ardei Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 scuze ca ma bag si eu in seama. pana in ce an s-a facut 1100RTul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 17, 2016 Admin Share Postat Ianuarie 17, 2016 Jumatatea lui 1995 pana in 2000 inclusiv, din 2001 s-a trecut la 1150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 pana in ce an s-a facut 1100RTul? 1100 s-a fabricat pana in iulie 2001 iar din sptembrie 2001 a inceput 1150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szilvasgomboc Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 (editat) nu trebuie sa se opreasca motorul daca e pe neutru. si la mine se opreste daca e pe cricul lateral - chiar daca e pe neutru » Post actualizat in 02 Apr 2016 18:42 Salutare, si eu incep sezonul cu R1100RT Asfalt uscat! Editat Aprilie 2, 2016 de szilvasgomboc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Cine ma poate lamuri de ce da rateuri motoru pe decelerare ?nu tot timpul dar o apuca .Faza asta parca a inceput dupa ce am schimbat uleiul si am pus semi de la Motul 15w 20 ca vroiam sa vad si un semisin.fata de mineral ce foloseam pana acum;sincronizare este ,joc supape este facut inainte sa schimb uleiul. E grava treaba cu rateurile ,pot cauza alte probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo Vodita Postat Aprilie 17, 2016 Share Postat Aprilie 17, 2016 Posesori de RT, ati inceput turele ? .. eu da ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariu-_cycle Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Salutare, un sfat pt o problema aparuta: nu mai functioneaza kilometrajul mare. Cel mic functioneaza. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Ir Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Salut , de 2 luni sunt posesorul unui bmw r1100rt si am mostenit aceasi problema , nu am prea cautat sotutii deoarece timpul nu mi-a permis si cand am avut timp am preferat sa profit de vremea buna. Acum ca vine vremea hibernarii incet ,incet as vrea sa ma apuc si sa mai repar una alta, pentru a nu inventa roata de mai multe ori , a aprofundat cineva problema? Skywalker ai primit vre-un raspuns ? sau te-ai apucat de facut ceva? Ms. Buna, Ati rezolvat ceva cu incuietoarea de la topcase? Aceeasi problema o am si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 salu! vezi daca nu te ajuta clipurile de mai jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Ir Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 salu! vezi daca nu te ajuta clipurile de mai jos... Multumesc! M-au ajutat sa scot butucul insa, trebuie inlocuita si acea brida portocalie de blocare. Am vazut ca @Skywalker avea aceiasi problema si voiam sa stiu daca trebuiesc scoase niturile din interior pentru a ajunge la acea brida... » Post actualizat in 02 Jun 2016 09:05 Buna, Am gasit cum se desface... am atasat pdf in caz ca mai are nevoie cineva... 46542307620_1.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufletz Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Neata, Momentan detin o Yamaha Diversion XJ6 si o folosesc in drumul zilnic munca-acasa. Traseul este Dna Ghica - Petricani - minunata Pipera unde-s cladirile alea cu sticla si lumea se crede desteapta ca sta la birou. Acum a venit timpul sa schimb motorul cu ceva mai mare care sa se preteze la drumuri mai lungi cu sotia. Astfel mi s-a sugerat BMW R1150 RT iar in momentul de fata bugetul imi permite un model 2001 (undeva pana in 4000 Euro). Exista in momentul de fata vreo 2 la vanzare dar au 100k kilometri). Intrebarile urmatoare sunt adresate in special celor care au acest model de motor: - Cat de usor te poti strecura in trafic? Nu sa-l crosetez dar macar sa ajung cat mai in fata la stop. - La ce probleme sa ma astept tinand cont ca este motor de 100k Km? (din cate am inteles este un motor destul de simplu si usor de reparat dar sigur are o "boala", cum se zice "e boala lor") Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Politia rutiera l-a avut, iar unele localitati inca il mai au in exploatare de ani buni de zile, fiind folosit cred ca 98% in oras. Deci manevrabilitatea in oras sigur nu este o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 1150 este cunoscut unul dintre cele mai fiabile motare produse de bmw, daca vrei motor de naveta si usor de strecurat in trafic iti iei un supermoto @george: uiti ca politia are avantaj in trafic fata de restul populatiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 5, 2016 Admin Share Postat Iunie 5, 2016 La kilometrii aia te poti astepta la kitul de ambreiaj.Piesele costa cam 280 euro, manopera vreo 100. Probleme generice mai sunt la unitatile ABS . O unitate sh este intre 250 si 500 euro. In rest totul este ok, mentenanta la 10-15.000 km cu reglarea tachetilor si balansul injectiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 Bun motor.Te strecori dar nu atat de bine ca si o sportiva sau supermoto ,trebuie sa mai ai si rabdare.Excelent pt touring dar daca mergi mult in oras nu as recomanda pt ca la traficul din Buc o sa se incalzeasca si o sa-ti para rau.Nu e facut pt stat 2-3 semafoare la rosu unu dupa altu si mers cu treapta 1si 2.Daca te hotarasti la Rt vezi si modelul 1100 care nu are problema cu axul dintat ce intra in cutia de viteze cum se mai intampla la 1150. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 De ce ai vrea un touring full carenat si cu racire pe aer pentru frecat in oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Ca sa se preteze la drumuri mai lungi cu nevasta, dupa cum a zis?? Parerea mea, evita 1150. Ori 1100 ori 1200. La jumatate au dat gherle cu alinierea cutiei, si daca nimeresti o de-aia cam poti sa arunci mobra. Se strecoara bine in oras, chit ca-i ditamai vaca, principala limitare sunt oglinzile, care-s la nivel cu mai toate conservele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 14, 2016 Admin Share Postat Iunie 14, 2016 La 1100 singurele lucruri oribile sunt farul si jantele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Salutare. In viitorul apropiat o sa incep cautarile pentru un 1150 . Am vazut ca spuneti ca ar fi probleme cu acel ax dintat. Imi pot da seama de lucrul asta? Se manifesta cumva? De 1200 nu am bani,iar la 1100 nu imi place farul ala in niciun fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Din pacate nu ai cum sa-ti dai seama fara sa desfaci toata mobra ca sa ajungi la ambreiaj. Nu se manifesta in nici un fel pana cand e prea tarziu, adica ajunge sa barbiereasca dintii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Salutare, eu a-s proba in felul urmator; cu motorul oprit cuplezi treapta 1, o impingi inainte, inapoi si ai sa vezi o cursa mai lunga urmata de un tacanit ascutit. Insa sa stii ca orice ai face trebuie sa lasi lucrurile sa curga de la sine, fii increzator si nu gandi negativ. Eu am 1100rt si intradevar farul ala pe cat e de urat nici nu lumineaza. Am si xenon, tot degeaba. Dar nu m-a lasat niciodata. Oriunde m-as duce am un sentiment de siguranta. Asa e bmw-ul. Nu cred ca 1150 se lasa mai prejos. dimpotriva a remediat toate incovenientele de la 1100.Bafta sa ai sa o prinzi de la o mana buna, ca de noua nu ne permitem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Ce inconveniente are 1100rt in afara de farul mai urat si greutatea cu care il reglezi sus-jos ,fata de 1150? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matyasandrei Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Salut, nu am mai investigat inlocuirea incuietorii la top case si side case-uri (nu am mai avut timp si am preferat sa ma bucur de plimbari). » Post actualizat in 23 Jun 2016 10:04salut pufuletz, Parerea mea este urmatoarea despre r1100rt pe care il detin, nu este un moto pentru oras sau naveta scurta, in Tm se incalzeste destul de mult la semafoare, printer masini nu prea reusesc mai ales daca nu demontez side-casurile, manevrabilitatea este ok pentru un moto de aceste dimensiuni. Legat de problem al meu are 108000 km reali/falsi nu stiu , am moto de la 102000 km si n-am avut probleme , sunt niste moto care cu putina grija pot duce mult (in momentul achizitiei depinde si de noroc) , cutia mi se pare putin greoaie ( in sensul ca ii lipseste putina finete) . Poate unii au sa comenteze dar aceasta este parerea mea dupa un an de condus 1100rt » Post actualizat in 23 Jun 2016 10:06era sa uit ! farul nu este cel mai stralucit pe 1100rt , se mai pot adauga niste proiectoare, xenon, dar nu sunt cea mai fericita alegere , nu ma pot exprima in ce masura au imbunatatin farul la 1150rt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Ce inconveniente are 1100rt in afara de farul mai urat si greutatea cu care il reglezi sus-jos ,fata de 1150? - 1150 are cutia sase trepte; - 1150 are ABS integral (la tragerea manetei intra usor si frana spate); aici apare insa dezavantajul servofranei (dozarea mai greoaie); - ergonomie: butoanele asezate mai la indemana la ghidon la 1150; - 1100 are roata spate de 18", o dimensiune mai atipica Astea mi-au venit acum in cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 Nici unul dintre ele nu m-ar face sa trec de la 1100 la 1150, avand in vedere si dezavantajele/riscurile. Desi cele 6 trepte tare mi le-as dori, restul sunt (din punctul meu de vedere) nesemnificative. Servofrana eu o incadrez la chestii de evitat, de departe. Acum cateva saptamani ce vorbeam intamplator cu cineva care injura ca a dat 6k pe un 1150 si i-a crapat minunatia de servofrana si il costa inca 2k. Roata de 18'' inseamna intr-adevar ca nu ai Pilot Road 4 ci doar 3. Nu prea conteaza pe spate, eu am dat de cateva ori cu cricul (aia e prima chestie care atinge) de asfalt si asa, fara sa ating limitele anvelopei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.