Sari la conținut

iti taie unu fata, culci motorul....


paul_dragos
 Share

Postări Recomandate

La cum merg unii repet unii rideri bucuresteni printre coloanele de masini aproape stationate... au ceva experienta ,nu gluma ...ei stiu despre ce vorbesc .........n-ai cu cine bre ,nai cu cine sa te contrazici : )

 

Inc-odata :slide si cand asfaltu` e destul de aproape...roll...ce d-zeu suntem copii ?? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

aseara, in jurul orelor 11, vis a vis de coltea, la intersectia cu ion ghica cu ic bratianu, am avut neplacerea sa-mi taie unul calea care pur si simplu nu m-a vazut. de pomana frina, ca ma suiam pe el, desi era ca la plimbare.... cind am vazut ca nu tine faza cu frina, am culcat motorul pe dreapta.

noroc ca ma dadui din calea lui, ca ala pe carene zici ca este sanie nu alta.. ca altfel ma prindea intre masina si motor... deh, nu asta vreau sa spun.

vreau sa MULTUMESC, tuturor motociclistiilor pe sportive care au trecut pe linga mine si, desi au vazut ca este accident, unul nu a oprit, din cca 15-20 de sportive...

in schimb au oprit soferi auto, si 3 pusti scuteristi. nu ma asteptam sincer ca scuterele sa opreasca, sa vada ce si cum daca e ok.

deci, cum oricum eram ofticat de o sap si ceva ca cei cu sportive nu saluta in trafic, acum chiar sint super suparat pe ei si indiferent cit de tare s-ar auzi in trafic, sau ce sucare sint motoarele lor.... pt unii dintre ei: RUSINICA

dezamagit, ofuscat si julit. este al doilea accident cu motorul in plina strada iar cei cu motoare trec nepasatori.

in alta ordine de idei, jos palaria celor cu scutere. nu m-am asteptat.... placut impresionat

 

 

ps. fara comentarii nesarate sau de prost gust ca musc

 

Nu aprob gestul celor ce au trecut pe langa,clar, DAR 20 de vitezane(numarate) si nici un chopper,touring,enduro etc? :D Bafta cu reparatiile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu aprob gestul celor ce au trecut pe langa,clar, DAR 20 de vitezane(numarate) si nici un chopper,touring,enduro etc? :D Bafta cu reparatiile

 

 

Stii cum e... in 2008-09 nu esti motociclist cu adevarat incepator daca nu incepi pe o carenata de cel putin 600 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, ai o atentie distributiva de invidiat!

Ai avut timp sa vezi obstacolele din zona, sa le evaluezi, sa iti dai seama ca nu ai timp sa franezi, sa te gandesti care componente sunt mai ieftine decat celelalte si ai ales sa o culci, pe partea cea mai ieftina, pe traiectoria optima, avand contact cu masina care ti-a taiat calea, ca altfel ala pleca pusi-pa, exonerat.

Asta in timp ce ti se derula viata prin fata ochilor, inainte de impact.

Tare.

Io unul, cand imi ia unul fata, strang de frane si din c.ur de iese c.catul ca nailonul(de subtire) vreo 4 zile, necum sa evaluez...de unde sa o culc..

Asa am invatat, ca e mai buna frana, decat culcatul.

PS Ma refer strict la motoare!

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, ai o atentie distributiva de invidiat!

Ai avut timp sa vezi obstacolele din zona, sa le evaluezi, sa iti dai seama ca nu ai timp sa franezi, sa te gandesti care componente sunt mai ieftine decat celelalte si ai ales sa o culci, pe partea cea mai ieftina, pe traiectoria optima, avand contact cu masina care ti-a taiat calea, ca altfel ala pleca pusi-pa, exonerat.

Asta in timp ce ti se derula viata prin fata ochilor, inainte de impact.

Tare.

Io unul, cand imi ia unul fata, strang de frane si din c.ur de iese c.catul ca nailonul(de subtire) vreo 4 zile, necum sa evaluez...de unde sa o culc..

Asa am invatat, ca e mai buna frana, decat culcatul.

PS Ma refer strict la motoare!

 

u nail it captain cypher! my point exactly.

de fapt discutia asta s-a mai derulat in multe topicuri. multi si-au dovedit calitatile extrasenzoriale si puterea de calcul neuronal exceptionala cand de fapt toate aburelile astea cu culcatu in chip programatic a motorului (cu alegerea peronului pe stanga sau dreapta) in fractiuni de scunda nu e decat escamotarea prozaicului fapt ca in final totu iese cum da al de sus. iar faza cu cacatul e clar un ingredient de nelipsit in astfel de patanii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt curios daca o sa pateasca ceva cadrul meu in care sunt prins buloanele, la o cazatura. Care a avut buloane la o cazatura mai zdravana, sa mi spuna si mie ce pagube a avut la prinderi. Mersi.

 

 

In functie de forta gravitationala care actioneaza asupra motocicletei (duritatea cazaturii ) pot aparea : fisuri ,micro fisuri ,torsiuni-deplasari de/si cadru /bloc motor ... Se depisteaza la o examinare amanuntita : )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiecare isi conduce motorul cum doreste daca nu ii afecteaza si pe altii. il da jos, intra frontal, face ce-i poate pielea. am tot incercat sa va spun ca intram in coltul dr spate: ori ma arunca in dr, ori in stg.

am cazut pe partea stg, pt ca in primavara, m-a aruncat la o accelerare mai brusca pe stinga: omoplat fisurat, pierderea cunostintei, smurd, etc. iar umarul si acum este dizlocat si nu este vindecat complet.

acesta este motivul pentru care am ales sa pic pe dreapta.

frina a fost ciupita doar putin, iar de derapat nu am derapat. puteti sa vedeti inca cred urmele... si unde a cazut si cit s-a dus , etc.

imi place ca cei cu sportive fac cele mai multe comentarii. asta inseamna ca ii deranjeaza bine de tot.

si da, au fost si alte motoare: un enduro si un chooper pe contrasens. atit. nu ori fii 20, dar stati voi si numarati cite trec pe acolo in 15 min-20... si vedeti voi.

daca puteam sa o opresc, sincer o faceam... decit sa obs cum considera altii despre ce patesti tu.

sustin, declar si semnez cele declarate mai sus, nu retractez nimic, nu vreau nici pene nici impresii de carenate.

 

ps. decit capitan mindru, mai bine marinar in barca. fierul costa la kg, tu cit costi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A picat Rossi blocand roata fata la franare... de multe ori. Si nu avea niciun motiv sa fie panicat, nu se infigea intr-o masina ci doar rata trasa in curba, pierdea acolo cateva sutimi. Chiar nu e nicio rusine sa gresesti in acest mod. Prin asta vreau sa spun ca nici nu are rost sa inventezi povesti despre culcat pe o parte si nici din partea celorlalti aratatul cu degetul. Se mai intampla...

 

paul_dragos, nu intelegi ca nu ai micsorat impactul cu masina "culcand-o"? Din contra, ai lovit masina cu viteza mai mare decat daca ai fi stat pe roti si ai fi franat pana in ultima clipa. Ba poate n-o mai loveai deloc, te opreai pana in ea. Pe carene motocicleta franeaza muuuult mai prost decat pe cauciucuri. Nu inteleg de ce refuzi sa accepti evidentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am impresia ca incet incet topicul asta a deviat de la faptul ca dupa ce a cazut un motociclist (in indiferent in ce conditii) au oprit doar scuteristi dar nu motociclisti la faptul ca motociclistul (calarind o vaca de la BMW cam ca alea de la politie) nu e in stare atunci cand i se taie calea in oras din scurt sa faca un stoppie meserias, dupa care sa lase baluba de peste un sfert de tona innapoi pe roata din spate fara sa troncane din amortizorul din spate la capat de cursa, dupa care sa-i arate automobilistului degetul din mijloc in timp ce cu un calcai ii da oglinda jos :D.

Exista niste tutoriale si articole aici pe topic care va pot expilca destul de clar de ce un cruiser/touring/enduro touring nu poate frana numai cu fata si in general la fel de eficient ca o motocicleta super sport/strada/sport touring, dar cine are vreme sa le citeasca, suntem in Romania si toata lumea isi da cu parerea la orice de la agricultura pana la motociclit...

Dat fiind ca motocicleta mea are un comportament oarecum asemanator cu vacile BMW, sa va explic astora cu vitezane cum se franeaza pe un asemenea animal:

1) Actionatul numai a franei fata si brusc la peste 20km/h are un efect de insurubare, singura necunoscuta e daca in momentul ala ai filet pe dreapta sau pe stanga;

2) Daca nu faci prostia sa franezi intai cu fata (chiar daca iti tii 1-2 degete acolo in zonele dubioase cum fac eu), dupa ce ai bagat frana spate, daca nu ai ABS aproape sigur o blochezi asa ca incepe sa guitze ca un purcel injunghiat si fundul incepe sa alunece iar ghidonul s-ar putea sa vobleze;

3) Dupa ce stabilizezi motocicleta si se termina eventualul voblaj si ea e complet basculata din amortizoare incepi sa atingi cu mila frana fata pentru ca ajuta si aia si nu e periculoasa de pe la 40-50km/h in jos daca nu tragi de eau brusc.

 

Bine, mie mi-a iesit mai mult cu surub acum doi ani si de cateva ori si anul trecut, dar anul asta am reusit de cateva ori sa fac purcelul sa guite si sa raman cu partea cauciucata in jos in final...

 

Pe de alta parte cum te arunci intentionat de pe ea? Habar n-am, dar presupun ca in momentul in care frana spate e blocata in cursul manevrelor de stabilizare ai putea sa decizi sa nu o mai stabilizezi si sa o lasi pe o parte si chiar poti sa si decizi partea. Cat despre sarit de pe ea, dat fiind ca merg mai tot timpul cu pasager (sotia) inca nu am pus la punct un plan clar despre cum se da eject simultan, asa ca nu am incercat niciodata sa sar de pe ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In opinia mea sectiunea asta are scopul principal de a invata ceva din nefericirile altora. Acesta este motivul pentru care "ma cert" in acest topic, incerc sa combat o idee care mie mi se pare gresita si periculoasa.

 

Bun. Acum, oricum ai da-o cel mai repede opresti rubber side down. In cazul in care un obstacol nu poate fi evitat si impactul este o certitudine ce poti face este sa incerci sa reduci cat mai mult viteza de impact. Cum faci asta? Franezi pe roti. Ducandu-te taras cu motocicleta vei frana mai prost => vei lovi obstacolul cu viteza mai mare.

Citez si din Proficient Motorcycling, poate aveti mai mult incredere in ce zice omul ala: "Should I try to do a quick stop, or should I toss the bike on its side? [...] I intend to stay on the rubber and brake to a stop. My reasoning is that rubber has more traction than metal or plastic, even on oil-slick pavement. [...] You do the best you can, and if you can't keep it upright, you fall. Once the bike is down and sliding, you've lost control."

Apoi, unde ati vazut voi pe cineva sarind sau arancundu-se de pe motocicleta? Daca nici aia de la Moto Gp n-au "experienta" la cazaturi atunci cine are? L-ati vazut vreodata pe Rossi sarind de pe motocicleta? Nu cred. In ideea asta tot ce poti face este sa nu te tii de motocicleta, sa-i dai drumul cand ai pierdut controlul. Dar de la a da drumul la a sari de pe ea e cale lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar 15-20 au trecut? Slabutz... sa vezi cum am stat eu pe marginea drumului inspre Cheia sambata cu intalnirea de la Rasnov timp de 2ore intre 10-12, timp in care a trecut tot Bucurestiul, Ploiestiul si sudul motoristic pe langa mine si n-a oprit unu' sa vada ce am patzit de stau cu motoru' pe jumate desfacut, casca pe marginea drumului si agit niste chei la toti care trec - aveam nevoie de un amarat de inbus de 4... Ah, de salutat au salutat toti, claxonat, ridicat maini - cred ca ma incurajau :D

 

Masini au oprit vreo 3... doar ca n-aveau nimic sa ma ajute. Ah, si unul cu un scuter a intrebat de sanatate... asta e, cine inghite faza cu solidaritate si comunitatea si-o merita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni buni, de unde apar cifrele astea cu 10-20 de vitezane ?

samuoara jack, eu plec dimineata din berceni si pana in floreasca salut maxim 3-4 motoristi, nicidecum vitezisti TOTI ! :D

cat despre calcule, trase si tranteli, sunt valabile atunci cind vorbim de rossi, schumacher,mcrae.

recuperare usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni buni, de unde apar cifrele astea cu 10-20 de vitezane ?

samuoara jack, eu plec dimineata din berceni si pana in floreasca salut maxim 3-4 motoristi, nicidecum vitezisti TOTI ! :D

cat despre calcule, trase si tranteli, sunt valabile atunci cind vorbim de rossi, schumacher,mcrae.

recuperare usoara.

 

Asta am vrut sa subliniez si eu,este f usor sa-ti expui anumite frustrari dand cu piatra unidirectional :) Practic d-aia s-a ajuns la situatia asta, ala are vitezana deci este un pusti cordit,ala cu enduro e un ciudat,ala cu chopper e un basinos si lista poate continua...Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar 15-20 au trecut? Slabutz... sa vezi cum am stat eu pe marginea drumului inspre Cheia sambata cu intalnirea de la Rasnov timp de 2ore intre 10-12, timp in care a trecut tot Bucurestiul, Ploiestiul si sudul motoristic pe langa mine si n-a oprit unu' sa vada ce am patzit de stau cu motoru' pe jumate desfacut, casca pe marginea drumului si agit niste chei la toti care trec - aveam nevoie de un amarat de inbus de 4... Ah, de salutat au salutat toti, claxonat, ridicat maini - cred ca ma incurajau :D

... si n-ai gasit si tu o piatra ?

 

Cred ca ai avut ghinion, la mine au oprit toti, cu toate ca era noapte si eu eram imbracat "civil" (eram cu masina) si eram si in mjlocul campului pe un drum drept.

Nu mai pornea motocicleta unuia din grup dupa ce i-a murit motorul in mers.

Am oprit cam tot ce venea pe doua roti, si au oprit toti. La un moment dat eram vreo cinci persoane care dadeam simultan telefoane in cautarea unei dube. Pana la urma a pornit si am plecat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah! nu mai trantiti mah mobrele!!! ce dracu' aveti??

 

indiferent ce calaresti, franeaza pana aproape de impact, daca tot vezi ca faci poc, ridica-te-n scarite sa nu te agati in ghidon, si roaga-te sa plonjezi peste capota/plafon! asta e cea mai buna solutie, daca mai apuci s-o faci.

 

Cat despre franare, clar mobrele nu se culca.

Merg de 2 ani zilnic cu cruisere diferite (virago 535 - 200 kg, virago 250 - 150 kg, kawasaki vn800 ~ 260 kg) si da, se franeaza cu ambele roti...daca franezi mai tare si nu pui spatele...simti cum face stanga/dreapta de poponeata. Cel mai des la cruisere se blocheaza spatele...si simti cu o ia in stanga sau dreapta, atunci ii dai drumu sa se indrepte si mai apesi odata spatele).

Cred ca baietii care "le culca" de fapt blocheaza spatele si asa il lasa, curu motocicletei se duce in dreapta, si a cade intr-un fel de "lowside"

 

Merg de ceva timp si cu-n CB500, si intr-adevar, franeaza mai bine ca are alta ciclistica si greutate ~200 kg, si poti pune doar fata, dar la fel...mai bine daca franezi cu ambele roti, e mai stabila.... nu's de ce dracu nu franati cu ambele, da doar d-aia le-au pus aia acolo.

 

Aviz carenatilor care se suie pe cruiser, FOLOSITI ambele frane, un disc pe fata si-un tambur de cele mai multe ori, ca HD Dyna are aceleasi frane ca o vitezana cu 2 discuri pe fata si-unu' pe spate... franeaza destul de bine daca-s folosite impreuna si aproape de limita blocarii spatelui.

 

Am auzit comentarii de la vitezani dupa ce s-au dat cu mobra mea: "Frate, nu prea ai frana pe fata"

Am, daca le folosesti cum trebuie.

sau vitezan trecut pe cruiser "Frate, mobra mea are o problema la frana...cred ca am discu stramb, ca se misca" .... "Aaaa, tu pui si spatele?"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indiferent ce calaresti, franeaza pana aproape de impact, daca tot vezi ca faci poc, ridica-te-n scarite sa nu te agati in ghidon, si roaga-te sa plonjezi peste capota/plafon! asta e cea mai buna solutie, daca mai apuci s-o faci.

/index.php?...=314768&hl=

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am culcat motorul pe-o parte= am blocat frana, a fugit fata si m-am vazut jos.

 

Crede-ma ,asa a fost.

 

Da, dar ramane partea cu "am preferat .." :)

 

Cand eram eu la inceput nu intelegeam deloc cum e aia cu "m-am trezit sub motor" ... pe urma am aflat :)

Mesaj completat

Am auzit comentarii de la vitezani dupa ce s-au dat cu mobra mea: "Frate, nu prea ai frana pe fata"

Am, daca le folosesti cum trebuie.

sau vitezan trecut pe cruiser "Frate, mobra mea are o problema la frana...cred ca am discu stramb, ca se misca" .... "Aaaa, tu pui si spatele?"

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la ce s-a plecat si unde s-a ajuns:) nu e rau.

decit sa sar peste o masina, sau sa intru in ea, prefer in continuare s-o dau jos:) la omoplatul meu fisurat, numai cazatura pe el imi trebuie:)

eu intii m-am gindit la mine, si apoi la motor. de ce sa risc?

poate puteam ca pe penuri sa o opresc. poate. nu contesc, dar eu am ales altceva.

plasticul si metalul nu are aceasi frinare ca si pneul: diferenta majora este ca pe pneu esti si tu, pe metal sau plastic, o lasi dracu sa se duca si te alegi doar cu ceva julituri.

fiecare isi cunoaste motorul. am mai incercat in anumite situatii sa-l opresc de urgenta si nu s-a comportat deloc bine. fuge spatele, ca se blocheaza roata spate, de tragi tare de fata isi pierde din aderenta frinei de motor pe spate, etc. fiecare cu ale lui.

sa-mi aratati si mie motocicleta care frineaza in 60-120 cm de la 40 km/h in sus. sint curios. asta in conditiile in care nu stii daca ala face dreapta total, sau doar se baga in fata ta. eu nu am avut ori spatiul necesar de frinare ori poate experienta lui rossi=mi-ar place sa-l vad pe touringuri sau choopere:)

apropo, are doar ghidonul strimb si capacul culbutori spart. plus normal carena julita. in rest, functioneaza.

nu am dat cu piatra in vitezane, numai ca asa s-a nimerit, si oricum, in ultimul timp, indiferent ca se supara cineva sau ba, dar ei sint cei care trec printre masini, se strecoara aiurea, pleaca primii de la stop, taie calea, nu prea saluta, sint galagiosi nevoie mare.. etc. de ce sa nu recunoastem? indiferent ca sint de 18 sau de 50 de ani.

dl silenti are mare dreptate cu pneul, si este perfect adevarat. tot ce iti doresc este sa-ti poti folosi mereu aceste abilitati in situatii de criza, precum le spui pe net. atita. nu te duci tiris cu motorul, doar ii dai drumul sa se duca unde vrea el, iar tu sa te indepartezi de metal, atit. sa scapi. cine a spus sa sara de pe ea? care-i nebunul?:D)

pentru terminarea discutiei, pe cale amiabila, lasind ce aluneca mai repede, sa incercam sa vedem: care ai intrat in ceva, si ce avarii fizice a suferit, care a trintit motorul si ce avarii au avut loc. e ok?

 

deci, incep eu: trintita, crapat baie ulei-laterala, ghidon strimb, carena julita, suport pad indoit, semnal dr spate spart geam / julit genunchi, cot, usora entorsa laba dreapta.

haideti, ascult....

 

dupa accident, suit pe ea si la politie, acolo a terminat uleiul si nu a mai pornit. asta dupa ce a intrat un opel cu 50-60km/h in lateral stinga, si dupa ce m-a zburat de pe ea la o incercare de redresare ....

buna vaca asta, nu? ... :) aaaa, si asta doar pe laterale, fara reparatii.... schimbat, inlocuit, etc.

Editat de paul_dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara, in jurul orelor 11, vis a vis de coltea, la intersectia cu ion ghica cu ic bratianu, am avut neplacerea sa-mi taie unul calea care pur si simplu nu m-a vazut. de pomana frina, ca ma suiam pe el, desi era ca la plimbare.... cind am vazut ca nu tine faza cu frina, am culcat motorul pe dreapta.

noroc ca ma dadui din calea lui, ca ala pe carene zici ca este sanie nu alta.. ca altfel ma prindea intre masina si motor... deh, nu asta vreau sa spun.

vreau sa MULTUMESC, tuturor motociclistiilor pe sportive care au trecut pe linga mine si, desi au vazut ca este accident, unul nu a oprit, din cca 15-20 de sportive...

in schimb au oprit soferi auto, si 3 pusti scuteristi. nu ma asteptam sincer ca scuterele sa opreasca, sa vada ce si cum daca e ok.

deci, cum oricum eram ofticat de o sap si ceva ca cei cu sportive nu saluta in trafic, acum chiar sint super suparat pe ei si indiferent cit de tare s-ar auzi in trafic, sau ce sucare sint motoarele lor.... pt unii dintre ei: RUSINICA

dezamagit, ofuscat si julit. este al doilea accident cu motorul in plina strada iar cei cu motoare trec nepasatori.

in alta ordine de idei, jos palaria celor cu scutere. nu m-am asteptat.... placut impresionat

 

 

ps. fara comentarii nesarate sau de prost gust ca musc

 

Sie eu ma dau cu scuterul

Vreau sa spun ca sunt oameni si oameni

 

Mesaj completat

Doar 15-20 au trecut? Slabutz... sa vezi cum am stat eu pe marginea drumului inspre Cheia sambata cu intalnirea de la Rasnov timp de 2ore intre 10-12, timp in care a trecut tot Bucurestiul, Ploiestiul si sudul motoristic pe langa mine si n-a oprit unu' sa vada ce am patzit de stau cu motoru' pe jumate desfacut, casca pe marginea drumului si agit niste chei la toti care trec - aveam nevoie de un amarat de inbus de 4... Ah, de salutat au salutat toti, claxonat, ridicat maini - cred ca ma incurajau :P

 

Masini au oprit vreo 3... doar ca n-aveau nimic sa ma ajute. Ah, si unul cu un scuter a intrebat de sanatate... asta e, cine inghite faza cu solidaritate si comunitatea si-o merita...

 

:D :) :)

super tare fai f..ti pe aia cere te-au lasat balta

 

a-s face o chestie de asta dar sa am motoreta buna si sa stau pe margine sa ma fac ca surubaresc la ea sa vadem cati opresc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat si eu faza cu salutul.E pe cale de disparitie! Poate ar fi cazul sa incepem sa ne injuram,daca tot nu ne mai salutam.

" Faptul ca ai un motor de 15.000 euro nu te face neaparat si "motociclist" (poti sa te duci in fiecare zi la arc sau la intrunirile exclusiviste,dar tot ramai un "cocalar borat cu ceapa in gat" ). Aviz pt.cei care-si cumpara motoare scumpe(si echipament) si se plimba doar putin prin fata blocului sau pana in centru(astia sunt niste papitsoi,cunosc destule cazuri). "

Editat de Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru terminarea discutiei, pe cale amiabila, lasind ce aluneca mai repede, sa incercam sa vedem: care ai intrat in ceva, si ce avarii fizice a suferit, care a trintit motorul si ce avarii au avut loc. e ok?

 

Din pacate am cazut(singur,aveam in jur 60km/h), weekend-ul trecut :) :)

 

 

1.maneta ambreaiaj un pic strambata

2.carena dreapta spate crapata(mai ales sub saua mobrei)

3.rezervorul in partea dreapta este un pic zgariat/indoit

4.oglinda stanga rupta complet,cea din dreapta este si ea afectata insa mai merge

5.parbrizul crapat

6.cadru de bord spart,defapt mai bine zis sa spart turometrul

7.semnalizarile fata/spate sunt ok,nu sunt rupte insa cand semnalizez dreapta nu mi se mai aprinde in bord sageata aia verde

8.capacul dreapta motor,un pic zgariat

 

Eu m-am ales cu o mica zgarietura,ce sa vindecat dupa 2 zile.Mai tare ma doare sufletul de motocicleta :P

 

Cateva poze:

 

13092009115.jpg

 

13092009118.jpg

 

13092009117.jpg

 

13092009119o.jpg

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

accidentul lui frate-miu de pe grivitei.

Un bou coboara de pe podu grant/d pe breteaua dinspre gara d N/basarab si taie toate sensurile oprind masina cu botu' pe dubla continua, frate-miu, 70 km/h, pe banda 3, in dreapta masina, in stanga masini pe contra-sens, frana la limita, blocheaza spatele, inainte de impact se ridica in scarite, monra intra in masina, el face tumba peste parbriz.

avarii mobra: crashbar indoit (s-a indreptat), ghidon indoit (s-a indreptat), maneta frana si "cadru" spate - adica partea de la amortizoare in spate, care tine saua pasagerului si aripa de spate (nu conteaza la structura), indreptat.

avarii frate-miu: julitura-n cot, glezna luxata si vanataie pe buca, nimic rupt: in conditii de casca open face, masnusi si bocanci.

avarii masina: usa sofer indoita, geam sofer spart, aripa fata stanga indoita, parbriz spart(buca lu frate-miu), capota inufndata(piciorul lu frate-miu).

 

Daca culca mobra io zic ca o cam belea.

post-9738-1253517585_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...