Lupu Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Pai DRZurile sunt grele si DRurile sunt si mai grele si si mai masive In principiu da, dar mai mult fiindca sunt un pic underpower la categoria lor; ar fi FOARTE bun un DRZ 400 E care cantareste 119 kile (la gol am impresia) si are si putere berechet dar chestia e ca sunt cam putine inmatriculate (care pe unde au apucat pe naspa). DRurile sunt si mai grele si si mai masive Banuiesc ca te referi la alea de 350. E adevarat si asta dar compenseaza prin fiabilitate (la vremea aia era oricum un dual sport foaaarte tare). Iarasi, problema vine de la puterea totusi redusa ~30 CP. Oricum, sunt cam perimate, ce sa zic... Ideal ar fi fost un DR 350 mai usor cu 10 kile si mai puternic cu 10 cai, dar cu aceeasi fiabilitate. Dar de unde atata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 27, 2009 Autor Share Postat August 27, 2009 Bun, deci concluzia ar fi sa am pile sa inmatriculez un E. Nu ma risc la banii aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 (editat) Bun, deci concluzia ar fi sa am pile sa inmatriculez un E. Nu ma risc la banii aia In Timisoara exista DRZ-E inmatriculat. Adus asa din Italia. Restul a fost simplu. In concluzie - cauta unul inmatriculat afara. Sau, ca sa o dam in basme, mai stai pe bara, pune un ban deoparte si la anul iti cumperi upgrade-ul la Drz: RMX-ul 450Z. Pe hartie motocicleta asta pare foarte ok. Sunt curios insa daca va avea si semnalizari, fiindca, din ce observ eu, plasticele portocalii din poze sunt doar niste reflectorizante. Sper sa se miste americanii repede ca de obicei si sa scoata pe piata kit-ul de semnalizari. http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/s...0_z_enduro.html http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suz...uki_rmx450z.htm Editat August 27, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 27, 2009 Autor Share Postat August 27, 2009 Eh, uite ceva interesant. Ma intreb ce fel de intervale de mentenanta o avea. Daca e la nr de km si are supape de om normal... deja discutam altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Pai da, insa la pretul de acolo se adauga 19% TVA Eu am sunat la aia si mi-au spus ca ala e pretul final, cu TVA inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 (editat) ... pune un ban deoparte si la anul iti cumperi upgrade-ul la Drz: RMX-ul 450Z Nu se inmatriculeaza Si cum spunea cineva pe aici, e mai mult un DRZ E decat DRZ .. si mai mult RMZ decat DRZ E. Nu stiu cum vom putea fenta legal sa-l inmatriculam Editat August 28, 2009 de MensSana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 29, 2009 Autor Share Postat August 29, 2009 (editat) Ok, un lucru e clar. Nu vreau G450x echipat race. E abolut criminal motorul ala pentru orice manevra care nu implica gazul blana. Finete? Ce-i aia!? Editat August 29, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 cum zicea si Raul mai sus....o yamaha tricker pt oras si plimbari enduro ar fi o alegere de suflet daca stii ce sa faci cu ea si nu vrei plecari spectaculoase de la semafor. eu m-am dat cu una si m-a uns la suflet. insa din cate am inteles eu tu vrei pana la urma este un dual-sport cu care sa te strecori bine prin oras si care sa aiba fiabilitate mare iar pe off nu vrei competitie si nici sa urci pe nu stiu ce pante si bolovan,i iar atunci cand nu e posibil pe ea sa o cocoti pe langa. eu ma dau de 5 ani pe dr-z. primul a fost unul din 2000 apoi pt ca mi-a placut mi-am luat in 2007 unul nou. acum motoreta aia (2007) are 37000 de km si nu are rost sa insir ce am mai scris prin alte posturi dar parerea mea personala (la cum merg eu) este ca duce minim pana la 70000 fara niciun reglaj/schimb de piese prin motor. acum doar timpul va decide daca am dreptate (n-am nevoie sa ma creada nimeni pe cuvant). de ceva timp ma plimb cu-n prieten care are versiunea E si intr-adevar se simt cele 20 de kg in minus si cei 7 cai in plus prin zone mai dificile dar pe oras si la enduro usor ar putea fi trecute cu vederea in favoarea consumului redus(vresiunea E consuma cu 50% mai mult), al schimbului de ulei la mai multi km(aproape dublu), al ventilatorului care-l are pe radiator(in oras e la fel de sfant ca si in noroi), faza lunga e buna daca te prinde noaptea si pe distante scurte mai poti lua un pasager. uite aici turele enduro pe care le-am facut (cam 10-15% din numarul total de km) restul asfalt. /index.php?...3625&st=160 cred ca in cazul tau (ca si intr-al meu) performantele ''pe hartie'' trec pe locul 2 in favoarea costurilor foarte mici de intretinere. nu ti-am scris toate astea pt ca vreau sa-mi vand motoru. s-ar putea nici sa nu mai fie nevoie si sper mult asta. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2009 Autor Share Postat August 30, 2009 insa din cate am inteles eu tu vrei pana la urma este un dual-sport cu care sa te strecori bine prin oras si care sa aiba fiabilitate mare iar pe off nu vrei competitie si nici sa urci pe nu stiu ce pante si bolovan,i iar atunci cand nu e posibil pe ea sa o cocoti pe langa. Cred ca ai cam pus punctul pe i. ...aparent vreau o capra dual-sport-style. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 (editat) Switch'ule ce vrei tu cred ca ii mai degraba model wr 250 R nu F. Ii gandita sa mearga si pe asfalt, ii inalta, are cursa suficienta la suspensii(270mm la ambele), schimbu de ulei se face la 5000km, restul verificarilor si a reglajelor la 10000km, are 30cp si 23nm si cantareste ~130kg la plin. Mi-ar placea si mie ceva de genu, dar cu motor de 450cc, dar din pacate japonezii nu stiu ca in unele locuri oamenii isi doresc si asa ceva. Cea mai buna formula pentru ce iti doresti tu ii sa iti iei un enduro si un scuter. Alta varianta de compromis ii greu de gasit si ii in defavoarea ambelor optiuni. Editat Septembrie 4, 2009 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Ce vreau eu: un motor usor (sa zic sub 120 la gol), de 250-450cc, cu o fiabilitate apropiata macar de un dual-sport. Nu ma astept la schimburi de ulei prea rare (m-as mira sa recomande vreun producator schimb la mai mult de 2000km parcursi pe asfalt), insa daca tre sa ii fac tot setul motor si valvele odata pe an (10000km) atunci imi bag picioarele ca n-am atatia bani. De mers, regim de competitie nu va vedea. Doar plimbari prin oras, trafic peste trafic, semafoare. Si coclauri. Coclauri, unde nu prea va fi forjat decat foarte ocazional. S-a inventat asa ceva? Din tot ce-am sapat, pana acum doar Yamaha WR 250/4xx s-ar apropia de toate Schimbatul de ulei rar si fiabilitatea mare vin mana in mana. De aia toate mobrele cu schimburi dese nu sunt tocmai fiabile. Eu nu stiu totusi de ce iti trebuie un enduro "pur-sange", avand in vedere ca majoritatea mersului va fi prin oras. Si acolo fiabilitatea primeaza. Daca ai treaba zi de zi nu stiu cat de fericit vei fi sa schimbi uleiul la doua saptamani. La mobre gen DRZE / CCM, pe la 15000 s-ar putea sa trebuiasca inlocuite pastilele alea nenorocite, dar in rest, lant distributie, intinzator, supape ar trebui sa fie ok. De segmenti si piston nu mai zic. Si ca sa iti faci o idee, o mobra de genul cu rapoarte optimizate pentru ce iti trebuie tie (oras + coclau), un 14 - 48 sa zicem, e destul de infipta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 (editat) Switch'ule ce vrei tu cred ca ii mai degraba model wr 250 R nu F. Ii gandita sa mearga si pe asfalt, ii inalta, are cursa suficienta la suspensii(270mm la ambele), schimbu de ulei se face la 5000km, restul verificarilor si a reglajelor la 10000km (...) Man, R-ul ala e varianta de competitie, not street legal. F-ul e ala cuminte care merge dat pe strada. Sau asa aveam eu impresia. Oricum, intre timp m-am lamurit ca nimeni nu face motoare de 250-450 usoare, infipte si cu intervale de intretinere de oameni normali. Suzuki e cel mai apropiat cu DRZ-ul lui, apoi cred ca vine Kawasaki. O sa vad cand trec pe la ei ce si cum. 14/48 bate spre 3,5 demultiplicatorul, nu? Maricel, zic eu. Mi-ar placea totusi sa pot merge cu 80 fara sa ma tzacane pe creieri. Editat Septembrie 4, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Man, R-ul ala e varianta de competitie, not street legal. F-ul e ala cuminte care merge dat pe strada. Sau asa aveam eu impresia. Oricum, intre timp m-am lamurit ca nimeni nu face motoare de 250-450 usoare, infipte si cu intervale de intretinere de oameni normali. Suzuki e cel mai apropiat cu DRZ-ul lui, apoi cred ca vine Kawasaki. O sa vad cand trec pe la ei ce si cum. 14/48 bate spre 3,5 demultiplicatorul, nu? Maricel, zic eu. Mi-ar placea totusi sa pot merge cu 80 fara sa ma tzacane pe creieri. Va sa zica tot HONDA XR 400 R din 2004 ar fi mai aproape de ce vrei tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Schimbatul de ulei rar si fiabilitatea mare vin mana in mana. De aia toate mobrele cu schimburi dese nu sunt tocmai fiabile. Nu neaparat.. hai sa le dam in acelasi regim ca sa putem compara mere cu mere! Oare in cate ore (sau minute) sar toate matzele dintr-un DRZ daca-l exploatezi in regim de motocross in competitii extreme (facem abstractie in acest exemplu de greutate si manevrare)?? Si chiar daca nu-l distrugi, e clar ca in 10 ore de turatie numai pe rosu ii vei schimba uleiul si filtrul... si oricat l-ai tura, tot nu vei castiga nimic cu el, ca abia isi taraie b@sinile... sa ma ierte DRZ-istii, e numai o comparatie cu un cros veritabil. Eu insist sa-ti amintesc de Husaberg.. daca ii iei si rotile de SM (sau inca un set de roti enduro cu cauciucuri mixte de on/off) ai EXACT ceea ce-ti doresti! Fiabilitate, forta bruta, mers in oras, hard enduro! Si nu-ti fa griji cu mentenanta aia.. si eu ma speriasem la fel la inceput, dar e atat de simplu incat devine rutina. Si nu este scump deloc vei iesi cu 3-4 mil in plus anual, dar eu zic ca ceea ce-ti ofera pt banii astia, MERITA de 10 de ori pe atat! PS: Nu fac reclama nimanui, am dat-o pe a mea si ghici ce... o sa-mi iau tot husaberg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 (editat) 1. Fara SM pe topicu meu. Va rog Am alergie la rotitele alea de torpila si stabilitatea lor falsa. Poate cand oi avea o luna pe mana un SM si-un set de echipament de tavaleala o sa-mi schimb opinia, dar pana atunci, exista gume mai de strada si pentru 18-21. 2. XR 400 nu prea suna a ceea ce vreau. E greoi de felu lui (cat un XR650 de greu, de fapt), cam puturos si nu se gaseste. Si in ultima instanta nu ma vad platind 1000 de dolari transportu din state. 3. O husaberg. 390. Da, de acord. Astept sa trec saptamana asta sau cea imediat urmatoare pe la ei pe la service, pe urma mai vedem. Ce nu-mi place la husa' e intervalul de mentenanta. Vreau sa-mi permit sa schimb fara griji uleiul o data pe luna si sa nu mi se manance supapele si kitul de lant intr-un an. Stiu personal o Husa la cu ace in loc de zimti la foaia spate, si asta in 12 luni de exploatare in regimul in care o vreau eu. @MensSana: Simt nevoia sa completez: apreciez comentariile tale, mai ales ca au fost foarte la obiect pana acuma Multumesc. Si eu as fi inclinat spre Husaberg, mai ales dupa ce am avut ocazia sa rup pamantu si asfaltu-n doua cu un fe450 '07. Insa stiu cum a fost intretinut in 11 luni de zile, stiu ca era nou, stiu cum a fost exploatat si stiu cum arata acuma. Nu-s foarte sigur ca-mi place ideea. Editat Septembrie 4, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Man, R-ul ala e varianta de competitie, not street legal. F-ul e ala cuminte care merge dat pe strada. Sau asa aveam eu impresia. Invers. R-ul e varianta noua, aia mai lesinata. F-ul e varianta clasica de competitie de la Yamaha. 14/48 bate spre 3,5 demultiplicatorul, nu? Maricel, zic eu. Mi-ar placea totusi sa pot merge cu 80 fara sa ma tzacane pe creieri. Atunci 14/44. Eu cu 14/44 merg 90 - 100 fara sa ma tacane prea mult pre creieri. Nu neaparat.. hai sa le dam in acelasi regim ca sa putem compara mere cu mere! Oare in cate ore (sau minute) sar toate matzele dintr-un DRZ daca-l exploatezi in regim de motocross in competitii extreme (facem abstractie in acest exemplu de greutate si manevrare)?? Si chiar daca nu-l distrugi, e clar ca in 10 ore de turatie numai pe rosu ii vei schimba uleiul si filtrul... si oricat l-ai tura, tot nu vei castiga nimic cu el, ca abia isi taraie b@sinile... sa ma ierte DRZ-istii, e numai o comparatie cu un cros veritabil.Eu insist sa-ti amintesc de Husaberg.. daca ii iei si rotile de SM (sau inca un set de roti enduro cu cauciucuri mixte de on/off) ai EXACT ceea ce-ti doresti! Fiabilitate, forta bruta, mers in oras, hard enduro! Si nu-ti fa griji cu mentenanta aia.. si eu ma speriasem la fel la inceput, dar e atat de simplu incat devine rutina. Si nu este scump deloc vei iesi cu 3-4 mil in plus anual, dar eu zic ca ceea ce-ti ofera pt banii astia, MERITA de 10 de ori pe atat! PS: Nu fac reclama nimanui, am dat-o pe a mea si ghici ce... o sa-mi iau tot husaberg! E stupid sa comparam mere cu pere, ducand perele la nivel de mere. Nimeni nu isi ia DRZ ca sa "il exploateze in regim maxim de motocross si competitii extreme". Sau tu asta crezi ca faceai cu Husabergul tau? Aici e vorba de mers in oras + ocazionala forja pe coclau. Forja pe coclau variaza in acceptiunea fiecarui individ, dar iti spun eu ca trebuie sa stii mai mult decat unde-i ambreiajul si unde-i frana ca sa forjezi chiar si o mobra din asta. Sunt curios cat timp ai avut tu Husabergul de iti dai pareri in legatura cu mentenanta. Eu am vazut Husaberg cu distributia schimbata pe la 6000, operatiune care proprietarului nu i se parea cine stie ce problema de fiabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Sau tu asta crezi ca faceai cu Husabergul tau?Sunt curios cat timp ai avut tu Husabergul de iti dai pareri in legatura cu mentenanta. Imi cer scuze, nu am experienta ta si nici anii tai. Nu am vazut si nu am calarit atat de multe motorete ca tine, nu am tot atat de multi prieteni si de fapt... 19 ani de motociclism am trait ascuns. Husa nu este fiabila. Inca o data scuze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Imi cer scuze, nu am experienta ta si nici anii tai. Nu am vazut si nu am calarit atat de multe motorete ca tine, nu am tot atat de multi prieteni si de fapt... 19 ani de motociclism am trait ascuns. Husa nu este fiabila. Inca o data scuze! Ce am zis eu nu are legatura nici cu varsta, nici cu experienta pe alte mobre, nici cu cine ce prieteni are. Am zis doar ca sunt curios cat timp ai avut tu HUSABERG sa iti dai cu parerea despre fiabilitatea mobrei numite HUSABERG. HUSABERG, nu Transalp, nu cine stie ce autobuz de touring, nu IJ. Nu de alta, dar mai e un baiat pe aici cu o Husqvarna, si din 2009 pana acum nu a avut nicio problema la ea. Nu voi intra in discutii despre experienta acumulata de tine in 19 ani de motociclism si despre capacitatea ta de endurist pentru care un DRZ "abia isi taraie bashinile", ca imi este mie rusine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 (editat) Ce am zis eu nu are legatura nici cu varsta, nici cu experienta pe alte mobre, nici cu cine ce prieteni are. Am zis doar ca sunt curios cat timp ai avut tu HUSABERG sa iti dai cu parerea despre fiabilitatea mobrei numite HUSABERG. HUSABERG, nu Transalp, nu cine stie ce autobuz de touring, nu IJ.Nu de alta, dar mai e un baiat pe aici cu o Husqvarna, si din 2009 pana acum nu a avut nicio problema la ea. Nu voi intra in discutii despre experienta acumulata de tine in 19 ani de motociclism si despre capacitatea ta de endurist pentru care un DRZ "abia isi taraie bashinile", ca imi este mie rusine. Te rog, chiar e necesar? Am avut husa cand tu abia aveai 6 ani, am desfacut un motor cu piston topit pe cand tu cred ca aveai 8 sau 9 ani.. am avut si suzuki (toata cinstea). Nu mi-a placut genul extrem, dar am avut la garaj sau numai langa mine destui prieteni si/sau destule contacte cu lumea asta. Insa nu cine sunt eu dezbatem ci necesitatea mentenantei la motoarele extreme. Ce importanta are cat de bun sunt eu personal la enduro sau trial?? De ce te-ai ofensat atat? DRZ are un motor reusit, dar daca-l exploatezi extrem fara mentenanta extrema, va ceda.. eu cred ca mai repede decat un husaberg. Si oricat de extrem l-ai folosi, tot nu vei putea bate intr-un concurs ipotetic un motor de husa. Era un exemplu fortat unde se foloseau ipotetic aceleasi biciclete cu cele 2 motoare in cauza.. am gresit?? mii de scuze, nu vad rostul unei dispute cu sabiile scoase Editat Septembrie 4, 2009 de MensSana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 (editat) Cand ai deschis topicul eram usor in ceata - nu intelegeam cum poate cineva sa spuna ca o Honda Dominator este mare, grea si o problema cand vine vorba de manevrat mai mult timp prin traficul Bucurestiului. Din prima zi petrecuta acolo saptamana asta (din totalul de 4) am inteles perfect existenta acestui topic. Pentru mine a fost ceva de groaza traficul de la voi, desi cele cateva iesiri de care am avut parte au fost numai pe motoare, ca pasager. In ultima zi, in masina, de pe Stefan cel Mare pana in Militari cred ca puteam sa imi fac linistit somnul de frumusete. Off-topic: Inclin sa cred ca si scuterul ar fi o alegere buna. Cu motorul, nu putine au fost situatiile cand, dupa scurte accelerari in treapta 2-a, trebuia taiat instant gazul si dat in frane din cauza celor care ne blocau dintr-odata, aparuti de nicaieri. Editat Septembrie 5, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Va spun eu si trebuie sa ma credeti pe cuvant ca pentru oras cel mai bun este Bombardier Movia 346. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 6, 2009 Autor Share Postat Septembrie 6, 2009 Da, m-am gandit la varianta asta. Insa ale dracu refuza sa circule taman unde si cand ai nevoie de ele mai mult. Asa ca voi prefera ceva cu numai doua roti si doar o sutime din caii putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 De ce te-ai ofensat atat? DRZ are un motor reusit, dar daca-l exploatezi extrem fara mentenanta extrema, va ceda.. eu cred ca mai repede decat un husaberg. Si oricat de extrem l-ai folosi, tot nu vei putea bate intr-un concurs ipotetic un motor de husa. off topic: La RedBullRomaniacs a iesit un DRZ pe locul 2 la hobby - Peter Nesuta http://www.redbullromaniacs.com/results/re.../day-4-overall/ Daca ai fizic si te tii suficient de bine pe motorul ala, fiabilitatea lui ar fi fix ultima problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) Te rog, chiar e necesar? Am avut husa cand tu abia aveai 6 ani, am desfacut un motor cu piston topit pe cand tu cred ca aveai 8 sau 9 ani.. am avut si suzuki (toata cinstea). Nu mi-a placut genul extrem, dar am avut la garaj sau numai langa mine destui prieteni si/sau destule contacte cu lumea asta. Insa nu cine sunt eu dezbatem ci necesitatea mentenantei la motoarele extreme. Ce importanta are cat de bun sunt eu personal la enduro sau trial?? De ce te-ai ofensat atat? DRZ are un motor reusit, dar daca-l exploatezi extrem fara mentenanta extrema, va ceda.. eu cred ca mai repede decat un husaberg. Si oricat de extrem l-ai folosi, tot nu vei putea bate intr-un concurs ipotetic un motor de husa. Era un exemplu fortat unde se foloseau ipotetic aceleasi biciclete cu cele 2 motoare in cauza.. am gresit?? mii de scuze, nu vad rostul unei dispute cu sabiile scoase la enduro ... diferenta o face fierul de sub pilot ? poti tu sa controlezi un drz care da tot din el?! Editat Septembrie 7, 2009 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) off topic:La RedBullRomaniacs a iesit un DRZ pe locul 2 la hobby - Peter Nesuta http://www.redbullromaniacs.com/results/re.../day-4-overall/ Daca ai fizic si te tii suficient de bine pe motorul ala, fiabilitatea lui ar fi fix ultima problema. Vreau sa iti zic ca eu si un amic din TM eram ca oposumii din Ice Age cand a trecut motocicleta asta prin fata noastra, la prolog. Tot speram ca ne inselam si ca e vreo schema de culori particularizata sau ceva mai aparte pe la GasGas, Sherco, etc. Am realizat ca nu e vedenie dupa forma specifica a plasticelor laterale si chiar eram foarte curios cum o sa se descurce pana la sfarsit.. Asa tragea omul de ea parca lupta pe viata si pe moarte. Bustenii orizontali i-a trecut 3/4 in zbor, asemeni celor de la profi/experti. Sa fi vazut Herculesul cum plutea... (no offence, glumeam). Daca sunteti curiosi de ea, mai este pe stoc, noua, la Suzuki (new old stock, 2007) la 5700 Euro, toate taxele incluse. Nu stiu cum mai e cu inmatricularea. Editat Septembrie 7, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.