Sari la conținut

Ij


lil debul
 Share

Postări Recomandate

Azi iau motoru de la reparat si miine il pun pe cadru,sa vedem cum sta acum situatia,sint curios ce mai cade,ca a fost hartanit rau saracu de fostu proprietar. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 94
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ba eu prefer orivand un ij bine pus la punct(neaparat planeta)oricarei motociclete "autohtone"si aici incadrez toate motoarele din europa de sud est :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, spuneti-mi ca nu am dat-o in bara rau de tot!

Si mai spuneti-mi ca ma mai primiti aici!

 

De la ultimul meu post lucrurile s-au cam schimbat.

Probabil nu noi, ne alegem motocicleta ci cumva ea ne alege pe noi.

 

Ca sa vedeti despre ce e vorba. M-am pricopsit cu un Mz.

175.

De prin 62.

 

:moto:

 

Ar avea potential, ar fi buna pentru prima vara a unui motociclist in devenire, dar... a fost inmatriculata cu atas, atas pe care eu nu il vad de loc.

Deja imi este dor de acel IJ.

 

OK, sa zicem ca va arata frumos si va merge sublim ( radeti, nu-i asa?), dar cum ... inmatriculez chestia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te duci la identificare fara atas si o omologheaza solo.

dar asta implica modificarea cartii de identitate, ceea ce inseamna ca tu trebuie sa fii deja proprietarul in acte al ei (stampila de luare in evidenta de la circa financiara pe fisa de inmatriculare este suficienta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand te duci la rar le spui ca vrei sa o omologhezi solo,pb e ca s-ar putea sa te intrebe unde e atasul sau sa te puna sa aduci placuta de identificare a acestuia si atunci ai 2 variante

-declaratie pe propria raspundere a fostului proprietar ca atasul nu mai exista din x motive de ex fier vechi

-le explici cu frumosul ca atasul nu are placuta de identificare si nici serie poansonata pe el din fabrica(eu asa am facut) dar al meu nu avea carte

-varianta cea mai simpla faci rost de o bucata de fier din talpa atasului ,bati seria din cart :moto: e pe ea si spui ca atat a mai ramas din el restul e dat le fier vechi -asa a facut fratele meu fiindca in carte scria clar ca este poansonat de rar seria gfjgy.g

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa inmatriculezi solo o motocicleta care a fost inainte inmatriculata cu atas, nu mai ai nevoie de atas si/sau de placuta atasului. Pur si simplu te duci la RAR cu motorul solo si... gata. In cartea de identitate cei de la RAR vor completa o alta coloana -B sau C- cu noile caracteristici ale motocicletei si contra unei taxe suplimentare ai scapat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati asa.

Care carte de identitate?!

Are un "certificat de inmatriculare", ceva ca un carnet de prin 1984 cu o stampila rosie "NUMAR NOU" la rubrica mentiuni speciale.

Intr-adevar e scisa si seria atasului.

 

Va multumesc ca va bateti capul cu mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carte de identitate,ca la masini,in care se trec TOTI proprietarii trecuti si ala prezent. Nu stiu ce ti-a dat idiotu ala,da cu actele nu te joci. Mergi cu el la inscriere ,sa le zica el la gabori cum e cu talonu si vezi sa mearga eventual si la RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carte de identitate,ca la masini,in care se trec TOTI proprietarii trecuti si ala prezent. Nu stiu ce ti-a dat idiotu ala,da cu actele nu te joci. Mergi cu el la inscriere ,sa le zica el la gabori cum e cu talonu si vezi sa mearga eventual si la RAR.

Bai va rog foaaarte frumos: DACA NU SHTITZI, NU VORBITZI CA SA N'ADORMITZI!!!!!!!!!!!!!!!! :moto: :ok: :)

DECI: motocicleta este inmatriculata, are talon vechi, nu are carte de identitate. Totul este OK. Mergi cu fostul la RAR, unde faci cartea de identitate, nota de identificare shi eventual shi ITP, daca ai tupeu sa-l faci acolo in vizuina lupului. Se poate ca fostul sa-tzi faca procura notariala shi sa te duci numai tu, fara el. Dupa ce ai aceste acte, te duci shi faci ITP daca nu l-ai facut la RAR, batzi la mashina pe Udrishte contract de vanzare-cumparare, fisha de inmatriculare shi mai tre' f'o 2 formulare de completat de mana, tot de acolo le iei- dar daca ai mashina de scris potzi lua contract shi fisha in alb shi le scrii tu, scuteshti cca 10-15 RON, eu asha fac. Cu fisa de inmatr shi contractul se merge la fisc la fostul shi apoi la tine, se iau vize cum ca fostul are taxele la zi respectiv ca tu ai inscris-o la fisc pe numele tau, apoi se mai platesc f'o 2 taxe, din cate shtiu una la poshta shi una la CEC, shi cu toate hartiile (vezi ca tre' sa fie scrise la serv circulatzie la avizier tot ce trebuie) te duci de mana cu fostul la ghisheu unde mot se radiaza de pe numele fostului shi se inscrie pe numele tau. Pare fff complicat, dar nu e chiar asha.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, si cand ti se rupe cablul de ambreiaj la japoneza stai o luna pe tusa pana vine la comanda.

 

asa ca e cu dus si-ntors.

 

iar in ziua de azi nu se mai aplica principiul 'dau un ban dar stau fara griji'. fiabilitatea produselor noi a scazut foarte mult.

 

bineinteles ca daca as avea bani as avea japoneza, fara discutie, dar ideea e sa fim realisti.

 

SORRY DA NU MA MAI POT ABTINE!

MANANCI (cuvant urat)!!!!!!!

MIE MI S-A RUPT CABLUL DE AMBREIAJ LA O INTALNIRE MOTO .... SI MI-A LUAT EXACT 15 MINUTE SA IL

FAC... SI DUPA MAI BINE DE UN AN MERG DEJA CU EL.(YAMAHA XJ)

SINGURUL LUCRU DE CARE MI-E FRICA CU O JAPPO E PANA DE CAUCIUC... CU TOATE CA E MAI VECHE DECAT IJ-UL PE CARE L-AM INJURAT SI BLESTEMAT 7 ANI.

DA-LE IN P..A!!!

FACUTE CU PICIOARELE SI ASAMBLATE CU CIOCANUL :crack:

IN DECURS DE 7 ANI AM DESFACUT ORICE SURUB POSIBIL DIN PLANETA 5 PE CARE AM AVUT-O

SI FAZA CEA MAI NASPA ERA CA DUPA 2 LUNI DE IARNA PETRECUTE IN GARAJ CAND IESEAI CU EL

PRIMAVARA TOT NU MERGEA BINE....CEVA TOT MAI SUNA DESI TOT CE PAREA DEFECT FUSESE SCHIMBAT.

SI NICIODATA NU SE INTINDEA LA DRUM .... LENES , PUTUROS SI FLAMAND.

DACA NU CURGEA ULEI .... INSEAMNA CA NU MAI AVEA

IAR ELECTRIC....AM SCHIMBAT 5 ACUMULATOARE, 2 PUNTI DE DIODA SI 2 RELEURI DE INCARCARE.

AM AVUT O HONDA 250 DIN 1979 !!! SI S-A COMPORTAT DE 10 ORI MAI BINE DECAT IJ -UL LUAT NOU-NOUT IN 1992.

SI CRED CA STITI VORBA AIA ... NU AM BANI SA IMI IAU MASINA IEFTINA. E PERFECT ADEVARATA.

NU STIU PE NIMENI CARE SA FI ZIS ... MAI BUN ERA IJ-UL , MZ-UL .....

SI SA NU VORBIM DE CONSUM SI ACCELERATIE... :blink:

 

NU VREAU SA SE CREADA CA AM CEVA CU POSESORII DE COMUNISTE.

SI ACUM II AJUT DACA E NEVOIE...

UN SINGUR LUCRU NU IMI PLACE....FANATISMUL IDIOT AL UNORA CARE ZIC CA CE FACE NIEPRA SAU ALTELE SI SE INCAPATANEAZA SA RECUNOASCA CA JAPPO E DE 10 ORI MAI BUNA.

SAU AM AUZIT PE UNU CA A FACUT CU NIEPRA PE CIRCUITUL DE KART O YAMAHA YZ 350 IN 2 TIMPI CU 65 C.P.!!!!

NO SHIT

FAZA MISTO E CA CU ADEVARAT O SA APRECIEZI CALITATEA NUMA' DUPA CE TE-AI DAT CU COMUNISTE.

ASA CA SARAC DAR .... MAI CUNOSCATOR... MAI BINE DECAT CU HAYABUSA SAU HARLEY SI TE DAI COCOS PRIN ORAS!!!

CAT MAI PUTINE PROBLEME VA DORESC.... :moto: :ok: :)

Editat de sadik69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa inmatriculezi solo o motocicleta care a fost inainte inmatriculata cu atas, nu mai ai nevoie de atas si/sau de placuta atasului. Pur si simplu te duci la RAR cu motorul solo si... gata. In cartea de identitate cei de la RAR vor completa o alta coloana -B sau C- cu noile caracteristici ale motocicletei si contra unei taxe suplimentare ai scapat!

 

 

:ok:

 

asa am facut eu, acum doua saptamani.te costa 2 milioane si unpic chestia.si in pretul asta e inclus si itp.

acuma cum tu nai cartea de indentitate , nu stiu ...nu ma bag.Probabil cati face una noua :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am vazut asa ceva la Udriste. Fara carte nu poti decit sa o dai la fiare vechi,iar carte nu ii poate face decit ala care e in talonu vechi,proprietaru,bosorogu,banditu. Si cartea se face la RAR. Deci,sa iasa bosorogu din vizuina !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am vazut asa ceva la Udriste. Fara carte nu poti decit sa o dai la fiare vechi,iar carte nu ii poate face decit ala care e in talonu vechi,proprietaru,bosorogu,banditu. Si cartea se face la RAR. Deci,sa iasa bosorogu din vizuina !

 

Se poate face procura notariala si te imputerniceste pe tine sa te ocupi de tot.Nu ma intreba cat costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah!

Eu luat japoneza SH de la euroleasing medias cu problemele inerente unei masinarii care nu e noua. O ureche rupta de la cablul ambreiajului, locasurile de reglare ale telescoapelor scoase din uz, bujie de alt fel decat cea care trebuia - toate astea neanuntate de firma respectiva. Nu m-am speriat eu de amanunte de-astea, am trecut la remediat. Stiti cat umbli dupa o amarata de bujie in Sibiu? Si cand o aia descoperi ca n-ai cheie pentru ea, umbli sa-ti faci o tiganeasca, samd. Nu IJ-ul e problema, ci tara in care traim in care nu poti sa te duci ca omu la magazin si sa gasesti ce-ti trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca sintam pirliti si cu bani putini nu-ti iei nici japoneza buna,stiu exemple. Asa ca ce sa mai zici de comuniste? Daca nu ai material iei ce poti,aia de afara nu vind motoarele de bune ce-s,le dau ca sint altele mai noi,pe care ei si le permit si noi canci.

Ma duc sa-mi dau un glont in cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MIE MI S-A RUPT CABLUL DE AMBREIAJ LA O INTALNIRE MOTO .... SI MI-A LUAT EXACT 15 MINUTE SA IL

FAC... SI DUPA MAI BINE DE UN AN MERG DEJA CU EL.(YAMAHA XJ)

 

Uite exact din cauza mentalitatii asteia romanesti de "las-o asa ca merge-asa" sunt motocicletele din romania asa de prost intretinute. Si comuniste (mai ales) dar si japoneze.

 

In rest, gresesti printr-o generalizare excesiva si subiectiva a experientelor tale personale.

 

Ca sa fiu mai clar:

1. daca tu ai avut probleme cu o comunista, nu inseamna ca toate comunistele sunt proaste.

2. faptul ca tu ti-ai reparat cablul de ambreiaj in 15minute nu inseamna ca oricine la orice japoneza poate face acelasi lucru. Sau ca vrea sa-si asume riscul. Sau ca reparatia o sa tina mai mult de 10km si n-o sa i se rupa din nou de data asta intr-o situatie critica, castigand o un bilet numai dus la Doamne-Doamne.

 

Fostul proprietar al niprei mele cu care merg zilnic si cu care am facut pana acum 1600km fara nici o problema sta de o luna pe bara asteptand sa-i vina din germania - ia ghici - un cablu de ambreiaj. Si intr-un fel ii dau dreptate. Zicala aia "sunt prea sarac ca sa-mi permit lucruri ieftine" se aplica de minune aici.

 

Dar nu sunt ipocrit, si nu sustin ca japonezele sunt mai proaste. Nu, sunt mult mai bune decat comunistele. Si de-abia astept sa strang bani sa-mi permit si eu una. Doar ca daca o sa pot o sa cumpar "din afara", tocmai din cauza tehnicilor romanesti de reparatie.

 

PS. in sustinerea ideii lui chopper_savage, adaug ca stiu 3 proprietari de xj care nu se pot nici macar uita la bujii pentru ca nu gasesc cheie pentru ele. e mult pana departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fostul proprietar al niprei mele cu care merg zilnic si cu care am facut pana acum 1600km fara nici o problema sta de o luna pe bara asteptand sa-i vina din germania - ia ghici - un cablu de ambreiaj. Si intr-un fel ii dau dreptate. Zicala aia "sunt prea sarac ca sa-mi permit lucruri ieftine" se aplica de minune aici.

 

Dar nu sunt ipocrit, si nu sustin ca japonezele sunt mai proaste. Nu, sunt mult mai bune decat comunistele. Si de-abia astept sa strang bani sa-mi permit si eu una. Doar ca daca o sa pot o sa cumpar "din afara", tocmai din cauza tehnicilor romanesti de reparatie.

 

PS. in sustinerea ideii lui chopper_savage, adaug ca stiu 3 proprietari de xj care nu se pot nici macar uita la bujii pentru ca nu gasesc cheie pentru ele. e mult pana departe.

 

Fostul propietar nu sta de o luna dupa cablu,il are deja.

Cu cumparatul de afara: si eu am zis la fel si partial inca sustin ideea,dar nu fi asa de sigur si nici nu te culca pe o ureche.Vezi ca multi le cumpara de "afara" si....nu alearga nici pe afara cainii cu covrigi in coada!

Cu cheia de bujii: nu-i de vina japoneza e de vina tara asta(vezi semnatura mea).Dar mai sunt 2 aspecte: 1.am xj-ul de 3 luni,am peste 2000 de km si nu am umblat la bujii si cine stie de cand sunt bujiile?dar merg!

2.cheie de bujii au service-urile specializate,dar cum suntem romani vrem sa le facem noi pe toate.

 

PS.Faceam rost de cheie de bujii dar chiar nu am avut nevoie. B)

PS1.Cand romanii o sa-nvete sa faca marketing o sa-si dea seama ca daca aduc sau produc chei de bujii pt. ngk-uri o sa faca bani ca lumea,dar ei prefera inca sa comercializeze fel de fel de unelte de cacao care se roaga de clienti sa le cumpere.Cheia de bujii e doar un ex.Ar mai fi foarte multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i de vina japoneza e de vina tara asta

 

exact asta sustin si eu.

 

PS. mea culpa pentru exagerarea cu "luna", au fost doua 2 saptamani. In mod normal trebuia sa se duca la magazin si sa-l cumpere. Dar...

 

PS2. verificarea bujiilor intra la chestiile elementare de facut cand iti iei motor nou si necunoscut. impreuna cu schimbarea uleiului, lichidului de racire, de frana, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca sintam pirliti si cu bani putini nu-ti iei nici japoneza buna,stiu exemple. Asa ca ce sa mai zici de comuniste? Daca nu ai material iei ce poti,aia de afara nu vind motoarele de bune ce-s,le dau ca sint altele mai noi,pe care ei si le permit si noi canci.

Ma duc sa-mi dau un glont in cap.

 

 

 

 

Si pentru ca nu era prevazut in bugetul meu nici un motoras, pentru anul acesta, si eu m-am limitat la ce am putut.

Doar ca vreau ca si comunista mea sa arate bine.

Cat de tare poti sa modifici o moto si sa nu ai probleme la RAR?

Editat de a_deea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ticolino@: daca tot l-ai adus in discutie pe doctorul...numai intr-o tara vraiste poate fi posibil ca un medic in loc sa-si aloce timpul pt. ceea ce s-a pregatit sa stea sa schimbe cabluri de ambreiaj si alte alea.Sincer nu cred ca-i un hobby pt.el.Pur si simplu o face din 2 motive,specifice unei tari de categorie inferioara:

1.se pare ca un medic in Romania nu-si permite intretinerea cum trebuie a unei motociclete

2. se pare ca decat sa se lase pe mana asa zisilor mecanici prefera sa-si faca cu manutele lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fostul propietar nu sta de o luna dupa cablu,il are deja.

Cu cumparatul de afara: si eu am zis la fel si partial inca sustin ideea,dar nu fi asa de sigur si nici nu te culca pe o ureche.Vezi ca multi le cumpara de "afara" si....nu alearga nici pe afara cainii cu covrigi in coada!

Cu cheia de bujii: nu-i de vina japoneza e de vina tara asta(vezi semnatura mea).Dar mai sunt 2 aspecte: 1.am xj-ul de 3 luni,am peste 2000 de km si nu am umblat la bujii si cine stie de cand sunt bujiile?dar merg!

2.cheie de bujii au service-urile specializate,dar cum suntem romani vrem sa le facem noi pe toate.

 

PS.Faceam rost de cheie de bujii dar chiar nu am avut nevoie. :blink:

PS1.Cand romanii o sa-nvete sa faca marketing o sa-si dea seama ca daca aduc sau produc chei de bujii pt. ngk-uri o sa faca bani ca lumea,dar ei prefera inca sa comercializeze fel de fel de unelte de cacao care se roaga de clienti sa le cumpere.Cheia de bujii e doar un ex.Ar mai fi foarte multe.

gat ma. nu va mai agitati. un motor intretinut nu are nevoie de cheie de bujii, iar cand iti iei un motor il primestiu cu tot cu cheie de bujii si nu numai..... asa se vand motoarele, cu trusa lor de scule.

eu la a mea nu am umblat de 2 ani la bujii si la fel cu iju care l-am avut . si asta ca a fost f bine reglat si bujii cu care se simte bine B) .. asa ca orice motor bine facut si reglat la fel de bine nu aii probleme cu el .

daac ma mananca , si v-ati ratat cariera si vreti sa va faceti cu totii mecanici nu aveti de cat....... dar..... totusi cat de cat orientativa spre un motor cu care nu aveti probleme (asta poate fi si ijul dacaa e bine facut, intretinut si reglat :lol: ))))

 

cat despre modificari zicea careva pe aici ; cat poti sa intyri in el sa nu ai probleme

asta e raspunsul meu : asta e ijul dar acum i-am schimbat motorul dar asa arata si inainte cu motorul de ij pe el si nu am avut nici o problema la RAR cu el

toata fatza e de cros , cadru taiat si sudat dupa cum am vrut, bascula spate de honda si rotile de kavasaki. garda la sol e de 10 cm asa ca poti sa faci ce vrei pe el si nu o sa ai nici o problema

 

 

 

bafta all

post-9047-1147362413_thumb.jpg

Editat de cicioc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pentru ca nu era prevazut in bugetul meu nici un motoras, pentru anul acesta, si eu m-am limitat la ce am putut.

Doar ca vreau ca si comunista mea sa arate bine.

Cat de tare poti sa modifici o moto si sa nu ai probleme la RAR?

nu modifica nimic ca nu mai treci rarul, s-a schimbat treaba........., intaia sa il ai pe numemele tau si apoi te ocupi de prostii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...