simson simson Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Casa mosului e ascunsa la vreo saptezeci de metri de drumul principal,tre sa merg pe un fel de carare mai lata ca sa ajung la ea.Un caine mititel si inimos ma latra disperat.Nea spirica ma surprinde dintre pomi.Ii zic o gramada de prostii,din cautatura ochilor imi dau seama ca e abil.Eu sunt cam zgarcit,imi zice mosul,si nici mata nu pari prea darnic.Dupa un morman de TN-uri desfacute vad o roata taiata de blindat.Asta e de Stug III,ii zic mosului in timp ce ma apropii de ea.Nu e de vanzare,face nea spirica.Dar volanta asta?,zic eu vrand sa demonstrez ca am ochiul format.E tot de blindat,cu tata le-am adus pe toate.La moara aveam un motor de tanc,in 6 cilindri.Comunistii ni l-au luat iar in loc ne-au dat unul de tractor U650. Stiam ca nea spirica e morar.Morarii si fierarii din sate au avut cele mai multe scule Wehrmacht.Pana la urma nu pot cumpara nimic?,ii bag frontal mosului.Is de la parintii mei,zice nea spirica,m-am hranit cu ele.O roata frumoasa si ciudata imi atrage atentia.Asta de la ce e?.Nu stie mosul,s-a trezit cu ea in ograda.Profit si ii fac o oferta.Caraie mosul dar imi da roata.Ograda lui e plina de fiare necunoscute care mie mi se par fascinante.Nici 50.000 de euro nu ajung sa cumpar tot ce cred eu ca e de cumparat de prin sate.Pun roata in masina si imi iau ramas bun de la mos.Mai treceti,domnu' Adrian,mi-ati rascolit frumos amintirile.Oare am inebunit de tot?,ma intreb pe drum ca tampitu'. Intr-o zi am vrut sa scot niste bolturi rupte din volanta de Simson.Nu am conditii extraordinare in garaj si ma tot gandeam pe ce as putea pune volanta sa poci executa operatiunea mai usor.Laga usa aveam niste roti din WW2,de la un senilat usor nemtesc.E vorba de Steyr RSO, realizat de Ferdinand Porsche(daca nu ma insel).Pentru mine a fost o surpriza cand bolturile volantei de Simson s-au potrivit perfect in gaurile unui capac de pe roata senilatului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Bere Timisoreana model 1929 - 1943 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 http://sfantugheorghe.olx.ro/dric-de-epoca-sculptata-iid-33968799 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 (editat) Ca unul care am facut conducere pe T 34 si trageri cu acelasi utilaj,pot spune ca sunt numai fabulatii 90% din ce se spune pe aici.E de dorit ca atunci cand se emit judecati asupra unui subiect sa fie foarte documentate pentru ca vor fi citite de catre niste copii care nu au mai avut de aface cu acest subiect si iau de bune toate balivernele.Rog frumos DOCUMENTARE si apoi postare.Si ca sa fim in ton ,rog postarea privind sursa de documentare.Si anume: documentul,locul unde este depozitat,data studierii sale.Si se vor elimina toate sursele de dubii si de controverse. Editat Februarie 5, 2012 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Ca unul care am facut conducere pe T 34 si trageri cu acelasi utilaj,pot spune ca sunt numai fabulatii 90% din ce se spune pe aici.E de dorit ca atunci cand se emit judecati asupra unui subiect sa fie foarte documentate pentru ca vor fi citite de catre niste copii care nu au mai avut de aface cu acest subiect si iau de bune toate balivernele.Rog frumos DOCUMENTARE si apoi postare.Si ca sa fim in ton ,rog postarea privind sursa de documentare.Si anume: documentul,locul unde este depozitat,data studierii sale.Si se vor elimina toate sursele de dubii si de controverse. uitate la documentare pe discovery si ai sa vezi ce laudat ii t 34.eu nnu zic ca e rau dar are foarte multe defecte iar daca vrei documentare anume consulta arhiva nationala dac ai acces.si eu am facut armat si stiu cu ce se mananca utilajele rusesti de pilda un M.L.V.M consuma in teren alpin 120 la suta cu ala sa te duci dumneata la lupta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Salve! Pe biele scrie Continental. Cum mai am un cadru american pliabil WW2 pe care scrie la fel ma gandesc ca si astea or fi americane WW2. Biela mai lungusoara pare germana. Oricum,iarna e pe sfarsite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 T-34 reprezinta perfect Rusia si Uniunea Sovietica. Pe de oparte geniul tehnic rusesc( au si ei din astia ) pe de alta parte inapoierea industriala a URSS, mentalitatea ca l-as ca merge si asa, unele lucruri nu s-au pus la punct la ei la punct nici astazi. T-34 a fost un tanc bun , un proiect care a revolutioanat proiectarea tancurilor , simplu, usor de reparat, fiabil , capacitate de a trece prin orice teren , putere de foc. Nu era insa si cel mai eficient -sisteme de ochire primitive, vizorul mecanicului conductor prost proiectat, lipsa interfonului, lipsa totala a radioului ( la primele modele ), munitia proasta , faptul ca era cam prea simplu , calitatea proasta de multe ori a pregatirii echipajelor toate faceau ca el sa se poata folosi la capacitate maxima. Faptul ca rusii au castigat razboiul nu face neaparat ca ei au avut cele mai bune tancuri , ei au produs mai multe ca nemtii dar au si pierdut mai multe. si la noi au fost cateva modele de valoare din razboi dar ma indoiesc ca ele mai exista, restul marea majoritate au fost fabricate dupe razboi in Cehoslovacia sau Rusia. Simosn-simson te-ai laudat ca stii un motor de t-34, daca se poate dovedii ca e original ww2 pune mana pe el are o valoare daca nu nu prea ai ce face cu el.Si baga si poze aici cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 T-34 reprezinta perfect Rusia si Uniunea Sovietica. Pe de oparte geniul tehnic rusesc( au si ei din astia ) pe de alta parte inapoierea industriala a URSS, mentalitatea ca l-as ca merge si asa, unele lucruri nu s-au pus la punct la ei la punct nici astazi. T-34 a fost un tanc bun , un proiect care a revolutioanat proiectarea tancurilor , simplu, usor de reparat, fiabil , capacitate de a trece prin orice teren , putere de foc. Nu era insa si cel mai eficient -sisteme de ochire primitive, vizorul mecanicului conductor prost proiectat, lipsa interfonului, lipsa totala a radioului ( la primele modele ), munitia proasta , faptul ca era cam prea simplu , calitatea proasta de multe ori a pregatirii echipajelor toate faceau ca el sa se poata folosi la capacitate maxima. Faptul ca rusii au castigat razboiul nu face neaparat ca ei au avut cele mai bune tancuri , ei au produs mai multe ca nemtii dar au si pierdut mai multe. si la noi au fost cateva modele de valoare din razboi dar ma indoiesc ca ele mai exista, restul marea majoritate au fost fabricate dupe razboi in Cehoslovacia sau Rusia. Simosn-simson te-ai laudat ca stii un motor de t-34, daca se poate dovedii ca e original ww2 pune mana pe el are o valoare daca nu nu prea ai ce face cu el.Si baga si poze aici cu el Salve! Este adevarat tot ce zici despre T34 ,se vad cuvinte scumpe si echilibrate in zicerea ta,esti de lauda. Simt nevoia sa ma repet,sunt multe locatii cu potential WW2 in Romania,dar lipsa banilor si multitudinea de descurajari venite de peste tot fac sa batem pasul pe loc,chiar un pic spre inapoi. Asa cum stiu despre blindate germane stiu si despre acest motor de 34. Intrucat consider ca un blindat german e mai interesant ca unul rusesc voi incerca(de fapt vom incerca) sa ma focusez pe cel nemtesc. Deocamdata e greu,suntem exact ca gainile care fug dupa vulpe. Cum ceva-ceva se urzeste reamintesc total nepoliticos ca am nevoie mare de bilete multe pentru acest plan nebunesc. Tocmai de aceea voi pune niste poze cu tot ce am de T34 WW2 in garajel,poate va fi cineva interesat sa cumpere cate ceva. Recunosc ca voi incerca sa vand si pe Marte ca sa-mi ating obiectivul. Pun poze cu 2 butuci grei,un rezervor ulei,o bucata senila(mai stiu si altele),un capac controversat de turela( nea spirica se jura ca e de T34). Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 (editat) Îmi plac și mie lucrurile vechi, dar din păcate nu am atât de multe lucruri la colecție, deși stau într-o zonă prin care s-au retras nemții. Colecția mea mică - mică este alcătuită din câteva piese autentice: 1. o colecție mică de medalii și bani din perioada monarhistă. De la stânga la dreapta: a. Virtute Militară clasa a II-a, acordată unui ofițer român din Tereblecea, nordul Bucovinei actualmente Ucraina, primită cadou. b. medalia Trecerea Balganilor (scriu exact ca pe medalie) din al doilea Război Balcanic 1913. c. Medalie comemorativă 1866-1906, 40 de ani de domnie a regelui Carol I. d. Monedă comemorativă 100 de ani de la nașterea regelui Carol I 1839-1939. d. Monedă de 5 LEI din 1880. În afară de Virtute care e primită cadou, restul sunt toate cumpărate de prin târguri. 2. Și la piz dă rĂŠsistance, o cască de german din Primul Război Mondial, primită cadou, pe care eu ca prostul am vopsit-o gri și i-am adăugat semnele SS și Crucea de Fier, pentru că vroiam s-o port pe motor, deoarece are și căptușeala originală din piele. Acum doi ani nu știam diferența dintre casca din primul război și casca nazistă, așa că prin primăvară am s-o vopsesc neagră simplă. Când am primit-o avea o gaură de la un șrapnel în partea stângă a cozorocului. Clar ochiul neamțului nu a avut șanse prea mari de scăpare. Editat Februarie 7, 2012 de pomo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Pentru baietii cu magnetu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Pentru baietii cu magnetu'... am urmarit si eu filmuletul...cu o mare durere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Îmi plac și mie lucrurile vechi, dar din păcate nu am atât de multe lucruri la colecție, deși stau într-o zonă prin care s-au retras nemții. Colecția mea mică - mică este alcătuită din câteva piese autentice: 1. o colecție mică de medalii și bani din perioada monarhistă. De la stânga la dreapta: a. Virtute Militară clasa a II-a, acordată unui ofițer român din Tereblecea, nordul Bucovinei actualmente Ucraina, primită cadou. b. medalia Trecerea Balganilor (scriu exact ca pe medalie) din al doilea Război Balcanic 1913. c. Medalie comemorativă 1866-1906, 40 de ani de domnie a regelui Carol I. d. Monedă comemorativă 100 de ani de la nașterea regelui Carol I 1839-1939. d. Monedă de 5 LEI din 1880. În afară de Virtute care e primită cadou, restul sunt toate cumpărate de prin târguri. 2. Și la piz dă rĂŠsistance, o cască de german din Primul Război Mondial, primită cadou, pe care eu ca prostul am vopsit-o gri și i-am adăugat semnele SS și Crucea de Fier, pentru că vroiam s-o port pe motor, deoarece are și căptușeala originală din piele. Acum doi ani nu știam diferența dintre casca din primul război și casca nazistă, așa că prin primăvară am s-o vopsesc neagră simplă. Când am primit-o avea o gaură de la un șrapnel în partea stângă a cozorocului. Clar ochiul neamțului nu a avut șanse prea mari de scăpare. si care ar fi deosebirea intre o casca nemteasca din primul razbel si una din al doielea rezbel?eu ce vad din foto ii ca asta a ta ii mai inalta fata de ce am eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 In afara de faptul ca e mai inalta uita-te atent la forma cozorogului si la pozitionarea aerisirilor si a capselor in care se prinde "paianjenul" de piele din interiorul castii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 salutare am si eu ceva vechituri.sper sa va placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Salve! Frumoase vechituri aveti! Honda San,stiu ca ai o gramada de lucruri uluitoare,baga-le aici,sa vada si ochiul nostru minunatii.Acum cativa ani am gasit la nea Spirica o gramada de bucati de senila,puse aiurea prin ograda. Conform traditiei omul nu se poate desparti de ele.Am incercat sa aflu de la ce sunt,fara sa scot vreuna din pamant(inca nu am voie). Se pare ca sunt de la un Steyr RSO,spun specialistii.Oricum,iarna e pe sfarsite! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 (editat) si care ar fi deosebirea intre o casca nemteasca din primul razbel si una din al doielea rezbel?eu ce vad din foto ii ca asta a ta ii mai inalta fata de ce am eu. Mai e o diferență, în afară de faptul că e mai înaltă: streașina din spate e mai lungă și la un unghi mai mic față de cea nazistă. Din ce știu cele două aerisiri de pe laterală ar fi și pentru prins masca de gaze. În rest sunt găuri de la niturile cu care era prins păianjenul de piele în interior. A încercat cineva să-l recondiționeze însă fără succes, e prea vechi. Sper să pot face rost de el să îl am amintire. Editat Februarie 12, 2012 de pomo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Salve! Frumoase vechituri aveti! Honda San,stiu ca ai o gramada de lucruri uluitoare,baga-le aici,sa vada si ochiul nostru minunatii.Acum cativa ani am gasit la nea Spirica o gramada de bucati de senila,puse aiurea prin ograda. Conform traditiei omul nu se poate desparti de ele.Am incercat sa aflu de la ce sunt,fara sa scot vreuna din pamant(inca nu am voie). Se pare ca sunt de la un Steyr RSO,spun specialistii.Oricum,iarna e pe sfarsite! Numai bine! Se pare ca omul si-a facut alei din acele senile Propunei alei betonate si trotuare si sunt ale tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Mai e o diferență, în afară de faptul că e mai înaltă: streașina din spate e mai lungă și la un unghi mai mic față de cea nazistă. Din ce știu cele două aerisiri de pe laterală ar fi și pentru prins masca de gaze. În rest sunt găuri de la niturile cu care era prins păianjenul de piele în interior. A încercat cineva să-l recondiționeze însă fără succes, e prea vechi. Sper să pot face rost de el să îl am amintire. multumesc pt explicatie am inteles ce deosebiri sunt intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 (editat) O vechitură de Ferrari din 1962, de pe care curg toate tablele ruginite, a fost vândută cu 20,3 milioane lire sterline. Editat Februarie 13, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 E GT250?.daca e modelul acela,e normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 250 GTO Testarossa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
recool Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 O vechitură de Ferrari din 1962, de pe care curg toate tablele ruginite, a fost vândută cu 20,3 milioane lire sterline. Sa fi fost depasit Bugatti Royale?http://en.wikipedia.org/wiki/Most_expensive_cars_sold_in_auction Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Salve! Frumoase vechituri aveti! Honda San,stiu ca ai o gramada de lucruri uluitoare,baga-le aici,sa vada si ochiul nostru minunatii.Acum cativa ani am gasit la nea Spirica o gramada de bucati de senila,puse aiurea prin ograda. Conform traditiei omul nu se poate desparti de ele.Am incercat sa aflu de la ce sunt,fara sa scot vreuna din pamant(inca nu am voie). Se pare ca sunt de la un Steyr RSO,spun specialistii.Oricum,iarna e pe sfarsite! Numai bine! Nu ma provoca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pomo Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Nu ma provoca. Chiar vă rugăm. Acum cât mai ține iarna să mai vedem ce au oamenii prin poponeatați, ca de când o da căldura ne-om întâlni pe șosele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Nu ma provoca. vrem sa vedem ce achizitii aveti.vrem poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.