Sari la conținut

Cat Costa Bmw F650


Postări Recomandate

"Vand BMW F650 1997 complet, stare buna de functionare si estetica, fara acte, NU VAND PIESE, DOAR COMPLET, 1300euro, tel.0723 658 300 sau 0765 530 535"

 

la pro-bike

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tip ? ST, GS, CS ?

Ce alimentare ? Carb, vaccin ?

Cate bujii ?

E si tu acuma l-ai bagat in ceata ! Acum tre sa se documenteze ca sa stie ce sa intrebe mai departe! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreti sa ma ajutati sau sa ma lasati in ceata? oricum , multumesc totusi!

 

Caut sa ma documentez cat mai bine pentru ca nu vreau sa iau un motor pe care sa incerc sa-l vand dupa doua zile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of topic : pe mobile.de mi se par suspect de mici preturile la motoare bunicele

Tot of topic: neamtu' il cumpara, se da cu el dupa care il vinde cu 2/3 din cat a dat pe el. Romanasu' il ia, il mucifaleste bine, dupa care vrea pe el cel putin tot atat cat a dat initial. Asta-i secretu' ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o rugaminte mare am , vreau BMW F650 second-hand si nu stiu cam cat ma costa , sunt novice.. :bigstar: Astept sfaturile voastre.Multumesc! O zi excelenta!

Salut, daca vrei un BMW F650 bun, inmatricult de o saptamana shi neumblat in romania care merita bani da un semn shi o sa-ti trimit mai multe detalii inclusiv pretul shi foto. Ciao shi sa ne ,, auzim" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"of topic : pe mobile.de mi se par suspect de mici preturile la motoare bunicele

 

"

 

Pai la nemti se practica fest datul km inapoi!

Am un prieten in Muenchen, si ala cunoaste un dealer. Cel putin f650-urile sunt "intinerite" (majoritatea) de pe la 55 -65 de mii la 24 -27 -35 de mii. Adevaru e ca la nemti e GREU sa faci DOAR 30.000 km in 10 -11 ani! Sa ne gandim la cate zile de concediu au nemtii, sa ne gandim cate drumuri misto si ce autorstrazi au .. Deci cine crede ca un F650 (touring/soft enduro) din 95 are 30.000 km (adica o medie de 3.000 km pe an) - pai ala e credul. Asta e parerea mea. Io caut de multa vreme un F650 in stare foarte buna, cu km putini. In stare foarte foarte buna am gasit, da km multi. Alea cu km putini ori erau bushite si reparate (dealer turc) ori erau "intinerite". De obicei alea cu km putini se dau inainte sa apara pe "mobile.de" pt ca neamtu cinstit se duce cu motoru la dealer si il da la schimb pe unu mai mare/nou - platind astfel cu motorul vechi avansul pt un motor nou. Se practica foarte mult la ei.

 

Iar diferenta mare depret intre acelasi motor la nemti si la noi e asa:

in DE sa zicem -2500 Euroi.

Drumu pana acolo + carte verde + asigurare + taxe de drum (asta pt ca nu as risca sa merg cu autocaru) e cam 150 - 200 Euro.

Plus ca o noapte la moteluri (sunt o gramada) e intre 30 -35E si 60 de Euro.

Plus mancare

Plus oboseala.

Apoi Vanzarea-cumpararea, certificatul Eur1.

Apoi spaga la unguri in vama (adica intre ungaria si ro) - care e minim 10 euro (altfel iti ia actele si stai de innebunesti pana itipune papagalu ala ungur stampila pe actele de vama ;) ).

Apoi tranzitul

Apoi tax vamala (390 E)

Toate astea se aduna. Deci un motor luat cu 2500 din DE ajunge in romania sa coste 3200 - 3300 cu vama platita.

La asta se mai adauga comisionul celui care aduce motoru.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of topic : pe mobile.de mi se par suspect de mici preturile la motoare bunicele

 

 

pentru ca nu au vama....

 

daca pui si vama nu mai e asa bine

 

"of topic : pe mobile.de mi se par suspect de mici preturile la motoare bunicele

 

"

 

Pai la nemti se practica fest datul km inapoi!

Am un prieten in Muenchen, si ala cunoaste un dealer. Cel putin f650-urile sunt "intinerite" (majoritatea) de pe la 55 -65 de mii la 24 -27 -35 de mii. Adevaru e ca la nemti e GREU sa faci DOAR 30.000 km in 10 -11 ani! Sa ne gandim la cate zile de concediu au nemtii, sa ne gandim cate drumuri misto si ce autorstrazi au .. Deci cine crede ca un F650 (touring/soft enduro) din 95 are 30.000 km (adica o medie de 3.000 km pe an) - pai ala e credul. Asta e parerea mea. Io caut de multa vreme un F650 in stare foarte buna, cu km putini. In stare foarte foarte buna am gasit, da km multi. Alea cu km putini ori erau bushite si reparate (dealer turc) ori erau "intinerite". De obicei alea cu km putini se dau inainte sa apara pe "mobile.de" pt ca neamtu cinstit se duce cu motoru la dealer si il da la schimb pe unu mai mare/nou - platind astfel cu motorul vechi avansul pt un motor nou. Se practica foarte mult la ei.

 

Iar diferenta mare depret intre acelasi motor la nemti si la noi e asa:

in DE sa zicem -2500 Euroi.

Drumu pana acolo + carte verde + asigurare + taxe de drum (asta pt ca nu as risca sa merg cu autocaru) e cam 150 - 200 Euro.

Plus ca o noapte la moteluri (sunt o gramada) e intre 30 -35E si 60 de Euro.

Plus mancare

Plus oboseala.

Apoi Vanzarea-cumpararea, certificatul Eur1.

Apoi spaga la unguri in vama (adica intre ungaria si ro) - care e minim 10 euro (altfel iti ia actele si stai de innebunesti pana itipune papagalu ala ungur stampila pe actele de vama ;) ).

Apoi tranzitul

Apoi tax vamala (390 E)

Toate astea se aduna. Deci un motor luat cu 2500 din DE ajunge in romania sa coste 3200 - 3300 cu vama platita.

La asta se mai adauga comisionul celui care aduce motoru.

Numai bine!

 

 

se mai poate incerca la cluburi de moto din germania, ca sa ajungi la prima mana si nu la turcul hot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Pai la nemti se practica fest datul km inapoi!

...

 

 

Mare dreptate ai aici. Chestia e ca se mai si dau "rotunzi" cu cat de cinstiti sunt ei. F650-ul pe care l-am avut inainte avea kilometrajul dat inapoi dar la modul grosolan. Dar cand am cumparat-o nu mi-am dat seama , mai ales ca era prima mea motocicleta si eram entuziasmat. Am vandut-o si am cumparat alta ( e drept ca mai scumpa) , dar la care am verificat daca a fost umblat la kilometraj , si la asta nu se vedeau urme. La cea veche s-a vazut cum a fost desfacut capacul ceasului de la kilometraj (e capsat ca si o conserva).

 

Referitor la pret. Intradevar , multi spun ca " in germania costa atat" dar nu se gandesc cat costa sa aduci motorul ala de acolo , cheluieli pe drum, vama, taxe, inmatriculare , oboseala, nervi, stres etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce tip ? ST, GS, CS ?

Ce alimentare ? Carb, vaccin ?

Cate bujii ?

 

Chiar asa! Si eu as fi interesat de un astfel de BMW. Tot incepator.

Ce-ar insemna toate initialele alea? Adica ce au in plus sau in minus unele fata de celelate?

Nu vreau sa dati cu pietre dar ne-ar fi de ajutor niste sfaturi mai explicite! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saltare. Vreau sa va intreb si eu ceva... toate motoarele enduro pe care le-am vazut vreodata mi s-au parut excesiv de inalte pt mine (am cca 1.63 inaltime). Exista vreun enduro mai scund? Sau daca nu, exista posibilitatea modificarii? (stiu eu...poate la sa, etc) ?

pls, astept parerile voastre. thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saltare. Vreau sa va intreb si eu ceva... toate motoarele enduro pe care le-am vazut vreodata mi s-au parut excesiv de inalte pt mine (am cca 1.63 inaltime). Exista vreun enduro mai scund? Sau daca nu, exista posibilitatea modificarii? (stiu eu...poate la sa, etc) ?

pls, astept parerile voastre. thx.

 

 

poate supermoto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Saltare. Vreau sa va intreb si eu ceva... toate motoarele enduro pe care le-am vazut vreodata mi s-au parut excesiv de inalte pt mine (am cca 1.63 inaltime). Exista vreun enduro mai scund? Sau daca nu, exista posibilitatea modificarii? (stiu eu...poate la sa, etc) ?

pls, astept parerile voastre. thx."

 

Salut!

 

Nu te descuraja, si io sunt cam scurt in picioare, am 1,65.

Am mai scris intr-un topic, am calarit cateva motoare asa de proba:

 

Pegasso- foarte inalta pt mine. Frumoasa ca design, aspect foarte placut, culori foarte vii.

 

Honda Dominator NX650 - amotizorul central e reglabil!!! Cand am luat-o, era reglat la jumate. Ajungeam concomitent cu varfurile ambelor picioare jos. Cu nevasta in spate era chiar OK. Dar cand am aflat ca e reglabila din telescop, am rugat un prieten sa o mai coboare. A coborat-o cam 2 cm din telescop - asta inseamna intre 5 si 8 cm (ochiometric :hug: ) la sa. Practic acum AJUNG CU AMBELE TALPI concomitent jos.

Partea proasta e ca e mai greu de reglat farul ca sa nu ii orbesc pe cei de pe contrasens. Plus ca daca iau pasager- ajunge telescopul in capul cursei si e neconfortabila de tot pe gropi. Cred ca o sa-l mai inalt cam 1 cm.

 

BMW F650 - Asta chiar e un motor adevarat. Are mai multe posibilitati de reglaj. Exista kit (care include si o sa mai joasa!!!) si pe langa sta se poate regla foarte usor din telescop "duritatea" suspensiei. E una dintre cele mai comode motoare pe care am calarit. Atat pe asfalt cat si pe macadam. Chiar daca e intr-un piston si 4 timpi, totusi vibratiile nu sunt chiar asa de suparatoare! Dupa mine e unul dintre cele mai reusite motoare Softenduro/touring.

Referitor la modele:

Cele intre 93 si 96 au semnalizatoarele fata incastrate in carena. Sunt pe carburatie. Din 94 li s-a montat si catalizator.

Din 96 a inceput sa se fabrice modelul "ST" - nu mai stiu sigur daca deja la astea s-a trecut de pe carburatie pe injectie, mai bine te uiti pe pagina oficiala BMW - la istoria modelului. In fine, diferenta vizibila intre primul model si "ST" e la carena fata- are alt design, semnalizatoarele sunt "scoase din carena".

Modelul CS are transmisia diferita, adica in loc de transmisie pe lant - are transmisie pe curea! Nu am vazut pana acum motorul live, da am inteles ca e mai silentios decat cel pe lant. Sunt destul de putine pe net la vanzare ...

 

Din 2001 (sau 2002, nu dati cu pietre!) se fabrica modelul GS. Asta desi ca aspect nu difera foarte mult fata de "ST" - totusi are ceva modificari majore:

Sigur are injectie.

Sigur are 2 tobe de esapament - evacuarea e modificata complet. Pe o toba e catalizatorul, pe cealalta iese fumul :cheers: .

Sigur are rezervorul SUB SA.

Modificate cam toate matzaraiele si cablajele.

Design modificat, are mai mult eplasticaraie, putin mai agresiva in partea din fata.

Un GS nou-nout la reprezentanta BMW din Arad e in jur de 7500 Euro (depinde de optiuni).

 

Referitor la datul inapoi... hmmm

Io de vre-o doi ani jumate urmaresc intens ce se intampla pe Mobile.de... de ex la un moment dat anul trecut am pus ochii pe un motor, avea o culoare deosebita, avea o mica julitura la spate. Adica o mica zgarietura. Dar am ezitat sa ma arunc cu banu (desi la pret era subtire de tot, in jur de 2000 Euro) pt ca avea multi km - cam 54.000. S-a vandut. Partea interesanta a venit peste vre-o 2 -3 saptamani :bigstar: . Am gasit acelasi motor, in alta zona cam la 200 km departare, la un dealer, dar, spre surprinderea mea dealerul spunea nonsalant ca e "Garagenfahrzeug, 17.000 km ;) ". Si ca cica e "superangebot" ca are o mica zgarietura in partea spate a carenei... mai a dreacu motocicleta, io aveam printul original si semana leit ... pana si luna si anul primei inmatriculari corespundeau, chiar si zgarietura aia minora, culoarea nu mai vorbesc.... Doar ca era o mica diferenta de pret, asta costa nitel sub 3000 de euro.

 

Asa ca aveti mare grija ce si de unde cumparati.

Am un prieten care are un F650 - nu prea l-a menajat deloc, iar motoru are in jur de 56.000 km. Vreau s azic ca mere PERFECT! Si nu e de vanzare. Ideea e ca la BMW faptul ca are 20.000 sau 40.000 conteaza mai putin daca a fost intretinut corect, daca a fost schimbat uleiul la timp etc. Am vazut pe Mobile si motoare de 70.000 -75.000 km (F650) care erau in stare foarte buna. Asa ca nu va aruncati sa dati bani grei pe un motor numai pt ca are km putini. La fel de bine poti lua un motor BUN cu km mai multi da reali si cu bani mai PUTINI.

 

 

P.S. Sper ca luna asta sa imi aduc si eu in sfarsit un F650... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate.

 

Dar obligatoriu tre sa-i faci o revizie serioasa.

 

Altfel patesti ca Sounchaser care a avut una grea de tot : i s-au spart rulmentii la roata din spate. Si e al naibii de periculos sa o iei la 80 la ora in cap. De ,km multi. Scuze pt off topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul de dupa 2001 cel cu bord electronic se intinereste foarte usor si fara sa se observe, se schimba bordu si gata ai un alt motor intinerit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...