Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Am gasit pe net un filmulet destul de educativ despre setarea suspensiilor. E in engleza si masuratorile sunt in inch, dar cred ca e interesant.

 

http://www.onthethrottle.tv/pages/page/pu_...ng_sag/151_1600

 

Foarte educativ.Multumim :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca iti ajunge levierul la maner cu sig ai o problema in circuit. nici cand se supraincalzeste nu tre sa cedeze asa de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa iau un filtru de aer nou ptr Gsx-r 600 K1, si am toba sport Mivv. Ce filtru imi recomandati, si cel original merge la el daca am toba asta sport, ca am citit undeva ca trebuie filtru sport...

 

Mersi anticipat>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa iau un filtru de aer nou ptr Gsx-r 600 K1, si am toba sport Mivv. Ce filtru imi recomandati, si cel original merge la el daca am toba asta sport, ca am citit undeva ca trebuie filtru sport...

 

Mersi anticipat>

 

 

O toba aftermarket ar trebui sa elimine mai repede gazele din motor, deci ar trebui si un filtru sport ca sa aduca mai mult aer (cel de serie fiind mai restrictiv). Lumea foloseste K&N, BMC sau Pipercross. Probabil K&N cel mai des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti ajunge levierul la maner cu sig ai o problema in circuit. nici cand se supraincalzeste nu tre sa cedeze asa de mult.

Hmmm,

mobra e noua, 4500 de km. O sa incerc mai intai sa-i schimb lichidul si sa vad pe urma ca mai face. Tu Mac ai mai multa experienta, crezi ca schimbul de lichid si eventual furtune rezolva problema? Ma gandesc sa nu fie pompa sau garniturile din ea (sunt si japonezii oameni). Oricum mai am garantie pana in 2010, o sa-i intreb si pe baietii de la service.

Merci de raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Am si eu o intrebare:

Unde gasesc un bord (turometru si vitezometru) de gsx 750 es din 1983? second si functional!

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal baieti! Mi-am cumparat crash pad Puig pentru gsx r meu din 2007 si nu stiu cum se monteaza. poate sa ma ajute careva?

 

@piticot crezi ca as putea sa ma intelnesc cu tine sa vad cum ai prinse crash padurile?

post-14722-1236844048_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm,

mobra e noua, 4500 de km. O sa incerc mai intai sa-i schimb lichidul si sa vad pe urma ca mai face. Tu Mac ai mai multa experienta, crezi ca schimbul de lichid si eventual furtune rezolva problema? Ma gandesc sa nu fie pompa sau garniturile din ea (sunt si japonezii oameni). Oricum mai am garantie pana in 2010, o sa-i intreb si pe baietii de la service.

Merci de raspuns

 

pompa e mai putin probabil sa se strice in halul ala incat sa cedeze asa de mult.

vina ramane a circuitului care are aer in el imho.

furtunele racing ajuta la un levier mai dur in special in situatiile limita cand franezi mult si lichidul fierbinte incalzeste si dilata furtunele de cauciuc, astfel presiunea in loc sa se transmita la placute ..umfla furtunele

 

morala e ca: poti sa ai si cel mai racing sistem de franare, daca nu e aerisit bine, tot degeaba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal baieti! Mi-am cumparat crash pad Puig pentru gsx r meu din 2007 si nu stiu cum se monteaza. poate sa ma ajute careva?

 

@piticot crezi ca as putea sa ma intelnesc cu tine sa vad cum ai prinse crash padurile?

Ne putem intalni fara problema, depinde doar de ora ca ziua sunt la munca. Vezi ca al meu e de 1000 si n-a trebuit sa gauresc carena, l-ea montat in locul suruburilor care sustin motorul in cadru

 

pompa e mai putin probabil sa se strice in halul ala incat sa cedeze asa de mult.

vina ramane a circuitului care are aer in el imho.

furtunele racing ajuta la un levier mai dur in special in situatiile limita cand franezi mult si lichidul fierbinte incalzeste si dilata furtunele de cauciuc, astfel presiunea in loc sa se transmita la placute ..umfla furtunele

 

morala e ca: poti sa ai si cel mai racing sistem de franare, daca nu e aerisit bine, tot degeaba :friends:

Preventiv mi-am comandat furtune si cu ocazia asta aerisesc/schimb lichidul de frana.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne putem intalni fara problema, depinde doar de ora ca ziua sunt la munca. Vezi ca al meu e de 1000 si n-a trebuit sa gauresc carena, l-ea montat in locul suruburilor care sustin motorul in cadru

 

 

da... cred ca m-am prins cum se pun. Lasa-mi un PM cu nr tau de tel te rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 milioane ron???????? :moto:

Pai sefu, pe afara se dau in jurul la 150 de euro..

Da fiindca e o tara libera in criza, :kiss: da un PM cu cit vrei sa dai pe ea si de ce si poate pici pe un punct sensibil. Nu tin cu dintii de pret dar nici nu le fac cadou. :bow: Deocamdata am dat citeva la citiva prieteni. Dar aia n-o sa-ti spuna ca au, ca se te depaseasca si sa nu stii de ce.. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3mil ron inseamna 30.000.000.000 la asta sa referit colegu "suzuki_pill"

dar pretul banuiesc ca este de 300ron adica 3mil de lei vechi. a intrebat cineva mai sus dar nu ai raspuns, la ce motoare si din ce an se potrivesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...

Sunt nou pe forum, proaspat posesor al unui GSX R 750 din 2000.

Cand omu n-are ce face isi face de lucru. :angryfire: Am pus bateria dupa o iarna de stat la caldurica si de emotie am incurcat polaritatile. :angry: Am pus plusul la minus si invers. Bine-nteles ca nu mai porneste jucaria. Stie careva ce prostie am facut? Si cum se remediaza? Sau macar unde este tabloul de sigurante poate s-o fi ars vreuna....desi nu cred ca scap eu asa usor..

Multam anticipat de ajutor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...

Sunt nou pe forum, proaspat posesor al unui GSX R 750 din 2000.

Cand omu n-are ce face isi face de lucru. :angryfire: Am pus bateria dupa o iarna de stat la caldurica si de emotie am incurcat polaritatile. :angry: Am pus plusul la minus si invers. Bine-nteles ca nu mai porneste jucaria. Stie careva ce prostie am facut? Si cum se remediaza? Sau macar unde este tabloul de sigurante poate s-o fi ars vreuna....desi nu cred ca scap eu asa usor..

Multam anticipat de ajutor..

Sal .Vezi sub scaun ca e acoperita cu o protectie de cauciuc ... referitor la siguranta ... daca o fi aia !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3mil ron inseamna 30.000.000.000 la asta sa referit colegu "suzuki_pill"

dar pretul banuiesc ca este de 300ron adica 3mil de lei vechi. a intrebat cineva mai sus dar nu ai raspuns, la ce motoare si din ce an se potrivesc?

 

Eu nu stiu sigur (pentru ca nu le vand eu), dar limitari de genul acesta nu existau la modelul 1000 K4. La 600 si 750 nu cred sa exista nici acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...