46WRX Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 de unde atata forta din pistonaÂşu ala sa se ridice singura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 am si eu o intrebare... nu am gasit inca pe cineva care detine un XT 125 sau un magazin de moto care sa aiba xt 125 pentru a avea posibilitatea sa ma urc pe el ... pentru o persoana destul de scunda (eu am in jur de 1.62) ating cu picioarele? thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 in primul rand spune de unde esti, 2 la bucuresti eu zic ca trebuie sa aiba(motodynamics) --- Mesaj completat în 12 Oct 2007 22:16 -------------si sunt multi care se dau pe o roata cu ele --- Mesaj completat în 12 Oct 2007 22:19 ------------- Salut! Am si eu un xt 125R si pot spune k are demarajul mai bun decat cel al unui CBR 125. Nu sunt sigur care dintre cele 2 merge mai tare....Mentionez ca viteza maxima la xt-ul meu este de 127 km/h cuu kilometrajul setat pe normal..... stiti voi aia cu xt....Nu va mai contraziceti atata. Ambele motoare sunt frumoase in felul lor. Va salut ... tu esti sigur ca prinde atata fara nici o modificare?????? Poate ai schibate pinioanele sau ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 cel mai bun magazin cu motoare yamaha care l-am vazut este aici http://www.motociclete.com.ro/ ,daca nu am voie sa fac reclama sa imi stearga postul si imi cer scuze....daca da... .. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 (editat) Pentru uz pe offroad xt r ii cam slabutz.....puteti vedea diferenta....yamaha dt 125 r si yamaha xt 125 r....xt ii mai mult de strada;)...si scuzatimi fata entuziasmata Editat Octombrie 13, 2007 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 Pentru uz pe offroad xt r ii cam slabutz.....puteti vedea diferenta....yamaha dt 125 r si yamaha xt 125 r....xt ii mai mult de strada;)...si scuzatimi fata entuziasmata Este slabut spre decent. Trb sa te chinui putin in cond extreme. Yo am fost cu a mea pe Postavarul unde drumul era forestier, shi a mers OK (ii cam lispeste puterea uneori),am mers shi efectiv asa pe dealuri pe langa Campina unde nu era drum forestier era natura goala simpla,akolo apareau dificultai:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speeder123 Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 tu esti sigur ca prinde atata fara nici o modificare?????? Poate ai schibate pinioanele sau ceva Iti trebuie o distanta cam mare(motor in 4T), dar merge....La 127 km/h turometrul arata 10.000 RPM(aici se opreste) dar in realitate mai urca turatia. Nu i-am facut nici o modificare.Si nici eu nu sunt asa"voluminos". La viteza asta aproape ca stau pe burta. .Doar am incercat-o......pe distante mai mari , merge constant cu 80-90km/h. Asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 Este slabut spre decent. Trb sa te chinui putin in cond extreme. Yo am fost cu a mea pe Postavarul unde drumul era forestier, shi a mers OK (ii cam lispeste puterea uneori),am mers shi efectiv asa pe dealuri pe langa Campina unde nu era drum forestier era natura goala simpla,akolo apareau dificultai:D Io is multumit de fratele mai mare, DT, care ii cu totu alta poveste....un enduro adevarat, cu un motor micutz da care da multa putere(avand in vedere ca prinde si 140 din zise.....eu am mers cu el cu 125)...nici de suspensie nu ma pot plange care amortizeaza foarte bine...cutia de viteze ii mai problematica si uneori pe loc nu pot nimenirii nici cum cu motoru pornit punctu neutru, uneori chiar ramane blocata in intaia... Oricum anu asta ma gandesc sa o mai inoiesc....in fine.... Revenind la XT modelu R mi se pare destul de bun in drumetii chiar si mai lungi(undeva intre 100-200km) si X'ul la fel....oricum din cauza motorului cred ca is mult mai bune pe strada....nu merg ca racheta dar un 80-90 este o viteza suficienta pt o motocicleta mica si pe care te cam bate vantu(cum nu are parbriz).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 Pentru uz pe offroad xt r ii cam slabutz.....puteti vedea diferenta....yamaha dt 125 r si yamaha xt 125 r....xt ii mai mult de strada;)...si scuzatimi fata entuziasmata Acum sa nu sariti p mine ca spun doar ca sa imi laud motoru da eu am reusit sa urc cu el aproape peste tot pe unde am vrut sa ma bag. Pana acum am fost limitat doar de cauciucuri pe care nu le-am schimbat deoarece o folosesc si prin oras. --- Mesaj completat în 23 Oct 2007 19:06 ------------- Revenind la XT modelu R mi se pare destul de bun in drumetii chiar si mai lungi(undeva intre 100-200km) si X'ul la fel....oricum din cauza motorului cred ca is mult mai bune pe strada....nu merg ca racheta dar un 80-90 este o viteza suficienta pt o motocicleta mica si pe care te cam bate vantu(cum nu are parbriz).... E foarte bun pe soft enduro cu dotariile de serie. Am fost pe Valea Doftanei si mergea perfect. Am mers cu ea pana pe la 85km/h ca mai tare nu am vrut sa ii dau. --- Mesaj completat în 23 Oct 2007 19:10 ------------- Este slabut spre decent. Trb sa te chinui putin in cond extreme. Yo am fost cu a mea pe Postavarul unde drumul era forestier, shi a mers OK (ii cam lispeste puterea uneori),am mers shi efectiv asa pe dealuri pe langa Campina unde nu era drum forestier era natura goala simpla,akolo apareau dificultai:D Esti al 2-lea posesor de XT 125 care urca pe postavaru din cate stiu eu. Daca mai vii in Bv anunta-ma ca te duc eu pe drumuri.Schimba cauciucurile daca vrei sa se descurce mai bine si trebuie sa acepti ideea ca e un 125 in 4T nu e de competitie dar se descurca bine(eu sunt mutumit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saint Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 in curand, mai exact prin martie-aprilie voi deveni si eu posesor de xt 125 x sper ca am facut o alegere buna, avand in vedere ca il folosesc 90% in oras si 10% vedem noi pe unde. pana atunci vreau sa cumpar echipamentul-cel putin casca, geaca si manusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 vinde careva vreun xt???PM sau scrieti aici URGENT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 vinde careva vreun xt???PM sau scrieti aici URGENT Vazi ca e unu mai sus care il vinde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shocker Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 (editat) Salut, am citit acest topic si am si eu cateva intrebari.Am un xt125r modelul din 2006,nu e nimik modificat la el si prinde 94km\h asa cum scrie in carte...inainte sa scot borenele de la baterie si sa setez pe nduro mia aratat si 140km\h odata.Voi ce i-ati facut k sa prinda peste 100 imi spuneti si mie plz multumesc P.S aa si cum ati facut sa va ridicati cu el pe o roata? Editat Noiembrie 10, 2007 de Shocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 Salut, am citit acest topic si am si eu cateva intrebari.Am un xt125r modelul din 2006,nu e nimik modificat la el si prinde 94km\h asa cum scrie in carte...inainte sa scot borenele de la baterie si sa setez pe nduro mia aratat si 140km\h odata.Voi ce i-ati facut k sa prinda peste 100 imi spuneti si mie plz multumesc P.S aa si cum ati facut sa va ridicati cu el pe o roata? Daca ai kilometrajul bine setat(adica pe nduro) trebuie sa mergi cu acceleratia la maxim mai mult timp si va mai prinde putin in plus.(da vezi sa nu bata vantul din fata). Ca sa o ridici pe o roata trebuie sa folosesti ambreajul da ai grija in caz ca nu ai experienta mai bine renunta la ideea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 Salut, am citit acest topic si am si eu cateva intrebari.Am un xt125r modelul din 2006,nu e nimik modificat la el si prinde 94km\h asa cum scrie in carte...inainte sa scot borenele de la baterie si sa setez pe nduro mia aratat si 140km\h odata.Voi ce i-ati facut k sa prinda peste 100 imi spuneti si mie plz multumesc P.S aa si cum ati facut sa va ridicati cu el pe o roata? bagi 5-a te lasi pe burta strangi coatele shi prinzi peste 100km/h ,eu am prins 110km/h pe linie dreapta,shi 118km/h in spatele unei dubite:D. Oricum ea se simte bine la 85-90km/h ce e peste STRICA(mananca ulei). Cat despre ridicatul pe o roata,1 o sa-ti manance ulei de la atatea frecari de ambreiaj(asa e la mine) si 2 poti sa-ti strici ambreiajul.La mine de ex numai are zvacul ala asa puternic cand dau drumu la ambreiaj brusc. Nu stiu ce sa zic ori m-am obisnuit yo cu ea ori s-a uzat ambreiajul PS: motocicleta e stock nu am umblat la motor sau carburator un mic filmulet cu 125-ul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 bagi 5-a te lasi pe burta strangi coatele shi prinzi peste 100km/h ,eu am prins 110km/h pe linie dreapta,shi 118km/h in spatele unei dubite:D. Oricum ea se simte bine la 85-90km/h ce e peste STRICA(mananca ulei). Cat despre ridicatul pe o roata,1 o sa-ti manance ulei de la atatea frecari de ambreiaj(asa e la mine) si 2 poti sa-ti strici ambreiajul.La mine de ex numai are zvacul ala asa puternic cand dau drumu la ambreiaj brusc. Nu stiu ce sa zic ori m-am obisnuit yo cu ea ori s-a uzat ambreiajul PS: motocicleta e stock nu am umblat la motor sau carburator un mic filmulet cu 125-ul meu Cum sa manance mah ulei??????????????? te-ai uitat tu aiurea cred. serios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 (editat) Cum sa manance mah ulei??????????????? te-ai uitat tu aiurea cred. serios Din pacate m-am uitat cu ff mare atentie . La 5500km am avut motorul calat ,am ramas fara ulei,si il verificasem cu 1 sapt in urma shi mai ERA ulei. Acum am 7000km cu pistonul cel nou(controlez uleiul in app in fiecare zi) shi totusi continua sa manance ulei mai ales cand e caldura mare afara. Vara asta am pus ulei OMV pt moto 4t (10w50) shi mi-a mancat fff putin dar l-am schimbat pt siguranta dupa 3000km,nu de alta dar nu aveam chef sa stau iar 2luni pe tusa .Dupa ce am schimbat uleiul OMV am facut PROSTIA sa experimentez altcv,am pus Yacco 15w50 cu care am mers 1200km in cond normale. Dupa ce am fost la o tura de enduro prin shi pe langa Ciolpani (am facut max 90km in ziua aceea),am verificat uleiul akas.Baia de ulei era absolut GOALA(se vedea ff clar fierul GRI inauntru,am avut noroc k nu mi s-a calat ) . Am fugit rpd la cel mai app Petrom de unde am luat ulei OMV pt moto 4t (10w50), pe care inca il am in motor. Cu uleiul asta am 1000km shi este app max (a mancat putin),in cond in care nu am mers deloc cuminte ,am mai ridicat-o pe o roata ,am mers cu 110km/h,am fost in enduro cu ea. Am vzt k uleiul celor de la yamaha este tot 15w50 (numai stiu firma),nici ala nu tine in cond extreme(cel putin in cazul motorului meu),de cand am avut motorul calat nu ma mai duc la Yamaha sa-l schimbe, il schimb singur la fiecare 2500-3000km(si resetez nr de km pana la urmatorul schimb de ulei) In concluzie eu recomand pt cei cu xt-uri de 125 sa bage ulei 10w50 chiar dk in cartea de instructiuni scrie 10w30. Sunt al 2-lea posesor de xt125 din Bucuresti ,care a avut motorul calat. Numai stiu numele posesorului dar stiu k este un xt 125 x rosu ,cu initiale la nr de inmatriculare TRZ(dk nu ma insel) Editat Noiembrie 11, 2007 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 Sunt al 2-lea posesor de xt125 din Bucuresti ,care a avut motorul calat. Numai stiu numele posesorului dar stiu k este un xt 125 x rosu ,cu initiale la nr de inmatriculare TRZ(dk nu ma insel) Da TRZ are, ma io nu stiu cum va consuma voua, cbr`u meu nu consuma gram de ulei, mereu este nivelu la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Da TRZ are, ma io nu stiu cum va consuma voua, cbr`u meu nu consuma gram de ulei, mereu este nivelu la maxim. Noi avem racire pe aer care e cam deficitara fata de ce ai tu racire cu lichid. La noi uleiul se arde (fara sa scoata fum albastru pe toba) mai usor dk e cald afara shi mergem mai in forja,sau in enduro. Repet depinde ce ulei folosesti. Tu Costi ce ulei folosesti?Ce tip? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Noi avem racire pe aer care e cam deficitara fata de ce ai tu racire cu lichid. La noi uleiul se arde (fara sa scoata fum albastru pe toba) mai usor dk e cald afara shi mergem mai in forja,sau in enduro. Repet depinde ce ulei folosesti. Tu Costi ce ulei folosesti?Ce tip? 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shocker Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Eu de la revizia de 1000 km nu m-am uitat la ulei niciodata.Acuma m 6000 si vreau sal schimb sper sa nu am surprize ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 Eu nu am avut nici o pb cu ulei si pun Motul semisintetic 10w40. Din cate am inteles racirea pe aer e mult mai buna decat cea pe lichid fiindca nu veiavea niciodata pb cu ea.Mie nu pot sa spun ca mi s-a incalzit vreodata prea tare motoru.Si la faza cu ulei fa un topic la service ca sigur e o pb la motoru tau. Poate sa fie ceva pe la segmenti (cred, ca nu stiu deloc mecanica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 (editat) Degeaba las-o balta , la 12560 km (adik 7000km cu pistonul nou) iar sa stricat motorul. Si nu am dus-o in 10mii rpm sa zic k mi-am batut joc de ea ,uleiul era app max in baia de ulei ,sincer nu stiu dc s-a "calat" iar. Banuiesc k e ceva la supape,pt k atunci cand s-a oprit ,motorul s-a auzit ca si cum ai scapa cheile pe jos, NU a cloncanit. Prima oara cand l-am avut calat a cloncanit ,facea ca un diesel(macar mergea) ,acuma numai vrea deloc sa mearga,la kick starter dai in gol ,si la electric la fel.Nu stiu sa zic exact ce are,o sa va spun dupa ce o repar. Eu unul nu-mi mai cumpar Yamaha ,orice ar fi ,mai bn imi luam o aprilia rx 125 (enduro) la care schimb setul la fel de rpd si pe deasupra trage si de 3 ori mai tare. Cat despre racire ,cea pe lichid e net superiora,mai ales pt performanta Editat Noiembrie 27, 2007 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Degeaba las-o balta , la 12560 km (adik 7000km cu pistonul nou) iar sa stricat motorul. Si nu am dus-o in 10mii rpm sa zic k mi-am batut joc de ea ,uleiul era app max in baia de ulei ,sincer nu stiu dc s-a "calat" iar. Banuiesc k e ceva la supape,pt k atunci cand s-a oprit ,motorul s-a auzit ca si cum ai scapa cheile pe jos, NU a cloncanit. Prima oara cand l-am avut calat a cloncanit ,facea ca un diesel(macar mergea) ,acuma numai vrea deloc sa mearga,la kick starter dai in gol ,si la electric la fel.Nu stiu sa zic exact ce are,o sa va spun dupa ce o repar. Eu unul nu-mi mai cumpar Yamaha ,orice ar fi ,mai bn imi luam o aprilia rx 125 (enduro) la care schimb setul la fel de rpd si pe deasupra trage si de 3 ori mai tare. Cat despre racire ,cea pe lichid e net superiora,mai ales pt performanta Cum e posibil asa ceva,ce piston ai bagat,era original de Yamaha?Am si eu un First bike caruia i-am schimbat setul de 2 ori in 2800km,e First bike,piese chinezesti.......dar cum e posibil la Yamaha??I-ai facut rodajul bine?Si cine ti-a schimbat setul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Cum e posibil asa ceva,ce piston ai bagat,era original de Yamaha?Am si eu un First bike caruia i-am schimbat setul de 2 ori in 2800km,e First bike,piese chinezesti.......dar cum e posibil la Yamaha??I-ai facut rodajul bine?Si cine ti-a schimbat setul? Da i-am facut rodajul super OK 1000km am mers cu 6000-6500rpm MAX (asta cand ieseam din oras) in rest a fost tinuta in 5mii rpm. Si zilele trecute am mers la fel fara sa o turez excesiv 5-a la 50km/h pana ieri cand m-a lasat. Nu pot sa zic k am mers urat cu ea,am mers si rpd si incet,da oricum nu avea voie asa cv (mai ales 2-a oara ) cu ulei schimbat la fiecare 2000km ,intretinuta ,spalata tot timpul,tinuta in garaj. Asta e .Service-ul a fost facuta la Yamaha tot timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.