Sari la conținut

Incarcatoare - Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

Acum 2 minute, mrrlr a spus:

Rapsunsul este : da , a stat afara cu bateria montata. 

Mobra este una din 1991 ( motorul de Intruder vs 800 ) si fara electronica. Curios este ca in martie a pornit fara nicio problema iar acum , am pus contactul iar cand sa dau la automat s-au stins becurile din bord si nu a mai invartit.

 

 

Nici o minune ca nu a mai pornit.

Cu siguranta ai macar ceasul de bord care ''rontaie'' si el ceva acolo. Si asta a fost.

Alta, si data viitoare daca sta mai mult timp pe tuse, scoate borna minus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator john17

În '91 cred că nici led n-avea, deci consumatori fără contact 0. Doar că bateriile se autodescarcă. 

Întrebare: butonul redresorului l-ai apăsat? Lidl machine nu încarcă doar băgat în priză și legat la baterie, are 3 moduri selectabile prin apăsare repetată, moto, auto, și fulg de zăpadă (menținere). La 11 V ar trebui să o încarce. Dar la cum "ai avut grijă" probabil că tot la baterie 9 ajungi. Deși în ritmul ăsta nu văd la ce ți-ar trebui... 

Acum 3 ore, mrrlr a spus:

voltajul sau bateria nu clipesc

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În '91 cred că nici led n-avea, deci consumatori fără contact 0. Doar că bateriile se autodescarcă. 
Întrebare: butonul redresorului l-ai apăsat? Lidl machine nu încarcă doar băgat în priză și legat la baterie, are 3 moduri selectabile prin apăsare repetată, moto, auto, și fulg de zăpadă (menținere). La 11 V ar trebui să o încarce. Dar la cum "ai avut grijă" probabil că tot la baterie 9 ajungi. Deși în ritmul ăsta nu văd la ce ți-ar trebui... 
 

Este prima mea moto iar anul trecut am mai cumparat una mai noua cu ABS. Ma gandeam ca voi mai merge ocazional cu ea dar cu pandemia si alte prioritati nu am reusit. Poate se va bucura altcineva de ea.
Butonul l-am apăsat însă nu are niciun efect: afișează voltajul dar ledul standby rămâne aprins. Manualul zice că ar trebui să încerce o regenerare daca are intre 7.5 și 10.5V
c067c1471178baf42efbb3e32dac670d.jpg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cum spune la carte:

a verificat aparatul tensiunea. Daca in mintea lui a citit pina in 7,5 V , a decis: baterie stricata, trec in standby

Daca o fi incercat regenerarea si nu a reusit sa ajunga la 10,5 V, atunci a spus iarasi baterie kaput si gata, s-a oprit.

Poti pune un incarcator auto clasic, doar ca ala are curent mare de incarcare. Urmaresti sa ajungi la 10,5 V si apoi pui aparatul tau.

Bine nu o sa-i faca acumulatorului, dar macar se va incarca cat sa o pornesti mobra. Apoi, a doua zi sigur nu mai porneste.

Asa ca nu te mai chinui inutil.

Varta AGM, 260 Lei si ai terminat cu zbuciumul. 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator john17

Eu suspectez redresorul, ar trebui să clickuie și să clipească alea de 2-3 ori, apoi să se aprindă ledul roșu de "fault". Cu unul clasic e bine să inseriezi un bec cu acumulatorul ca să limitezi curentul (unul de 5-21W).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator john17
Acum 15 ore, mrrlr a spus:

Butonul l-am apăsat însă nu are niciun efect

Eu am pățit cu minunea asta de redresor ca, în urma unui șoc nu foarte puternic, să se rupă niște piste de pe cablaj pe care sunt lipiți pinii transformatorului. Revenea în standby imediat după ce apăsam butonul, dar parcă licăreau alea pe display 1-2 secunde. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, john17 a spus:

Eu am pățit cu minunea asta de redresor ca, în urma unui șoc nu foarte puternic, să se rupă niște piste de pe cablaj pe care sunt lipiți pinii transformatorului. Revenea în standby imediat după ce apăsam butonul, dar parcă licăreau alea pe display 1-2 secunde. 

Redresorul facea asa : il conectam la baterie apoi la alimentarea cu curent, moment in care incepea sa arate voltajul bateriei. Daca apasam butonul clipea voltajul 90 sec , aparea o fractiune de secunda semnul cu moto si apoi ramanea afisat voltajul bateriei. In tot acest timp led-ul standby ramanea aprins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, mrrlr a spus:

Redresorul facea asa : il conectam la baterie apoi la alimentarea cu curent, moment in care incepea sa arate voltajul bateriei. Daca apasam butonul clipea voltajul 90 sec , aparea o fractiune de secunda semnul cu moto si apoi ramanea afisat voltajul bateriei. In tot acest timp led-ul standby ramanea aprins.

De unde esti de loc?

Daca vrei iti imprumut un incarcator sa vezi cum sta treaba.

Daca esti din Bucuresti da un mesaj.

Daca trebuie trimis cu curier rapid, pretul dus-intors e 20% din bateria noua  🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Silver Arrow a spus:

De unde esti de loc?

Daca vrei iti imprumut un incarcator sa vezi cum sta treaba.

Daca esti din Bucuresti da un mesaj.

Daca trebuie trimis cu curier rapid, pretul dus-intors e 20% din bateria noua  🤣

Multumesc Silver pentru oferta. Daca va fi nevoie iti scriu.

 

 

Acum 54 minute, john17 a spus:

95% a fost trântit redresorul și are fix ce a avut al meu! 

Mereu a fost tinut in cutie in dulap , iar eu am fost singurul care l-am manevrat. 

Il voi incerca si pe alta baterie, iar daca face la fel imi este clar ca incarcatorul este defect. Ai reusit sa il repari sau mai bine cumpar altul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator foxbat

gand la gand cu Silveru'

daca ai nevoie doar sa o incarti ti -l imprumut gratis pe al meu

daca vrei sa l cumperi..a fost 70 ron. da si tu de mancare unui sarman si al tau sa fie  ( e nou, tipla, folosit de 2 ori , cutie, cred ca si garantie mai are).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut.

Am cumparat un scuter Aprilia Sr max 300 din 2012, care mai mult a stat decat a mers.

Cand ii pun contactul se aprinde si farul automat.

Porneste la sfert in mare parte.

Dar cateodata cand ii pun contactul, farul porneste, are claxon, semnalizari, totul ok, dar cand ii dau la automat, se stinge tot, si bordul si tot.

Am masurat bateria cand fac procedura asta, si scade de la 12.x volti la sub 10v.

Sa fie bateria moarta, sau sa fie altceva?

Mentionez ca in mers sta constant la 14 sau 14.1v. imi indica in bord.

Am gasit si ceva substanta pe borne si le-am curatat, oxid de la baterie, si pare ca era curs si sub ea, pe fire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, G2ubogdan a spus:

Va salut.

Am cumparat un scuter Aprilia Sr max 300 din 2012, care mai mult a stat decat a mers.

Cand ii pun contactul se aprinde si farul automat.

Porneste la sfert in mare parte.

Dar cateodata cand ii pun contactul, farul porneste, are claxon, semnalizari, totul ok, dar cand ii dau la automat, se stinge tot, si bordul si tot.

Am masurat bateria cand fac procedura asta, si scade de la 12.x volti la sub 10v.

Sa fie bateria moarta, sau sa fie altceva?

Mentionez ca in mers sta constant la 14 sau 14.1v. imi indica in bord.

Am gasit si ceva substanta pe borne si le-am curatat, oxid de la baterie, si pare ca era curs si sub ea, pe fire.

Schimbat acumulatorul. A murit cum zici tu.

Farul si claxonul impreuna au nevoie cam 10-15% din cat ii trebuie demarorului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, Silver Arrow a spus:

Schimbat acumulatorul. A murit cum zici tu.

Farul si claxonul impreuna au nevoie cam 10-15% din cat ii trebuie demarorului. 

Azi ma duc sa iau altul.

Temperaturile ne ajuta cam inca o luna anul asta.

Am zis sa merg pana scade sub 3 grade, sa ma simt safe cu aderenta si cu confortul.

Cu echipament bun, mergi lejer la 4-5-6-7 grade.

Mersi mult. Asfalt uscat sa aveti! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Starcream a spus:

Vad ca are dată valoarea de Wh,  dacă calculezi, rezulta ca are 1.6 Ah.

 

Normal ca o da in Wh , ca suna mai bine.

Pentru ca 1,6 Ah este adicatelea 1.600 mAh care se rezolva cu niste acumulatori  AA de la magazin. Iei 12 bucati acumulatori AA pe care ii legi cu o banda adeziva si uite acumualtorul de 12 V si 1,6 Ah. 😛

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Hopa,uite cuvantul-cheie dupa care caut...regulator;Stimabili,cum se poate conecta o sarma cu AC(magnetou minsk)la un releu regulator cu doua intrari ,pt a sursa bifazata de AC...releu cu patru sarme...he-he,n-am gasit cu mai putine;galben si roz intrare AC,rosu DC,verde,Planeta Albastra.Am pus intrarea pe galben,rozul mi s-a parut gay,daaa cu el ce fac,sa fiu politically correct...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, turanoid a spus:

Hopa,uite cuvantul-cheie dupa care caut...regulator;Stimabili,cum se poate conecta o sarma cu AC(magnetou minsk)la un releu regulator cu doua intrari ,pt a sursa bifazata de AC...releu cu patru sarme...he-he,n-am gasit cu mai putine;galben si roz intrare AC,rosu DC,verde,Planeta Albastra.Am pus intrarea pe galben,rozul mi s-a parut gay,daaa cu el ce fac,sa fiu politically correct...

Poti sa pui si tu o poza sau si mai bine tipul de regulator pe care il ai?

 

Uite aici un link cre poate te ajuta:  https://pro-bike.ro/forums/topic/88025-aprindere-minsk/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc magnetoul doar ca sursa de curent,neinteresat fiind de aprindere,respectiv matzaraiele-i adiacente,care oricum sint pe AC;regulator ATV chinezesc in patru fire,cromatica mentionata mai sus.Intrebarea ar fi  cum cuplezi/regulezi,una bucata fir/sursa AC printr-un regulator cu doua intrari AC.(destinat pt magnetou bifazat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Va salut

 

As avea urmatoarea intrebare: pot incarca acumulatorul conectand redresorul (incarcatorul) direct la baterie, FARA A DECONECTA BATERIA de la cablurile principale ale motoretei? Datele problemei: Yamaha XMAX 300 (keyless, cred ca e bine de precizat asta), incarcator OPTIMATE 6 sau CTEK MXS 5.0.

Am fost asigurat de service-ul Yamaha ca nu e nici o problema. Deasemnea pe forumul german nu si-a pus nimeni problema asta, cand am ridicat-o eu, au inceput (ca si p'aici, uneori) sa divagheze ca pentru ce trebuie un incarcator scump, etc. 

 

Ce sa zic? Pe mine tata m-a invatat sa scot cablurile de pe borne si apoi sa conectez redresorul, era ATUNCI un "must" nenegociabil. Totusi, intre timp, tehnologia a evoluat. De aceea as dori sa cunosc parerea unor oameni care stiu ce scriu.

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • apriliacluj changed the title to Incarcatoare - Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...