mircionesb Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Se pare ca si in far e bec cu o singura faza ., cand aprind faza lunga farul din mijloc se stinge. Motorul l-am luat de la un dealer din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateimihaialex Postat Decembrie 8, 2011 Share Postat Decembrie 8, 2011 buna ziua , ma intereseaza roata fata de shadow de 750 cmc pe 17 inchi , fara cauciuc am si eu o intrebare : se potriveste roata de shadow de 750 cmc ,cea de pe 17 inchi si mai lata pe o honda shadow de 600 . Vreau sa pun pe fata roata de shadow 750 deoarece este pe 17 si nu pe 19 cum este in prezent si este si mai lata . Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Ma bucur ca dupa multe "batai de cap" am ajuns mandrul proprietar al unei Honda Shadow VT 600 din 1997. Normal ca ploaia (nu frigul) de afara ma impidica sa ma plimb cu ea si de aceea stau si scriu pe forum. In primul rand as vrea sa salut toti posesorii de Shadow si nu numai, si as dori sa pun si o intrebare: unde gasesc un parbriz si crash-bar-uri pentru micuta. Aici cateva poze de cand era la vanzare. Maine fac cateva mai artistice si revin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Ma bucur ca dupa multe "batai de cap" am ajuns mandrul proprietar al unei Honda Shadow VT 600 din 1997. Normal ca ploaia (nu frigul) de afara ma impidica sa ma plimb cu ea si de aceea stau si scriu pe forum. In primul rand as vrea sa salut toti posesorii de Shadow si nu numai, si as dori sa pun si o intrebare: unde gasesc un parbriz si crash-bar-uri pentru micuta. Aici cateva poze de cand era la vanzare. Maine fac cateva mai artistice si revin Ti-as lasa un PM cu o oferta pentru crashbar-uri si parbrize dar nu ma lasa. Nu am cum sa postez aici ca-mi iau ban. Da-mi tu te rog un PM sau lasa-mi o adresa de mail, daca esti interesat de oferta. razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Salut, caut si eu un crashbar pentru un shadow 600 din 2004, american. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Salutare,vin si eu cu o intrebare.... A incercat cineva sa puna cauciucuri mai late pe fata sau spate la un VT 600 ? Sau cel putin sa stie de care se mai potrivesc in afara de cele trecute in talon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 din masuratorile mele mai mult de 180 nu merge. iti atinge in swingarm daca pui mai lat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 din masuratorile mele mai mult de 180 nu merge. iti atinge in swingarm daca pui mai lat. multumesc pentru sfat.pe fata ai incercat sa pui ceva mai lat? posibil sa am probleme din cauza asta cind fac si itp-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 pe fata nu am incercat, nu sunt adeptul rotii late pe fata. la itp o sa-ti verifice cauciucurile si daca nu sunt ca in talon, da, o sa ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 pe fata nu am incercat, nu sunt adeptul rotii late pe fata. la itp o sa-ti verifice cauciucurile si daca nu sunt ca in talon, da, o sa ai probleme. Aici în Bucuresti,te respinge chiar si la identificare,dacã ai cauciucuri diferite fatzã de talon,sau tobe goale,sau xenon...Am prieteni,care au pãtzit-o...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metricmotion Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 (editat) Salutare,vin si eu cu o intrebare.... A incercat cineva sa puna cauciucuri mai late pe fata sau spate la un VT 600 ? Sau cel putin sa stie de care se mai potrivesc in afara de cele trecute in talon. Salut! Ai aici un mic ghid de upgrade al rotii spate pentru cruisere. Ghidul este creat de cei de la METZELER si este valabil strict pentru modelul de anvelopa ME880 Marathon. Dupa cum vezi, pentru acest model de anvelopa, poti chiar merge pana la 200, fara sa fie nevoie de interventii asupra structurii basculei. pe fata nu am incercat, nu sunt adeptul rotii late pe fata. la itp o sa-ti verifice cauciucurile si daca nu sunt ca in talon, da, o sa ai probleme. Aici în Bucuresti,te respinge chiar si la identificare,dacã ai cauciucuri diferite fatzã de talon,sau tobe goale,sau xenon...Am prieteni,care au pãtzit-o...! Cum bine au spus si antevorbitorii mei, daca ajungi pe la RAR Bucuresti sau la orice RAR care isi face treaba corect, vei avea probleme cu ele. numai bine, razvan. P.S. te pot ajuta si cu o oferta de anvelope, daca esti interesat de achizitia lor. Editat Ianuarie 10, 2012 de metricmotion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 (editat) Daca vrei sa pui cauciuc de 200 pe spate, pe Shadow de 600, intradevar merge fara sa umbli la bascula dar va trebui sa schimbi inelul pe care vine montata anvelopa (janta) si cred ca si butucul. S-a mai discutat de asa ceva pe aici si parca s-a ajuns la concluzia ca nu prea se merita... Editat Ianuarie 10, 2012 de Schwarz Muller Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Salut! Ai aici un mic ghid de upgrade al rotii spate pentru cruisere. Ghidul este creat de cei de la METZELER si este valabil strict pentru modelul de anvelopa ME880 Marathon. Dupa cum vezi, pentru acest model de anvelopa, poti chiar merge pana la 200, fara sa fie nevoie de interventii asupra structurii basculei. Cum bine au spus si antevorbitorii mei, daca ajungi pe la RAR Bucuresti sau la orice RAR care isi face treaba corect, vei avea probleme cu ele. numai bine, razvan. P.S. te pot ajuta si cu o oferta de anvelope, daca esti interesat de achizitia lor. va multumesc pentru sfaturi,imi sunt de folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateimihaialex Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 cumpar disc frana honda shadow 750 caut 2 cauciucuri cu profil retro ( daca sunt si white wall cu atat mai bine ) de dimensiunile : fata = 130-150 / 80-90 / 17'' si spate = 160-180 / 70-90 / 15'' . Multam! caut 2 cauciucuri cu profil retro , poate stiti vreo firma prin afara care produce asa ceva... Dimensiunile sunt : pentru cauciucul fata vreau sa pun intre : 130-150 / 80-90 / pe 17 ''pentru cauciucul spate : 160-180 / 75 - 90 / pe 15'' Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 (editat) /index.php?/topic/655642-montaj-kit-furca-ame-si-kit-roata-200-mm-pentru-honda-shadow-vt-600c/ va multumesc pentru sfaturi,imi sunt de folos Editat Ianuarie 27, 2012 de cristian ionescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 (editat) Salut, pentru ca am incercat sa o vand anul asta si m-am ales doar cu oameni interesati de unde e pusa motocicleta la iernat am concluzionat ca mai vrea sa stea un sezon la mine. Deci m-am gandit sa ii pun floorboards, a mai pus cineva? Merita? Eu am gasit asta la http://www.louis.de/...0046001&lang=en la louis, nu imi dau seama daca este nevoie de adaptor, le are cineva? Are cineva un set in plus acasa si ar vrea sa le vanda? Cele de pe louis.de imi par si cam mici, Dimensions (WxLxD): 90 x 180 x 12 mm. Editat Ianuarie 29, 2012 de noobzor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Lume, lume .... conform ultimelor informatii, incepand cu sezonul 2012 urmeaza sa ma alatur selectei societati a Umbrelor. In acest sens "sper" ca incepand cu prima luna de uscaciune (a se citi asfalt uscat) voi detine un frumusete de VT600 din 1992.....stiu ca aceste frumuoase doamne au nevoie sa fie intretinute si in acest sens ma adresez cunoscatorilor care imi pot da cateva sfaturi si informatii, dupa cum ar fi: - in ce consta o revizie generala.....si aici ma refer la schimbatul tuturor consumabilelor ? - cat costa o revizie generala.....daca se poate un cost estimat per fiecare consumabil ? - la cati km este recomandata schimbarea consumabilelor pentru o intretinere optima ? - sunt aspecte tehnice de urmari de-a lungul timpului ? - recomandati un service anume unde sa fac revizia (pentru Bucuresti ma refer) - aveti recomandari/sugestii cu privire la intretinere/utilizare?.....va "dormi" in garaj. D.B.A.U. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Lume, lume .... conform ultimelor informatii, incepand cu sezonul 2012 urmeaza sa ma alatur selectei societati a Umbrelor. In acest sens "sper" ca incepand cu prima luna de uscaciune (a se citi asfalt uscat) voi detine un frumusete de VT600 din 1992.....stiu ca aceste frumuoase doamne au nevoie sa fie intretinute si in acest sens ma adresez cunoscatorilor care imi pot da cateva sfaturi si informatii, dupa cum ar fi: - in ce consta o revizie generala.....si aici ma refer la schimbatul tuturor consumabilelor ? - cat costa o revizie generala.....daca se poate un cost estimat per fiecare consumabil ? - la cati km este recomandata schimbarea consumabilelor pentru o intretinere optima ? - sunt aspecte tehnice de urmari de-a lungul timpului ? - recomandati un service anume unde sa fac revizia (pentru Bucuresti ma refer) - aveti recomandari/sugestii cu privire la intretinere/utilizare?.....va "dormi" in garaj. D.B.A.U. Salut, felicitari si asfalt uscat! Revizie generala ma gandesc ca depinde de cat de intretinuta este deci ar fi ciudat sa isi dea cineva cu parerea fara sa o si vada cred. Dar esential ar fi sa schimbi ulei, filtru de ulei, filtru de aer, curatat/uns/intins lant, vazute franele si eventual schimbate placutele pe fata cel putin, uleiul din furca am inteles ca ar trebui schimbat la doi ani, dar depinde foarte mult si de unde si cum folosesti motorul. Ca pret, am dat recent 180 ron la louis pe 4l ulei, spray curatat si uns lant si o husa. Un filtru de ulei e cam 40ron, pe bujii am dat cam tot atat(amandoua). Filtrul de aer pentru modelele de dinainte de 98 este destul de ieftin, cam cat cel de ulei. Eu am facut prima revizie la united motors, eu am fost foarte multumit dar parerile sunt impartite vizavi de ei(sunt si cam scumpi, chestiile minimale au costat 700ron vara trecuta). Astea sunt lucrurile de baza si cred ca te pot ajuta mai mult cei care au mai multi ani experienta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Salut , incerc sa cumpar o honda shadow 600 sau steed ( nu f.multi km si nu f.batrana...), undeva in jurul sumei de 1500 sau la schimb cu yamaha virago 250 + diferenta...multumesc , numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Salut , incerc sa cumpar o honda shadow 600 sau steed ( nu f.multi km si nu f.batrana...), undeva in jurul sumei de 1500 sau la schimb cu yamaha virago 250 + diferenta...multumesc , numai bine hmm vezi ca umbrele de 600 se invart in jurul sumei de 2500... si daca vrei si mai "noua"... nu stiu daca gasesti, iar steed-ul de 400 e aproape la fel de scump ca shadow-ul, fiind practic aceeasi motocicleta cu motor de 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 Salut......imi poate spune cineva cateva vorbe despre service-ul cu care colaboreaza cei de la MYMOTO.....am auzit ca au mecanic care are ceva cursuri chiar la HONDA......a fost cineva in service la ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 de schimbat ulei, filtru aer, curatat+intins+uns lant, schimbat bujii, placute sunt lucruri pe care le poti face cu usurinta maxima, mai ales ca zici ca o s ai si garaj, daca nu le poate face oricine are cele mai vagi cunostinte de mecanica. Sa dai 700 lei manopera pentru lucruri de genul asta mi se pare extrem de exagerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Februarie 17, 2012 Share Postat Februarie 17, 2012 de schimbat ulei, filtru aer, curatat+intins+uns lant, schimbat bujii, placute sunt lucruri pe care le poti face cu usurinta maxima, mai ales ca zici ca o s ai si garaj, daca nu le poate face oricine are cele mai vagi cunostinte de mecanica. Sa dai 700 lei manopera pentru lucruri de genul asta mi se pare extrem de exagerat. Salut......din ce am discutat cu ei preturile ar fi urmatoarele: Ulei - Motorex Four Stroke 15w50 (semisintetic) - 115 lei / bidon 4L - filtru aer HiFlo - HFA1607 - 111 lei/buc- filtru ulei HiFlo - HF303 - 29 lei/buc - kit lant DID - 121-33 - 580 lei/buc La care se adauga manopera de 65 lei/ora ....timp de lucru estimat 2,5 ore.Am cautat toate pisele si la alti furnizori si preturile mentionate zic ca sunt OK, iar 162 lei pentru a schimba toate minunile fara batai de cap si manjit pe maine nu mi s-a parut asa de mult si din acest motiv ceruse-m pareri despre service-ul lor.....crezi ca nu vor respecta aceste tarife ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mitza123 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) A avut careva probleme la un Shadow 600 cu mufa care leaga bateria de electromotor? Aia alba, cu 3 dinti in interior. Mi s-a parlit, nu mai incarca acum, vreau sa stiu daca gasesc pe undeva mufa sau leg pe direct. Editat Martie 14, 2012 de Mitza123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Salut......din ce am discutat cu ei preturile ar fi urmatoarele: Ulei - Motorex Four Stroke 15w50 (semisintetic) - 115 lei / bidon 4L - filtru aer HiFlo - HFA1607 - 111 lei/buc- filtru ulei HiFlo - HF303 - 29 lei/buc - kit lant DID - 121-33 - 580 lei/buc La care se adauga manopera de 65 lei/ora ....timp de lucru estimat 2,5 ore.Am cautat toate pisele si la alti furnizori si preturile mentionate zic ca sunt OK, iar 162 lei pentru a schimba toate minunile fara batai de cap si manjit pe maine nu mi s-a parut asa de mult si din acest motiv ceruse-m pareri despre service-ul lor.....crezi ca nu vor respecta aceste tarife ? Salut, am nevoie de un pic de ajutor/sfat.......butonul pentru semnalizare nu mai functioneaza corect....mai concret nu cupleaza de fiecare data cand vreau sa semnalizez sau cand functioneaza ramane blocat si cu greu reusesc sa il aduc in pozitia neutra. As dori sa il schimb daca tot face probleme......imi poate spune cineva daca stiu unde gasesc aceasta piesa....atasez foto. Motocicleta este o Honda Shadow VT600 din 1992. Multumesc aticipat. D.B.A.U. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.