mariusspuneceva Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 tre sa aiba un surub sub pompa de apa , nu trebuie sa demontezi nici un furtun , cautati in manuale ca deaia sunt facute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Salutare!Imi prezint si eu motorul, k1 750, parbiriz bubble, toba Arrow + alarma frumoasa foc bestia s-o stapanesti sanatos si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Am schimbat lichidul de racire recent, e simplu. In primul rand trebuie antigel pentru instalatii de aluminiu, eu l-am amestecat cu antigel in proportie de 1 la 1 pentru o temperatura de -40C, pentru k1 de 750 trebuie aproximativ 3.2 sau 3.3 litri. Nu are nimic daca motorul este cald, doar sa nu fie incins. Trebuie date carenele jos, se scoate capacul de la radiator (este in partea dreapta sus) si se desface colierul de pe furtunul gros ce este intre pompa de apa si radiator, in partea stanga a motorului, se desface in parte de jos, langa pompa pentru a curge cat mai mult lichid, tot o sa ramana putin pe instalatie. Pentru a ascoate lichidul din rezervor se scoate capacul si desface colierul apoi se scoate furtunasul. Este posibil sa ramana mizerie in rezervor, se poate spala fara a se demonta folosind lichid vechi si o seringa mai mare. Dupa ce s-a golit instalatia se pun furtunele inapoi, atentie nu strange prea tare colierele, o sa se taie furtunule. Lichidul se toarna usor in radiator pana se umple, trebuie turnat cat mai incet pentru a nu ramane prea mult aer in instalatie apoi se umple rezervorul. Se porneste motorul, se tine putin pornit, turat la 4-6000rpm apoi se desface capacul de la radiator si se completeaza cu lichid daca e cazut, se repeta operatia pana radiatorul ramane plin, de 2 -3 ori. Vand discuri frana fata sh de gsxr k1 750, posibil sa fie bune si pentru alte modele, cel stanga e ok dreapta are joc. Merci si tie si celor dinainte, si asa stiam si eu. dar ce nu intaleg (conform manualului) se aduce vorba si de un surub care trebuie desfacut special sa iasa aerul de pe circuitul de racire (vezi atasamentul, sper sa se vada cat de cat bine, figura 2, poza 2)! Deci unde se gaseste acel surub? tre sa aiba un surub sub pompa de apa , nu trebuie sa demontezi nici un furtun , cautati in manuale ca deaia sunt facute merci, vezi intrebarea mea de mai sus! moto.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 parca mai seamana a forum de motociclisti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 am o nelamurire am un GSXR 600 98' ...relantiul mi pus la 1.500 de ture.....dupa ce se incalzeste si ajunge peste 90-110 de grade urca acul la 2.000-2.000 si cva de ture ... e ceva normal sau nu..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 nu trebuie sa reglezi relantiul si sa speri ca nu a fost reglat asa din cauza unei alte probleme In alta ordine de idei: Imi pusca furca la gropi sau cand ma las tare si brusc pe ea; cica ar fi de la semeringuri, dar ca daca nu curge ulei nu trebuie facut nimic Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 asa am patit si io acu o saptamana si mi-am comandat deja semeringurile si rulmentii de le jug pt ca-mi trosneau cate-o-data<tot la franare> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 mi s-a intamplat si mie sa imi ramana turata.....de obicei cand schimbam mai aproape de linia rosie...chiar ma speriam cateodata ramanea pe la 3000 de ture si cand ajungeam in oras pe la semafoare mai umblam la relanti.....nu stiu ce a avut, a trecut de la sine...am crezut ca este de la releu dar nu a fost asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 /index.php?...&start=3020 amortizor gsxr 1000 din 2001 ,ultimul pret 250ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 mi s-a intamplat si mie sa imi ramana turata.....de obicei cand schimbam mai aproape de linia rosie...chiar ma speriam cateodata ramanea pe la 3000 de ture si cand ajungeam in oras pe la semafoare mai umblam la relanti.....nu stiu ce a avut, a trecut de la sine...am crezut ca este de la releu dar nu a fost asa si eu am patit la fel de vreo 2-3 ori....trebe sa ma duc la un mecanic sa vad...numa mi cumva ca imi cam lasa portofelul gol mi s-a intamplat si mie sa imi ramana turata.....de obicei cand schimbam mai aproape de linia rosie...chiar ma speriam cateodata ramanea pe la 3000 de ture si cand ajungeam in oras pe la semafoare mai umblam la relanti.....nu stiu ce a avut, a trecut de la sine...am crezut ca este de la releu dar nu a fost asa si eu am patit la fel de vreo 2-3 ori....trebe sa ma duc la un mecanic sa vad...numa mi cumva ca imi cam lasa portofelul gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut......baietii cu turatia.....se prea poate sa ramana asa daca s-a umblat la motor si nu s-a stiut ce se face......ramane sa umblati la ralantiu si sa asteptati sa se aseze la loc....sau poate este problema cu cablul de acceleratie,poate ramane blocat...poate s-a desfacut. Pt baietii cu puscatul furcii......100% trebuie schimbate simeringurile sau/si rulmentii sau sa se schimbe uleiul din furca......poate la o franare mai brusca pusca si sa te trezesti cu ghidonul uin guyra:) sau pe jos ......acuma ce te costa simeringurile sau rulmentii nu e cine stie ce scump! pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Mai 27, 2009 Autor Share Postat Mai 27, 2009 Ar fi ok sa imi pun Michelin Pilot Sport pe fata si pe spate Michelin Pilot Power ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Pt baietii cu puscatul furcii......100% trebuie schimbate simeringurile sau/si rulmentii sau sa se schimbe uleiul din furca......poate la o franare mai brusca pusca si sa te trezesti cu ghidonul uin guyra:) sau pe jos ......acuma ce te costa simeringurile sau rulmentii nu e cine stie ce scump! pac pac ce inseamna puscatul asta? intreb pentru ca poate am si eu de schimbat lucruri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 ok, merci de raspunsuri, se pare ca va intra la service un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 ce inseamna puscatul asta? intreb pentru ca poate am si eu de schimbat lucruri.... Chestia asat o poti verifica si cand sta fierul.....tragi de frana si te lasi pe ghidon.....vezi daca se aude ceva sau curge ulei sau orice neobisnuit.....si dupa aia tragi concluziile pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 ms mult raman dator cu o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Chestia asat o poti verifica si cand sta fierul.....tragi de frana si te lasi pe ghidon.....vezi daca se aude ceva sau curge ulei sau orice neobisnuit.....si dupa aia tragi concluziilepac pac merci, e totul normal se pare, in ciuda gropilor pe care le-am mai luat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 @ metoxil..........nu m-ai lasa semne din alea tovarase ca poate o sa ma vaneze nuoa dreapta si apoi sa vezi...... pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 hehehe, nu e ma, asa se salutau si legionarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 (editat) Eu sunt maghiar!!!! Editat Mai 28, 2009 de art Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Eu sunt maghiar!!!! Pai "legionarii" maghiari au fost mult mai activi decat cei romani http://en.wikipedia.org/wiki/Arrow_Cross_Party Cateva intrebari... -Mi-am cumparat un spray de curatat franele de la louis. Nu prea stiu germana. Stie cineva cum se foloseste? Adica aplic si sterg imediat sau aplic si las? -Se intampla sa mai ajunga mizerie de pe lant pe janta spate? Cum se poate curata? Eu curat lantul cu motorina. Daca o folosesc si pe jenti se poate intampla ceva rau? -De unde pot cumpara o cheie pentru reglat suspensia spate? E vorba de o cheie din aia speciala, ca un fel de carlig -Pe durata iernii am folosit o husa sa acopar motoreta. Acum cand este cald afara si o acopar seara dupa plimbare o gasesc dimineata destul de calda (garajul este mic si prost aerisit). E bine sa o mai acopar sa o tin calda, sau o las neacoperita sa se raceasca? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 salve nu cred ca e o pb daca o gasesti calda, te asigur ca nu sufera deloc lantul cu motorina nu l'as curata ..cel mai ok e un produs special ptr asa ceva sau petrol ...ala de se pune in lampa ..inca se mai gaseste, nu ataca oring-xring, si face o treaba minunata doar pe cauciuc sa nu iti ajunga motorina pentru frane ..cred ca ai observat ca produsul respectiv se evapora in graba ..deci sterge repede ptr discuri eu folosesc abraziv 100 si vata cu diluant sau acetona ..functioneaza perfect discurile le curat doar daca le manjesc cu unsoare de orice fel ..sau cand schimb marca de placute ptr a inlatura depozitele de material vechi de pe disc..daca mentin placutele nu curat deoarece inlatur material care foloseste franarii si este depus pe disc janta o curat cu o combinatie f buna: servetel sau carpa umeda cu produs de curatat jenti + petrol ..ramane lucioasa deoarece cele 2 produse reactioneaza impreuna spor la munci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Pai "legionarii" maghiari au fost mult mai activi decat cei romani http://en.wikipedia.org/wiki/Arrow_Cross_Party Eu am zis la bascalie.....nu te lua de mine sau nu incepe din astea.....ca deja sunt satul de motociclisti atotstiutori in ale istoriei geografiei ect.......si ei nici macar nu au motor! pac pac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 folosesc la stergerea unsoarei de pe jante, carena( partea de sub coada) ... ceara de lustruit vopseaua )) ... mai bine zis dau un strat acolo unde necesita sa se duca murdaria ... practic de duce instantaneu... si apoi trec la lustruirea propiuzisa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 eu din cand in cand mai merg pe la spalatorie, mi-o dau cu spuma activa, o spala, apoi cu solutie de jante, ceara si limpezire. O chestie din asta costa in Cluj 10 lei (negociat la sange ) si mai bine de atat orice i-ai face nu o poti spala, ca nu ramane nici urma de murdarie, unsoare, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.