Jump to content

HONDA DEAUVILLE.


lil debul
 Share

Recommended Posts

  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Invit toti posesorii de Honda Deauville sa se alature grupului Facebook mentionat mai sus, precum si evenimentului programat pentru luna Iulie in Rasnov.

 

Descriere preluata de pe Facebook:

 

Cum toate lucrurile importante au un inceput modest, asa si noi dam startul la ce sper ca va deveni o traditie in randul Deauvilistilor din Romania.

Sa marcam aceasta adunare ca fiind oficiala, prima de acest gen in care adunam membrii familiei Deauville, in candrul unui peisaj superb din tara noastra.

Multi sau putini, sunt convins ca va fi o onoare pentru fiecare dintre noi sa ne cunoastem si sa legam noi prietenii.

 

post-56001-0-15994500-1399633072_thumb.jpg

 

Va asteptam sa ne intalnim in numar cat mai mare ! Asfalt uscat !

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Dominus ,am NTV-ul de 8 ani si cea mai mare problema a fost schimbarea bujiilor ... am si unul naked (tot NTV) si e mai potrivit in oras ,ca afara te da jos vantul .

Desigur ,are si o pompa de benzina amplasata pe undeva ... solutiile pt pompa de benzina sunt : kit de reparatie (80% siguranta ca nu te lasa in drum) ,2) inlocuirea ei cu una de CBR 3) shuntarea pompei (100% ca nu mai ai treaba cu ea).

Ma bate gandul de un Deauville 700 (dublu disc ,CBS/ABS) dar gentile laterale nu sunt chiar potrivite pt oras ... in plus si cadrul e mai lat .

Alternativa la D700 era GS-ul de la bavarezi ;era ,deoarece zilele trecute am vazut unul (fabricatie 2013) cu cadrul frant de la un accident in oras si modelul a decazut din drepturi instant .

Apropo,fabricantul spune ca toate modele astea -NTV 6xx ,XL6xxV ,VT6xx C(sau fara) ,XRV xxx ,sa- se trag din batranul VT 500 .

Edited by mottofreee
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare tuturor...

De ceva timp caut sa imi cumpar o motocicleta... si acum am gasit un Deauville de 650 din 2000.... am tot citit pe forumuri despre probleme,chestii la care trebuie sa fiu atent dar nu am gasit mare lucru inafara de faptul ca rugineste toba si ca se strica pompa de benzina... am gasit una in arad,adica proprietarul e din caras..dar asta nu are importanta..in poze arata destul de bine pretul e destul de bun asa ca m-am hotarat sa merg sa-l vad (e si destul de aproape de mine). dar nu prea stiu la ce sa ma uit ....n-am avut pana acum motor cu cardan..si plus ca la asta motorul are si sunetul diferit fata de cbr sau pegas.. asa ca as vrea sa imi dati cva sfaturi pe gand merg sa vad motocicleta la ce sa ma uit ,sa fiu atent..

Asfalt uscat.. si multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

» Post actualizat in 08 Nov 2014 12:39
Salutare tutror,
astazi dupa o asteptare de un an am reusit sa-mi cumpar motocicleta mult visata.

rog cine are o carte service sau manual de intretinere .

Multumesc,
Link to comment
Share on other sites

Multumesc Gerorge.

 

stiu ca pare tampa intrebarea, dar Honda mea nu are litometru de benzina.

asa este, trebuie sa calculez cati chilometri trebuie sa fac cu ce am rezervor, sau nu stiu eu unde este manomentrul?

 

oricum am toata iarna la dispozitie sa o desfac si vad fiecare componenta, poate pana la primavara nu reusesc sa o mai fac la loc...


» Post actualizat in 13 Nov 2014 16:34

Oooo da, cu siguranta sunt tamp......

 

ne vedem in trafic la pirmavara, sau daca primiti un incepator ..sunt langa voi.

 

Va multumesc ca existati!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

E un Transalp mai comod și mai urât :)

Cară ca un catâr, nu se plânge și nu moare.

O singură hibă cunoscută are: pompa de benzină originală face figuri. Ori îi faci by-pass si mergi fără (pierzi accesul la rezerva de benzină) ori un kit de reparație (cam 22£).

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce tot spuneti voi ca e o motocicleta urata. Pentru mine e o motocicleta aratoasa iar desi nu intra in topul celor mai aratoase, nici nu e in topul celor mai urate.

Serios, cautati topuri pe net cu cele mai urate motoare si nu o gasiti aproape nicaieri (eu pana acu nu am dat de ea). E un fel de catalogare a ei pe care eu nu o inteleg.

E o motocicleta decent de aspectuoasa, fiabila, versatila, eu nu-i am nimic de reprosat.

Link to comment
Share on other sites

Voi comparati mere cu pere? Transalp cu Deauville? Dati-o-n colo! In afara de motor vi se pare voua ca mai au vreun surub asemanator? Nici macar nu sunt din aceeasi clasa moto. La pozitie in scaun, suspensii, frane, transmisie finala si multe altele, v-ati gandit?

 

Iar cu uratenia, tineti minte: Nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie.

 

Are plusuri si minusuri, citeste topicul, cred ca s-a discutat. Intr-un cuvant, e o motocicleta buna. Un entry level touring, fiabil, confortabil, practic si foarte manevrabil. Consuma putin, iar mentenanta e destul de simpla si relativ ieftina. Trage liniar si in ture joase, un plus.

 

Minusul care imi vine cel mai des in minte, este ca are motorul cam subdimensionat ca putere. Desi satisface cu usurinta viteze de 160-180 km/h.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Daca se mai accepta o opinie,printre transalpuri nimeni nu spune ca e cal-magar si e bun la toate dar nu exceleaza la nimic si nu face prea multe prea bine ,

Cat despre frumusete,sincer in afara de chopere,cine ia sau cumpara motoare de frumusete ,le ia ca sunt utile sau practice sau corespund nevoilor....altfel ce frumusete e un cross plin de noroi?

 

Revenind la transalp,are renume si a facut multe dar pe frane e mai slabut ,toti vor cai mai multi ,suspensiile pot fi imbunatatite din pacate drumurile tarii noastre fac din ea mobra ideala,ca sa vezi peisaj salbatic, ai nevoie de enduro de orice fel si pe nationale cate odata,ca nu suntem in Germania sa facem touring pe autostrase ,cu altfel de motoare.Recunosc nu am mers cu nici-un deauville, dar mie imi pare frumoasa si atragatoare ca touring si sunt foarte deacord cu spusele de mai sus, ca e un entry level la clasa touring cu mentenanta ieftina si consum redus,in plus e honda,desi poate mai ascunde cate o hiba doua ,ca orice mobra,nimeni nu e perfect.

Link to comment
Share on other sites

Salutare ! Un an mai tarziu, ne pregatim de cea de-a doua intalnire Deauville din Romania de data aceasta la Sibiu.

Intalnirea va avea loc pe data de 25 Iulie in parcarea de langa Hotel Ibis incepand cu ora 17:00. Aceasta e organizata independent, nu avem sponsori, doar ne intalnim, stam la un pahar, glumim si in general ne simtim bine.

A doua zi ne propunem sa facem Transalpina impreuna, plecand dimineata din Sibiu. Directia ar fi Sibiu -> Obarsia Lotrului -> Ranca iar punctul de despartire ar fi Ramnicu Valcea.

In ce priveste cazarea, probabil majoritatea vom sta la Hotel Ibis (200 lei camera) dar fiecare e liber sa se cazeze unde considera. Important ar fi sa tinem grupul aproape pentru a facilita mobilizarea de Duminica dimineata.

Asadar Deauvilisti, va invit la munte !

 

11703125_859696007449214_615117068190060

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare, colegi!

Am instalat de curand pe Deauville-ul meu din '99 un voltmetru digital (chinezesc, dar care, verificat cu multimetru, arata foarte exact) si am parte de niste cifre ingrijoratoare. Imediat ce pornesc mobra la rece (adica dupa ce a stat macar cateva zeci de minute parcata) imi creste voltajul pana spre 18v. Sta acolo pret de cateva zeci de secunde (desi uneori chiar mai mult de un minut), apoi scade la valori mai normale, adica 14.2-14.4v fara consumatori gen pozitii, far, sau semnale. Problema cea mai ingrijoratoare este ca, in mers (pe la 4-5000rpm) daca merg cu farul aprins, voltajul scade la 12.9-13v. Daca mai dau un semnal, sau strang frana, deja intra direct in baterie, afisand 12.3-12.5v. Din cate-mi pot da seama, ar trebui sa fie o problema de releu de incarcare, ca alternatorul nu vad de ce ar fi atat de vesel la inceput si atat de lenes ulterior. Am comandat un releu nou, care ar trebui sa soseasca maine, dar nu stiu pe care parte a motoretei se afla montat. N-as vrea s-o chelesc de carene pe ambele parti, asa ca, daca poate cineva sa ma ajute cu informatia asta, raman indatorat :)

Mentionez ca nu sunt vreun cunoscator intr-ale mecanicii si, cu atat mai putin, intr-ale electricii in ceea ce priveste motocicletele, tot ceea ce stiu despre subiectul "electrica" am dobandit avand probleme cu VFR-ul (despre care se stie ca e o galeata de fire in ceea ce priveste electrica), asa ca fiti ingaduitori :)

Multumiri anticipate!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...