rzv1977 Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Saluatare! Azi, dupa cateva luni bune de asteptare, m-am hotarat sa dau o tura cu motorul, desi era cam naspa vremea si ud pe jos. Ma rog, si dupa o tura extrem de scurta, m-am intors si a durat ceva vreme pana sa pot aduce jucaria la starea initiala, din cauza namolului de pe strazile patriei noaste iubite si minunate! Chestia mai naspa e ca pe radiator a mai ramas ceva pamant, pe care nu l-am putut indeparta cu carpa uda. Intrebarea mea ar fi urmatoarea: care ar fi solutia cea mai eficienta de curatare a radiatorului, exceptand spalatoriile, si daca e ok sa circul cu ea asa, chiar daca nu e impecabil de curat? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Saluatare!Azi, dupa cateva luni bune de asteptare, m-am hotarat sa dau o tura cu motorul, desi era cam naspa vremea si ud pe jos. Ma rog, si dupa o tura extrem de scurta, m-am intors si a durat ceva vreme pana sa pot aduce jucaria la starea initiala, din cauza namolului de pe strazile patriei noaste iubite si minunate! Chestia mai naspa e ca pe radiator a mai ramas ceva pamant, pe care nu l-am putut indeparta cu carpa uda. Intrebarea mea ar fi urmatoarea: care ar fi solutia cea mai eficienta de curatare a radiatorului, exceptand spalatoriile, si daca e ok sa circul cu ea asa, chiar daca nu e impecabil de curat? Mersi! Pai nu se mai face racirea cum trebuie.Ar fi bine de dus la o spalatorie ca fara jet e cam greu...sau lasa motorul sa se raceasca si ia un bidon,gaura in capac si spor la tasnit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Da ce e in neregula cu spalatoriile? Costa prea mult? E 5 ron fisa in OMV (sau baga 50 eurocenti, e aceasi dimensiune si jumate pretul). Oricum, ideea e ca sa nu tii prea aproape jetul de lamelele dariatorului ca sa nu le strambi din cauza presiunii apei. Incearca sa tii tot mai aproape pana dai jos tot, dar nu mai aproape decat e neceasr! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv1977 Postat Februarie 25, 2010 Autor Share Postat Februarie 25, 2010 ok, mersi de pont! o sa incerc treaba cu sticla mai intai, nu de alta dar la ce moloz e p-afara, o sa ajung tot cu ea murdara, daca ma duc in spalatorie. ar fi ok sa folosesc o perie mai moale poate pe lamele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Saluatare!Azi, dupa cateva luni bune de asteptare, m-am hotarat sa dau o tura cu motorul, desi era cam naspa vremea si ud pe jos. Ma rog, si dupa o tura extrem de scurta, m-am intors si a durat ceva vreme pana sa pot aduce jucaria la starea initiala, din cauza namolului de pe strazile patriei noaste iubite si minunate! Chestia mai naspa e ca pe radiator a mai ramas ceva pamant, pe care nu l-am putut indeparta cu carpa uda. Intrebarea mea ar fi urmatoarea: care ar fi solutia cea mai eficienta de curatare a radiatorului, exceptand spalatoriile, si daca e ok sa circul cu ea asa, chiar daca nu e impecabil de curat? Mersi! Dupa o cursa scurta sa ai pamant in radiator? Da cum ai mers frate cu ea? cu rotile-n sus ? una e sa fie pamant si alta e sa fie murdar de apa jegoasa. Mai uite-te o data !! Nu am vazut pamant in radiator decat la supermoto si enduro, si acolo dupa rulare pe terenuri varza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 25, 2010 Admin Share Postat Februarie 25, 2010 Las-o asa deocamdata si cind se face curat si uscat pe jos mergi la spalatorie cu ea. Cum te-a invatat si Dan Cata mai sus, da cu Karcherul de la distanta, sa nu indoi lamelele la fagurii radiatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzv1977 Postat Februarie 25, 2010 Autor Share Postat Februarie 25, 2010 Dupa o cursa scurta sa ai pamant in radiator? Da cum ai mers frate cu ea? cu rotile-n sus ? una e sa fie pamant si alta e sa fie murdar de apa jegoasa. Mai uite-te o data !! Nu am vazut pamant in radiator decat la supermoto si enduro, si acolo dupa rulare pe terenuri varza ! ma rog! jeg de pe strazile noastre de zi cu zi, apa cu moloz care se intareste si se transforma intr-o chestie pamantie. oricum e ok acum, merge figura cu sticla si o perie de pantofi soft si ai rezolvat-o daca nu e cine stie ce!! ideea e ca era mai mult la suprafata dar oricum se vedea naspa ditamai dara pamantie pe mijlocul radiatorului, nu mai zic de factorul functional. mersi pt sugestii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 (editat) Radiatorul meu are ulei cu pământ. S-a scurs odată ulei de motor pe el Âşi de atunci s-a năclăit. Răcirea nu prea se mai face cum trebuie, cu ce aÂş putea să îl curaț? Cu jetul nu merge de nici o culoare, e prea năclăit. Am mai încercat cu un ac de seringă să curaț fiecare spațiu în parte dar e mult de muncă Âşi nici nu iese cum trebuie. Editat Februarie 25, 2010 de Belbody Daca o sa scrii "curĂŁĂž" fĂŁrĂŁ diacritice nu o sĂŁ mai iasĂŁ poponeaÞã Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Periuta de dinti si apa. Merge de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Periuta de dinti si apa. Merge de fiecare data. Sa nu uite si pasta de dinti,dizolva cel mai bine pamantul uscat.Puii mei ,ce am ajuns sa citesc pe forumul asta.Toate idioteniile le-am auzit dar asta le intrece pe toate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Sarcasmul tau nu-si are deloc locul. Habar nu ai cate radiatoare am curatat asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Sa nu uite si pasta de dinti,dizolva cel mai bine pamantul uscat.Puii mei ,ce am ajuns sa citesc pe forumul asta.Toate idioteniile le-am auzit dar asta le intrece pe toate... Ai uitat sa le zici si de apa de gura !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Cu peria de sarma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Dati fratilor cu apa calda sub presiune !! Nu zice nimeni sa pui duza pe lamele sa se duca dreacu radiatorul, cat de sisif sa fi sa cureti radiatorul cu periuta de dinti ?/ ...du radiatorul la dentist ca au aia freze din alea mici...si au si rabdare !!! bai ce probleme aveti!!!!...oare pe nevasta cum va suiti ? Mesaj completat Sarcasmul tau nu-si are deloc locul. Habar nu ai cate radiatoare am curatat asa Imi cureti si mie un radiator de WOLLA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Dati fratilor cu apa calda sub presiune !! Nu zice nimeni sa pui duza pe lamele sa se duca dreacu radiatorul, cat de sisif sa fi sa cureti radiatorul cu periuta de dinti ?/ ...du radiatorul la dentist ca au aia freze din alea mici...si au si rabdare !!! bai ce probleme aveti!!!!...oare pe nevasta cum va suiti ? Mesaj completat Imi cureti si mie un radiator de WOLLA ? Atunci cand esti in creierii muntilor cu mobra noroita pana la oglinzi si un motor caruia ii creste temperatura peste normal orice i-ai face, atunci sa dai tu cu apa calda sub presiune. Te asezi langa un rau, scoti periuta si cureti fix centrul radiatorului fiindca acolo e namolul, nu pe toata suprafata. Mai mult de 5-10 minute n-a durat niciodata. Dar deh, semaforistii si autostradistii (ca sa nu mai zic de tastaturisti) n-ar avea de unde sa stie. Editat Februarie 26, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Atunci cand esti in creierii muntilor cu mobra noroita pana la oglinzi si un motor caruia ii creste temperatura peste normal orice i-ai face, atunci sa dai tu cu apa calda sub presiune. Te asezi langa un rau, scoti periuta si cureti fix centrul radiatorului fiindca acolo e namolul, nu pe toata suprafata. Mai mult de 5-10 minute n-a durat niciodata. Dar deh, semaforistii si autostradistii (ca sa nu mai zic de tastaturisti) n-ar avea de unde sa stie. Calm Uzunule.Nimeni nu contesta ce zici tu.Dar el sta intr-o localitate si are un naked,radiator cam mare si expus.Aci nu e vorba de enduroaice sau cross si sa te prinda chestia asta pe vre-un deal. La aripioara din fata i-ar putea adapta o prelungire cu un cauciuc ca sa nu mai stropeasca pe radiator. Poate merge linistit si la spalatorie sa dea jet pe el,cu aparatul mai indepartat putin de radiator,fara frica.Chiar daca lamelele se indoiesc accidental sau chiar daca se lovesc ,pana nu e afectata serpentina din teava(gaurita,fisurata) el nu are nimic.Practic radiatorul e o teava in serpentina pe care sunt lipite acele elemente de aluminiu sau cupru la unele ca sa faciliteze o mai buna racire.Deci pana sa gauresti tu cu aparatul de spalat sub presiune o teava din aia trece apa multa pe Dunare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Salut. Nu e mare branza daca se stramba cateva aripioare. Si eu am o parte mica din aripioare strambe si nu imi face nicio problema. Asa ca stai linistit. Si cu curatatul e ok sa cureti dar nici sa o faci luna de fiecare data. E normal sa se mai murdareasca. Asta nu e un indemn la a nu curata motorul dar am prieteni care au motoare si dau mers mii de km si nici macar lantul nu il au uns sau curatat. Si merge trocariciul fara pb. Pana cand o sa pice dar asta e riscul meseriei. Nici eu nu ma omor cu curatatul. Cam la 300-400 km ii curat si ii ung lantul . Asta daca nu ploua si nu trebuie facut mai des. Haide cu caldura si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Numai cu presiune am poponeataățat radiatoru ..... până să-i fac apărătoare la roată (ca la bicicletele Tohan). Corect tot ce s-a zis până aici DAR... trebuie specificat ca jetu să fie mereu perpendicular pe radiator!!! Iar cine azi că are Âşi ulei cu noroi în radiaflioÂşc sunt soluții puternice de degresare la spălătoriile auto, nu cele cu fise. Cred că dacă vorbeÂşti cu spălătoru să te lase pe tine să dai cu presiunea cum vrea muÂşchiu tău Âşi el să folosească toate soluțiile de care e nevoie o să faci ceva treabă. Oricât l-ai poponeataăța pe domnul radiator tot o să rămâi cu pietricele înțepenite în el Âşi ar fii de preferat întâi să-l înmoi Âşi apoi dacă ai posibilitatea să bagi presiunea dinspre motor spre roată ca să scoți jegu nu să-l bagi mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) Sa nu uite si pasta de dinti,dizolva cel mai bine pamantul uscat.Puii mei ,ce am ajuns sa citesc pe forumul asta.Toate idioteniile le-am auzit dar asta le intrece pe toate ... asta-i o "problema" din categoria: in ce sens se strang suruburile? sau omu' locuieste pe o (des)fundatura, la 25 km de prima spalatorie, nu are apa curenta sau nu stie ca daca obturezi capatul furtunului cu degetu' mare ... or hidriforu' din fantana e dus si nu mai baga presiune Pe de alta parte solutiile de la supermarket sunt naspa comparativ cu alea din spalatorie, dar asta pentru ca romanul le-ar deversa in natura Editat Februarie 26, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Atunci cand esti in creierii muntilor cu mobra noroita pana la oglinzi si un motor caruia ii creste temperatura peste normal orice i-ai face, atunci sa dai tu cu apa calda sub presiune. Te asezi langa un rau, scoti periuta si cureti fix centrul radiatorului fiindca acolo e namolul, nu pe toata suprafata. Mai mult de 5-10 minute n-a durat niciodata. Dar deh, semaforistii si autostradistii (ca sa nu mai zic de tastaturisti) n-ar avea de unde sa stie. Inseamna ca tre sa-ti faci traseul numai pe langa rauri si lacuri? Mai degraba tre sa fi pescar decat mobrist ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Nu, inseamna ca trebuie sa fii creativ atunci cand ai diverse probleme si nicio solutie clasica de rezolvare. Evident, un jet de apa sub presiune e solutia ideala, dar unul d'asta nu se gaseste chiar pe toate drumurile. Sau autostrazile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Asa se curata un radiator / motocicleta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Asa se curata un radiator / motocicleta: eteee domlee... he he.. ce sa zic, stie sa sara in balta bemveuu .. @Uzunu, deci tu mereu mergi cu periuta de dinti in buzunar, sau sa inteleg ca ai una permanent in trusa moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 eteee domlee... he he.. ce sa zic, stie sa sara in balta bemveuu .. @Uzunu, deci tu mereu mergi cu periuta de dinti in buzunar, sau sa inteleg ca ai una permanent in trusa moto motorul e mai curat ca dintii asa ca imi permit sa il spal cu periuta personala glumesc binenteles dar serios, pana acuma niciodata nu m-am confruntat cu o astfel de dilema existentiala - cum sa imi curat radiatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Nici eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.