Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

Corect!

Mai detaliat ...cu cat ai turatie mai mica ai si cuplu mai mic. Deci miscorand raportul obtii cuplu mare la turatii mari (viteza maxima), dar la plecare de pe loc nu ai turatie deci trebuie sa ai cuplu din motor mare, asa ca motorul va fi solicitat. Exagerand, daca raportul e si mai mic, ai nevoie de un cuplu pentru plecare poate mai mare decat poate motorul sa scoata si nu mai pleci, iti moare motorul.

 

Referitor la cat se poate jongla cu micsoratul pinionului...te limiteaza uzura, rezistenta dintilor. Cu cat pinionul e mai mic fata de foaie , solicitarea pe dintele pinionului este mai mare. Cred ca daca micsorezi pinionul cu un dinte, maxim 2 si foaia o lasi neschimbata, este rezonabil.

 

 

Merci fain. Referitor la sugestie, n-ar trebui sa maresc pinionul cu un dinte sau 2 si sa las foaia originala ptr. a avea un cuplu mai mare? Si daca cei de la DID nu ofera un pinion mai mare decat cel original cum mi s-a spus . ce sa fac in cazul asta? Danke. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci fain. Referitor la sugestie, n-ar trebui sa maresc pinionul cu un dinte sau 2 si sa las foaia originala ptr. a avea un cuplu mai mare? Si daca cei de la DID nu ofera un pinion mai mare decat cel original cum mi s-a spus . ce sa fac in cazul asta? Danke. :bounce:

 

Daca vrei demaraj micsorezi pinionul cu 1 dinte sau 2 si lasi foaia originala. Sau lasi pinionul asa si maresti foaia. Repet , daca vrei demaraj trebuie sa maresti raportul de transmitere dintre cele doua.

 

Imagineaza-ti bicicleta:

 

Foaia bicicletei = pinionul motocicletei;

Pinionul bibicletei=foaia motocicletei;

Cuplul rezultat apasand pedalele=cuplul motorului;

 

Deci daca esti pe foaia mica si pinionul mare vei pedala mai usor, vei pleca mai usor de pe loc, dar in scurt timp ajungi la viteza maxima.

Daca esti pe foaia mare si pinionul mic te opintesti sa pleci de pe loc , dar in timp vei prinde viteza mai mare decat in primul caz.

 

 

Nu stiu cine-s DID, dar daca nu gasesti ce vrei la DID mai exista si alternativa prelucarii unei flanse. Un meserias poate sa-ti faca un pinion sau o foaie!

Editat de Chisa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema . m-a mancat in poponeata sa desfac " butoanele de semnalizare , cea din stanga , nustiu cum sa-i spun :turn switch.

l-am desfacut l-am curatat , l-am pus la loc , merge super ok dar SURPRIZA ... mi-a mia ramas o piesa. o tablita care efectiv nu i-am mai gasit locul . va rog care aveti, care puteti sa-mi trimiteti o poza cu "chestia aia" desfacuta sau o poza din vreun manual care o arata demontat ca eu in al meu n-am gasit ... mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Scuze ca is asa de prost incat pun intrebarea asta, dar chiar nu imi dau seama.

 

Unde ii busonul de la sistemul de racire? Vine cat de repede toamna si as vrea sa ii schimb apa cu antigel.

Adica eu is in Germania, si cat sunt plecat sa o puna la pastrare fratele meu.

 

Mersi fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

Ieri am luat o tranta serioasa :D si m-am ales cu ghidonul stramb .... acum am fost sa vad cum pot sa-l fac.... indreptat + cromat ma duce in jurul la 100 de euro.Acum ma gandeam ca poate ar fi mai bine sa-mi iau unul la mana a doua de la cineva dintre voi sau unul custom drept .Astept oferte si parerile voastre . :D

Editat de bagabondboy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

Ieri am luat o tranta serioasa :D si m-am ales cu ghidonul stramb .... acum am fost sa vad cum pot sa-l fac.... indreptat + cromat ma duce in jurul la 100 de euro.Acum ma gandeam ca poate ar fi mai bine sa-mi iau unul la mana a doua de la cineva dintre voi sau unul custom drept .Astept oferte si parerile voastre . :D

 

am eu un dragbar daca te intereseaza, are ceva crom dus, dar se poate remedia. daca te intereseaza da un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toata lumea,am luat de ceva timp permisul categoria A1(16 ani),si sunt pasionat de choppere si cruisere. Am gasit un honda shadow 125 din 2001 cu 12.000 de km .Neavand mari cunostinte de mecanica asi vrea sa stiu ce probleme ar putea sa aiba sa stiu si eu unde sa ma uit.Proprietarul mentioneaza ca motocicleta se afla in stare foarte buna.Din poze reiese la fel.Totusi asi vrea niste idei..

multumesc anticipat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toata lumea,am luat de ceva timp permisul categoria A1(16 ani),si sunt pasionat de choppere si cruisere. Am gasit un honda shadow 125 din 2001 cu 12.000 de km .Neavand mari cunostinte de mecanica asi vrea sa stiu ce probleme ar putea sa aiba sa stiu si eu unde sa ma uit.Proprietarul mentioneaza ca motocicleta se afla in stare foarte buna.Din poze reiese la fel.Totusi asi vrea niste idei..

multumesc anticipat :D

http://www.clarity.net/adam/buying-bike.html -poate gasesti niste sfaturi utile aici. noroc la cumparat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UITE CA A APARUT SI LA MINE O PROBLEMA ... /index.php?showtopic=264581

 

CARE MAPOATE AJUTA ?

 

 

salut

 

Ieri am luat o tranta serioasa :D si m-am ales cu ghidonul stramb .... acum am fost sa vad cum pot sa-l fac.... indreptat + cromat ma duce in jurul la 100 de euro.Acum ma gandeam ca poate ar fi mai bine sa-mi iau unul la mana a doua de la cineva dintre voi sau unul custom drept .Astept oferte si parerile voastre . :D

 

SI EU AM UN DRAGBAR.

ARATA IMPECABIL! (nu are urme de rugina ... este k nou!... doar ca este mare .) ESTE LSL DE 1000 SAU 1100...

SE VEDE ... CUM ARATA PE MOTOCICLETA IN ANUNTUL DE VANZARE (POZE SI FILMULETE) DIN SEMNATURA MEA.

CEL PE CARE IL AM DE VANZARE ESTE DE 22 !

DACA TE INTERESEAZA CAUTA-MA : chesarurazvan@yahoo.com

sau 0726701197

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Scuze ca is asa de prost incat pun intrebarea asta, dar chiar nu imi dau seama.

 

Unde ii busonul de la sistemul de racire? Vine cat de repede toamna si as vrea sa ii schimb apa cu antigel.

Adica eu is in Germania, si cat sunt plecat sa o puna la pastrare fratele meu.

 

In principiu nu ar trebui sa umbli la sistemul de racire, doar pentru completare sau schimbarea amestecului de racire care in mod normal ar trebui sa fie 1/1 apa distilata si antigel.

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama ce liniste ! :laugh:

si pentru ca tot e asa de liniste hai sa incercam o treaba : care ai o HONDA VT 700C sau VT 750 SHADOW dupa 1986 ... cauta-ma !

stiu ca sunt putine in tara dar poate reusim sa ne gasim ... mai schimbam si noi o vorba (despre problemele avute si rezolvarea lor,etc), o poza, o idee, si de ce nu poate si o vizita k sa putem discuta "face to face" .

astept pm !

promit sa raspund la toti !

asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde pot face revizie la furca pt a-mi schimba uleiul, simeringurile si ce mai e pe acolo consumabil? :laugh:

 

Pozele de mai jos sunt "before and after".

 

 

Arata bine. Un cauciuc mai lat ar pune punctul pe I. Pacat insa ca taiatul aripii doar arata bine , nu e si practic. Ai grija la balegar :).

Editat de Chisa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine. Un cauciuc mai lat ar pune punctul pe I. Pacat insa ca taiatul aripii doar arata bine , nu e si practic. Ai grija la balegar :laugh:.

La asta m-am gandit si eu inainte sa tai aripa, da' am zis: wtf, o viata am, fuck stock... (si oricum, un pic de balegar nu a omorat pe nimeni :) )

Editat de black angels MC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta m-am gandit si eu inainte sa tai aripa, da' am zis: wtf, o viata am, fuck stock... (si oricum, un pic de balegar nu a omorat pe nimeni :laugh: )

 

 

Si eu o sa fac la fel. Eu nu am suportul original de numar care e ca o prelungire a aripii si ma cam umplu pe vreme ploioasa...si de balegar ti-am zis din proprie experienta. Deci ai dreptate...inca sunt printre voi :)

Editat de Chisa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

Ieri am luat o tranta serioasa :laugh: si m-am ales cu ghidonul stramb .... acum am fost sa vad cum pot sa-l fac.... indreptat + cromat ma duce in jurul la 100 de euro.Acum ma gandeam ca poate ar fi mai bine sa-mi iau unul la mana a doua de la cineva dintre voi sau unul custom drept .Astept oferte si parerile voastre . :bounce:

 

am eu ghidon originala de vt 600 c 0726277107

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...