Ancalagon Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Stie cineva dimensiunile pentru riserele si suruburile de fixare ale lor de la Honda Shadow VT600? Nu sariti toti ca se blocheaza serverul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Stie cineva dimensiunile pentru riserele si suruburile de fixare ale lor de la Honda Shadow VT600? Nu sariti toti ca se blocheaza serverul... vroia sa zica, intrebe: ghidonul e de 25.4 sau de 22? prezonul, surubul de prindere a reiser-ului pe arborele superior de cit e? e de 10 sau de 12? cu pas filet de 1.25 sau 1.5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wotan Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Cumpar Shadow peste 1000 cc, an dupa 2000, dispun de aprox 5000 euro. Daca are cineva.....astept un semn. Prefer doar Bucuresti, pt ca stau foarte prost cu timpul. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Salut! De cateva zile mi-am luat si eu o Hondita (Shadow,bineinteles ) si am o nelamurire. Este normal ca pe acel furtunas de colectare a gazelor sa picure de fiecare data cand o opresc ,cam 5-10 picaturi de ulei ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Daca e chiar ulei, nu cred ca e prea bine; furtunasul ala evacueaza gazele din carter si ar trebui sa fie conectat la carcasa filtrului de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Daca e chiar ulei, nu cred ca e prea bine; furtunasul ala evacueaza gazele din carter si ar trebui sa fie conectat la carcasa filtrului de aer. multumesc pentru raspuns Daca e chiar ulei, nu cred ca e prea bine; furtunasul ala evacueaza gazele din carter si ar trebui sa fie conectat la carcasa filtrului de aer. Acum m-am lamurit. Nu este ulei,este antigel si se prelinge chiar pe acel furtun de evacuare.Era un colier slabit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat August 25, 2011 Share Postat August 25, 2011 Salut, si-a cumparat un prieten o honda VT 800 CJ din 1988, frumos motor dar nu gasesc nici un fel de informatie tehnica pe net, nici nu figureaza prin cataloagele de consumabile, mai exista cineva cu modelul asta in RO? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skorillo Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salut, am intrat si eu de vreo doua luni in randul fericitilor posesori de Shadow cu un VT600 din 99 (urmeaza si pozele) si as avea si eu cateva intrebari de incepator: 1. Cum va dati seama daca a sosit momentul sa schimbati lantul? Cartea tehnica zice ca atunci cand la tensionarea lantului se ajunge cu axul rotii in zona rosie de gradatie, doar ca la mine totul e ... negru, iar imaginea din carte fiind de proasta calitate nu se vede mai nimic! Lantul nu arata rau dar trebuie tensionat (are un joc de vreo 4-5 cm). Stie cineva de la a cata linie ar incepe "zona rosie"? 2. Cablul de acceleratie de la VT600 92-95 se potriveste cumva si pe modelul din 99? 3. Are cineva de vanzare un corp semnalizare spate stanga original? Un eveniment nefericit m-a lasat cu el rupt ... 4. Si tot la capitolul cumparaturi, are cineva de vanzare o pereche de suporti de coburi? Multumesc si asfalt uscat! By the way, a fost cineva recent cu motorul pe soseaua "Transalpina"? E practicabila pt un Shadow? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) Salut, am intrat si eu de vreo doua luni in randul fericitilor posesori de Shadow cu un VT600 din 99 (urmeaza si pozele) si as avea si eu cateva intrebari de incepator: 1. Cum va dati seama daca a sosit momentul sa schimbati lantul? Cartea tehnica zice ca atunci cand la tensionarea lantului se ajunge cu axul rotii in zona rosie de gradatie, doar ca la mine totul e ... negru, iar imaginea din carte fiind de proasta calitate nu se vede mai nimic! Lantul nu arata rau dar trebuie tensionat (are un joc de vreo 4-5 cm). Stie cineva de la a cata linie ar incepe "zona rosie"? 2. Cablul de acceleratie de la VT600 92-95 se potriveste cumva si pe modelul din 99? 3. Are cineva de vanzare un corp semnalizare spate stanga original? Un eveniment nefericit m-a lasat cu el rupt ... 4. Si tot la capitolul cumparaturi, are cineva de vanzare o pereche de suporti de coburi? Multumesc si asfalt uscat! By the way, a fost cineva recent cu motorul pe soseaua "Transalpina"? E practicabila pt un Shadow? Bine ai venit in club! 1. practic intinderea lantului se face prin deplasarea spre inapoi a rotii spate...pe cadru trebuie sa ai niste gradatii, dar si daca nu sunt vizibile, cand ai ajuns la capatul cursei vei realiza ca nu mai ai unde sa duci roata mai in spate 2. teoretic ar trebui sa se potriveasca, deoarece intre 1998 si 2000 a fost acelasi cod la motorul de 600 - PC21 3. se gasesc semnale cam peste tot, inclusiv la louis : http://www.louis.de/_2080cf5b6025371fe4d4cd62fee3212c2a/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=490&wgr=411&origin=bikedb&typ_id=PC21&list_total=1&anzeige=0&artnr_gr=10033250 4. tot louis: http://www.louis.de/_2080cf5b6025371fe4d4cd62fee3212c2a/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&typ_id=PC21&list_total=77&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10024300 Am fost pe Transalpina acum o luna si se poate trece cu orice motor. Cu exceptia catorva portiuni relativ scurte care sunt inca in lucru si unde trebuie trecut cu atentie, e proaspat asfaltata. Atentie la cum tragi de gaz, fiindca nu sunt inca montati parapetii de protectie si nici nu e marcata. Pentru detalii suplimentare, vezi ca sunt cateva topicuri cu impresii recente atat pozitive cat si negative pe sectiunea excursii. Editat August 30, 2011 de ggabriel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skorillo Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Bine ai venit in club! 1. practic intinderea lantului se face prin deplasarea spre inapoi a rotii spate...pe cadru trebuie sa ai niste gradatii, dar si daca nu sunt vizibile, cand ai ajuns la capatul cursei vei realiza ca nu mai ai unde sa duci roata mai in spate 2. teoretic ar trebui sa se potriveasca, deoarece intre 1998 si 2000 a fost acelasi cod la motorul de 600 - PC21 3. se gasesc semnale cam peste tot, inclusiv la louis : http://www.louis.de/...tnr_gr=10033250 4. tot louis: http://www.louis.de/...tnr_gr=10024300 Am fost pe Transalpina acum o luna si se poate trece cu orice motor. Cu exceptia catorva portiuni relativ scurte care sunt inca in lucru si unde trebuie trecut cu atentie, e proaspat asfaltata. Atentie la cum tragi de gaz, fiindca nu sunt inca montati parapetii de protectie si nici nu e marcata. Pentru detalii suplimentare, vezi ca sunt cateva topicuri cu impresii recente atat pozitive cat si negative pe sectiunea excursii. OK, multumesc de raspunsuri! la louis am gasit si eu, speram sa dau peste ceva second hand ca deh ... bugetul meu e putin bolnav pentru moment si ar mai fi cateva chestii pe care trebuie/vreau sa le cumpar Bun, am sa dau o tura si pe la sectiunea aia. Oricum, drumul de weekend-ul asta s-a amanat pentru o perioada nedefinita asa ca stau acasa si ... Poate ma duc pe la sfarsitul lui septembrie. Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Am scris gresit mai sus, am scris 1998 in loc de 1988. Scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 (editat) Salut, si-a cumparat un prieten o honda VT 800 CJ din 1988, frumos motor dar nu gasesc nici un fel de informatie tehnica pe net, nici nu figureaza prin cataloagele de consumabile, mai exista cineva cu modelul asta in RO? Da, eu http://www.cmsnl.com/honda-vt800c-shadow-800-usa_model1130/ Editat August 30, 2011 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skorillo Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Am scris gresit mai sus, am scris 1998 in loc de 1988. Scuze No problem! M-am gandit eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Salutare, Are careva idee unde gasesc un etrier fata, Poate sa fie si defect , fara pistonase, pentru ca pe mine ma intereseaza piesa care se prinde pe furca, mai exact cea din imagine: Editat August 31, 2011 de pirvulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skorillo Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 Salut, De vreo 2 zile am si eu o problema, cand trec din vitezele superioare in inferioare scoate un clancanit ca si cand as baga-o in prima. Destul de suparator ... Ma poate ajuta cineva? Sa fie de la ambreiaj? Multam mult! Respect! Mai da ce frenezie e p-aici prin Shadow Zone ... Chiar toata lumea e la plimbare ... tot timpu? Pe unde fratzilor ca vin si eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 (editat) Se vinde Yamaha virago 535.Postez si aici deoarece accept schimb+diferenta cu shadow de 600. Mai multe informatii aici:Virago 535 Editat Septembrie 10, 2011 de Zacopilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Are cineva ramas de la vreo dezmembrare /modificare un cablu de kilometraj ptr un SHADOW vt 600 din 96 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Are cineva ramas de la vreo dezmembrare /modificare un cablu de kilometraj ptr un SHADOW vt 600 din 96 ? sal.. eu am pus de scuter , al am de doi ani si este OK luat din doraly chinezesc 4lei am cerut patrat-bifurcat si a mers la fix, firma se numeste blade motors... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zdriki Postat Octombrie 16, 2011 Share Postat Octombrie 16, 2011 Cumpar guma spate- sh. Cumpar guma spate- sh. Rezolvat ! Pentru cine are nevoie, pinion de atac nou, shadow 600 dupa 92- PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scortzea Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 SALUT, vind honda shadow vt 1100 sc32, an 1995,38000km, pret 3399euro. tel 0722755887 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Shadow 750, an 2004, de vanzare. Detalii in link: /index.php?/topic/671331-honda-shadow/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bumbum Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 salut.dupa multe vise si sacrificii am reusit sa schimb batrana viraga pe un vt 1100 c sabre sc 18 model de state.Binenteles ca motoru avea ceva probleme(estetice) ca altfel nu ma incadram.oricum am reusit sa rezolv cam tot dat acum mai am nevoie de un kilometraj in mile pt el sau de o carcasa de kilometraj daca se potriveste si de pe alte modele.Poate cineva sa ma ajute cu piesa asta sau macar o informatie.tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 salut.dupa multe vise si sacrificii am reusit sa schimb batrana viraga pe un vt 1100 c sabre sc 18 model de state.Binenteles ca motoru avea ceva probleme(estetice) ca altfel nu ma incadram.oricum am reusit sa rezolv cam tot dat acum mai am nevoie de un kilometraj in mile pt el sau de o carcasa de kilometraj daca se potriveste si de pe alte modele.Poate cineva sa ma ajute cu piesa asta sau macar o informatie.tnx Felicitari pt. achizitie ! Cel mai simplu si ieftin - ebay. Poti gasi ceva s/h,ieftin.Iar cablul,cel putzin,poti sa-l gasesti si nou-noutz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircionesb Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Am reusit in sfarsit sa-mi iau motorul pe care mi l-am dorit. Am o intrebare: pe faza scurta se aprinde farul din mijloc iar pe lunga merge doar cel din dreapta ( inca nu am verificat celalalt sa vad daca nu e becul ars ). Cele laterale au fost montate de fostul proprietar si as vrea sa stiu daca pe faza lunga , la aprinderea celor doua faruri laterale e cumva necesar un releu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 (editat) Am reusit in sfarsit sa-mi iau motorul pe care mi l-am dorit. Am o intrebare: pe faza scurta se aprinde farul din mijloc iar pe lunga merge doar cel din dreapta ( inca nu am verificat celalalt sa vad daca nu e becul ars ). Cele laterale au fost montate de fostul proprietar si as vrea sa stiu daca pe faza lunga , la aprinderea celor doua faruri laterale e cumva necesar un releu? Da ! Altfel,risti sa se arda ceva,p-acolo...De-obicei,sunt becuri de 55 W si-n proiectoare - de 2 ori cât farul.Trece mult curent,prin firele alea. Vorbeste cu un electrician auto,sa-ti monteze un releu.Cel mai ieftin ar fi de Dacie.Asa am eu,pe Vulcan.Nu e mare lucru,cu conditia sa te pricepi...Ciudat sunt montate proiectoarele alea...Si fizic,si electric...De-obicei,sunt fixate pe-o bara,aproape lipite de far,nu asa departate.Iar d.p.d.v. electric,ar trebui sa se-aprinda toate trei odata,pe faza lunga...Deci,verifica si becul din far,sa nu fie arsa faza lunga .Din ce zici tu,înteleg ca-ti merge faza lunga,doar pe-un proiector,din 3 surse.Sau,e vreun fir intrerupt.Sau,in far intra doar 2 fire,în loc de 3,ca sa nu se mai aprinda si-n el faza lunga.(care-a fost deviata pe proiectoare).Ia da-i un telefon fostului,si afla ce-a modificat pe-acolo... Editat Decembrie 2, 2011 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.