Luf Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 daca monocilindrul 2008 costa vo 7mii clar ca asta mare sare de 10 mii ... sa speri sa coste numa 5mii ?!, este posibil dar ar insemna ca ar fi o chinezarie Cred ca nu ai citi postul 100 care e scris de mine si e chiar deasupra postului tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 (editat) Cred ca mai toti suntem in oala cu tine aici, nici eu nu mi-as putea permite chiar daca ar fi cea mai buna si cea mai fiabila si ar fi doar 5000 de iepuroi. La ultima afirmatie trebuie sa te contrazic. Nu ma intelege gresit, nu am nimic cu BMW ci din contra chiar mi-ar prinde super bine un GS chiar ca si al tau (stii tu bine ca mi-am tras "chip" cu al tau), nu trebuie sa fie neaparat nou dar eu nu cred ca s-au lasat pe tanjeala ci mai degraba o fac intentionat. Daca e asa cum zici tu ca au vandut atatea bucati iar posesorii nu mai merg la ei la service nu cred ca le-ar placea dar scazand putin fiabilitatea mai scot un ban de la posesori (+ ca fac economie la materiale, aliaje daca o fac putin mai slaba), functioneaza ca un fel de abonament. Asa cum au mai zis multi pe aici pe forum: cu cat e motocicleta mai noua cu atat e fiabilitatea mai scazuta. BMW-ul prin traditie rezolva micile/marile greseli de fabricatie in perioaba de garantie pe timpul si nervii cumparatorilor. Japonezii au totusi o alta politica asta si datorita distantei si volumului estimat de vanzare mult mai mare decat la europeni. Studiaza mai bine, verifica mai bine inainte de a introduce in fabricatie si in general solutiile oarecum de avangarda sant testate pe modelele deja aflate in exploatare. Tot procesul de inoire al unui model este un cumul de mici schimbari deja testate separat. Vanzarea enorma de 1200GS a fost o surpriza chiar si pt BMW. BMW cand lanseaza un nou model pleaca de la o speranta de productie de ordinul zecilor de mii de buc vandute, pe cand japonejii de la sute de mii. Editat Februarie 1, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 daca BMW are face gs la un pret mai mic, ar avea vanzari si mai mari. mingea acum e in curtea japonezilor si mai precis in curtea casei din Iwata. si dupa cum ii stim bine pe japonezii astia mici si precisi nu vor da gres. vor scoate pe piata o motoreta care v-a spulbera concurenta. au lipsit prea mult timp de pe aceasta piata si nu-si permit esecuri. Cat despre fiabilitate, nu cred ca poate cineva sa isi mai faca astfel de griji la motoretele japoneze. singurul lucru la care imi fac eu griji ar fi comportamentul sistemului UBS in offroad si implicit felul in care va actiona ABS-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 daca BMW are face gs la un pret mai mic, ar avea vanzari si mai mari. mingea acum e in curtea japonezilor si mai precis in curtea casei din Iwata. si dupa cum ii stim bine pe japonezii astia mici si precisi nu vor da gres. vor scoate pe piata o motoreta care v-a spulbera concurenta. au lipsit prea mult timp de pe aceasta piata si nu-si permit esecuri. Cat despre fiabilitate, nu cred ca poate cineva sa isi mai faca astfel de griji la motoretele japoneze. singurul lucru la care imi fac eu griji ar fi comportamentul sistemului UBS in offroad si implicit felul in care va actiona ABS-ul. ce inseamna ptr tine "va spulbera concurenta"? va bate Ktm in of road ? va avea pretul mai mic ca V-Strom ? de Varadero nici nu are rost fiind o motocicleta cu arhitectura de mai bine de un deceniu,sa zicem; va bate Varadero la fiabilitate ? va detrona best seller-ul R1200GS ? care este de ani buni pe piata,telelever\paralever,ABS-ul de exceptie,confort de nota 10. Singurul care a "spulberat" concurenta in vanzari a fost 1200gs si asta ptr ca nu avea cu cine...singurul concurent serios KTM,Yamaha 0,Honda ,Suzuki atractiv doar ptr pret...mai sunt (?) nu imi mai vin acum. doar parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 vor bate BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 (editat) [...]vor scoate pe piata o motoreta care v-a spulbera concurenta. au lipsit prea mult timp de pe aceasta piata si nu-si permit esecuri. Cat despre fiabilitate, nu cred ca poate cineva sa isi mai faca astfel de griji la motoretele japoneze. Exagerat spus ca vor spulbera concurenta. Zic sa te calmezi un pic si sa mai astepti pentru ca nu ai de unde sa stii cum va fi noul Super Tenere. Iti dau un exemplu: noul VFR, desi e o motocicleta foarte capabila si rafinata, e departe de a spulbera concurenta, in conditiile in care inlocuieste un model ramas in mare neschimbat din 2002. Editat Februarie 2, 2010 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 3, 2010 Autor Share Postat Februarie 3, 2010 vor bate BMW. la concursuri, vanzari sau ambele... prima varianta e papabila daca se fabrica la ei acasa, a doua varianta daca o fabrica in EU(taxe vamale)... a 3-a ... mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Yamaha are fabrici in Olanda, Spania, UK, Italia, Franta, Turcia. Noul Super Tenere, fiind destinat in principal pietei europene, mai mult ca sigur se va produce intr-una din aceste tari. De ex, vechiul Tenere a fost produs in Italia. Mai trist ar fi daca Yamaha, pt un pret final mic, ar decide sa produca noul ST prin China, India etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Yamaha are fabrici in Olanda, Spania, UK, Italia, Franta, Turcia. Noul Super Tenere, fiind destinat in principal pietei europene, mai mult ca sigur se va produce intr-una din aceste tari. De ex, vechiul Tenere a fost produs in Italia. Mai trist ar fi daca Yamaha, pt un pret final mic, ar decide sa produca noul ST prin China, India etc... Foarte putine din tarile alea nu fac motociclete Yamaha. Imi vin in minte doar Italia si Spania (cu 660 respectiv XMax). Yamaha face nu doar motociclete,are o paleta foarte diversificata de produse de la instrumente de percutie pana la jet ski. Ca un exemplu, in Olanda nu exista nicio fabrica ce produce motociclete yamaha. In fapt,nu exista absolut nicio fabrica Yamaha. Exista doar cartierul regional Yamaha Europe si sediul de marketing de asemenea regional. E distractiv sa nu vezi nicio motocicleta Yamaha in parcarea din fata. Cine,stie poate mobrele parcheaza in alta parte si d-aia nu le-am vazut eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Asta e? http://www.youtube.com/watch?v=R_ZErvakliA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 (editat) Asta e? http://www.youtube.com/watch?v=R_ZErvakliA Asta de 1200 se numeste SuperTenere si nici nu a aparut pe piata. Ce ne arati tu e Tenereul de 660. Editat Februarie 3, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Asta e? http://www.youtube.com/watch?v=R_ZErvakliA stai ca io abia amu am vazut semnul mirarii. m-am uitat de 2 ori ca curca-n betze la link si ziceam ca is beat de nu mai inteleg nik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Ce nemernici astia de la Yamaha, fac misto de BMW ca-i prea lat prin oras http://www.yamaha-motor-europe.com/super-tenere/ Sunt curios daca o sa fie chiar asa, prin desert si pe la munte, cum o lauda astia... http://www.yamaha-motor-europe.com/super-tenere/desert.jsp http://www.yamaha-motor-europe.com/super-t...e/mountains.jsp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Ce nemernici astia de la Yamaha, fac misto de BMW ca-i prea lat prin oras Si de ce nemernici? Doar pt ca spun un adevar? Eu unul o astept ca pe un mar copt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Nemernici in sensul bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Ce nemernici astia de la Yamaha, fac misto de BMW ca-i prea lat prin oras http://www.yamaha-motor-europe.com/super-tenere/ Sunt curios daca o sa fie chiar asa, prin desert si pe la munte, cum o lauda astia... http://www.yamaha-motor-europe.com/super-tenere/desert.jsp http://www.yamaha-motor-europe.com/super-t...e/mountains.jsp Nu scrie nicaieri acolo de BMW. In alta ordine de idei,cat de lata va fi ST? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Nu scrie nicaieri acolo de BMW. Trebuia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Nemernici in sensul bun Scuze. Credeam ca esti unul dintre ultrasi sau fundamentalistii BMW. Trimiterile textelor din reclame catre BMW sant destul de clare, pt cine citeste printre randuri. De altfel nici nu ar avea cu cine sa se bata. 2010 sper sa fie un an interesant din acest punct de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 (editat) Pai eu SuperTenere am, nu BMW dar ma gandesc ca ar fi fost bun un boxer de cate ori mi-a cazut matahala asta "ingusta" pe picioare. Picioarele stau mult in afara, cu ele atingi cand te strecori printre masini. Mai ales pe dreapta unde trece evacuarea, calcaiul sta prost de tot. Am avut o situatie cand veneam dinspre Oltenita, mi-a iesit unu-n fata si n-am avut ce sa fac decat sa ma strecor printre el si cel de pe contrasens. Am agatat cu pedala de frana de pasajul rotii spate a masinii. N-am cazut, dar cand m-am oprit si am vrut sa pun frana, pedala era intoarsa la 180 de grade. Ideea e ca daca eram cu ceva mai lat ma loveam de amandoi... Editat Februarie 6, 2010 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 (editat) Si de ce nemernici? Doar pt ca spun un adevar? Eu unul o astept ca pe un mar copt! si eu dar nu ma bag pana nu o vad cu 2 ani vechime sefu da cu mulgatoarea de lant ce faci /....... Mesaj completat Pai eu SuperTenere am, nu BMW dar ma gandesc ca ar fi fost bun un boxer de cate ori mi-a cazut matahala asta "ingusta" pe picioare. Picioarele stau mult in afara, cu ele atingi cand te strecori printre masini. Mai ales pe dreapta unde trece evacuarea, calcaiul sta prost de tot. Am avut o situatie cand veneam dinspre Oltenita, mi-a iesit unu-n fata si n-am avut ce sa fac decat sa ma strecor printre el si cel de pe contrasens. Am agatat cu pedala de frana de pasajul rotii spate a masinii. N-am cazut, dar cand m-am oprit si am vrut sa pun frana, pedala era intoarsa la 180 de grade. Ideea e ca daca eram cu ceva mai lat ma loveam de amandoi... si uite asa incepi sa te intrebi o iau iungusta o iau boxer si lata din pct de vedere al protectiei intrebati.l pe omul care a omorat o masina si a terminat un boxer 1200 daca nu avea boxer nu mai avea picior Editat Februarie 6, 2010 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Nici eu nu ma hazardez sa trag o concluzie din ce zice Yamaha. Fiecare cioara-si lauda puiul. Poate o sa fie o revelatie, poate doar alt Varadero... trebuie sa lasam timpul sa cearna. E greu sa bati BMW-ul doar cu declaratii si ironii. Sa vedem faptele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 (editat) Pai eu SuperTenere am, nu BMW dar ma gandesc ca ar fi fost bun un boxer de cate ori mi-a cazut matahala asta "ingusta" pe picioare. Picioarele stau mult in afara, cu ele atingi cand te strecori printre masini. Mai ales pe dreapta unde trece evacuarea, calcaiul sta prost de tot. Am avut o situatie cand veneam dinspre Oltenita, mi-a iesit unu-n fata si n-am avut ce sa fac decat sa ma strecor printre el si cel de pe contrasens. Am agatat cu pedala de frana de pasajul rotii spate a masinii. N-am cazut, dar cand m-am oprit si am vrut sa pun frana, pedala era intoarsa la 180 de grade. Ideea e ca daca eram cu ceva mai lat ma loveam de amandoi... adevarul e ca s10-le sta cam muci la ergonomia comenzilor de picior. ce zici tu mai sus am patit si io aproape identic doar ca mie mi-a si prins varfu bocancului intre pedala si masina. nici cu schimbatorul nu mi-a rusine, care e mai mult gandit sport-touring decat enduro. lasand la o parte imbecilitatea omului in clipul asta (taiat gaz prea devreme, sarit fara sa vezi unde aterizezi), un s10 il repari cu 2-300 euro dupa o isprava ca asta. oricum, blocul motor nu ar fi afectat. un boxer in schimb... Editat Februarie 6, 2010 de scabron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Cred ca am ridicat piciorul in secunda aia, nu mai stiu exact, dar n-am atins deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 (editat) si eu dar nu ma bag pana nu o vad cu 2 ani vechimesefu da cu ungatorul automat de lant comandat electronic ce faci? /....... Mi-am permis o mica corectura! Am varianta A Supertenere 1200 sau B orice enduroturing mai mare de 800, cu lant. Si nu confunda fiabilitatea BMW la startul unui model nou cu cea realizata de japonezi in segmentul asta de motoare. Japonezii scot ceva bun de la inceput si nu mai umbla la el cativa ani. BMW din 2 in 2 ani schimba cate ceva pe ici pe colo prin partile esentiale si asta dupa ce in exploatare (a se citi garantie) apar probleme. Mesaj completat Nici eu nu ma hazardez sa trag o concluzie din ce zice Yamaha. Fiecare cioara-si lauda puiul. Poate o sa fie o revelatie, poate doar alt Varadero... trebuie sa lasam timpul sa cearna. E greu sa bati BMW-ul doar cu declaratii si ironii. Sa vedem faptele. Declaratiile si ironiile, de altfel nu foarte acide, se sprijina totusi pe datele tehnice care au aparut pana acum. Motor de 1200 NOU, la nivelul 2010 (racire cu apa, compact, usor,injectie, mai multe moduri de selectare putere, cuplu), KARDAN, disp electronice, etc. Deja Varadero este istori, iar dpdv a arhitecturii motorului si BMW-ul intra la istorie. Fara suspensi,kardan si electronica ar fi banala. Editat Februarie 6, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Right here online at 8.00pm CET on 24th February, we’ll be launching an exclusive new Super TĂŠnĂŠrĂŠ video and detailed photos and information. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.