Sari la conținut

Choppers, a way of living!


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • 3 months later...
  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

intrebare de stage 1,stage 2...cati japonezi au harleyuri?nu neaparat evo sau twin cam.

» Post actualizat in 02 Oct 2014 16:25

sau oare cum suna Born to be wild in japoneza? haha!

Stage 1 - nu mai multi, nici macar procentual, decat americani cu japoneze.

Stage 2 - cam cum ar fi un ninjalău hrănit de la McD! hihi!

post-15233-0-34922900-1413890420_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Incet, incet choppers, a way of life pentru mine nu mai are sens.

 

Cu toate ca, in continuare tot ce nu este chopper mi se pare extrem de urat, aproape pana la greata parca as vrea si confort nu doar look.

 

Merg pe chopper de 7 ani, cam 40 000 de km si sincer e un chin. Ca rezultat am L4 si L5 lezate, ieri m-a legat nevasta la sireturi, in conditiile in care e insarcinata in luna a 8-a.

Am 1,90 si 95 kg.

 

Acum o saptamana am plecat cu gasca la Veliko Tarnovo. Doua KTM LC8, doua FZ1000, un Pacific Coast, un Pan European si eu. A fost frig si nu s-a mers tare, 100-110. In timp ce eu ma luptam cu vantul si gropile ceilalti erau super relaxati, protejati, cu drumul netezit de suspensii. E adevarat, a mea suna cel mai bine, arata cel mai bine (hm... asta mai depinde si de gusturi :) ). Dar nu ma vad pe nici una dintre plasticate. Sunt urate.

 

Motoreta mea face parte din mine, imi place maxim, consuma putin, dar vreau sa merg cu ea nu sa o admir duminica. Nu sa o spal si sa-i sterg cromul, vreau sa merg cu ea. Vreau sa merg cu motocicleta. Nu mai vreau sa ma sperie 300 de km, nu mai vreau sa ma tot gandesc cum o fi drumul, daca sunt gropi, daca e denivelat.

 

Dar, pur si simplu nici macar nu pot sa dau click si sa pun anuntul de vanzare. Bani de alta n-am. Care alta? Touring? Enduro-turing? Bleah. Nici nu pot sa concep, dar nici nu am incercat.

Nu stiu ce va invinge: choppers, a way of life vs sa mergi cu motocicleta. Sa ma uit la motocicleta si sa ies duminica la terasa sau sa merg cu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu investesti oleaca in niste suspensii mai bune? Am mers si eu 2 ani pe un chopper care la o groapa/denivelare putin mai mare ajungea cu amortizorul la capatul cursei de imi simteam vertebrele cum se lovesc intre ele. Sigur gasesti niste amortizoare after-market mai bune decat ce ai pe motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia ginecologica nu poate fia ajutata nici de mama suspensiilor. Cea mai mica groapa/denivelare rezoneaza in coloana. Am nevoie de o motoreta pe care sa stau cu picioarele sub mine si putin aplecat in fata.

 

Imi vine sa plang. My preciousssss... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Din păcate trebuie să alegi autostrăzi si drumuri bune. Am si eu probleme mici, dar fac sport si merg la masaj pentru coloana regulat si totul devine suportabil, am facut pe choppere pana acuma peste 60.000km, anul asta am plusat cu peste 13.000km. Dar probleme grave încă nu sunt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia ginecologica nu poate fia ajutata nici de mama suspensiilor. Cea mai mica groapa/denivelare rezoneaza in coloana. Am nevoie de o motoreta pe care sa stau cu picioarele sub mine si putin aplecat in fata.

 

Imi vine sa plang. My preciousssss... :(

 

Uite, nu ti ar place ceva de genul?

post-10515-0-62891400-1415985839_thumb.jpg

post-10515-0-00516600-1415985849_thumb.jpg

post-10515-0-38783400-1415985858_thumb.jpg

post-10515-0-95217700-1415985867_thumb.jpg

post-10515-0-41471200-1415985911_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@just

Si eu am mers 700 de km intr-o zi, fara probleme, dar asta acum ceva ani. Am echipament bun, Rukka, Vanucci, brau, nu tremur de frig.

 

@Kevinn

Exact aia e pozitia pe care vreau sa o incerc.

Mai degraba as lua ceva Enduro Turing. Azi o sa ma dau cu un SuperTenere 750 sa vad cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@chopperman inainte sa renunti la ea da-te (daca ai de la cine sa imprumuti) cu tipul de mobra pe care zici ca te-ai simti comod, s-ar putea sa nu fie chiar asa.

@JUST4TNT pentru maini ai doua solutii, un parbriz mare sau handguard. Eu prefer parbrizul mare, al meu se prelongeste pana la nivelul genunchilor asa ca sunt protejat si acolo, handguard-urile mi se par urate si nu cadreaza cu un chopper.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu i-am pus motocicletei mele suspensii progresive(deloc ieftine, e adevarat, dar merita fiecare leuţ), sissy bar si pt mine, nu doar pt pasager(o investitie extraordinara pt spatele meu), si mi-am modificat ghidonul astfel încât să nu-mi mai obosească mainile, si crede-ma ca nu mai am niciun fel de probleme, am facut si 600 km intr-o zi! Ce-am uitat sa precizez, am peste 70.000 km pe cruisere, si nici asa tânăr nu mai sunt(adica +35:-) ). In altă ordine de idei, da, fac sport aproape zilnic, poate si asta conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fondul unor probleme in zona lombara, am fost absolut terminat dupa 350km de mers pe un chopper. Probleme care nu m-au impiedicat sa fac 750-800km pe zi cu un sport-touring. Triunghiul format intre sa, scarite si ghidon imparte greutatea corpului, si ai posibilitatea in mers de a detensiona una dintre cele trei parti ale corpului care iti sustin greutatea.

Scuzati interventia, dar sunt unul dintre cei care neputand calari un chopper, ma bucur totusi de mobra mea si de drumuri lungi.

hai cu primavara aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia ginecologica nu poate fia ajutata nici de mama suspensiilor. Cea mai mica groapa/denivelare rezoneaza in coloana. Am nevoie de o motoreta pe care sa stau cu picioarele sub mine si putin aplecat in fata.

 

Imi vine sa plang. My preciousssss... :(

Omule..am avut Intruderul de 1500..amortizor central..nu am avut nici cea mai mica problema in privinta denivelarilor..si am si io vreo doua vertebre defecte, acu cu harley ul le simt mult mai bine:). deci..vinde Vz ul si ia ti Bizonul de care ti am zis, dif de bani e aproape nesemnificativa...vei putea avea in continuare chopper si vei putea face si drumuri lungi. fara dubii!. suna ma maine sa ti explice fratele tau mai pe indelete..:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte fain topicul...am citit ultimele treizeci si ceva de pagini. l-am gasit acum vreo 3 zile si, de atunci, calare pe el am tot stat...am urmarit toate linkurile(cu exceptia celor care nu mai sunt valabile) si cel mai mult mi-au placut acele clipuri de pe vimeo. adevarate!

e totusi pe aici ceva care nu mi se pare ok. posesorii de harley(pe care i-am intalnit si in trafic fara sa salute, indiferent ca am fost pe monocilindru sau pe shadow) se cred mai cu...cojones. treaba lor. eu nu am harley si nici nu voi avea...decat pentru putin timp, daca voi castiga concursul rockfm, pentru ca l-as vinde. evident, vise. nu voi castiga nimic, dar macar voi reasculta miste rock vechi :) nu chiar e stilul meu, ca eu ascult metal

am urmarit diverse forumuri straine si am intrat in discutii cu diversi europeni sau americani, posesori sau nu de harley, posesori sau nu de choppere. in afara faptului ca cei ce au harley sunt putin cam batuti in cap, pot sa spun ca sunt mai multi care sustin ca japonezele sunt peste harley din punct de vedere al fiabilitatii. asta spun si cei 3 prieteni ai mei care repara motoare dinainte de revolutie...pe trotuar acum 30-40 de ani si in spatiu inchis dupa revolutie. din punct de vedere al confortului depinde de mai multe...inaltime, gabarit, asfalt, tara. desi e cam mic shadowul meu vt750c2 pentru inaltimea mea(1,82), ma simt mult mai confortabil decat pe un harley davidson 883.

in septembrie m-am intors calare din brusel. am facut peste 1200 de km in prima zi. am fost scos de pe autostrada de gps pentru mai bine de 100 de km, ca sa ma readuca pe aceeasi autostrada, undeva inainte de wien, unde urma sa ma cazez. altfel as fi facut putin peste 1100 de km in acea zi.

am plecat de la ora 5 dimineata din bxl (pe o ceata cu ploaie...daca este posibil asa ceva :)) si am ajuns pe la 10 si ceva seara in camera de hotel.

am mers mai bine de 300 km prin ploaie pe autostrazile nemtesti si, desi, aveam stergatorul de viziera pe manusa, am constatat ca e mult mai simplu sa scap de picaturile de ploaie intorcand capul lateral stanga 2 secunde, dreapta tot vreo 2 secunde, fara sa iau privirea de la drum.

ma gandeam ca, autostrazile lor fiind absolut curate(cu exceptia celor destul de multe lucrari, unde erau si restrictionari de viteza), e o metoda buna de a avea viziera curata...dar la noi, nu o voi putea aplica. am gresit, se poate. pentru ca atunci cand am plecat din arad spre bucuresti, am mers mai bine de 3 ore prin ceata...cu soare :) (pana in vara asta nu am mai prins ceata cu ploaie ori ceata cu soare) (cand e ceata pe autostrazi, nu e mare bai. se formeaza un fel de tunel cu ceata mai putin deasa, daca circula mai des masinile, asa incat poti sa vezi pe o distanta de n ori mai mare inainte, decat in lateral, in afara autostrazii) si se poate, dar trebuie sa ai o viteza ceva mai mare. probabil ca mai mult de 90 la ora, viteza pe care am atins-o mai rar, pentru ca erau multe tiruri si depasirile erau cam grele, neputand vedea prea mult in fata si nestiind nici drumul.

despre calatoria asta va pot spune multe...as putea scrie pagini intregi.

dar, vroiam sa mai adaug ca am parcurs 320 de km fara sa ma opresc. ceea ce un harley davidson 883 nu poate, pentru ca nu are rezervor suficient. era pe la sfarsitul lui august, ma antrenam pentru lungul drum ce avea sa vina. fara sa imi doresc sa merg 320 de km fara oprire. pur si simplu era un indicator care spunea ca urmatoarea statie de benzina va fi peste 54 de km...asta intamplandu-se undeva pe langa achen, germania...cum nu aveam de gand sa ma opresc inca, facusem(nu mai tin minte exact) ceva mai mult de 150 km. probabil vreo 160 sau 170 km facuti de la ultimul plin. stiam ca imi consuma 3.9 pe autostrada si ca, la o viteza medie de 130 la ora, pot sa fac 300 de km fara statie de benzina. mersesem deja destul de mult prin ploaie si abia asteptam sa ma intorc la bxl sa ma bag in pat sub pilota. imi era foarte frig. nu aveam de unde sa stiu, dar urmatoarea statie de benzina avea sa fie la intrarea in bxl. am avut noroc pentru ca am putut alimenta. in belgia sunt foarte rare statiile de benzina. autostrazile sunt facute acum jde ani. ca sa poti alimenta, trebuie sa iesi de pe autostrada spre un oras si sa parcurgi de multe ori peste 10 km. dar nu din cauza asta fusesem norocos, ci pentru ca am vazut angajati in interior. in belgia, dupa terminarea programului zilnic, care e de la 9 sau 10 pana seara la 18 sau 19, nu e nimeni in statii. se plateste cu cardul. eu, neavand card, nu as fi putut pune benzina. am stat la rand, un rand destul de mare, am dat 50 de euro. mi se facuse atat de frig, ca eram foarte aproape sa incep sa tremur din toate incheieturile...am facut plinul, apoi am revenit pentru a primi restul si bonul.

am intrat in diverse. vroiam sa spun ca shadowul meu e mai confortabil si mai manevrabil (nu numai in oras) decat un harley 883. am 2 fosti elevi care mi-au impartasit pasiunea si si-au luat ei motoare. unul din ei are un iron. am mers pe el...si, in afara auzului, nu am fost impresionat. are tobe vince, iar honda mea le are inca pe cele originale.

am mai citit ca japonezele nu fac decat sa copie harleyul. poate. dar oare harley a produs prima motocicleta...ori primul chopper? nu chiar. indian a produs primul chopper, din cate am citit pe wiki si pe alte siteuri indian a inceput fabricarea motoarelor inaintea harley, dar nici macar ei nu au fost primii.

http://en.wikipedia.org/wiki/Motorcycle_history

http://www.powerpassion.nl/harley/story-engels.html

la fel si chopperele.

http://en.wikipedia.org/wiki/Chopper_(motorcycle)

iar japonezii de la honda nu numai ca produc motoare mult mai fiabile si mai ieftine, dar baietii chiar stiu ceva tehnologie. ei sunt cei care au conceput primul robot, pe asimo


» Post actualizat in 24 Nov 2014 12:38

nu am chef sa recitesc ce am scris. am fost, cred, incoerent. am facut multe paranteze. dar sunt sigur ca veti intelege ce am vrut sa spun.

stiam de existenta unui clip...il gasesc imediat

un clip care spune totul, desi e doar o gluma


» Post actualizat in 24 Nov 2014 12:45

iar confortul adevarat la drum lung il putem cu alte motoare, transalp, v-strom. s.a. care au un singur defect...nu sunt choppere

cam orice motor care are cel putin 2 cilindri cu un motor mai mare de 600 si nu e vitezana e mai confortabil.


» Post actualizat in 24 Nov 2014 13:23

am incercat sa descarc un film aici. dar e muuult prea mare.

  • MVI_4255.MOV

    Upload Skipped (This file was too big to upload)

am sa iau cateva secvente, cred, pentru ca vreau sa arat exact pe ce motor am venit.

am reusit sa tai din el si sa renunt la calitate.

motorul meu e al 3-lea, nu are parbriz

da, deci nu ma lasa nici daca e de mai putin de 5 mb

  • Filmul meu.mp4

    You aren't permitted to upload this kind of file

am sa incerc sa decupez cateva secvente, dar vor fi fara sonor. nu se va auzi ploaia si nu se va vedea/auzi cat de repede merg masinile pe autostrada de undeva din fundal. chiar si la o ora dupa oprirea ploii, tot ploua, pentru ca la o asa viteza, masinile ridica mari nori de apa

 


» Post actualizat in 24 Nov 2014 13:26

motorul meu nu e al treilea, ci al doilea. nu am prins primul motor, care era un road king.

mai erau in parcarea de langa restaurant inca 5 motoare

post-18139-0-96614700-1416835342_thumb.png

post-18139-0-91467900-1416835348_thumb.png

post-18139-0-23204800-1416835356_thumb.png

post-18139-0-54621800-1416835362_thumb.png

post-18139-0-51469600-1416835369_thumb.png

post-18139-0-97832500-1416835375_thumb.png

post-18139-0-67463300-1416835381_thumb.png

post-18139-0-13108800-1416835388_thumb.png

post-18139-0-81945800-1416835393_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat ghidonul stock - un fel de mini-ape daca pot sa-i zic asa - intr-un drag bar. Astfel stau un pic aplecat pe fata. E mai mult bobber decat chopper asa, dar nu e enduro-touring :D.

 

Am mai schimbat talpile in scarite - avansate pentru mine, ca-s mai lung. Pozitia mea e mult mai buna si nu mai am probleme cu sezutul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat ghidonul stock - un fel de mini-ape daca pot sa-i zic asa - intr-un drag bar. Astfel stau un pic aplecat pe fata. E mai mult bobber decat chopper asa, dar nu e enduro-touring :D.

 

Am mai schimbat talpile in scarite - avansate pentru mine, ca-s mai lung. Pozitia mea e mult mai buna si nu mai am probleme cu sezutul.

si eu ma gandesc sa fac ceva in sensul asta. singurele necazuri au fost cu fundul si cu degetul mare de la mana stanga. nu mai puteam semnaliza, nu mai aveam nicio putere in el, nu il puteam indrepta. iar de asta mi-am dat seama cand m-am urcat pe motor in dimineata cand am plecat din wien. daca la inceput faceam pauzele dupa nevoia de plin sau de o tigara...cand am ajuns in romania nu reuseam sa merg 100 de km. de pe la deva rar am mers mai mult de 50 de km fara oprire. si tot nu imi pun parbriz. stric fotografia motorului...si oricum nu merg cu viteza decat unde sunt nevoit, pe autostrazi. altfel viteza normala e 100 110 la ora...desi mi-as dori sa merg si mai incet, sa ma bucur mai mult, sa aud motorul mai bine...sa ma bucur mai mult de fiecare clipa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo mosu,ai inceput "bine".

dupa ce i-ai tras pe harley-isti de urechi si ne-ai spus ce tare e honda si ce slabe is sportsterele, ne-ai mai facut si educatie cu wikipedia..."bun"!

cred ca ai stat prea mult in Brussel-ul ala si drumul asta mai lung ti-a cam pus capac...la-s ca-ti revii tu,si poate te dezmortesti si la creier.

succes pe chopper,sau sport turing-u ala sau ce-o fi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo mosu,ai inceput "bine".

dupa ce i-ai tras pe harley-isti de urechi si ne-ai spus ce tare e honda si ce slabe is sportsterele, ne-ai mai facut si educatie cu wikipedia..."bun"!

cred ca ai stat prea mult in Brussel-ul ala si drumul asta mai lung ti-a cam pus capac...la-s ca-ti revii tu,si poate te dezmortesti si la creier.

succes pe chopper,sau sport turing-u ala sau ce-o fi...

eu nu imi doresc polemici. mai ales din astea in bataie de joc, care apar din cauza de lipsa de argumente logice. am mai vazut asta la baietei, care, eventual, dupa o astfel de reactie, mai dau si cu piciorul in obiectul care le-a creat disconfort.
prin cele cateva randuri pe care le-ai scris, ai vrea sa infirmi sau sa confirmi cele scrise? vorbeam despre posesorii de harley mai ales de peste ocean. daca cei mai multi americani spun ca harley nu e cea mai buna motocicleta, tinand cont cat de nationalisti sunt, inseamna destul. nu crezi? cauta pe youtube. pe youtube e suficient. cauta si vezi cati posesori de harley sunt nemultumiti si cati sunt de honda sau de alta japoneza. da un search honda vs harley sau invers. eu nu am prea avut tangente cu detinatorii de harley din romania. am avut un amic cu care s-a intamplat sa mai ies sa ne dam enduro...de 2 ani are harley, nu mai tin minte ce anume. parca fatboy. ne-am mai intalnit la foisor, intamplator. pe vreme ce trece, incepi sa nu-i mai ajungi nici cu prajina la nas. e un infumurat, mai nou, desi era absolut un baiat saritor si de treaba. si nu e un comportament vis a vis de mine. asa e el, mai nou, cu toti. de curand ar fi vrut sa isi din nou si un alt motor, sa se dea iar prin noroaie. dar cu cine sa mai iasa? la cum s-a purtat cu noi, cei din vechea lui gasca, nu cred ca il vrea cineva tovaras. nu stiu cum sunt ceilalti harleyisti. cert e ca, in trafic, mai toti cei cu harley sunt mai presus de tot si de toate, nu saluta. te numeri si tu printre ei? cu siguranta nu, ca nu esti de pe aici, dar daca ai fi, cum ai fi? pare ca raspunsul l-ai dat deja cateva randuri mai sus.
sunt in afara topicului si imi cer scuze. chiar nu vreau polemici
ca sa nu fiu complet in afara topicului. am gasit acum ceva timp filmul in format hd pe piratebay. pe filelist nu l-am gasit.
am gasit tot filmul, pentru cine nu e pretentios de calitate
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dude,daca nu vroiai polemici,nu incepeai pe tonul asta....si mai esti si offtopic.

majoritatea celor de pe sectiunea asta,sint din Romania,dar sint umblati si prin alte parti,au cam aflat ce era de aflat despre choppere pina acum,nu te-au asteptat pe tine ca pe un Mesia sa ii lamuresti.oricum,nu pe tonul asta.

exista alte topicuri de pro/contra o marca sau alta,asta este topic de chopperisti,unde toti sintem la fel si ne bucuram de choppere!

bucurate de chopperu tau,povestestene si noua ce si cum e cu el si las-o mai moale.

 

ps: si ce vrei cu clipurile alea acuma?

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. ...cei ce au harley sunt putin cam batuti in cap...

2. dar, vroiam sa mai adaug ca am parcurs 320 de km fara sa ma opresc. ceea ce un harley davidson 883 nu poate, pentru ca nu are rezervor suficient...

3. am mai citit ca japonezele nu fac decat sa copie harleyul. poate. dar oare harley a produs prima motocicleta...ori primul chopper? nu chiar. indian a produs primul chopper, din cate am citit pe wiki si pe alte siteuri indian a inceput fabricarea motoarelor inaintea harley, dar nici macar ei nu au fost primii.

4. iar japonezii de la honda nu numai ca produc motoare mult mai fiabile si mai ieftine, dar baietii chiar stiu ceva tehnologie. ei sunt cei care au conceput primul robot, pe asimo.

 

1. Multumim frumos!

 

2. Se vede ca esti pus doar pe aruncat cu noroi...

Realitatea este ca Sportsterele stock sunt setate sa mearga sarac. In general, cam toate Harley-urile sunt setate din fabrica cu un amestec sarac, pentru a respecta drasticele norme de poluare din America. Adica, mai pe intelesul tau, consuma putin.

Pe testate, concret, nu din vorbe-n vant pe internet, te anunt ca un Sportster 883 din '95, stock, consuma intre 3,2 si 3,5l/100km afara. La un rezervor de 12 litri, fa tu singur calculul daca are suficienta autonomie sau nu.

Asa se explica si faptul ca multi incearca un Harley stock si sunt neplacut impresionati de performante. Este si normal, avand in vedere consumul redus de combustibil. Si tocmai de aceea, inainte sa-ti dai cu parerea despre adevaratele performante ale unui Harley, trebuie sa te dai cu unul mai putin restrictionat. Te asigur ca diferenta este de neinchipuit.

Sau, ca mi-am adus aminte, am mers cu o Dyna (twin cam) 1450cc, aproape stock, care tragea destul de bine (sarea de 200km/h) si care consuma 4,2-4,5l/100km.

Poate imi poti spune ce consum are Honda ta de 750cc.

...Adevaratele senzatii incep pe un Harley atunci cand consumul ajunge pe la 6-7l/100km.

 

3. Da, japonezele, cel putin in materie de choppere, copiaza Harley-ul. Este si normal sa fie asa, avand in vedere ca prima Fabrica de Motociclete din Japonia a fost Harley Davidson. Aceasta a fost deschisa in Japonia in anul 1930, fabricandu-se acolo VL-ul de 1200cc (poate ne poti spune tu cam ce motociclete fabricau japonezii la ora aia). Dupa vreo 6 ani, firma japoneza care detinea licenta s-a despartit de Harley-Davidson si a continuat sa produca aceeasi motocicleta, dar sub denumirea RIKUO.

RIKUO inseamna ROAD KING, poate ti-o suna si tie cunoscut...

 

Si, da, Indian au fost primii, in anul 1901, iar Harley in 1903. Ti se pare ca este o diferenta atat de mare intre cele doua firme, pana la urma ambele Americane, precum este diferenta dintre ele si firmele japoneze?

Si daca au fost altii chiar inaintea Indianului, adica inainte de 1901, iti dai seama ca asta ii face si mai mult de ras pe japonezi? Japonezii au fost destul de in urma in materie moto si n-au facut decat sa copieze si sa se inspire din munca altora. Poate iti spune ceva si numele de Ernst Degner, un german care a plecat in Japonia si a mers la Suzuki cu niste schite ale celor de la MZ.

 

4. Eu am vazut ca manelistii nostri canta la orgi YAMAHA.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Multumim frumos!

 

2. Se vede ca esti pus doar pe aruncat cu noroi...

Realitatea este ca Sportsterele stock sunt setate sa mearga sarac. In general, cam toate Harley-urile sunt setate din fabrica cu un amestec sarac, pentru a respecta drasticele norme de poluare din America. Adica, mai pe intelesul tau, consuma putin.

Pe testate, concret, nu din vorbe-n vant pe internet, te anunt ca un Sportster 883 din '95, stock, consuma intre 3,2 si 3,5l/100km afara. La un rezervor de 12 litri, fa tu singur calculul daca are suficienta autonomie sau nu.

Asa se explica si faptul ca multi incearca un Harley stock si sunt neplacut impresionati de performante. Este si normal, avand in vedere consumul redus de combustibil. Si tocmai de aceea, inainte sa-ti dai cu parerea despre adevaratele performante ale unui Harley, trebuie sa te dai cu unul mai putin restrictionat. Te asigur ca diferenta este de neinchipuit.

Sau, ca mi-am adus aminte, am mers cu o Dyna (twin cam) 1450cc, aproape stock, care tragea destul de bine (sarea de 200km/h) si care consuma 4,2-4,5l/100km.

Poate imi poti spune ce consum are Honda ta de 750cc.

...Adevaratele senzatii incep pe un Harley atunci cand consumul ajunge pe la 6-7l/100km.

 

3. Da, japonezele, cel putin in materie de choppere, copiaza Harley-ul. Este si normal sa fie asa, avand in vedere ca prima Fabrica de Motociclete din Japonia a fost Harley Davidson. Aceasta a fost deschisa in Japonia in anul 1930, fabricandu-se acolo VL-ul de 1200cc (poate ne poti spune tu cam ce motociclete fabricau japonezii la ora aia). Dupa vreo 6 ani, firma japoneza care detinea licenta s-a despartit de Harley-Davidson si a continuat sa produca aceeasi motocicleta, dar sub denumirea RIKUO.

RIKUO inseamna ROAD KING, poate ti-o suna si tie cunoscut...

 

Si, da, Indian au fost primii, in anul 1901, iar Harley in 1903. Ti se pare ca este o diferenta atat de mare intre cele doua firme, pana la urma ambele Americane, precum este diferenta dintre ele si firmele japoneze?

Si daca au fost altii chiar inaintea Indianului, adica inainte de 1901, iti dai seama ca asta ii face si mai mult de ras pe japonezi? Japonezii au fost destul de in urma in materie moto si n-au facut decat sa copieze si sa se inspire din munca altora. Poate iti spune ceva si numele de Ernst Degner, un german care a plecat in Japonia si a mers la Suzuki cu niste schite ale celor de la MZ.

 

4. Eu am vazut ca manelistii nostri canta la orgi YAMAHA.

wow, asta cu yamaha a durut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am rezolvat problema cu spatele slabind :) de la 120 la 115 . Seaua am refacuto la motodan . Alta viata. O sa mai imi fac un driver's backrest. ( Nustiu cum ii zice in Romana). La chopper nu renunt!

 

Apropo , Triumph face motoare din 1902 :) Sic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo , Triumph face motoare din 1902 :) Sic!

 

Nu te supara, dar Triumph a produs prima motocicleta in 1905.

 

Oricum conteaza prea putin o diferenta de cativa ani intre producatori. Probabil ca cei mai multi s-au gandit la acelasi lucru in acelasi timp, numai ca unii si-au pus mai repede in practica ideile.

 

Poluam Topicul aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...