300v. Am mers si cu Bel Ray,si nu prea e nici o diferenta intre ele(mai ales in ture mari,unde ambele se comporta bine,motorul este mult mai stabil).Diferenta am observat-o la trecerea de la Motul 300v la Motorex power synt,semnificativ! Editat Septembrie 22, 2012 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Septembrie 23, 2012 Share Postat Septembrie 23, 2012 (editat) am de vanzare o furca ieftina pt r6 99-02 . S-a completat lista, toate piesele se vand la prima strigare, poate cineva mai are nevoie de ceva pt modelul 99-02 Poze cu toate piesele gasiti aici: /index.php?/topic/684523-piese-r6-99-02/ Editat Septembrie 23, 2012 de dayro_25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Ce se poate face ca un R6 2006 sa se auda mai tare ? muult mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szocske Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Ce se poate face ca un R6 2006 sa se auda mai tare ? muult mai tare haideti colegii de forum, nici o sugestie pt R6-le... pt sound Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 haideti colegii de forum, nici o sugestie pt R6-le... pt sound 1.Se ia o cheie franceza, se demonteaza toba si se merge fara. 2.se pastreaza toba dar o faci ciur cu borbasina. 3. se pune o toba sport. 4. se demonteaza toba, se scot sitele si mergi cu ea "burlan" etc...etc..etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Se scoate catalizatorul, se pune o finala foarte scurta. Catalizatorul e ca toba ecologica. Parca i-am spus lui Sam la telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Ce se poate face ca un R6 2006 sa se auda mai tare ? muult mai tare nu stiu ce ii facusei acelui K4, dar se auzea taaare. incearca si la R6 io am catalizatorul scos si nu e diferenta asa mare... cel mai sfant e sa pui evacuare full RACE. daca vrei, poti sa faci ghidusii si combinatii, dar e carpeala din p.m.d.v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 pune-i un midpipe de la ttuners (www.ttuners.com) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 pune-i un midpipe de la ttuners (www.ttuners.com) Iata o alternativa Asa- i Robert ca suna TARE acel K4 ?ba chiar prea tare ...nu exista catalizator la acea vreme +finala tri-oval ultrascurta+doua gauri in puncte strategice Bine ,gaurile le-am astupat ,la 100+ km era deja enervant.Tu cred ca l-ai auzit cu gaurile deja astupate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.