Razorbladed Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 De curand, cand imi pornesc dimineata motorul sau dupa ce a stat o perioada si e rece mi se aprinde la bord becul de ulei. Dupa aprox. 5 minute se stinge. Astazi, dupa acele 5 minute s-a stins un minut si iar s-a aprins, chiar daca temperatura indicata pe bord era de peste 85 grade. Am verificat periodic nivelul uleiului si e ok, nu am nici o avarie iar uleiul are cam 6000 km rulaj. O sa ma duc la un mecanic in primavara dar pana atunci i-as ruga pe cei care au mai intalnit asemenea probleme sa ma lamureasca si pe mine. Exclus bagatori de seama si datul cu parerea. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 De curand, cand imi pornesc dimineata motorul sau dupa ce a stat o perioada si e rece mi se aprinde la bord becul de ulei. Dupa aprox. 5 minute se stinge. Astazi, dupa acele 5 minute s-a stins un minut si iar s-a aprins, chiar daca temperatura indicata pe bord era de peste 85 grade. Am verificat periodic nivelul uleiului si e ok, nu am nici o avarie iar uleiul are cam 6000 km rulaj.O sa ma duc la un mecanic in primavara dar pana atunci i-as ruga pe cei care au mai intalnit asemenea probleme sa ma lamureasca si pe mine. Exclus bagatori de seama si datul cu parerea. Multumesc. becul de ulei nu indica lipsa uleiului, ci lipsa presiuni de ulei. ar fi bine sa treci pe la un mecanic cu toate ca s-ar putea sa fie doar problema la mufa senzorului de ulei......(asta poti sa verifici tu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 roaga-te din tot sufeltul sa fie doar sonda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 R6 nu are senzor de presiune ulei ci doar de nivel! Completeaza cu 150-200ml de ulei peste nivelul pe care il consideri tu "normal" si, daca becul ramane aprins, probabil senzorul de nivel este murdar sau defect. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Noiembrie 7, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2009 Nivelul uleiului e la jumatatea distantei intre minim si maxim pe joja. Sunt intrigat de ce mi s a aprins dupa 5000 km rulati cu aceeasi cantitate de ulei. Deci e de la presiune sau de la nivel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 De curand, cand imi pornesc dimineata motorul sau dupa ce a stat o perioada si e rece mi se aprinde la bord becul de ulei. Dupa aprox. 5 minute se stinge. Astazi, dupa acele 5 minute s-a stins un minut si iar s-a aprins, chiar daca temperatura indicata pe bord era de peste 85 grade. Am verificat periodic nivelul uleiului si e ok, nu am nici o avarie iar uleiul are cam 6000 km rulaj.O sa ma duc la un mecanic in primavara dar pana atunci i-as ruga pe cei care au mai intalnit asemenea probleme sa ma lamureasca si pe mine. Exclus bagatori de seama si datul cu parerea. Multumesc. se intampla lucrul acesta cu moto pe cricul lateral sau pe roti vertical? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 (editat) Daca esti sigur ca ai nivelul corect da ignore la beculetzul ala. Editat Noiembrie 8, 2009 de ITS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Noiembrie 8, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2009 Da, am citit si eu in carte chestia asta dar totusi nu o sa merg asa cu ea. In primavara, dupa ce ii schimb uleiul ma duc cu ea la un service. Multam pentru raspunsuri. se intampla lucrul acesta cu moto pe cricul lateral sau pe roti vertical? Se intampla imediat dupa ce o pornesc si continua chiar daca merg cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Nu stiu cum tineti voi 6000 de km un ulei...mi se pare f mult si sa il mai tii si sub nivelul maxim mi se pare o prostie, uite asa va bateti joc de motociclete si dupa aia va intrebati ca de ce se aprinde becul sau ca de ce numai merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Nu stiu cum tineti voi 6000 de km un ulei...mi se pare f mult si sa il mai tii si sub nivelul maxim mi se pare o prostie, uite asa va bateti joc de motociclete si dupa aia va intrebati ca de ce se aprinde becul sau ca de ce numai merge... 6.000 km cu un schimb de ulei la o japoneza nu mi se par asa de multi deloc. Mai ales ca posesorul e maniac cu ingrijirea. Motorul ala nu cred ca a vazut anul asta viteze de peste 200 km si in general s-a mers cu ea la drumuri lungi. Asa ca daca se merge intr-un ritm normal si constant nu cred ca e asa o mare problema. Si ca sa fiu on topic: aceeasi problema cu martorul de ulei apare si la un Fazer 1000 din 2002, tot carburatie. S-a aprins martorul de bord dupa vreo 2.000 km dupa ce s-a schimbat uleiul si filtrul. Inapoi la service cu ea, schimbat din nou uleiul si filtrul, pus ulei pana la nivel, si iarasi dupa cateva sute de kilometri, martor de bord aprins. Cu motorul se merge normal, nu se tine in limitator, nu s-au atins viteze mai mari de 200 km cu el. Asta i-am zis si eu proprietarului, ca n-are de ce sa-si faca griji si sa daca o trimite inapoi in service, sa verifice cu atentie senzori si ce mai are pe acolo. La a mea, tot Yamaha, Fazer 600 pe carburatie, cand s-a aprins martorul de ulei, am completat si totul si-a revenit la normal. La mine se aprindea cand motocicleta depasea 5.000 rpm. Dupa completare, totul a fost ok. Am in ea Motul 5100 semisintetic 10W40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 (editat) Ba sa stii ca un schimb la 6000 la noi in tara nu prea e ok. Pana si cei de la yamaha recomanda sa se faca schimbul de ulei la maxim 5000(chiar daca revizia ei zic ca se face la mai mult) si intotdeauna fabricantul recomanda la motocicletele de viteza ulei full sintetic nu semisintetic. Asa ca numai bagati uleiuri dupa ureche si culmea sa il mai tii si sub nivel aia e chiar culmea. Si va mai dati si mari motociclisti. Editat Noiembrie 8, 2009 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Au spus-o citiva oameni pe aici dar nu vreti sa intelegeti; Yamaha nu are senzor de presiune de ulei doar de cantitate! Asa ca or cantitatea uleiului este mica si se inchid contactele in intrerupator sau este defect! Simplu ca "Buna ziua!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Si cica uleiul MOTUL este recomandat a fi schimbat la 12 000 km .Sfat de producator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Noiembrie 8, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2009 Mda, mie nu mi se pare 6000 Km un rulaj foarte mare (asa cum m-a apostrofat Bogdis) pentru un schimb de ulei, daca nu fortezi motorul la limite. Normal il schimb la 5000 km insa avand in vedere ca a venit sezonul rece am zis ca e mai bine sa l schimb in primavara si am mai facut inca 1000 km in plus. Cat despre nivelul uleiului mi s a parut absolut normal sa fie la jumatatea jojei, intre nivelul minim si cel maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 la k5 si fz6 Fazer`06 cartea service scrie schimb ulei la 10 mii km ...in grecia la yamaha m-i lor schimbat la 5000 din cauza temperaturii ridicate din vara si au pus un ulei putin mai gros ...daca forjezi motorul atunci schimbi uleiul mai rpd normal , daca il folosesti in regim touring si conditii normale 6000 e f bine p.s.: scuze de off`topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Mda, mie nu mi se pare 6000 Km un rulaj foarte mare (asa cum m-a apostrofat Bogdis) pentru un schimb de ulei, daca nu fortezi motorul la limite. Normal il schimb la 5000 km insa avand in vedere ca a venit sezonul rece am zis ca e mai bine sa l schimb in primavara si am mai facut inca 1000 km in plus.Cat despre nivelul uleiului mi s a parut absolut normal sa fie la jumatatea jojei, intre nivelul minim si cel maxim. cred ca senzorula ala e defect. stiu motorta ta si stiu stilu tu de mers. nu prea ai avea de ce sa schimbi uleiul mai rpd decat scrie in carte. la primavara duo la un service yamaha si rezolva problema sau, acum inainte de iernat ca sa nu pierzi timpin primavara, plus ca acum ca incepe iarna abia asteapta sa aibe un client servicurile. sper sa o rezolvi lowcost chiar daca e o problema dubioasa PS sunt beat dar sper sa aibe sens ce scriu. daca nu ingnora si da-mi o castana cand ne intalnim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Noiembrie 8, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2009 Mersi de sfat , betivane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Asa cum a spus colegul de mai sus,senzorul este "stricat"nu-ti mai bate capul cu el incercind sa-l demontezi si sa-l cureti! Eu am facut asta de multe ori la diferite modele,reparatie este doar pentru ceva timp,asa ca schimba-l cu unul nou. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 Incearca cu un senzor similar de pe alta motocicleta (similara) sa te convingi ca senzorul este defect.... ca dupa ce ai dat banii nu cred ca mai intereseaza pe nimeni ca ai cumparat ce nu iti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 becul de la ulei ii de fapt un intrerupator ce se actioneaza dupa ce presiunea generata de pompa de ulei a atins o anumita limita. acuma intrerupatoarele asta, is toate cam la fel... adica filetul e ~ acelasi; si eu am avut o astfel de problema, imi curgea ulei prin el, destul de mult; asa ca l-am dat jos si m-am dus cu el la magazinul de piese auto, unde am cumparat unul exact la fel, cu vreo 15 lei parca. poate ai si tu noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 (editat) .... auzi ca e senzor de nivel si nu de presiune... Editat Noiembrie 9, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 .... auzi ca e senzor de nivel si nu de presiune... Eu le'am zis ca'i popa, da' ei nu... Batman, Batman! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Eu le'am zis ca'i popa, da' ei nu... Batman, Batman! am vazut ca ai postat si tu mai devreme si am zis ca nu mai are rost sa citesc 3 pagini de maculatura electronica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anitescuradu Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 ieri am scos si eu mazta mea(yamaha thundercat)si am facut in jur de 130 km in drum mi s-a peins becul de ulei 2 ori dar foarte scurt o sec doua ce poate fi ? bafta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Ba sa stii ca un schimb la 6000 la noi in tara nu prea e ok. Pana si cei de la yamaha recomanda sa se faca schimbul de ulei la maxim 5000(chiar daca revizia ei zic ca se face la mai mult) si intotdeauna fabricantul recomanda la motocicletele de viteza ulei full sintetic nu semisintetic. Asa ca numai bagati uleiuri dupa ureche si culmea sa il mai tii si sub nivel aia e chiar culmea. Si va mai dati si mari motociclisti. un pic poate, offtopic in cartea de la varadero ( honda) injectie si la XX ( tot honda ,. tot inectie ) scrie cat china de 12.000 km !\ eu l am schimbat mereu la jumate ( 6000 ) tinand cont de " romanica" nu stiu cum e la yamaha si ce spun aiaa de acolo dar totusi ..5000...la un motor normal...e cam putin la SLR ( monocilinstru ) vorbim de 3000 ( in carte). si uleiul e bine de ales cum scrie i ncarte ( la XX e semisintetic si erau niste discutii pe tema asta pe net destul ed aprinse ) - eu am pus full sintetic motul si a fost super ok. ma rog, eu am pus in tot ce am avut , acelasi ulei, full sintetic ( pe vremea slr-ului, 1998 , nu se prea auzise de asta ) si in 30.000 am shimbat..kit de lant niciodata in ~ 130.000 km de motoreala n am completat ( n a fost nevoie ) 1 ml. exceptie - scuter 125, ( are 1 l tot uleiul ) si in 3000km ( intre schimburi ) am mai pus uneori sa fie la semn dar de cand am trecut tot pe 7100 n am mai avut probleme asta ( inainte era ceva..n ustiu ce , prea subtire ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.