Nicole Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 jurnalizdo! ia vezi, poate mai citesti odata ce-am scris!am zis ca prefer sa lucrez in DTP/Grafica...decat ce-am gasit pana acum in ro in materie de jurnalism. Am specificat ca sunt masterand in Jurnalism => diploma de licenta in Jurnalism. ai fi putut face orice alta facultate + un master in jurnalism. Un master nu inseamna ca ai neaparat licenta in acelasi domeniu. Eu am licenta in Stiinte Politice (prima) si Jurnalism (a doua) iar master fac doar la Stiinte Politice. Si puteam sa fac si la ASE, fara sa insemne ca am diploma de licenta in economie. Daca blogul tau e unul personal nu mai folosi formulari tipice crainicelor de la junralul de ora 5 si scrie cum scrii de obicei...vezi ca prostu' e prost si ia blogul tau drept un ziar online... si cand ti-o taia unu calea si-ti face mobra zob...prostu' ala care a citit la tine o sa spuna ca aveai 200. sau o sa spuna de mine, sau de alt motociclist, ca vazut el acu' oprit la 200! multumesc de sugestie, dar, venind de la cineva care "prefera" GRAFICA, va fi primit ca atare. Pentru cunostinta ta, am scris articole de critica literara in publicatii ale Academiei Romane. Nu cred ca am probleme cu exprimarea. cred ca de-a naibii, dar si eu tot bord digital am denumirea garcea o folosesc alaturi de denumirea "jurnalizda", adica la misto... ca eu nu scriu pe blogul personal cu formulari cliseistice jurnalismului de dup-amiaza. intrucat eu nu te-am luat la misto, nu vad cum ai dedus ca tu iti poti permite. Dar de fiecare data cand se intampla asta, imi amintesc ca in Romania se cultiva mai mult soriciul gros decat argumentul valid. Appropos, Graficianul (creatie+dtp) nu e tehnician... e (culmea) grafician, unpic de artist(creatia) si surubar(dtp-ul)...vezi! iar vorbesti de chestii pe care nu le stii. Grafica e si tehnica, nu doar "arta". Iar cu surubareala, sa nu imi spui ca nu se incadreaza la tehnic. Daca esti motocicliSta, cum dracu poti sa zici "aaaaaaaa, nu se vedeau acele, era bord digital, nu stiu ce viteza avea, dar sigur era mare ca mobra are carenele sparte"? mobra nu mai are bot deloc, nu doar carene sparte!! Si a aruncat 65 kg la aproape 30 m de trecere! Cum dracu poti sa arunci (subtil, nu direct) vina pe un ce-a luat pe coarne un pieton ratacit pe rosu. Ma scuzi, n-am inteles exprimarea. Incearca sa depasesti bariera grafica, treci in lingvistic, "un ce-a luat pe coarne un pieton" e o combinatie alambicata de cuvinte care nu imi exprima nimic. Tu mergi cu mobra aia? ti-a sarit vreodata un pieton in fata sa musti din sa cu kuru'? Eu am si atins un pieton, care traversa bezmetic printre masini (de fapt, el s-a izbit de mine). Da, mi-au sarit si pietoni in fata. Dar pentru ca mobra mea ajunge mai incet peste 100, iar in oras foarte rar trec de 80, am evitat fara probleme. Presupun ca nici daca ar fi vreo racheta, nu as merge mult mai tare decat merg acum. Sunt fraiera. Da, ma irita ca vorbesti aiurea, arunci vina aiurea, scrii un articol pe blogul personal si dup-aia ceri job in jurnalism. Nu ti-am cerut job tie, nu te-ai trezit spamat cu CV-ul meu. Putzifrici poti sa-mi spui dupa ce ma "cunosti", dar nu cred ca se va intampla asta vreodata. Iti spun asa cat timp iti permiti tu sa ma "izduiesti". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) am zis frontal cu un stalp, nu mai e acelas lucru cu zidu sau ceva pe care il poti misca. panoul e lat si l-am scos din pamant , am lasat bulevardu fara lumina , da asta e alta poveste dar daca u aveai 40 si ala din contrasens cel putin aceeas viteza , pateai ca in filmuletele cu crash test . si nu cred ca o mai duceai bine , totusi nu poti compara calitatea unei daci cu nissanul Da` care e logica discutiei privitoare la testele NCAP? Sincer nu ii vad rostul ... adica putem sa discutam despre ORICE ALTCEVA numa` despre NCAP nu. Si stii de ce? PEntru ca se refera STRICT la auto nu la moto ... deci hai sa despicam topicul in 30 de directii.... ONtopic: eeerrr.... e interesant sa vezi parerea multora din pacate nu am vazut pana acum decat vreo 2 blamari de genul "asa nu". Accidentul in sine seamana ca dinamica cu cel produs in urma cu aprox. 3 luni la Pta. Presei. Prin dinamica a nu se intelege cauze de producere pentru amatorii de senzatii tari p`acilea ... e curios ca atunci cand avem de discutat/dezbatut un accident cel putin ciudat ca mod de producere al caror elemente nu sunt cunoscute in totalitate ne escivam dupa alte certuri da` cand e de neacordare de prioritate toti suntem niste adevarati specialisti ... vb psihologului aluia ... euforie exacerbata E bine am crescut la 57 de useri care sunt pe topic Carry on! Editat Septembrie 16, 2009 de Nightwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Da` care e logica discutiei privitoare la testele NCAP? Sincer nu ii vad rostul ... adica putem sa discutam despre ORICE ALTCEVA numa` despre NCAP nu. Si stii de ce? PEntru ca se refera STRICT la auto nu la moto ... deci hai sa despicam topicul in 30 de directii.... pt a nu se mai debita enormitati. am pus un test si cu moto. care e facut praf cu carene si bot spart si a avut 60. dar motoru nostru implicat in accident a avut 200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 eu zic ca te complici aiurea ... parerea mea. ... si vb aia "ne cunoastem de mult" ... nu sunt io ala care ma cert cu toti acum ai aparut si tu?? uzurpatorule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicole Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 pai, sa discutam dinamica. Eu nu am fost acolo in momentul producerii si, nefiind foarte obisnuita cu accidentele moto, nu pot sa spun ca inteleg, din ce am vazut/auzit la masuratori. Deci ... MI SE PARE mie, sau franarea motocicletei a inceput la cativa metri DUPA trecerea de pietoni? Asa cred ca am vazut marcandu-se cu creta ... (daca dunga aia care se marca era urma de franare). La impact moto cu pieton, cum iti dai seama de unde se termina franarea si incepe rularea fortata? Mesaj completat pt a nu se mai debita enormitati. am pus un test si cu moto. care e facut praf cu carene si bot spart si a avut 60. dar motoru nostru implicat in accident a avut 200 eu n-am vazut pe nicaieri scris 200... "viteza excesiva" in localitate poate sa fie si 90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 topic dedicat jurnalistilor incepand cu pagina 7? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) eu zic ca te complici aiurea ... parerea mea. ... si vb aia "ne cunoastem de mult" ... nu sunt io ala care ma cert cu toti acum ai aparut si tu?? uzurpatorule daca nu mai muncesc , tre sa imi ocup si eu timpul cu ceva Mesaj completat si apropo de jurnalism. imi da si mie cineva 20 de milioane , poate reusesc sa trec in anu 3 Editat Septembrie 16, 2009 de H3llriderr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 pai, sa discutam dinamica. Eu nu am fost acolo in momentul producerii si, nefiind foarte obisnuita cu accidentele moto, nu pot sa spun ca inteleg, din ce am vazut/auzit la masuratori. Deci ... MI SE PARE mie, sau franarea motocicletei a inceput la cativa metri DUPA trecerea de pietoni? Asa cred ca am vazut marcandu-se cu creta ... (daca dunga aia care se marca era urma de franare). La impact moto cu pieton, cum iti dai seama de unde se termina franarea si incepe rularea fortata? Mesaj completat eu n-am vazut pe nicaieri scris 200... "viteza excesiva" in localitate poate sa fie si 90 Hmm... vrei un raspuns neaparat la ce s-a marcat cu creta? Ca sa fiu succint si, evident, macabru: nu, nu era o urma de franare, era o urma de rulare a corpului pe partea carosabila ... prin corp intelegem cadavru ca sa nu se iveasca careva sa dezvolte mai mult decat e cazul subiectul ... si as prefera totusi sa va urmaresc discutia voastra nu sa va invat C.F.L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIANA_C Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Nu ma pot bucura ca a murit un om, indiferent ca a fost sau nu a fost vinovat. INSA, daca se dovedeste ca a trecut pe rosu, ar trebui despagubit motociclistul. Si ar trebui facut ceva pentru a se rezolva problema asta cu pietonii ce se arunca efectiv pe trecerea de pietoni (sau prin locuri nepermise) indiferent ca au verde sau nu. Nu se mai poate cu ei, traverseaza ca bezmeticii. Poate ca niste amenzi usturatoare i-ar mai potoli. E culmea cum ei se arunca in fata ta, tu faci tot posibilul sa-l ocolesti, cu riscul de a te tavali, si tot ei te injura!!! Chiar daca motociclistul ar fi nevinovat, in cazul de fata, nu cred ca-i va fi usor sa traiasca cu gandul ca a omorat un om. Ca ar fi avut 200km/h imi vine greu de crezut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nicole Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 si as prefera totusi sa va urmaresc discutia voastra nu sa va invat C.F.L. iar eu prefer sa invat ceva, nu sa mai discut dupa ce am spus tot ce aveam de spus. Deci, un raspuns la intrebare se poate? Aia marcata cu bold. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Sunt curios cum o sa degenereze discutia daca o sa se dovedeasca ca motociclistul a trecut pe rosu. Camere de vederi sunt cateva in zona aia, la Banc Post mai exact. Poate bate vreuna cumva pe trecere si o sa se rezolve misterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Intrebarea ta contine raspunsul. Cauta diferentele intre cei doi termeni folositi si o sa observi. Ca sa te ajut: o actiune mecanica a vehicolului este, in 98% din cazuri, continuua si fara discrepante si survenita din inertie. In momentul interactiunii aceasta actiune isi schimba modul de expunere. Dar pentru ce e important acest lucru pe topic? Nu de alta dar ... aici discutam ca ala a trecut pe rosu, ala mergea cu 243,17km/h, ca toti de pe margine urau motociclistii si alte lucruri de genu asta .... nu vad ca asta sa fie locul unei discutii tehnice despre dinamica producerii, momentul producerii, urmarile, cele 2 cercetari efectuate, concluziilor preliminare, intocmirea documentelor etc. Este mult prea plictisitoare... Mesaj completat Sunt curios cum o sa degenereze discutia daca o sa se dovedeasca ca motociclistul a trecut pe rosu. Camere de vederi sunt cateva in zona aia, la Banc Post mai exact. Poate bate vreuna cumva pe trecere si o sa se rezolve misterul. Nu-ti dai seama ce ar iesi? Anyway putin probabil tipa care a dat sincron la TV parea destul de serioasa si nu a baba atomica sau mos nuclear... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Sunt curios cum o sa degenereze discutia daca o sa se dovedeasca ca motociclistul a trecut pe rosu. Camere de vederi sunt cateva in zona aia, la Banc Post mai exact. Poate bate vreuna cumva pe trecere si o sa se rezolve misterul. nu ti-e clar? o sa i se umple frigiderul deocamdata nu a afirmat nimeni cu tarie ca a trecut pe rosu sau verde. prma supozitie a fost ca el avea verde si pietou rosu . oricum nevinovati pana la proba contrarie. discutia a fost prin presupunere pana la finalizarea cercetarii Editat Septembrie 16, 2009 de H3llriderr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Deci ce putem invata din aceasta patanie? Ochii beliti in trafic? Incetiniti preventiv la sub 50 la trecerile la care nu aveti vizibilitate 100%, cu degetele pe frana? Verdele e doar o sugestie, el nu inlocuieste atentia si conduita preventiva? Toate de mai sus? Ca mie mi se cam rupe daca nicole e jurnalista sau daca DTP-istul e surubar. Voua nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Grafica e si tehnica, nu doar "arta". Iar cu surubareala, sa nu imi spui ca nu se incadreaza la tehnic. surubarit in limbaj grafico-detepist, inseamna sa lucrezi pe un layout primit sau facut de tine altadata, sa inlocuiesti text si poze si sa asezi in pagina la greu (gen revista sau catalog cu layout neschimbat dar la care se schimba doar produsele si deci:pozele si textul) => surburait, adica lucru mecanic(dar spus la figurat), fara creatie mobra nu mai are bot deloc, nu doar carene sparte!! Si a aruncat 65 kg la aproape 30 m de trecere! Ia vezi clipu pus de hellryder cu moto aia + ca stricaciune mare nu inseamna viteza mare intotdeauna Ma scuzi, n-am inteles exprimarea. Incearca sa depasesti bariera grafica, treci in lingvistic, "un ce-a luat pe coarne un pieton" e o combinatie alambicata de cuvinte care nu imi exprima nimic. "unu caruia i-a sarit un pieton in fata motocicletei" e bine... imi place un limbaj mai maleabil, nu de lemn. Eu am si atins un pieton, care traversa bezmetic printre masini (de fapt, el s-a izbit de mine). Da, mi-au sarit si pietoni in fata. Dar pentru ca mobra mea ajunge mai incet peste 100, iar in oras foarte rar trec de 80, am evitat fara probleme. Presupun ca nici daca ar fi vreo racheta, nu as merge mult mai tare decat merg acum. Sunt fraiera. Eu era sa ma fac praf pe mine, pe prietena mea si pe motocicleta ce urma s-o vand a doua zi din cauza unei idioate ce-a tasnit prin fata unui troleu oprit in statie fara macar sa arunce un ochi in stanga... norocul ei a fost ca eram pe franare (la 50 m mai in fata erau sine de tramvai ridicate ce taiau drumul) si ca am reusit sa fandez in scurt la 60 km/h cu-n virago 535 si pasagera in spate, de doar am sterpelit-o cu oglinga, cotul si piciorul meu drept. Desigur ca a a rupt-o la fuga cand a vazut ca dupa ce-am redresat mobra si-a coborat pretina de pe umerii mei, nu am continuat drumul... am ajuns-o din urma si cand am intrebat-o ce e-n capu' ei a zis sec: "Scuze, vina mea, ma grabeam sa ajung la o ruda la spital". Ca era sa ajungem toti 3 in spital din cauza ei... cine stie, poate daca faceam poc atunci, si se bloca acul viroagei la 180 ( ) ziceai si de noi ca rulam cu viteza prin oras. Pietonii (care pan' la urma, suntem toti, nu?) trebuie sa se trezeasca! Care faceti dreapta de pe splai la Unirii, sau la fantani...sau care o luati inainte spre alba iulia...stiti la ce ma refer.(si e doar un loc/exemplu) Editat Septembrie 16, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) jurnalizdo! ia vezi, poate mai citesti odata ce-am scris!am zis ca prefer sa lucrez in DTP/Grafica...decat ce-am gasit pana acum in ro in materie de jurnalism. Am specificat ca sunt masterand in Jurnalism => diploma de licenta in Jurnalism. (oricum, e o hartie si nu conteaza la fel de mult in comparatie cu ce ai in cap sau cu ce ai studiat, dar asa ca idee, sa stii ca nu vorbesc sa ma aflu in treaba) Daca blogul tau e unul personal nu mai folosi formulari tipice crainicelor de la junralul de ora 5 si scrie cum scrii de obicei...vezi ca prostu' e prost si ia blogul tau drept un ziar online... si cand ti-o taia unu calea si-ti face mobra zob...prostu' ala care a citit la tine o sa spuna ca aveai 200. sau o sa spuna de mine, sau de alt motociclist, ca vazut el acu' oprit la 200! denumirea garcea o folosesc alaturi de denumirea "jurnalizda", adica la misto... ca eu nu scriu pe blogul personal cu formulari cliseistice jurnalismului de dup-amiaza. bucatarizda nu stiu ce e. motociclizda - fetele alea motocicliste cu sufletul, n-au A-ul, n-au mobra, uneori sunt pasagere si-si dau cu parerea despre chestii ce nici macar nu le inteleg. jurnalizda - 'jurnalista' de la Can-Can, Libertatea, OTV...etc, hai ca stii la ce ma refer.... Appropos, Graficianul (creatie+dtp) nu e tehnician... e (culmea) grafician, unpic de artist(creatia) si surubar(dtp-ul)...vezi! iar vorbesti de chestii pe care nu le stii. Daca esti motocicliSta, cum dracu poti sa zici "aaaaaaaa, nu se vedeau acele, era bord digital, nu stiu ce viteza avea, dar sigur era mare ca mobra are carenele sparte"? Cum dracu poti sa arunci (subtil, nu direct) vina pe un ce-a luat pe coarne un pieton ratacit pe rosu. Tu mergi cu mobra aia? ti-a sarit vreodata un pieton in fata sa musti din sa cu kuru'? Da, ma irita ca vorbesti aiurea, arunci vina aiurea, scrii un articol pe blogul personal si dup-aia ceri job in jurnalism. dupa parerea mea sunteti total deplasati cu problemele voastre, dupa cum ziceam mai devreme nu e loc aici de dezbateri de genu asta, DAR legat de viteza are dreptate 100% daca te ai uitat si tu unde e trecerea si unde s a oprit omu ala ai observat ca era o distanta FOARTE mare, deci e jenant sa comentezi si sa negi faptul ca avea viteza, era noapte era liber logic ca nu mergea cu 40, deci ideea e simpla, te plictisesti tare la jobul ala care l ai Editat Septembrie 16, 2009 de gabi_tro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Sunt curios cum o sa degenereze discutia daca o sa se dovedeasca ca motociclistul a trecut pe rosu. Camere de vederi sunt cateva in zona aia, la Banc Post mai exact. Poate bate vreuna cumva pe trecere si o sa se rezolve misterul. atunci sa infunde puscaria Mesaj completat dupa parerea mea sunteti total deplasati cu problemele voastre, dupa cum ziceam mai devreme nu e loc aici de dezbateri de genu asta, DAR legat de viteza are dreptate 100% daca te ai uitat si tu unde e trecerea si unde s a oprit omu ala ai observat ca era o distanta FOARTE mare, deci e jenant sa comentezi si sa negi faptul ca avea viteza, era noapte era liber logic ca nu mergea cu 40, deci ideea e simpla, te plictisesti tare la jobul ala care l ai n-a zis nimeni ca avea 40, dar nu cred ca avea peste 100. tie ti se pare viteza mare 70 km/h in oras cand e liber? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 eu sunt convins ca avea peste 100, merg si eu noaptea cu 60 70 si parca stau, daca e loc in fata ii dai sa nu mi zica nimeni ca nu i asa (eu unu nu mai mult de 100 pt ca nu vreau sa raman fara permis) DAR incetinesti sau/si esti de 2 ori mai atent la intersectii, treceri de pietoni, alte pericole. Mesaj completat evident ca vina e a omului care a trecut pe rosu si fara sa se asigure, dar in acelasi timp sunt convins ca foarte mutle din accidentele de aici ar fi putut fi evitate daca viteza era mai mica si poate mai important decat asta, daca atentia era mai mare. Si eu merg pe linia de tramvai si depasesc, dar ma uit extrem de concentrat la cum merg masinile pe care le depasesc, ma uit chiar si in oglinzi sa vad daca sunt oarecum atenti, nu trec ca bou cum vad o gramada de motoristi pe linia de tramvai cu super viteza, pai normal ca daca ti iese unu in fata esti pa. Nu zic ca nu se poate intampla oricum daca ai ghinion, dar ideea e sa ti reduci cat mai mult sansele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 cat cantareste cbr-u ala?? cu tot cu cei 2 zbanghi pe el?? asa aprox... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) cat cantareste cbr-u ala?? cu tot cu cei 2 zbanghi pe el?? asa aprox... Pai, motorul ala la gol are 170 kg... plus greutatea pasagerilor, sa zicem inca 140 kg, ai cam 310 kg. Plus ceva benzina in rezervor, hai sa zicem 320 kg. Editat Septembrie 16, 2009 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 183kg are ca si eu am F4i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 183kg are ca si eu am F4i Ala era Cbr 600 F4I Sport, greutatea am luat-o de pe bikez.com http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cbr..._sport_2001.php +/- 10-15 kg cred ca nu conteza, sunt curios ce o sa scoata Nightwolf din el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slow_rider Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Iti pot trimite io o poza in privat cu ceva mai dur Desigur daca ai "matze" sa rabzi asa ceva ... sa-ti faci o idee cam cum "frec io pisica la munca" E de admirat fata pentru ceea ce vede, nu ma pronunt pentru ceea ce scrie ca nu am chef de certuri. Din punctul meu de vedere pozele sunt aproape ok Nu e cazul. Nu sunt un sensibil absolut deloc. Meseria ta asta presupune si tu ti-ai ales-o in cunostinta sau nu de cauza. Trebuie apreciata si respectaqt ca orice alta munca cinstita. Eu comentam ce l-ar determina pe un om care nu traieste din asta sa faca asa ceva. Personal as interzice si reclamele la tampoane pe TV...mai ales cand taia aia tamponul si arata gelul ala rosu "gelul nu e lichid". Parca trecusera pe albastru la un moment dat. O tampenie. Pe site-ul ala poate intra oricine si nu mi se pare normal. Pozele sunt aproape OK pentru cercetarea politiei si acolo tre sa ramana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIANA_C Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Nu e cazul. Nu sunt un sensibil absolut deloc. Meseria ta asta presupune si tu ti-ai ales-o in cunostinta sau nu de cauza. Trebuie apreciata si respectaqt ca orice alta munca cinstita. Eu comentam ce l-ar determina pe un om care nu traieste din asta sa faca asa ceva. Personal as interzice si reclamele la tampoane pe TV...mai ales cand taia aia tamponul si arata gelul ala rosu "gelul nu e lichid". Parca trecusera pe albastru la un moment dat. O tampenie. Pe site-ul ala poate intra oricine si nu mi se pare normal. Pozele sunt aproape OK pentru cercetarea politiei si acolo tre sa ramana. Eu cred ca, din contra, ar trebui puse astfel de poze in tot orasul pe panouri cat china. Asta ar avea un efect mult mai puternic asupra tuturor (soferi + pietoni) si, vazand ce se poate intampla, s-ar gandi de doua ori inainte de a face vreo tampenie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slow_rider Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Eu cred ca, din contra, ar trebui puse astfel de poze in tot orasul pe panouri cat china. Asta ar avea un efect mult mai puternic asupra tuturor (soferi + pietoni) si, vazand ce se poate intampla, s-ar gandi de doua ori inainte de a face vreo tampenie.... iti poti face tapet din genul asta de poze in casa daca te pasioneaza. Te ajuta nightwolf cu mai multe. daca vrei ptr copilasi, nepoti, vecini sau ce mai ai tu iti fac gratis tricouri sa se duca la gradinita cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.