Sari la conținut

Accident Bucuresti, zona Titan.


zasto
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 97
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Unul care umbla pe doua roti fara permis, asta este el...

 

 

Imi pare rau de voi dar din moment-ul de fata am sa incep sa va ignor... nu de alta dar vad ca forumul e plin de "pareri"...

Ai ctit si tu tot Topicul inainte sa dai reply ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unul care umbla pe doua roti fara permis, asta este el...

 

Daaaa, Maica Domnului!

Eu am vazut unu azi cu bicicleta si m-am dus sa ii cer permisul.Sa ii moara maicasa daca avea....

 

@Lorak...rezolva-ti problemele linistit si nu lua in seama pe nimeni.ai treburi mai importante de facut in afara sa asculti parerile gibonilor.

Editat de Tzushty
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt niste tembeli noi pe forumu asta care au inceput sa posteze sistematic la accidente. se bucura ba de moartea omului ba jubileaza la un accident. ce mi-ar placea sa-i vad pe doua roti. sau rotile. asta daca le au.

succes cu recuperarea la picior. am inteles ca e o nimica toata. sper sa te ajute baietii cu mai multe sfaturi sa-ti refaci mobra si in masura in care este posibil sa-ti recuperezi paguba.

sa nu-i bagi in seama pe carcotasii astia frustrati care daca nu ard pe careva pe forum nu ard nimic decat propria palma. sunt rai pentru ca sunt prosti si asta nu pot sa o schimbe oricat ar incerca asa ca persevereaza pe singurul lor atuu.

succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt niste tembeli noi pe forumu asta care au inceput sa posteze sistematic la accidente. se bucura ba de moartea omului ba jubileaza la un accident. ce mi-ar placea sa-i vad pe doua roti. sau rotile. asta daca le au.

succes cu recuperarea la picior. am inteles ca e o nimica toata. sper sa te ajute baietii cu mai multe sfaturi sa-ti refaci mobra si in masura in care este posibil sa-ti recuperezi paguba.

sa nu-i bagi in seama pe carcotasii astia frustrati care daca nu ard pe careva pe forum nu ard nimic decat propria palma. sunt rai pentru ca sunt prosti si asta nu pot sa o schimbe oricat ar incerca asa ca persevereaza pe singurul lor atuu.

succes !

Ti se pare tie ca suntem noi...

:lol:

Da, sunt tembel si prost. Te-ai mai racorit?

 

Vad ca te lauzi la profil ca ai kawa636, dar de permis nu spui nimic. Incep sa inteleg de ce ii iei apararea...

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cât despre viteza maximă, nici în Italia nu merge nimeni cu 45, ar fi o mare porcărie să cumperi un scuter cu 1500euro Âşi să mergi cu 45, te încurcă mult în trafic viteza asta. Care cred că nu e aÂşa Âşă se urce pe motoretă Âşi să meargă o zi întreagă cu maxim 45km/h Âşi ăia obținuți în 3 hectare.

pai in italia se circula cu maxim 50 km/h in orase, cand depasesc un scuter iau o distanta de cel putin 1 metru fata de tine si nici nu-i dau pedala cand o fac, iar daca esti in curba si mergi cu 30, si cei din spatele vor merge cu 30 pana cand pot depasi in siguranta. Ah ... iar daca e aglomerat si stai in coloana te claxoneaza si poti merge linistit pe contra-sens ... dar doar in cazul in care e coloana mare de masini care abia se misca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca te lauzi la profil ca ai kawa636, dar de permis nu spui nimic. Incep sa inteleg de ce ii iei apararea...

 

Stimabile, vad ca te lauzi la profil ca detii (sau ai detinut pe parcursul vietii) 18 motociclete. Unii din noi nu-si permit sa schimbe motoarele ca pe ciorapi (18 motoare in 10 ani - cam 2 motoare pe an).

 

Zici de inceput pe 50, trecut la 125, apoi la 250 si dupa 4-5 ani la 500. Sunt deacord cu inceputul progresiv, da' sa schimbi o motocicleta inseamna sa ai bani sa schimbi o motocicleta. Eu unu' am muncit de mi-au sarit capacele, overtime-uri, leasing, etc samd ca sa imi permit GS-ul si echipament full. Sunt convins ca sunt si altii in pozitia mea.

 

La fel cum sunt deacord ca sunt si multi inconstienti care incep pe motoare f mari pentru nivelul (inexistent) de experienta pe doua roti. Dar tind sa cred ca Lorak nu face parte din categoria asta.

 

Respect :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabile, vad ca te lauzi la profil ca detii (sau ai detinut pe parcursul vietii) 18 motociclete. Unii din noi nu-si permit sa schimbe motoarele ca pe ciorapi (18 motoare in 10 ani - cam 2 motoare pe an).

 

Zici de inceput pe 50, trecut la 125, apoi la 250 si dupa 4-5 ani la 500. Sunt deacord cu inceputul progresiv, da' sa schimbi o motocicleta inseamna sa ai bani sa schimbi o motocicleta. Eu unu' am muncit de mi-au sarit capacele, overtime-uri, leasing, etc samd ca sa imi permit GS-ul si echipament full. Sunt convins ca sunt si altii in pozitia mea.

 

La fel cum sunt deacord ca sunt si multi inconstienti care incep pe motoare f mari pentru nivelul (inexistent) de experienta pe doua roti. Dar tind sa cred ca Lorak nu face parte din categoria asta.

 

Respect :lol:

Pentru ca eu n-am avut figuri in cap, sa astept sa fac 30 de ani ca sa-mi permit nu stiu ce ultima fitza de motor, ci am mers cu ce s-a nimerit, de la Mobra la Minsk...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca eu n-am avut figuri in cap, sa astept sa fac 30 de ani ca sa-mi permit nu stiu ce ultima fitza de motor, ci am mers cu ce s-a nimerit, de la Mobra la Minsk...

 

Pai, in cazul asta, limitarea la tine a fost oarecum impusa, nu neaparat voita. Iar referitor la afirmatia cu 30 de ani ca sa iti permiti vreo fitza de motor....am 24, si daca GS-ul de 500 e fitza, atunci R1 sau R6 ce sunt ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, in cazul asta, limitarea la tine a fost oarecum impusa, nu neaparat voita. Iar referitor la afirmatia cu 30 de ani ca sa iti permiti vreo fitza de motor....am 24, si daca GS-ul de 500 e fitza, atunci R1 sau R6 ce sunt ?

Puteai sa-ti iei un Minsk. Inca mai exista asa ceva si nu pot sa cred ca 6 milioane, cat costa un Minsk, ar insemna o mare pierdere cand ti-ar "ramane mic". Ai fi putut sa te lauzi deja cu doua motociclete la activ, plus experienta de a merge cu un 2T.

In alta ordine de idei, atunci cand te storci de bani sa iei un GS500 de la 2003 in sus, cand ai putea lua unul mai vechi si mai putin aratos, cam fitza se numeste.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@--=HD=--

Man, pustiul chiar ii copil fain... nu te mai lega de el, ca n-ai dreptate ! :lol:

 

@ Lorak : Sa ne anunti cum ai rezolvat cu daunele!

Editat de pantera
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteai sa-ti iei un Minsk. Inca mai exista asa ceva si nu pot sa cred ca 6 milioane, cat costa un Minsk, ar insemna o mare pierdere cand ti-ar "ramane mic". Ai fi putut sa te lauzi deja cu doua motociclete la activ, plus experienta de a merge cu un 2T.

In alta ordine de idei, atunci cand te storci de bani sa iei un GS500 de la 2003 in sus, cand ai putea lua unul mai vechi si mai putin aratos, cam fitza se numeste.

 

Cu privire la comuniste: Mi-am luat motor ca sa ma plimb cu el, sa simt placerea drumului facut pe 2 roti, sa ma bucur de ceea ce-mi poate oferi. Nu sa mesteresc la el din 10 in 10 Km. Si cum sunt si nitel afon la mecanica...

Cu privire la GS500 de dupa 2003: Stim cu totii ca un lucru cu cat e mai vechi, cu atat e mai bun, nu ? :lol: (mai sunt si unele detalii cum ar fi re-sale value, etc de care tii cont cand iti cumperi ceva pe care este posibil sa il vinzi mai tarziu)

 

Cheers.

Editat de Derek
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bănuiesc că a venit poliția la locul faptei.

Trebuie să ai o copie după asigurarea vinovatului. CU copia aia trebuie să te duci la firma de asigurări Âşi acolo or să îți zică ăia ce trebuie făcut.

O să fii chemat cu motoretă să ți se facă o constatare a daunelor Âşi odată cu motoreta ai să aduci Âşi ce s-a mai fărmat din cauza accidentului (casca, mănuÂşi, adidaÂşi, tricou, telefon, laptop etc. ).

Poți alege să ți se facă motoreta în service sau regie proprie. Dacă alegi varianta cu service-ul trebuie să duci motoreta la un service Âşi o laÂşi la ei până iți livrează Âştiucile de la asigurări banii, dacă ai ghinion să ții dea în 3 luni laÂşi motoreta la service 3 luni, ăsta ar fi un dezavantaj.

Dacă alegi regie proprie primeÂşti o anumită sumă de bani, sumă din care tu îți repari singur motoreta. Dacă iei regie proprie trebuie să încerci să pui cât mai multe lucruri pe devizul de reparație pentru că deobicei Âştuicile fură mult când vine vorba de regie proprie Âşi te trezeÂşti că trebuie să îți faci motoreta cu 1500lei.

Le spui că vrei banii pe echipament, laptop Âşi ce mai ai acolo, cum spuneam e bine dacă ai facturile. Un prieten a făcut accident Âşi a dat factura de la o cască, alta decât ce-a cu care a fost implicat în accident Âşi Âşi-a ridicat foarte mult suma pe care a obținut-o de la asiguratori aÂşa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Scuterul meu,o chinezarie, inmatriculat pe 49,9 cc prinde 100-110 fara modificari facute de mine,asa l-am luat interlegi?

Si daca te ia cineva la verificat si ai numere galbene ai incurcat-o. Nu conteaza ca asa l-ai luat, acum e al tau si tu mergi cu el.

Mesaj completat

Deci daca o sa iti spun ca asa l-am cumparat cu toba goala si ca si pe mine ma scoate din sarite pentru ca ma cam face se rahat zgomotul pe care il face, bineintels ca nu ai sa ma crezi...

 

Si daca il luai fara frana il lasai tot asa? E toba ta, repar-o.

Mesaj completat

Nu prea stiu cam care sunt pasi in cazul de fata ...

Din accident m-am ales cu bicicleta praf, casca zgariata destul de bine si geam sarit(era de firma o primisem cadou...), manusi rupte (Nitro), un laptop si un telefon...

Toate astea le pot lua de la asigurator sa trebuie sa cer despagubiri vinovatului...

Luna asta trebuia sa dau examen pentru Cat A dar acum stau in casa 20 de zile pana imi scot picioru din gips...

 

Pasii au fost descrisi un pic mai sus, dar daca soferul sau un cunoscut de-al lui citeste topicul asta ai toate sansele sa te alegi cu dosar penal si sa intri la culpa comuna. De ce? Pentru ca ai condus un motociclu pentru care trebuia permis A1 fara sa ai asa ceva. Carpanosul a luat-o pe aratura dar are dreptate intr-un punct: daca nu e limitat la 45km/h nu e moped, iar daca nu e moped iti trebuie permis. Orice avocat de 2 bani al soferului o sa fie in stare sa foloseasca chestia asta in proces de nu o sa stii pe unde sa scoti camasa, pentru ca daca mergi fara permis si ai accident cu vatamare nu scapi doar cu amenda, ci cu puscarie cu suspendare.

 

 

Mesaj completat

 

Asa ca apuca-te sa strangi bani de spaga la procuror, ca esti un cetatean onest si probabil asta o sa incerci sa faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni , ce s-a intimplat cu voi ? O tot da-ti cu mopede , kW , viteze , permise , cind problema este ca un nenorocit nu a vrut sa mai respecte legile romane si nu a mai acordat prioritate. Drept urmare , un baiat s-a adunat cu greu de pe jos. Nu inteleg chestiile astea de clevetitori , daca avea 15 permise in buzunar , era altceva ? Pe voi nu v-a luat nimeni prin surprindere cu conserva ? E clar , merg pe drumul meu , am prioritate , trebuie respectata. Ca am eu 500 la ora , mobra modificata sau gel in par , asta-i treaba militiei sa constate si sa amendeze , nu tre' sa ma omoare un bou cu o conserva. Despre asta-i vorba , nu despre moralisme ieftine si neconcludente. Eu unu' am patit-o de N ori , cu permis in buzunar. M-a incalzit cu ceva , cind am vazut accidentul(si moartea) cu ochii ???

Editat de lil debul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-ati gasit sa va luati tocmai de unul care merita respect. Are permis de conducere,poarta casca adevarata ba mai are si scuterul inscris si a platit si asigurare. Il tratati ca pe ultimul manelo-biker fara casca si fara numar cand el e de fapt un motociclist in devenire,cu mult respect pentru ce inseamna doua roti si lege.

Respectele mele frate,esti mult deasupra unora care isi dau ifose de motociclisti pe aici.

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-ti iei A, nu mai ai ce face cu A1. Apropos, BBL vine de la bebel?

 

Ce legatura are "BBL vine de la bebel" cu accidentul omului?

 

 

Imi pare rau de voi dar din moment-ul de fata am sa incep sa va ignor... nu de alta dar vad ca forumul e plin de "pareri"...

Ai ctit si tu tot Topicul inainte sa dai reply ?

 

Ai doua solutii:

1. Tehnica, sa dai ignore la anumiti useri sa nu le mai vezi posturile

2. Sa ii ignori pur si simplu, cu cat citesti mai mult pe forumul asta, cu atat o sa te convingi ca e plin de oameni de "buna credinta".

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hd cel mai probabil este clona lui categoria A sau preacuviosul mihail, are exact acelasi stil tembel de a posta :lol:

:)

Mesaj completat

Mai oameni buni , ce s-a intimplat cu voi ? O tot da-ti cu mopede , kW , viteze , permise , cind problema este ca un nenorocit nu a vrut sa mai respecte legile romane si nu a mai acordat prioritate. Drept urmare , un baiat s-a adunat cu greu de pe jos. Nu inteleg chestiile astea de clevetitori , daca avea 15 permise in buzunar , era altceva ? Pe voi nu v-a luat nimeni prin surprindere cu conserva ? E clar , merg pe drumul meu , am prioritate , trebuie respectata. Ca am eu 500 la ora , mobra modificata sau gel in par , asta-i treaba militiei sa constate si sa amendeze , nu tre' sa ma omoare un bou cu o conserva. Despre asta-i vorba , nu despre moralisme ieftine si neconcludente. Eu unu' am patit-o de N ori , cu permis in buzunar. M-a incalzit cu ceva , cind am vazut accidentul(si moartea) cu ochii ???

Tocmai cand incepuse sa-mi placa si mie cum scrii, referindu-ma aici la Topicul despre Imaginea Motociclistului.

Revenind la ale noastre, acum s-a intamplat sa intre baiatul intr-un "bou". Eu am vazut un scuterist din asta cum a intrat in doua doamne in varsta. Pur si simplu a trecut torpila printr-o mica intersectie dintre blocuri, fara sa se asigure ca vine vreo masina, apoi i-au aparut doamnele alea in fata. A strans frana ca idiotul, a blocat fata, s-a imprastiat si atata viteza avea (minim 60) ca scuterul pur si simplu le-a secerat picioarele femeilor, una cazand pe spate cu capul de asfalt, incepand sa-i curga sange.

Ma gandesc acum ca, daca avea "norocul" sa vina vreo masina care sa nu-i acorde de dreapta, ar fi fost si el pupat in f..d pe vreun Forum la ora asta.

Gaditi-va ca aveti copii, mame, bunici, etc., care nu stau sa beleasca ochii la toti "viitorii motociclisti".

Asta este greseala pe care o faceti mereu: va opriti in punctul in care s-a oprit un accident.

A fost groapa de vina? Ok, ai dreptate. Dar daca in locul stalpului era sotia ta cu copilul in brate?

Daca atunci cand nu i s-a acordat prioritate motociclistului intr-o intersectie, in locul conservarului obisnuit era o masina de salvare care-l ducea pe tatal tau la spital?

Daca prin loc nepermis trece chiar mama ta si o omoara un motociclist?

Avem dreptate d.p.d.v. legal, dar moral suntem vinovati in 80% dintre accidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca te ia cineva la verificat si ai numere galbene ai incurcat-o. Nu conteaza ca asa l-ai luat, acum e al tau si tu mergi cu el.

Mesaj completat

 

 

Si daca il luai fara frana il lasai tot asa? E toba ta, repar-o.

Mesaj completat

 

 

Pasii au fost descrisi un pic mai sus, dar daca soferul sau un cunoscut de-al lui citeste topicul asta ai toate sansele sa te alegi cu dosar penal si sa intri la culpa comuna. De ce? Pentru ca ai condus un motociclu pentru care trebuia permis A1 fara sa ai asa ceva. Carpanosul a luat-o pe aratura dar are dreptate intr-un punct: daca nu e limitat la 45km/h nu e moped, iar daca nu e moped iti trebuie permis. Orice avocat de 2 bani al soferului o sa fie in stare sa foloseasca chestia asta in proces de nu o sa stii pe unde sa scoti camasa, pentru ca daca mergi fara permis si ai accident cu vatamare nu scapi doar cu amenda, ci cu puscarie cu suspendare.

 

 

Mesaj completat

 

Asa ca apuca-te sa strangi bani de spaga la procuror, ca esti un cetatean onest si probabil asta o sa incerci sa faci.

Cum crezi că pot demonstra că motoreta aleargă cu mai mult de 45km/h, ținând cont că motoreta e praf? ÂŞi totuÂşi, daca motorul încă mai porneÂşte se poate rezolva rapid, puțin nisip în cilindru Âşi e gata.

Se găseau intr-un timp pe ebay, niÂşte dispozitive speciale care se conectau la CDI dacă îmi amintesc bine, dădeai de un buton Âşi scuterul nu trecea nici în ruptul capului de 45km/h.

 

Ciudat e faptul că Âşi mie în talon la NSR îmi scrie la viteză maximă 120km/h Âşi ajunge fără nici un stres la 130km/h fără ca eu să îi fac nici o modificare, nici măcar setul nu e schimbat de poponeataând.

 

@Lordak (sau cum era nick-ul) nu te impacienta :lol: că nu îți i-a nimeni motoreta la verificat, Âştiu cazuri de accidente în care au făcut praf scuterele Âşi nu le-a zis nimeni nimic legat de asta. Tare am impresia că puțini sunt cei care Âştiu de această limitare fapt dovedit de cei de pe forum, că puțini au fost cei care s-au sinchisit să amintească drespre asta, cum nu Âştiau nici polițaii că motocicletele de 125cmc trebuie să fie limitate la 11kw.

Mesaj completat

Ce legatura are "BBL vine de la bebel" cu accidentul omului?

 

 

 

 

Ai doua solutii:

1. Tehnica, sa dai ignore la anumiti useri sa nu le mai vezi posturile

2. Sa ii ignori pur si simplu, cu cat citesti mai mult pe forumul asta, cu atat o sa te convingi ca e plin de oameni de "buna credinta".

 

Bafta.

Mai bine folosiți report că îmi pare mai sigur.

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar pe bicicleta fara permis. In rest, daca vrei pedoua roti, permis obligatoriu, cu examen teoretic si practic. Apoi, in primii doi ani, nu mai mult de 125cc, iar in urmatorii 2, nu mai mult de 250cc. Abia dupa 4-5 ani sa ajungi la un 500cc. Asa v-as face, sa se mai termine cu toate fitele. :P

 

 

CUUUM SA FACI ASA CEVA??? PAI SI EU???? :lol: :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Mai oameni buni , ce s-a intimplat cu voi ? O tot da-ti cu mopede , kW , viteze , permise , cind problema este ca un nenorocit nu a vrut sa mai respecte legile romane si nu a mai acordat prioritate.

Da, asa e, dar daca nenorocitul afla de chestia cu limitarea sau daca se face o expertiza si iese ca avea viteza 50-55km/h flacaul nostru pe 2 roti face cunostinta cu viata de om cu cazier.

Mesaj completat

@Lordak (sau cum era nick-ul) nu te impacienta :lol: că nu îți i-a nimeni motoreta la verificat, Âştiu cazuri de accidente în care au făcut praf scuterele Âşi nu le-a zis nimeni nimic legat de asta.

Politistii nu o sa verifice nimic pentru ca ei vor sa scape cat mai repede, nu sa caute nod in papura. Tipul cu masina, in schimb, are tot interesul sa scape cat mai ieftin si poate sa ceara expertiza, caz in care nisipul in cilindru spune mare de tot "sabotat intentionat" - crezi ca expertii sunt idioti?

 

 

Mesaj completat

Am cautat un pic pe Internet, nicaieri nu scrie ca XR6 sau XR7 (modelul in fabricatie) ar fi limitate la 45 km/h. Daca nu au limitator nu sunt mopeduri, trebuie permis.

 

Explicatia soferului la proces:

 

"Am vazut un scuter destul de departe, stiind ca sunt limitate la 45km/h am apreciat ca am timp sa trec dar scuterul mergea mult mai repede, vreo 80km/h si asa s-a produs accidentul". Nu trebuie sa fie precisa viteza, ca nu are radar in bot, dar e suficient pentru culpa comuna, mai ales daca judecatorul intreaba: domnule motociclist, cu ce viteza va deplasati daca nu ati reusit sa franati pentru a evita accidentul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 45km/h distanta de franare este de aproximativ 25m pt mopede/motociclete. Aceeasi distanta de franare este parcursa de una auto care franeaza de la 60km/h. Deci este irelevant exemplul pe care il dai tu dovada ca nu ai fost in viata ta la un proces de vatamare corporala din culpa. Presedintele de complet nu poate pune aceasta intrebare deoarece raspunsul este tardiv si nu conteaza. Daca pe mine m-ar intreba acest lucru presedintele i-as raspunde sec ca circulam cu 150km/h. De ce? Deoare o astfel de afirmatie trebuie probata. Dar intram in alte amanunte si n-are rost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 45km/h distanta de franare este de aproximativ 25m pt mopede/motociclete. Aceeasi distanta de franare este parcursa de una auto care franeaza de la 60km/h. Deci este irelevant exemplul pe care il dai tu dovada ca nu ai fost in viata ta la un proces de vatamare corporala din culpa. Presedintele de complet nu poate pune aceasta intrebare deoarece raspunsul este tardiv si nu conteaza. Daca pe mine m-ar intreba acest lucru presedintele i-as raspunde sec ca circulam cu 150km/h. De ce? Deoare o astfel de afirmatie trebuie probata. Dar intram in alte amanunte si n-are rost.

Cu tot respectul, cred ca aveti niste standarde de franare foarte vechi. Am facut special test la un moment dat cu autobuzul meu. De la 50km/h indicati (cam 45 real), franat blana cu ABS-ul pulsand am oprit in 6 metri. De la 100 la ora (92 real), franarea pana la 0 am facut-o in 36 de metri, totul masurat cu ruleta. De asemenea, stiam din testele de prin reviste ca o Dacia Logan franeaza de la 100 in 42 de metri, in timp ce un Porsche 911 cu frane ceramice o face in 32.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...