ovidiua Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Numarul 72 se poate comanda cu talonul din revista? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 si eu cautam de vreo 2 luni pe la chioscurile de ziare. singura revista pe care o cumpar - si la care teancul depaseste vreo 30 de centimetri. PACAT ! se mai pot comanda numerele din urma, sau si acolo luati pauza? sper sa reveniti pe piata candva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Mda...nasoala situatia. Totusi sper sa va puneti iar pe picioare pt ca dupa parerea mea concurenta este binevenita. Nu cred ca este prea interesant ca celelalte 2 alternative serioase de pe piata sa intre intr-o stare de autosuficienta avand in vedere ca acum concurenta e mai putina. Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tepremihai Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 Am inceput sa cumpar revista cu doar 2 luni inainte ca sa isi inceteze activitatea.... pana sa citesc topicul asta nu m-ai stiam nimik despre ea si chiar imi pare rau pentru ca imi placea foarte mult... in special partea in care era vorba despre intalniri!!! Sper sa revina cat m-ai repede... Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Pacat. Insanatosire grabnica revistei si curaj echipei. Va astept din nou la chiosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddmkro Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 Motolife...ptr mine a fost prima revista de profil din Romania. Au mai existat cateva incercari prin anii 90 - Dan Nastase - dar, Motolife a fost prima care a aparut lunar. Si chiar s-a potrivit cu motociclismul autohton, a fost de-a locului - citesc si acum cu placere articolele isotrice despre mz, ural, dnepr... Au aparut apoi Univers Moto si Motociclismo. Care au fost mai tehnice, dar impresia lasata a fost de articole traduse la greu. Daca se facea un test, se potrivea cu distributia preferinteleor din germania sau italia - Univers Moto baga obsesiv in fata tot ceea ce e nemtesc, BMW, MZ, METZELER, SCHUBERTh...samd, italienii erau mai corecti, dar la fel, parca nu se potriveau articolele cu realitatea romaneasca. In timpul asta MotoLife a scazut stacheta parca - au inceput si ei sa ofere articole traduse... Oricum, eu am cumparat si voi cumpara in continuare lunar toate revistele moto aparute in Romania. Sper sa va reveniti in forta, si sa va amintit de unde ati plecat, cu articole made in Romania, ptr romani, legate si de bune si de rele, de asfalt prost, sistematizare proasta, benzina proasta, dealeri tzepari, rubrica de reparatii, legislatie, do it yourself in spatele blocului...Daca nu ma insel, voi ati sarit cu gura sa ne lase sa circulam legal pe autostrada, ca inainte nu se putea...legal. Bafta multa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) Pacat... Moto Life nu e doar prima revista moto pe care am rasfoit-o dar si prima(si singura pana in acest moment) in care a aparut povestea uneia din rablele mele, si imi aduc aminte cand Ana Maria mi-a adus revista ce incantat eram.Am aflat apoi ca a mai aparut in alte doua numere, am incercat sa dau de revista dar sincer sa fiu nicaieri n-am gasit-o atunci(se intampla chiar in lunile de dinaintea acestui anunt...iunie, iulie), si chiar ma miram cu e posibil ca o revista moto de renumele acesta sa nu fie pe ficare taraba, de la cele legale pana la ultimul bisnitar din targ...Nu sunt strain de ce se intampla in tara asta, si nici de presa, etc...eu tind sa cred ca marea problema a fost aceeasi "criza" care a speriat populatia sa nu mai consume decat strict necesar, si astfel acest lucru s-a rasfrant asupra firmelor care automat din cauza scaderii profitului(fie din vanzari fie din publicitate) au inceput ba sa concedieze, ba sa scada salariile, sau, din pacate, sa isi suspende activitatea Daca gresesc, va rog sa acceptati scuzele mele, dar asta cred ca e problema la noi in tara. Sper sa va reveniti, sa reluati iar munca din primavara, poate, si daca e vrodata nevoie de ceva ajutor, eu ma ofer cu drag, asa cum i-am spus si Anei, careia ii si multumesc pe aceasta cale Toate cele bune, si mult succes in continuare! PS: chiar, as dori pe aceasta cale sa intreb daca mai aveti acele numere din iunie si iulie in redactie...le platesc daca este sa fie acolo...din ce-mi aduc aminte, astea-s lunile! Editat Decembrie 2, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 trist cine are numarul 46 din 2006 sa imi dea un PM .ne intelegem cu plata.am nevoie de numarul asta,ca are o rubrica despre marca/model motorului meu.la un moment dat cumparam si eu lunar revista,dar nu pt colectie.daca are cineva nevoie de un anumit numar si am..... pot sa ii ofer.numai colectionarilor am si din "motociclismo" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 mare pacat ca nu mai apare.am toate numerele de la 1 pina la 81,ultimul numar care l-am gasit pe piata.sper ca aceasta pauza sa nu fie prea lunga si sa va intoarceti pe piata cat de curand,cititorii va asteapta!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 tristcine are numarul 46 din 2006 sa imi dea un PM .ne intelegem cu plata.am nevoie de numarul asta,ca are o rubrica despre marca/model motorului meu.la un moment dat cumparam si eu lunar revista,dar nu pt colectie.daca are cineva nevoie de un anumit numar si am..... pot sa ii ofer.numai colectionarilor am si din "motociclismo" Gata Robert, acum poti sa stergi solicitarea din semnatura, plicul cu revista mult dorita a plecat spre tine si ma bucur ca am reusit sa-ti pot fi de ajutor! S-o citesti si stapinesti (ca si pe motocicleta) cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 (editat) Ce se mai aude cu prima mea dragoste in materie de reviste moto ? A fost dragoste la prima vedere , dupa aia am ajuns sa "ne luoam" si am trait o viata frumoasa impreuna pina la tragicul deces. Au fost si neintelegeri , cind m-a tradat cu niste reclame la jegurile alea de First Bike (sa dea boala in ei de tepari) , da' am iertat-o , c-o iubeam. Am toate numerele de la numarul master , sau cum ii zice (nr -1). Nimeni nu are voie sa le atinga , sub pedeapsa cu moartea prin tortura. Am incercat , intr-un moment de nebunie , sa cumpar revista concurenta , dar nu mi-a placut , prea "fitoasa". Deci , inca odata , CE SE MAI AUDE CU MOTO LIFE ? Editat Februarie 6, 2010 de lil debul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Sicer imi pare rau de voi. Am citit aproape toate numerele...Dar poate ca daca revista s-ar fi axat ceva mai mult pe prezentari de motociclete sh ar fi avut mai mult succes. Hai sa fim cinstiti cu noi insine si sa recunoastem ca majoritatea calarim modele care au cativa anisori buni. Nu zic ca nu am gasit si astfel de articole, totusi cred ca se putea mai mult insistat pe acest aspect. Repet, imi pare foarte rau de voi, pt ca va citeam regulat. Nu incerc sa dau sfaturi si cu atat mai putin sa jignesc pe cineva. Mi-am spus doar parerea...Pt ca , nu-i asa, pe toata lumea intereseaza sa citeasca despre propria mobrea decat despre mai stiu eu ce model racing cu miliarde de cp. Ma poate ajuta cineva, ne intelegem la bani, cu numarul 54? Sper sa va reveniti totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Am niste dubluri , doar la citeva numere. Sa ma uit , sa vad daca te pot rezolva cu ceva. Daca gasesc , te caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HRISTOS Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 asteptam cu nerabdare reaparitia revistei.a inceput si sezonu si speram sa iasa cat mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 salut are cineva de vanzare nr.76(martie 2009) multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Sicer imi pare rau de voi. Am citit aproape toate numerele...Dar poate ca daca revista s-ar fi axat ceva mai mult pe prezentari de motociclete sh ar fi avut mai mult succes. Hai sa fim cinstiti cu noi insine si sa recunoastem ca majoritatea calarim modele care au cativa anisori buni. Nu zic ca nu am gasit si astfel de articole, totusi cred ca se putea mai mult insistat pe acest aspect. Repet, imi pare foarte rau de voi, pt ca va citeam regulat. Nu incerc sa dau sfaturi si cu atat mai putin sa jignesc pe cineva. Mi-am spus doar parerea...Pt ca , nu-i asa, pe toata lumea intereseaza sa citeasca despre propria mobrea decat despre mai stiu eu ce model racing cu miliarde de cp.Ma poate ajuta cineva, ne intelegem la bani, cu numarul 54? Sper sa va reveniti totusi nu stiu daca prezentarile de motociclete SH ar fi ajutat dupa cum a zis Cristi, nu lipsa cititorilor si nici cea a reclamelor a fost problema. In Romania, daca nu ai in spate afaceri cu statul (generic vorbind), nu poti supravietui pe piata moto. Vine iarna, nu mai vin bani, dar copii plang de foame. Vine vara, lumea pleaca in concedii. In plus, romanul e a-tot-stiutor nu are nevoie de reviste, catalog moto sau mai stiu eu ce. in vremea in care noi faceam teste cu Nevada, Bandit sau mai stiu eu ce motociclete ne critica lumea ca "voi nu aveti alpen-master sau master-bike" sau etc. Asta e in ultimii doi ani au murit multe vise si s-au desfiintat multe mituri pentru mine. Printre acestea, acela ca mai exista sanse pentru omenire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 EZ Rider, trebuie sa fim realisti acum: internetul a adus oamenilor ce aduceau inainte revistele. Daca dau o cautare pe google: cum sa schimb ambreiajul la nu stiu ce motor, 100% am sa gasesc un film, poze, informatii. La fel si teste: KTM vs stiu eu mai ce. Acum serios: e ca si cu revista Chip pentru calculatoare. Livra un CD obosit cu prostii shareware cu 5 versiuni in urma. Vreau sa vad ceva teste: tomshardware si gata. Revistele de orice gen au pierdut teren in fata internetului. Practic pe internet ai articole "on-demand" si nu ce stabileste redactia in luna respectiva. Nu mai zic: GRATIS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 salut are cineva de vanzare nr.76(martie 2009) multam! ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macintosh Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Revistele de orice gen au pierdut teren in fata internetului. Practic pe internet ai articole "on-demand" si nu ce stabileste redactia in luna respectiva. Nu mai zic: GRATIS. am citit o statistica pe un site acum ceva timp, daca ma scarpin bine printre circumvolutiuni cred ca o sa-mi aduc aminte si cum se numea site-ul. in orice caz, conform respectivei surse in 2007 in UK, reclama online a depasit cu aproape 2 milioane de lire sterline reclama tiparita. cu alte cuvinte a inceput sfarsitul printurilor. e greu ca in cateva pagini printate (pot fi si sute, e irelevant) sa te lupti cu cantitatea de informatie ce poate fi stocata online. asta fara sa mai pomenim de actualitatea datelor online vs. print... evolutie? time will tell... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 (editat) actualitate da. exactitate... probabil. aia e cea mai mare problema a informatiilor de pe net... probabilitatea nici printul nu e 100% bullet-proof dar probabilitatea ca un redactor profesionist sa greseasca e mult mai mica tocmai pt ca nu printul e gratis!!! pe net totul e temporar, efemer. Vorba volant... stiind ca totul poate fi corectat la nevoie, perfectiunea nu mai e un deziderat. Dar deh' ia uite ce filosofez eu in era in care nu mai e timp de asa ceva. Nu mai e nevoie sa stii (si poate nici sa gandesti) cand poti afla orice de pe gugle... ca doar totul e la un click distanta Editat Mai 11, 2010 de E.Z.rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) cu toate politetea, spun: hai sa nu mai discreditam netu si google. si nu ca mi-as lauda marfa... asa ca voi da doar urmatoarele exemple: www.motorcyclenews.com, moto.caradisiac.com. motorcycle.com, motoblog.it si lista ar putea continua. ce e efemer si lipsit de calitate aici? nu cred ca datu pe net exclude actul cognitiv. poate uitatul la tv. pe net esti vanator de informatii, in media clasica esti receptor pasiv. si la urma urmei, nu cred ca daca in fisa postului scrie redactor moto si esti platit pentru asta, ai devenit cu necesitate redactor profesionist. Editat Mai 12, 2010 de marque Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 ai vazut un exemplar din MCNews versiunea printata? Motoblog.it este ca si motoflash un "blog" axat aproape exclusiv pe stiri recunosc, moto.caradisiac nu urmaresc probabil pentru ca am considerat de la inceput ca o divizie moto a unui site auto iar presa moto de peste ocean nu este 100% relevanta pentru noi europenii am si eu cateva exemple: moto.it moto-net.com mai urmaresc si vreo alte 10 site-uri moto din lume, dar cand vine vorba de calitatea informatiilor si greutatea actului jurnalistic presa clasica inca rulez. daca vreti sa salvati planeta renuntati la tobele fara catalizator, treceti pe motoare cu injectie, etc... doua reviste moto nu fac nici cat o picatura in ocean comparat cu cele spe-mii de ziare printate zi de zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 ASE E, nu te mai contrazic! mii de ziare care se imputineaza de la o zi la alta. intre timp, pot sa ma laud si eu putin si sa spun ca am pus nitel umarul la emisiunea moto de la Realitatea TV, in loc sa filosofez pe net... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crossroad Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 ASE E, nu te mai contrazic! mii de ziare care se imputineaza de la o zi la alta. intre timp, pot sa ma laud si eu putin si sa spun ca am pus nitel umarul la emisiunea moto de la Realitatea TV, in loc sa filosofez pe net... Ce emisiune moto la realitatea tv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Ce emisiune moto la realitatea tv? vezi in sectiunea de mai jos pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.