Silver Arrow Postat Octombrie 14, 2020 Share Postat Octombrie 14, 2020 Acum 2 minute, mrrlr a spus: Rapsunsul este : da , a stat afara cu bateria montata. Mobra este una din 1991 ( motorul de Intruder vs 800 ) si fara electronica. Curios este ca in martie a pornit fara nicio problema iar acum , am pus contactul iar cand sa dau la automat s-au stins becurile din bord si nu a mai invartit. Nici o minune ca nu a mai pornit. Cu siguranta ai macar ceasul de bord care ''rontaie'' si el ceva acolo. Si asta a fost. Alta, si data viitoare daca sta mai mult timp pe tuse, scoate borna minus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator john17 Postat Octombrie 14, 2020 Share Postat Octombrie 14, 2020 În '91 cred că nici led n-avea, deci consumatori fără contact 0. Doar că bateriile se autodescarcă. Întrebare: butonul redresorului l-ai apăsat? Lidl machine nu încarcă doar băgat în priză și legat la baterie, are 3 moduri selectabile prin apăsare repetată, moto, auto, și fulg de zăpadă (menținere). La 11 V ar trebui să o încarce. Dar la cum "ai avut grijă" probabil că tot la baterie 9 ajungi. Deși în ritmul ăsta nu văd la ce ți-ar trebui... Acum 3 ore, mrrlr a spus: voltajul sau bateria nu clipesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Octombrie 14, 2020 Share Postat Octombrie 14, 2020 În '91 cred că nici led n-avea, deci consumatori fără contact 0. Doar că bateriile se autodescarcă. Întrebare: butonul redresorului l-ai apăsat? Lidl machine nu încarcă doar băgat în priză și legat la baterie, are 3 moduri selectabile prin apăsare repetată, moto, auto, și fulg de zăpadă (menținere). La 11 V ar trebui să o încarce. Dar la cum "ai avut grijă" probabil că tot la baterie 9 ajungi. Deși în ritmul ăsta nu văd la ce ți-ar trebui... Este prima mea moto iar anul trecut am mai cumparat una mai noua cu ABS. Ma gandeam ca voi mai merge ocazional cu ea dar cu pandemia si alte prioritati nu am reusit. Poate se va bucura altcineva de ea.Butonul l-am apăsat însă nu are niciun efect: afișează voltajul dar ledul standby rămâne aprins. Manualul zice că ar trebui să încerce o regenerare daca are intre 7.5 și 10.5V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 14, 2020 Share Postat Octombrie 14, 2020 Pai cum spune la carte: a verificat aparatul tensiunea. Daca in mintea lui a citit pina in 7,5 V , a decis: baterie stricata, trec in standby Daca o fi incercat regenerarea si nu a reusit sa ajunga la 10,5 V, atunci a spus iarasi baterie kaput si gata, s-a oprit. Poti pune un incarcator auto clasic, doar ca ala are curent mare de incarcare. Urmaresti sa ajungi la 10,5 V si apoi pui aparatul tau. Bine nu o sa-i faca acumulatorului, dar macar se va incarca cat sa o pornesti mobra. Apoi, a doua zi sigur nu mai porneste. Asa ca nu te mai chinui inutil. Varta AGM, 260 Lei si ai terminat cu zbuciumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator john17 Postat Octombrie 14, 2020 Share Postat Octombrie 14, 2020 Eu suspectez redresorul, ar trebui să clickuie și să clipească alea de 2-3 ori, apoi să se aprindă ledul roșu de "fault". Cu unul clasic e bine să inseriezi un bec cu acumulatorul ca să limitezi curentul (unul de 5-21W). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Octombrie 14, 2020 Share Postat Octombrie 14, 2020 Ideea era sa pornesc mobra ( după atâtea luni).Voi incerca și varianta cu un incarcator clasic,daca nu..?alta baterie.Va mulțumesc pentru răspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator john17 Postat Octombrie 15, 2020 Share Postat Octombrie 15, 2020 Acum 15 ore, mrrlr a spus: Butonul l-am apăsat însă nu are niciun efect Eu am pățit cu minunea asta de redresor ca, în urma unui șoc nu foarte puternic, să se rupă niște piste de pe cablaj pe care sunt lipiți pinii transformatorului. Revenea în standby imediat după ce apăsam butonul, dar parcă licăreau alea pe display 1-2 secunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Octombrie 15, 2020 Share Postat Octombrie 15, 2020 Acum 5 minute, john17 a spus: Eu am pățit cu minunea asta de redresor ca, în urma unui șoc nu foarte puternic, să se rupă niște piste de pe cablaj pe care sunt lipiți pinii transformatorului. Revenea în standby imediat după ce apăsam butonul, dar parcă licăreau alea pe display 1-2 secunde. Redresorul facea asa : il conectam la baterie apoi la alimentarea cu curent, moment in care incepea sa arate voltajul bateriei. Daca apasam butonul clipea voltajul 90 sec , aparea o fractiune de secunda semnul cu moto si apoi ramanea afisat voltajul bateriei. In tot acest timp led-ul standby ramanea aprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 15, 2020 Share Postat Octombrie 15, 2020 Acum 5 ore, mrrlr a spus: Redresorul facea asa : il conectam la baterie apoi la alimentarea cu curent, moment in care incepea sa arate voltajul bateriei. Daca apasam butonul clipea voltajul 90 sec , aparea o fractiune de secunda semnul cu moto si apoi ramanea afisat voltajul bateriei. In tot acest timp led-ul standby ramanea aprins. De unde esti de loc? Daca vrei iti imprumut un incarcator sa vezi cum sta treaba. Daca esti din Bucuresti da un mesaj. Daca trebuie trimis cu curier rapid, pretul dus-intors e 20% din bateria noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator john17 Postat Octombrie 15, 2020 Share Postat Octombrie 15, 2020 95% a fost trântit redresorul și are fix ce a avut al meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrrlr Postat Octombrie 15, 2020 Share Postat Octombrie 15, 2020 Acum 4 ore, Silver Arrow a spus: De unde esti de loc? Daca vrei iti imprumut un incarcator sa vezi cum sta treaba. Daca esti din Bucuresti da un mesaj. Daca trebuie trimis cu curier rapid, pretul dus-intors e 20% din bateria noua Multumesc Silver pentru oferta. Daca va fi nevoie iti scriu. Acum 54 minute, john17 a spus: 95% a fost trântit redresorul și are fix ce a avut al meu! Mereu a fost tinut in cutie in dulap , iar eu am fost singurul care l-am manevrat. Il voi incerca si pe alta baterie, iar daca face la fel imi este clar ca incarcatorul este defect. Ai reusit sa il repari sau mai bine cumpar altul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator foxbat Postat Octombrie 15, 2020 Share Postat Octombrie 15, 2020 gand la gand cu Silveru' daca ai nevoie doar sa o incarti ti -l imprumut gratis pe al meu daca vrei sa l cumperi..a fost 70 ron. da si tu de mancare unui sarman si al tau sa fie ( e nou, tipla, folosit de 2 ori , cutie, cred ca si garantie mai are). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator john17 Postat Octombrie 15, 2020 Share Postat Octombrie 15, 2020 1 oră în urmă, mrrlr a spus: Ai reusit sa il repari Mda, din vreo 2 încercări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G2ubogdan Postat Octombrie 26, 2020 Share Postat Octombrie 26, 2020 Va salut. Am cumparat un scuter Aprilia Sr max 300 din 2012, care mai mult a stat decat a mers. Cand ii pun contactul se aprinde si farul automat. Porneste la sfert in mare parte. Dar cateodata cand ii pun contactul, farul porneste, are claxon, semnalizari, totul ok, dar cand ii dau la automat, se stinge tot, si bordul si tot. Am masurat bateria cand fac procedura asta, si scade de la 12.x volti la sub 10v. Sa fie bateria moarta, sau sa fie altceva? Mentionez ca in mers sta constant la 14 sau 14.1v. imi indica in bord. Am gasit si ceva substanta pe borne si le-am curatat, oxid de la baterie, si pare ca era curs si sub ea, pe fire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 26, 2020 Share Postat Octombrie 26, 2020 Acum 53 minute, G2ubogdan a spus: Va salut. Am cumparat un scuter Aprilia Sr max 300 din 2012, care mai mult a stat decat a mers. Cand ii pun contactul se aprinde si farul automat. Porneste la sfert in mare parte. Dar cateodata cand ii pun contactul, farul porneste, are claxon, semnalizari, totul ok, dar cand ii dau la automat, se stinge tot, si bordul si tot. Am masurat bateria cand fac procedura asta, si scade de la 12.x volti la sub 10v. Sa fie bateria moarta, sau sa fie altceva? Mentionez ca in mers sta constant la 14 sau 14.1v. imi indica in bord. Am gasit si ceva substanta pe borne si le-am curatat, oxid de la baterie, si pare ca era curs si sub ea, pe fire. Schimbat acumulatorul. A murit cum zici tu. Farul si claxonul impreuna au nevoie cam 10-15% din cat ii trebuie demarorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G2ubogdan Postat Octombrie 26, 2020 Share Postat Octombrie 26, 2020 Acum 26 minute, Silver Arrow a spus: Schimbat acumulatorul. A murit cum zici tu. Farul si claxonul impreuna au nevoie cam 10-15% din cat ii trebuie demarorului. Azi ma duc sa iau altul. Temperaturile ne ajuta cam inca o luna anul asta. Am zis sa merg pana scade sub 3 grade, sa ma simt safe cu aderenta si cu confortul. Cu echipament bun, mergi lejer la 4-5-6-7 grade. Mersi mult. Asfalt uscat sa aveti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator john17 Postat Octombrie 26, 2020 Share Postat Octombrie 26, 2020 Ar trebui să verifici atent bornele și legătura la masă! Dacă face uneori mai degrabă e contact imperfect decât baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 26, 2020 Share Postat Octombrie 26, 2020 Cu mobra mergi pina la ce temp te tin balamalele. Cu echipament corespunzator si incaltata mobra cu pingele corespunzatoare, daca este uscat merge si la tempetaturi negative. Doar ca asta nu o faci de placere ci de nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Octombrie 26, 2020 Share Postat Octombrie 26, 2020 daca tot am vzt topicul asta , poate da cineva un rasp rapid , o baterie de 12 v 4 - 6 amp . mica si cat mai usoara , stiti ceva modele ? cel mai important sa fie usoara . merci de orice sfat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 26, 2020 Share Postat Octombrie 26, 2020 Acum 3 minute, Starcream a spus: Vad ca are dată valoarea de Wh, dacă calculezi, rezulta ca are 1.6 Ah. Normal ca o da in Wh , ca suna mai bine. Pentru ca 1,6 Ah este adicatelea 1.600 mAh care se rezolva cu niste acumulatori AA de la magazin. Iei 12 bucati acumulatori AA pe care ii legi cu o banda adeziva si uite acumualtorul de 12 V si 1,6 Ah. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Octombrie 27, 2020 Share Postat Octombrie 27, 2020 https://www.caranda.ro/auto-moto/baterii-moto/yucell-lithium/ Greutatea la fiecare e scris sub pret, de exemplu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 Hopa,uite cuvantul-cheie dupa care caut...regulator;Stimabili,cum se poate conecta o sarma cu AC(magnetou minsk)la un releu regulator cu doua intrari ,pt a sursa bifazata de AC...releu cu patru sarme...he-he,n-am gasit cu mai putine;galben si roz intrare AC,rosu DC,verde,Planeta Albastra.Am pus intrarea pe galben,rozul mi s-a parut gay,daaa cu el ce fac,sa fiu politically correct... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 Acum 46 minute, turanoid a spus: Hopa,uite cuvantul-cheie dupa care caut...regulator;Stimabili,cum se poate conecta o sarma cu AC(magnetou minsk)la un releu regulator cu doua intrari ,pt a sursa bifazata de AC...releu cu patru sarme...he-he,n-am gasit cu mai putine;galben si roz intrare AC,rosu DC,verde,Planeta Albastra.Am pus intrarea pe galben,rozul mi s-a parut gay,daaa cu el ce fac,sa fiu politically correct... Poti sa pui si tu o poza sau si mai bine tipul de regulator pe care il ai? Uite aici un link cre poate te ajuta: https://pro-bike.ro/forums/topic/88025-aprindere-minsk/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 Folosesc magnetoul doar ca sursa de curent,neinteresat fiind de aprindere,respectiv matzaraiele-i adiacente,care oricum sint pe AC;regulator ATV chinezesc in patru fire,cromatica mentionata mai sus.Intrebarea ar fi cum cuplezi/regulezi,una bucata fir/sursa AC printr-un regulator cu doua intrari AC.(destinat pt magnetou bifazat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anpetre Postat Ianuarie 6, 2021 Share Postat Ianuarie 6, 2021 Va salut As avea urmatoarea intrebare: pot incarca acumulatorul conectand redresorul (incarcatorul) direct la baterie, FARA A DECONECTA BATERIA de la cablurile principale ale motoretei? Datele problemei: Yamaha XMAX 300 (keyless, cred ca e bine de precizat asta), incarcator OPTIMATE 6 sau CTEK MXS 5.0. Am fost asigurat de service-ul Yamaha ca nu e nici o problema. Deasemnea pe forumul german nu si-a pus nimeni problema asta, cand am ridicat-o eu, au inceput (ca si p'aici, uneori) sa divagheze ca pentru ce trebuie un incarcator scump, etc. Ce sa zic? Pe mine tata m-a invatat sa scot cablurile de pe borne si apoi sa conectez redresorul, era ATUNCI un "must" nenegociabil. Totusi, intre timp, tehnologia a evoluat. De aceea as dori sa cunosc parerea unor oameni care stiu ce scriu. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.