rob_debruce Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Luigi, te rog frumos ca data viitoare inainte sa postezi sa ceri binecuvantarea profesorului, inestimabilului, cel mai cel, tata si mama BMW'urilor de la inceputuri la sfarsituri, alfa si omega motocicilismului..am ramas fara suflare. Asta este...in timp ce unii ajuta si raspund prompt cand ai vreo problemae altii intra pe forum sa se distreze, pacat ca lipsesc bagaboantele, animatoarele, ochiosule... avelo bahtalo . Editat Noiembrie 16, 2011 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 SSSSSSS. mai incet ca te aud japonezi si se supara ca ai asa o motocicleta Prietene ...cind am regele-n garaj .....mi se cam rupe ce motoare au unii...altii.....ma intelegi .....scuze pt. off topic insa te-ai cam umflat cam tare si inutil in pene si nu m-am putut abtine:)) ...............asa arata cel mai puternic si cel mai bun naked ...si dupa cum vezi n-are forma de caramida:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Vad ca pe fiecare topic iti lauzi mobra..da este frumoasa..dar nu mi-as lua niciodata asa ceva, pt ca nu-i vad rostul...un naked cu motor de hayabusa.Daca mi-ar trebui motorul atunci mi-as lua Hayabusa ..si la altii li se rupe de ''regele'' tau..trust me. Editat Noiembrie 16, 2011 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Prietene ...cind am regele-n garaj .....mi se cam rupe ce motoare au unii...altii.....ma intelegi .....scuze pt. off topic insa te-ai cam umflat cam tare si inutil in pene si nu m-am putut abtine:)) ...............asa arata cel mai puternic si cel mai bun naked ...si dupa cum vezi n-are forma de caramida:)) uauuuuuuuuu...puternicule......voiniculeeeee...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Vad ca pe fiecare topic iti lauzi mobra..da este frumoasa..dar nu mi-as lua niciodata asa ceva, pt ca nu-i vad rostul...un naked cu motor de hayabusa.Daca mi-ar trebui motorul atunci mi-as lua Hayabusa .. Bine ca esti tu modest )), prietene ...eu nu imi laud motorul spre deosebire de altii de pe aici ....sa nu ma intelegi gresit ....insa tu ce ai fi raspuns la o asemenea provocare? Daca nu umflai atita bmw-ul asta ...nimeni nu-ti dadea nici un reply .......doar nu era sa stau sa nu zic numic ......mai ales ca eram vizat ca am o japoneza .....dar hai sa nu transformam topicul intr-un circ , ....treaba era sa se discute despre k 1300r ,adica o prezentare nu cineva sa se laude ca el are cel mai bun motor si bmw-ul e cel mai tare si ceilalti care nu au bmw sunt niste imferiori si motoarele lor sunt de cct ...........na uite ca nu e asa ,asta am vrut sa zic Editat Noiembrie 16, 2011 de the_mephisto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Hai sa-ti spun..eu nu mi-am laudat niciodata BMW'ul..pt ca imi place mie nu inseamna ca este cel mai tare.De fapt nu cred ca exista mobra suprema si sincer nici nu mi-as dori asa ceva.Am vrut doar sa subliniez ca alegerea unui motor depinde de gust, de presonalitate, de experientele anteriore si nu in ultimul rand de moda. Pt mine fiecare motor are frumusetea lui (interioara si exterioara) si de aceea imi voi mari ograda ori de cate ori se va putea (nu sunt milionar dar cu sacrificii, rate, 2 joburi este realizabil) Editat Noiembrie 16, 2011 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Bine ca esti tu modest )), prietene ...eu nu imi laud motorul spre deosebire de altii de pe aici ....sa nu ma intelegi gresit ....insa tu ce ai fi raspuns la o asemenea provocare? Daca nu umflai atita bmw-ul asta ...nimeni nu-ti dadea nici un reply .......doar nu era sa stau sa nu zic numic ......mai ales ca eram vizat ca am o japoneza .....dar hai sa nu transformam topicul intr-un circ , ....treaba era sa se discute despre k 1300r ,adica o prezentare nu cineva sa se laude ca el are cel mai bun motor si bmw-ul e cel mai tare si ceilalti care nu au bmw sunt niste imferiori si motoarele lor sunt de cct ...........na uite ca nu e asa ,asta am vrut sa zic bruta mica.... tu si cu bestia ta...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Akrapovic titanium BMW K special edition Evacuarile comercializate de mine. Normal edition. Full inox. 190 euro - capac carbon. 160 euro - capac metalic. @the mephisto: Fara nici o suparare, dar B King-ul este un dulap. In afara de puterea si cuplul care te catapulteaza din orice tura si treapta... Ca sa nu fie cu suparare, am tobe si ca ale tale, la 130 E buc. 160 invelite in fibra de carbon. Editat Noiembrie 16, 2011 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Hai sa-ti spun..eu nu mi-am laudat niciodata BMW'ul..pt ca imi place mie nu inseamna ca este cel mai tare.De fapt nu cred ca exista mobra suprema si sincer nici nu mi-as dori asa ceva.Am vrut doar sa subliniez ca alegerea unui motor depinde de gust, de presonalitate, de experientele anteriore si nu in ultimul rand de moda. Pt mine fiecare motor are frumusetea lui (interioara si exterioara) si de aceea imi voi mari ograda ori de cate ori se va putea (nu sunt milionar dar cu sacrificii, rate, 2 joburi este realizabil) Asta inseamna motociclismul .........bun raspuns ....pina la urma RESPECT Akrapovic titanium BMW K special edition Race. Normal edition - 190 E cu capac carbon. 160 E cu capac metalic @the mephisto: Fara nici o suparare, dar B King-ul este un dulap. In afara de puterea si cuplul care te catapulteaza din orice tura si treapta... Ca sa nu fie cu suparare, am tobe si ca ale tale, la 130 E buc. 160 invelite in fibra de carbon. Nu m-am suparat dar tre sa stii ca tobele mele sunt boss gp1 carbon si be ebay cele mai ieftine sunt 8oo sh iar noi 1200 .fara suparare ( http://www.polo-motorrad.de/en/umbau-styling.html?limit=36&material=21086) ......si daca tu ai tobe de astea la 160 e iau si eu 2 miine dar sa fie boss gp1 carbon nu home made invelite-n carbon .....mare diferenta......nu de alta da am si un fz6 fazer tot cu tobele sub sezut si ar sta bine niste bossuri acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Mephisto...nu stiu daca te-ai uitat macar de curiozitate la profilul meu ca sa vezi ca...nu am BMW! Si nu...nu il ridic in slavi! Am avut numai japoneze pana acum. Dar pur si simplu daca ai merge pe o mobra ca asta ai intelege ce am vrut sa scriu! Apropo....eu am relatat despre K1200 si nu despre K1300! Spune-ne si noua, de curiozitate, ce motorete ai mai avut inainte de acest preaminunat Bking? Am avut posibilitatea(si am in continuare) sa merg pe B-king(chiar cu tobe 2Brothers si nu Bo$$) dar pur si simplu...nu am simtit nevoia sau placerea! Luigi...permite-mi te rog sa tusesc putin...sec! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) Mephisto...nu stiu daca te-ai uitat macar de curiozitate la profilul meu ca sa vezi ca...nu am BMW! Si nu...nu il ridic in slavi! Am avut numai japoneze pana acum. Dar pur si simplu daca ai merge pe o mobra ca asta ai intelege ce am vrut sa scriu! Apropo....eu am relatat despre K1200 si nu despre K1300! Spune-ne si noua, de curiozitate, ce motorete ai mai avut inainte de acest preaminunat Bking? Am avut posibilitatea(si am in continuare) sa merg pe B-king(chiar cu tobe 2Brothers si nu Bo$$) dar pur si simplu...nu am simtit nevoia sau placerea! Luigi...permite-mi te rog sa tusesc putin...sec! Mah da nu-mi aduc aminte sa te fi intrebat ceva pe tine si in legatura cu ce motoare am mai avut .........daca-ti spun nu cite am avut ci cite am o sa zica astia ca ma laud iar , iar referitor la ce am avut .......am inceput cu mz-etz-250 , in 2000 honda ntv 650 revere in 2002 iar dupa honda pina acu am avut cel puti 20 de motoare ale mele nu povesti de genul e de vinzare si nu-i trecut pe mine....etc sunt foarte pasionat de motoare iar situatia a fost in asa fel incit am avut ce am vrut cind am vrut si le-am avut pe barba mea pt. ca n-am fost de bani gata .....daca vrei sa vorbim despre motoarele mele vorbim pe pm. ca sa nu stricam topicul omului si sa cadem in PENIBIL !! ACU POTI SA TUSESTI SEC ))) FARA SUPARARE N-am putut sa ma abtin Editat Noiembrie 16, 2011 de the_mephisto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_mephisto Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) si chiken stripsurile alea vin standard pe bking? acum serios, ai mers pe vre-un K? nu vad pe nimeni sa se dea mare pe aici cu mobra lui, (nu ca posesorii de bmw ar fi foarte modesti) dar seria K e cu adevarat extraordinara, si motorul sau emblema nu prea au nimic de a face cu asta, mi-as lua unul chiar daca ar avea doar 100cp. Am mers pe k.......si 1200 si 1300 de fapt era sa-mi iau un k1200r acu 2 ani .....sunt motoare foarte bune iar suspensia si frinele m-au impresionat placut dar din punctul meu de vedere ii lipsea ceva si acel ceva il avea b-kingul ....era mai pe gustul meu de aceea mi-am luat b-king nu ca ar avea bmw-ul ceva .....fiecare se regaseste pe un anumit motor care pt. el este motorul perfect si nu l-ar schimba cu nimic ......cam asa sta treaba Editat Noiembrie 17, 2011 de the_mephisto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 (editat) Scuze pentru traducerea automata. Gol se va citi NAKED (varianta moto) http://www.moto.it/prove/bmw-k-1300-r.html Evaluarea "motorcyclenews": http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/BMW/BMW-K1300-R-2009-current/ Enjoy! Editat Noiembrie 28, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 (editat) NISTE BESTIIIIIII Editat Noiembrie 28, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 si chiken stripsurile alea vin standard pe bking? nu umblati fratilor cu subtilitati ca nu se prinde lumea. Luigi...permite-mi te rog sa tusesc putin...sec! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Model special pt. 2012, cu combinatie de culori gri/negru si spoiler motor din carbon: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 (editat) Cu multumiri sincere si imensa stima pentru veteranul motociclist Nico Cereghini... Cel mai bengos K... este acesta: http://www.moto.it/p...sud-africa.html EVER! <BR class=line itxtNodeId="134">BMW has unveiled today the new K 1600 GT and K 1600 GTL. motorcycles that come with a supreme, impressive and equally distinctive appearance, creating a desire to travel at first sight. The two models are powered by a new 6-cylinder in-line engine that develops a total of 160 HP and a maximum torque of 175 NM. The rider of the K 1600 models has three different engine characteristics directly available at the press of a button at the right-hand end of the handlebars so as to be able to adapt to different uses such as touring on the road, riding on wet surfaces and sporty, dynamic motorcycling - the modes "Rain", "Road" and "Dynamic". The K 1600 GT is has a very extensive range of standard features ex works consisting of xenon headlamps, heated grips and seat, cruise control and on-board computer. In the K 1600 GT, the body colours of Light Grey metallic and Vermilion Red metallic create a fascinating contrast with the frame and wheels in Ostra Grey and the engine in Platinum metallic matte. UPDATE 02/15/2011: Prices for the BMW K 1600 GT and K 1600 GTL have finally been released. The K 1600 GT is priced at $20,900, while the K 1600 GTL will have a base price of $23,200. If you want to further customize your bike, then you can also opt for the Standard Package. This package is only offered on the K 1600 GT and is priced at $23,045. Further customization can be found on the Premium Package which is available on both models and priced at $24,540 for the K 1600 GT and $25,845 for the K 1600 GTL. Editat Decembrie 1, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Mergi si fa-ti o clisma. Vorbim de K13R aici. Daca ai ceva de zi, spune cu cuvintele tale fara copy/paste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 (editat) Oricât ar băli inghițitorii de clisme, Orice ar zice piți si poncii & subinginerii.ro... Cel mai bengos K de la BMW este K16! Editat Decembrie 2, 2011 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 grandpa, ne lasi cu troleibuzele astea? mai bine iau conserva decat sa merg cu asa ceva. IUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII uite un baiet destept k 16 este adevarat cel mai tare dar pentru un segment de piata prea restrictiv.................. scor, asfalt, volum nu asa da r -ul si k- ul pe un k1600 NICIODATA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Oprirea motorului. Mesaj completat PS: Excelent motor! sa il stapanesti cu placere! si mie imi place modelul asta dar nu ca singura motocicleta. am avut naked, imi place dar numai la drumuri scurte, cateva sute de km max. vezi ca astea nu fac surging, se comporta ca un fel de surging dar problema este din actuatorul de relanti, mergi sa ti-l schimbe. surging inseamna turatie/putere variabila (incontanta) pentru o anumita pozitie a acceleratiei. se poate manifesta diferit la diferite turatii, cel mai adesea apare la 3-4000 de ture. motivul este harta de injectie, amestecul prea sarac, urmare a constrangerilor referitoare la emisii si dorintei de a obtine un consum scazut. la motocicletele cu aceasta problema cronica, cum ar fi boxerele pre twin-spark, se putea monta un fel de releu (nu era de fapt releu dar arata ca unul), rezultatul era imbogatirea amestecului si disparitia fenomenului. pentru detractorii lui k1600, nu e nevoie sa fiti atat de vehementi, nici unul dintre voi nu este etalon in nimic asa cum va place sa credeti, gusturile sunt diferite, la fel si motocicletele. pt mine orice e pe doua roti e ok, nu vad rostul unor astfel de dispute. am cam avut toate bmw-urile mari nu in unul ci in cate doua exemplare, k 1600 e total deosebit, un mare salt tehnologic si cand spun asta nu ma refer numai la electronica, mecanica dar si la handling. l.e. acum am vazut ca topicul e din 2009 si i-am mai raspuns odata baiatului. scuze. mai ai motorul? cei pe care ii cunosc si au luat k1200-1300 nu le-au tinut prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 K12 nu mi-a facut niciodata surging. Doar boxerul la R1200C s-a oprit o data pe un deal in Austria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 oprire neasteptata = stalling. surging e altceva, am explicat mai sus. stalling-ul poate avea cauze mecanice sau cauze soft, legate tot de harta de injectie. asta e ceva foarte complicat pentru cei care nu cunosc, necesita teste real life, cazul ideal proiectat nu se transpune in realitate identic din cauza elementelor mecanice care prezinta inertii, dispersii de parametri, calitatii combustibilului..etc. apare cel mai frecvent la decelerari bruste, cel mai adesea la schimbari de viteza in treptele inferioare si turatii relativ reduse. un caz tipic de stalling hardware a fost la bmw 1200rt/2010, la care desi harta de injectie era mult mai stransa, motor cu 2 axe cu came, latimea tab-urilor ce dau catre senzorii hall impulsul de aprindere a ramas aceeasi. efectul era un impuls mai lung decat trebuie ce scotea calculatorul din plaja de reglaj automat si motorul se oprea in avarie. s-a rezolvat total prin inlocuirea tab-urilor cu unele mai inguste ce dau impuls mai scurt. a fost necesara si alinierea foarte precisa a motorului. toate aceste probleme, adesea invocate de adversarii marcii bmw, sunt datorate progresului tehnologic, faptul ca aceste motociclete sunt mereu la limita superioara a tehnologiei implica si riscuri de acest fel. eu le accept linistit, niciun fel de problema, indiferent de natura ei, nu a ramas nerezolvata nici la motoare nici la masini. ma indrept de aceea catre noile aparitii fara niciun fel de stress tehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 nu cred ca am venit noi pe topicul de k16 sa spunem ca e "naspa sau ca k13 e da shit", gusturile se schimba, se rafineaza, dar pan la 50 de ani tot nu ma vad calare pe autobuz. da asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 oprire neasteptata = stalling. surging e altceva, am explicat mai sus. stalling-ul poate avea cauze mecanice sau cauze soft, legate tot de harta de injectie. asta e ceva foarte complicat pentru cei care nu cunosc, necesita teste real life, cazul ideal proiectat nu se transpune in realitate identic din cauza elementelor mecanice care prezinta inertii, dispersii de parametri, calitatii combustibilului..etc. apare cel mai frecvent la decelerari bruste, cel mai adesea la schimbari de viteza in treptele inferioare si turatii relativ reduse. un caz tipic de stalling hardware a fost la bmw 1200rt/2010, la care desi harta de injectie era mult mai stransa, motor cu 2 axe cu came, latimea tab-urilor ce dau catre senzorii hall impulsul de aprindere a ramas aceeasi. efectul era un impuls mai lung decat trebuie ce scotea calculatorul din plaja de reglaj automat si motorul se oprea in avarie. s-a rezolvat total prin inlocuirea tab-urilor cu unele mai inguste ce dau impuls mai scurt. a fost necesara si alinierea foarte precisa a motorului. toate aceste probleme, adesea invocate de adversarii marcii bmw, sunt datorate progresului tehnologic, faptul ca aceste motociclete sunt mereu la limita superioara a tehnologiei implica si riscuri de acest fel. eu le accept linistit, niciun fel de problema, indiferent de natura ei, nu a ramas nerezolvata nici la motoare nici la masini. ma indrept de aceea catre noile aparitii fara niciun fel de stress tehnic. Si unde am zis eu ca K12 a facut stall? Dude, R1200C era dat doar ca singurul exemplu rau de cand ma dau cu BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.