Sari la conținut

Mihai Bravu, Prosper


leso
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 109
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ipoteza ca turatia prea mare ar putea fi de la smulgerea ghidonul din mina mi se pare foarte plauzibila.

In schimb urme de frina de 30m nu mi se pare veridic. O moto nu poate bloca rotile pe asfalt 30m fara sa cada.

Cit despre om, odihneasca-se in pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-i fie tarana usoara baiatului...

 

Eram la Ploiesti al intrunire, cand m-a sunat un prieten care era la fata locului...incerca sa afle daca il cunoastem pe baiat , nici el nu stia ce poate face sa ajute cumva. Timp de o ora in tot campingul s-a instaurat panica, nu stiam daca e dintre noi sau nu, mai ales ca initial aflasem ca ar fi un GS500 , de care au multi. Am inrosit telefonul cu Smokey incercand sa aflam cine e, toti prietenii si cunoscutii cu modelul ala de motor au fost sunati cu sparanta ca vor raspunde, dovedind ca sunt in viata. Erau.

 

CARE MAI SUNTETI PE 2 ROTI, VA ROG, LASATI DRACULUI GAZUL IN ORAS SI NU-MI MAI DATI EMOTII ;)

 

 

Ati tot vorbit aici despre urmele de frana.....n-au nici o treaba , aici vorbim de motociclete, urma de frana nu dovedeste viteza initiala, nici urmele de taras pe asfalt. Un pilot bun nu blocheaza rotile, iar de exemplu intr-o franare de la 150 poti frana fara sa blochezi spatele pana pe la 80, dupa care cu spatele blocat derapezi 10 metri, timp in care frana fata te aduce la 30kmh, atingi asfaltul si motocicleta se mai taraste 12 metri. Vazand numai urmele, nu ai nici cea mai vaga idee ce viteza avea motocicleta inainte de eveniment . Fazele astea cu "frate se blocase vitezmetrul la 300 " sunt pure aberatii, la un impact acele alea din bord se agita ca apucatele in orice directie :lol:

 

 

Ipman, nu trebuie sa fii mare pilot sa controlezi frana spate pe nu 30 , ci chiar 50 de metri de derapaj spate sau mai mult si sa ramai pe roti. Tine mai mult de instinct si de noroc.

 

 

Cine are cap ,va rog, folositi-l si la altceva decat ca suport de casca, ganditi-va: indifrent cati dintre noi mor sau cat ne dam noi cu parerea aici, soferii tot nu vor vedea motocicletele, nu vor acorda prioritate, vor intoarce in loc nepermis, vor trece pe rosu. Singurul punct in care puteti interveni pentru a ramane in viata e in stilul vostru de mers. Soferii sunt dresati sa ia deciziile in traficul de oras bazandu-se pe o viteza a traficului normal de max 60-80 kmh. In momentul in care tu ai o suta peste viteza conservelor, iesi din schema :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP

 

...da' nu mai confundati fratilor buleverdele cu circuitele!

Acolo soseaua e destul de larga si la o viteza "civilizata" poti evita cam orice pt. ca e clar ca moto a intrat in conserva si nu invers.

 

 

Uite, aici nu-ti dau dreptate.

 

Mi-a taiat si mie unul calea tot pe Mihai Bravu, inainte de pasajul Muncii. Eu veneam dinspre Dristor, in fata mea, la vreo 30m tocmai trecuse gramada de masini, iar un tembel care iesise din pasaj si vroia sa faca stanga, sa intre pe Rodul Pamantului (chiar in fata spitalului), n-a mai vazut ca vin si eu, singur, pe bulevard cu trei benzi, pe banda din mijloc, cu faza lunga si cu maxim 60 la ora. El era oprit pe liniile de tramvai si, culmea, l-am vazut chiar ca se uita la mine. In momentul in care am ajuns aproape de el, a tasnit si m-am trezit infipt in usa nevesti-sii. Tanti mai era si gravida! Bineinteles, omul nu m-a vazut, se uita de fapt la nu stiu ce pietoni!?

 

Mare noroc ca n-aveam viteza, altfel imi stricam si motoreta si ma stricam si pe mine, se mai soca si femeia gravida (desi, daca aveam viteza, probabil ca treceam de el odata cu gramada de masini din fata mea si nu se mai intampla nimic).

 

Soferul - psiholog, om cu mintea la cap, se tot scuza ca nu m-a vazut. M-am tot gandit ulterior la situatie si la cum as fi putut s-o evit si nu cred ca as fi avut cum. Eram atat de aproape de el cand a tasnit, ca nu-mi aduca aminte sa fi apucat sa pun frana.

 

Acuma claxonez in draci la fiecare intersectie, strada secundara sau situatie cenusie. O sa-mi cumpar un costum de Ronald McDonalts si o casca cu girofar.

 

R.I.P., brother!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si iarasi s-a ajuns de la "sa-l ucidem pe sofer" la stai s avezi ca avea echipamentul varza, viteza prea mare, lipsa de experienta, circula neregulamentar si nedefensiv. Too bad. RIP.

 

eu zic ca e o evolutie, vrajitorule.

lumea incepe sa constientizeze ca da, unii conservari sunt nesimtiti si/sau dobitoci, insa in multe (majoritatea?) accidentelor exista factori agravanti care tine de cei de pe moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cu frina spate blocata poti merge distanta asta cu ceva noroc. Din pacate nu prea mai ajuta.

Si eu ma gindeam la frina fata.

 

Duminica dimineata am mai fost acolo sa vad urma de frana. Din pacate, o cisterna tocmai spalase strada... Oricum, nu cred ca erau 30 m, ci mai putin.

 

Eu nu am motor desi vreau sa-mi iau. Imi e frica. Asa ca merg cu masina. Cand vad insa vre un far in spatele meu... ma ia groaza. Il vad departe si imediat trece pe langa mine. Prin aglomeratie. Vieza...

Cand conduc, oamenii sunt preocupati; se gandesc la tot felul de lucruri...; multi nu au aer conditionat, stau la 45 de grede si isi coc creierii; si atunci gresesc, schimba banda fara sa se asigure, nu dau prioritate, etc. Sa nu mai spun ca multi sunt si foarte agresivi in trafic si considera asta o mandrie...

 

Rau, Rau

Editat de leso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca majoritatea celor ce posteaza aici, desi nu cunosc foarte exact circumstantele accidentului

dau sentinte unele chiar mai presus de lege. Presupunand ca relatarile de mai sus sunt adevarate

din punctul meu de vedere vina e comuna pt ca, soferul nu a acordat prioritate motociclistului care

la randul sau nu circula regulamentar avand viteza cu mult peste limita legala (9000 rpm. in treapta III) poate ne spune cineva care are un motor la fel cat inseamna in km/h. Exista posibilitatea ca soferul sa-l fi vazut si sa-i aprecieze viteza ca fiind una mult mai mica si sa creada ca are timp. Oricum "parerea mea"(Vacaroiu) legislatia rutiera este f. buna in special articolul ref. la conduita preventiva.

 

Sa-i fie tarana usoara si condoleante familiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P. ;)

 

Oricum "parerea mea"(Vacaroiu) legislatia rutiera este f. buna

 

Daca ar fi respectata ar fi si mai buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...se pare ca motociclistul venea dinspre vacaresti si a intrat pe linia de tramvai intre doua statii cu refugiu,iar asta cu dacia a iesit de pe racari si s a oprit pe sinele de tramvai,asteptind sa faca stinga.nu stiu ce sanse ar fi avut sa evite dacia....

 

Corect. Ai perfeta dreptate. Asta s-a si intimplat. Din pacate viteza si lipsa de experienta a dus la producerea accidentului. Baiatul cu motoru, iesea prima data cu un motor, a avut scuter si a dat avansul pentru acel motor , care nici macar nu era inmatriculat pe numele lui.

Din pacate nu a mai apucat sa-l plateasca.....! Era primul drum... sa vada ce poate motoru'....!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P...

 

Din pacate viteza shi lipsa de experienta a mai facut o victima printre noi... Pacat...

 

Clar viteza a fost imensa... motocicleta aia nu se face in halul ala de la 80-90...

MARE PACAT... ;)(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O colega mi-a spus ca sotul ei a vazut accidentul. Cica motociclistul avea viteza foarte mare, ca a venit foarte repede si a mai spus ceva care mie mi se pare incredibil: ca a fost decapitat. E adevarat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ajuns in coma la spital. Era lovit rau. A fost bagat in sala de operatie unde s-a incercat resuscitarea. Dupa care....

Dumnezeu sa-l ierte!

Cine vrea sa invete ceva din ce se intampla , s-o faca repede! ca e prapad!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...(9000 rpm. in treapta III) poate ne spune cineva care are un motor la fel cat inseamna in km/h. ..

la honda mea cu 3000 intr'a 3'a am pe la 45-50h. daca inmultesti cu 3 ar da cca 135-150 (banuiesc ca rapoartele sunt relativ asemanatoare, oricum sub 120 nu ar fi avut). oricum eu ma indoiesc sa aiba 120 pe sina de tramvai printre refugii.. pentru orice om cu scaun la cap e o viteza imensa in acele conditii.

de asemenea orice sofer (including me) in conditiile in care ar fi iesit de pe strada aia sa faca stg si ar fi fazut ca PE DRUM nu vine nimic din stg si ca din dreapta nu vine tramvai s'ar fi bagat pana pe sinele de tramvai si ar fi asteptat sa treaca cardul de masini care veneau din dreapta.. in opinia mea, in cazul asta, culpa soferului este minima (if there is any..)

 

.. Era primul drum... sa vada ce poate motoru'...

saracul, mai bine o lua spre A2, ca tot era in zona.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urma de frana era pe banda 2, nu pe linia de tramvai. si era paralela cu axul drumului. Pe asfalt era o balta de sange. 1.5 l sau mai mult. Nu prea avea cum sa scape. Pacat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...